Sivu: 14 / 22:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41213141516 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 391:stä 420:een 658:sta
  1. #391
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Mitä hyötyä on noista jälleenmyyjistä teknisten juttujen suhteen jos eivät tunne myymiään pyöriä.
    Liian monessa kaupassa on se yksi hieman pidempään hommaa tehnyt myyjä, jolla on edes joku haju asiasta. Mutta liian usein hän on vapaalla, kesälomalla tai muuten vaan saavuttamattomissa. Silloin on tyytyminen siihen ensimmäistä kesäsesonkiaan pyörittävään suunnilleen suoraan koulun penkiltä tulleeseen markkinoinnin ammattilaiseen, jonka tietotaito myytävästä tuotteesta rajautuu myyntiesitteeseen ja siihen mitä valmistajan julkinen nettisivu kertoo.
  2. #392
    voisko se 22 mallin FN painike olla tutkan adaptiivisen kruisekontrollin etäisyyden säätö?

    säädössä on nimittäin asetukset Far, Near ja Medium
    eli FN (vain M puuttuu..)
    z650RS 2023 - zx4r + Quick Shifter 2024
  3. #393
    " If you have the ACC enabled while riding, you could change the distance by pressing and holding the function key "Fn" on the right handle and press "-" or "Set" key on the left handle to cycle through the ACC distance"


    FN on siis"function"
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  4. #394
    Hyvä että selvis!

    Joka tapauksessa liittyi adaptiiviseen vakkariin kuten vähän epäilinkin ja etäisyyden säätöön.

    ACC = adaptive cruise control (oletan)
    z650RS 2023 - zx4r + Quick Shifter 2024
  5. #395
    Kiitoksia. Fn-funktio selvisi lopulta myös H2 SX SE Owners Manualista (joka on tarjolla vain online tyyppisenä kawasaki.com)

    https://www.kawasaki-onlinetechinfo....2&lang_code=EN

    Edit: Sumekon yhteystietoja (vain sähköposti) löytyi Kawan facebookista:
    https://www.facebook.com/KawasakiSuomi

    The Fn button can used for adjust the volume and for setting the ACC and KLCM.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    • File Type: jpg Fn.jpg (32,5 Kt, 32 katselua)
    Viimeksi muokannut: itl; 25.08.2022 klo 11:53.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  6. #396
    Perhana oli eturengas tyhjänä, kun piti tallista lähteä alkuviikosta lenkille. Syynä tietysti lyhyt peltiruuvi, joka oli mennyt läpi tuolta renkaan poimun pohjalta. Ruuvatesta pois se tietysti katkesi ja kärkeä jäi. Tein normaalit ”kameli n paska prosyyrit” ja nyt näyttäisi pitävän ilmat ja pari 50 km lenkkiäkin olen tehnyt. 400 km ajettu rengas, mutta ei oikein tekisi mieli luottaa tuohon ja seka rengastuksesta en pidä. Minkä merkkista kumia ja mallia suosittelette kokeilemaan? Ja tuo kännykkäaplikaatio ei ole kyllä oikein minulle vielä avautunut. Navin saa toimimaan joksikin aikaa, mutta sitten se häviää.
  7. #397
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Joo, kyseessä samiteippi.fi. Todella pätevän tuntuinen kaveri, tekee mm. Bavaria-Laakkosen myymiin autoihin aika paljon hommia. Aikamoisia luomuksia Sami tehnyt kun katsoo hänen sivuiltaan yliteipattuja autoja.

    Mä aion hankkia laukut ensi vuonna. Mulla aivan sama ajatus, ainakin laukkujen yläosa kannattaa suojata. Puhuinkin tästä jo Samille, hän tekee homman mielellään. Täytyy sitten miettiä tarkemmin miten teippaus kannattaa tehdä kun hankin laukut.

    Jos olet yhteydessä häneen niin kannattaa soitella 8-9 välillä, päiväsaikaan ei ehdi vastailla puhelimeen. Lähetin maililla kuvan mihin olin merkinny teipattavat kohdat.
    tuliko hyvä?
    z650RS 2023 - zx4r + Quick Shifter 2024
  8. #398
    Tein normaalit ”kameli n paska prosyyrit” ja nyt näyttäisi pitävän ilmat ja pari 50 km lenkkiäkin olen tehnyt. 400 km ajettu rengas, mutta ei oikein tekisi mieli luottaa tuohon ja seka rengastuksesta en pidä. Minkä merkkista kumia ja mallia suosittelette kokeilemaan?
    Kamelinpaskat on vain tilapäistä paikkausta varten. Minun ex-pyörästä irtosi kamelinpaskapaikka reilun 4000tkm ajon jälkeen. Hinausauton kyydillä kotiin. Rengasliikkeiden käyttämät sisäpuolelta laitettavat ja kiinnivulkanoituvat tattipaikat on ihan ok, mutta sellaisen teettäminen, jos ei itse pysty, maksaa jo sen verran, ettei se ole oikein kilpailukykyinen uuden renkaan hintaan verrattuna.

    Minulla on pyörässä Bridestonen Battlax S22 ensiasennusrenkaat eikä niissä ole mitään moittimista ollut. Tosin vasta tuhannen kilometriä ajettu eli renkaan kesto on vielä arvoitus. Aikaisemmissa vastaavan tyyppisissä pyörissä olen suosinut Michelinin Pilot Road4 GT ja Road 5 GT renkaita. Molemmat on hyviä ja nyt on tullut jo Road 6 GT, kaverilla on H2 sellainen ja on tykännyt. Misukan renkaat vain ovat sieltä kalleimmasta päästä
    -- Brake later and open the gas earlier --
  9. #399
    Lainaa mikarinne70 kirjoitti Katso viesti
    tuliko hyvä?
    Joo, teippaus on todella hyvä
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  10. #400
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    Minulla on pyörässä Bridestonen Battlax S22 ensiasennusrenkaat eikä niissä ole mitään moittimista ollut. Tosin vasta tuhannen kilometriä ajettu eli renkaan kesto on vielä arvoitus. Aikaisemmissa vastaavan tyyppisissä pyörissä olen suosinut Michelinin Pilot Road4 GT ja Road 5 GT renkaita. Molemmat on hyviä ja nyt on tullut jo Road 6 GT, kaverilla on H2 sellainen ja on tykännyt. Misukan renkaat vain ovat sieltä kalleimmasta päästä
    Mulla myös samat renkaat. En ole ehtiny kattoa miten ne pärjäs testeissä. Mulla ollu kanssa edellisissä pyörissä Misukan renkaat ja oon ollu todella tyytyväinen niihin. Märkäpito ja kulutuskestävyys on niissä hyvä joten varmaankin vaihdatan Misukoihin kun aika tulee.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  11. #401
    Mulla myös samat renkaat. En ole ehtiny kattoa miten ne pärjäs testeissä.
    Hyvin nuo Bridgen Battlax S22 on testeissä pärjänneet. Tuohan on sitten puhtaasti sporttirengas eli kestoikä lienee selvästi huonompi mitä edellä mainitsemillani Misukan Road -sarjan renkailla, jotka siis on sporttitourinkikumeja.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  12. #402
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    Hyvin nuo Bridgen Battlax S22 on testeissä pärjänneet. Tuohan on sitten puhtaasti sporttirengas eli kestoikä lienee selvästi huonompi mitä edellä mainitsemillani Misukan Road -sarjan renkailla, jotka siis on sporttitourinkikumeja.
    OK, kiitos. No, kaasukädestä sitten riippuu kuinka kauan noi Bridgen kumit kestää H2:n alla. Misukoihin aion kuitenkin siirtyä noiden jälkeen.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  13. #403
    Mulla on tuolla karvalakkimallin vehkeellä nyt kolmas kesä ja viides rengassetti. Ajohan mulla on tuolla mopolla melko iisiä ja voisi varmaan siirtyä vaikka ihan puhtaaseen tourinkirenkaaseen. Saisi kuluja vähemmäksi.
    Jos taas raaskisi rahaa polttaa, niin tuo Bridgen OEM-kumi oli ehdottomasti paras, mutta kun se ei kestä....

    Tollain on sporttikumit kestäneet:
    -ensiasennusrengas Bridgestone Battalax RS 11, n. 3 000 km
    -2. setti Pirelli Diablo Rosso II, n. 6 000 km
    -3. setti Michelin Power 5, n. 8 000 km
    -4. setti Pirelli Diablo Rosso IV, n. 10 000 km
    -5. setti Pirelli Diablo Rosso III, testi kesken

    Aiemmissa Kawoissani olen ajanut edellisten brändien lisäksi myös sporttikumeja Metzeleriltä, Contilta ja Dunlopilta ihan vertailumielessä, kun kesässä kerran useampi setti kuluu. Erot on olleet pieniä, mutta silti valintaan merkityksellisiä. Dunlopit ei loppuneet koskaan
    Mutta lopputulemana oon vähän Kankkusen Juhan kanssa samoilla linjoilla: "Black, round & Pirelli".
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  14. #404
    Minulla on ratalelussa nuo Misukan Power 5 kumit. Olen tykännyt vaikka kahdesti olen kontannut radalla niillä. En kuitenkaan syytä renkaita näistä vaan katson mieluummin peiliin.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  15. #405
    Mä oon ajanut nyt kaksi kesää rataa (n. 7000 km) pääasiassa Metzelerin TD medium slickseillä. Hyvät on, ihan eri ulottuvuus kuin katukumeilla, jos et oo kokeillut niin kannattaa! Renkaita on kyllä menny hirvee läjä (8 takasta ja 4 etusta) Enkä oo kontannu
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  16. #406
    S21:t kestäneet kevyemmissä pyörissä mulla etu/taka n. 6 000-10 000 km lähinnä katu- sekä satunnaisessa rata-ajossa. Hyvä gummi, 3 settiä ollut. Hinta- ja laatusuhde kohdallaan jos vertaa tähän uudempaan S22 ja erot taitavat mennä hipostelun puolelle.
    Tuono 660 ja 14 exää + 1 r.i.p.
    "Ajelee siellä porukan perällä vaan ja syö siellä patukkaa koko ajan"
  17. #407
    Mä oon ajanut nyt kaksi kesää rataa (n. 7000 km) pääasiassa Metzelerin TD medium slickseillä. Hyvät on, ihan eri ulottuvuus kuin katukumeilla, jos et oo kokeillut niin kannattaa! Renkaita on kyllä menny hirvee läjä. Enkä oo kontannu
    Pitäähän se selvittää missä ne pidon rajat menevät No joo, mutta toi mun ratalelu on kilvellinen peli, jolla tulee jossain määrin katuajoa myös niin slicksit ei ole oikein vaihtoehto. Tai voisihan sitä hommata tuplavanteet slicksejä varten tai sitten laittaa alle jotkut Misukan Power Cup2 renkaat, jotka on kuvioidut katulailliset "slicksit". Tosin kylmillä renkailla saattaa tulla kadulla jänniä tilanteita vastaan.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  18. #408
    Huomenna pitäisi mennä katsomaan ja koeajamaan 2019 vuoden H2 SX SE+ -malli vajaa 8000km ajettuna. Onko jotain erityistä mitä pyörästä pitäisi katsoa tai testata? Pyörän korkeus hieman arveluttaa ku olen itse 178cm pitkä mutta ilmeisesti on saatavilla matalampaa istuinta. Pyörässä on tehtaan sivulaukku sarja. Laukut vaikuttaa melko pieniltä? Ilmeisesti samat laukut kuin z1000 sx-mallissa. Sisälaukut ei ainakaan ole luvattua 28 litraa kappale. Pyörään ois tarkoitus hankkia top box. Onko vinkkejä mikä olisi hyvä ja toimii sivulaukkujen kanssa? Mielellään pehmusteella, että parempikin puoliso viihtyisi tarvittaessa kyydissä

    Terveisin Jyrki
  19. #409
    Lainaa jyrki82 kirjoitti Katso viesti
    Pyörän korkeus hieman arveluttaa ku olen itse 178cm pitkä mutta ilmeisesti on saatavilla matalampaa istuinta.
    Terveisin Jyrki
    En pysty kommentoimaan oikein muuta kuin tuon korkeuden suhteen kun mulla H2 ollut vasta n. 4 viikkoa ja laukut hankin ensi vuonna.

    Kun olin tekemässä kauppoja H2:sta niin koeajoin Biketeamin v. 2018 vuokrapyörän missä oli normaalijakkara. Mua kanssa vähän arvelutti toi korkeus koska H2 oli selvästi korkeampi kuin mun edellinen pyörä K1300S. Koeajo sujui ihan hyvin ja tein kaupat H2:sta ja sain siihen mukaan madalletun jakkaran (-15mm). En usko että sulla tulee ongelmia ton korkeuden suhteen sillä mä olen vain 170cm pitkä. Jalkojen pituus tietenkin ratkaisee tilanteen. Madalletulla jakkaralla mulla ylettyy varpaat tonttiin. Jos laitan vain toisen jalan maahan niin persettä liikuttamalla hieman sivummalle jalka ylettyy hyvin. Olen kuitenkin madalluttamassa alustaa koiranluilla kunhan Lustracingiltä tulee sopivat kilkkeet.

    Voin suositella H2:sta, hieno pyörä se on.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  20. #410
    Lisäksi tarkista, että recall'it on tehty. Toki saat ne teetettyä itsekin ilman kuluja. Eli ECUn uusi ohjelma ja takapyörän laakerin vaihto.
  21. #411
    Lisäksi tarkista, että recall'it on tehty. Toki saat ne teetettyä itsekin ilman kuluja. Eli ECUn uusi ohjelma ja takapyörän laakerin vaihto.
    Mitä vuosimalleja recall koskee?
    -- Brake later and open the gas earlier --
  22. #412
    Näyttää Trafin systeemissä olevan vielä recallina "keskiseisontatuen jousen kiinnityskohta". Vuosimalleja ei ole eroteltu, jolloin koskee vissiin kaikkia?

    https://takaisinkutsut.traficom.fi/r...word=Kawasaki+
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  23. #413
    Lainaa Batmanninja kirjoitti Katso viesti
    Näyttää Trafin systeemissä olevan vielä recallina "keskiseisontatuen jousen kiinnityskohta". Vuosimalleja ei ole eroteltu, jolloin koskee vissiin kaikkia?

    https://takaisinkutsut.traficom.fi/r...word=Kawasaki+

    Ei koske kaikkia. Ainoastaan rungonnumerosta x rungonnumeroon y.
    Oletko kokeillut syöttää rungonnumeron tuonne:
    https://www.ktisc.eu/k-tisc/vehicle/lookupForm
  24. #414
    Kiitos, tämä oli hyvä linkki. Löytyi oma peli merkinnällä "no recalls"
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  25. #415
    Kiitos, oli hyvä linkki. Minunkin pyörä on tilassa 0 recalls

    Pystyykö tuonne K-TISC saitille rekisteröitymään yksityishenkilönä vai pitääkö olla Kawakauppias/korjaamo, jotta rekisteröinti onnistuu?
    -- Brake later and open the gas earlier --
  26. #416
    Kävin testaamassa pyörän ja vaikutti oikein mukavalta ja helpolta ajaa. Todella ketterän ja kevyen oloinen paketti. Vaihdeavustin toimi hyvin sekä ylös että alaspäin vaihdettaessa. Pyörän alusta oli varmaan säädetty melko pehmeäksi kun jalat ylsi maahan toisin kuin kaverin z1000 sx:ssä, jonka pitäisi olla 15mm matalampi.

    Ainoa mikä pyörässä häiritsi oli etujarrun tärinä jarruttaessa ja toinen jarrulevy oli selvästi kuumempi koeajon jälkeen. Myyjän mukaan ei ole mitään ongelmaa ja kuulemma kaikki todennäköisesti kawasakin toleransseissa. Onko muilla ollut pyörässä vastaavaa ongelmaa? Ilmeisesti jarrulevy kiero? Myyjä lupasi ottaa yhteyttä maanantaina kun mekaanikko on katsonut ja testannut pyörän. Kovasti olisi halunnut että ois kaupat tehty heti ja hakijoita olisi jonoksi asti
  27. #417
    2020 SX SE kohta 12tkm ei ongelmia, ei jarruissa eikä muussakaan ja runtua saa
    z650RS 2023 - zx4r + Quick Shifter 2024
  28. #418
    Lainaa jyrki82 kirjoitti Katso viesti
    Huomenna pitäisi mennä katsomaan ja koeajamaan 2019 vuoden H2 SX SE+ -malli vajaa 8000km ajettuna. Onko jotain erityistä mitä pyörästä pitäisi katsoa tai testata? Pyörän korkeus hieman arveluttaa ku olen itse 178cm pitkä mutta ilmeisesti on saatavilla matalampaa istuinta. Pyörässä on tehtaan sivulaukku sarja. Laukut vaikuttaa melko pieniltä? Ilmeisesti samat laukut kuin z1000 sx-mallissa. Sisälaukut ei ainakaan ole luvattua 28 litraa kappale. Pyörään ois tarkoitus hankkia top box. Onko vinkkejä mikä olisi hyvä ja toimii sivulaukkujen kanssa? Mielellään pehmusteella, että parempikin puoliso viihtyisi tarvittaessa kyydissä

    Terveisin Jyrki
    Givi WL901 (weightless) top box on minusta ok (ja ainoa) vaihtoehto.. rouvalle toimii selkänojana tarvittaessa

    https://www.instagram.com/p/Cfq6rFDD...d=YmMyMTA2M2Y=
    z650RS 2023 - zx4r + Quick Shifter 2024
  29. #419
    Ainoa mikä pyörässä häiritsi oli etujarrun tärinä jarruttaessa ja toinen jarrulevy oli selvästi kuumempi koeajon jälkeen. Myyjän mukaan ei ole mitään ongelmaa ja kuulemma kaikki todennäköisesti kawasakin toleransseissa. Onko muilla ollut pyörässä vastaavaa ongelmaa? Ilmeisesti jarrulevy kiero?
    Ei kuulu jarrujen täristää. Jarrulevy tai molemmat on mitä luultavimmin kieroja. Ilmeisesti toisen puolen jarru laahaa ja siksi kuumenee mikä aiheuttanut levyn kieroutumisen. Sano myyjälle, että laittaa jarrut kuntoon ja sitten palaat asiaan.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  30.  
  31. #420
    no mitäs täällä?!

    itellä 12tkm mittariin ja baikki lähtee talvisäilöön odottaa huoltoa ja kevättä.

    hieno kausi takana ja loppu meni kahvalämppärit hyvässä käytössä.
    z650RS 2023 - zx4r + Quick Shifter 2024
Sivu: 14 / 22:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41213141516 ... ViimeinenViimeinen