Sivu: 12 / 22:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 21011121314 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 331:stä 360:een 658:sta
  1. #331
    Onkos tohon H2:seen saatavilla mitään muovihärpäkettä takalokarin levittämiseen? Kovin kapea se on jolloin sadekelillä kaikki paska lentää selkään. Ei tuo nyt oikein kuuluisi tourinkipyörän ominaisuuksiin. K1300S:ään sellainen oli saatavilla ja hyväksi koin sen.

    Onkos Euroopassa mitään liikettä mistä voi ostaa Kawaan osia? Bemariin oli saatavilla Saksasta ainakin parista liikkeestä kaikenlaista härpäkettä. En nyt ole varsinaisesti tällä hetkellä etsimässä mitään erityisiä osia.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  2. #332
    Tuli myös hommattua uusi H2 ja edeltävä pyörä K1200S. Hyvin sivistyneeltä tuntuu pinta kaasulla, mutta hanaa antaessa kyllä lähtee lentoon. Olen 179 cm pitkä ja tuntuu kyllä sopivalta kokoiselleni. Lyhyen kokemuksen perusteella en kyllä kaipaa tehokkaampia jarruja tai säädettävää alustaa, joten mielestäni niistä turha maksaa ekstraa. Kovasti näyttää porukka liikenteessä säikkyvän, koska poliisilla Sisäsuomesssa näitä kaksi siviiliversiona. Kuinka paljon tuo ketju tarvitsee huoltoa, aikaisemmin kardaaniin tottunut?
  3. #333
    onnittelut!

    on se hyvä baikki! mikä vm ?

    huollosta saniivat että rasvaus kerran kuussa ja/tai sateen jälkeen olikohan se niin
    z650RS 2023 - zx4r + Quick Shifter 2024
  4. #334
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Upea pyörä kaiken kaikkiaan. Luonteeltaan aivan erilainen kuin mun edellinen pyörä (K1300S) joka sekään ei ollut ihan heikkotehoinen. Jotenkin tuntuu siltä, että H2:sta on huomattavasti helpompi ajaa vaikkei tuo K1300S mikään huono pyörä ollut. Tykkäsin siitä kovasti. Tietenkin lyhyempi akseliväli vaikuttaa paljon, mutta ehkä hieman pystympi ajoasento myös vaikuttaa. Mutkateillä en ole vielä ehtinyt ajella mutta veikkaan että H2 taittuu mutkiin helpommin. H2:seen on kyllä totuttauduttava; kaasuvaste ROAD moodissa on todella herkkä ja menee varmaankin jonkin aikaa ennen kuin pyörään tottuu. Näyttöä en ole vielä ehtinyt juurikaan hiplailla.
    makee kuulla!

    mitä enemmän tässä on ajanu, kohta 6tkm, niin sitä enemmän uskaltaa tykittää ja kyllähän tuo kulkee. oppii koko ajan ajaa tuota paremmin.

    F/1 asetuksissa kolmosella 80 vauhdista kun lähtee niin voi sviddu.. kandee pitää hyvin kiinni! on se vaa makee
    Viimeksi muokannut: mikarinne70; 13.08.2022 klo 01:36.
    z650RS 2023 - zx4r + Quick Shifter 2024
  5. #335
    Lainaa mikarinne70 kirjoitti Katso viesti
    onnittelut!

    on se hyvä baikki! mikä vm ?

    huollosta saniivat että rasvaus kerran kuussa ja/tai sateen jälkeen olikohan se niin
    Ihan uusi Tampereelta!
  6. #336
    wow yess! 👍
    z650RS 2023 - zx4r + Quick Shifter 2024
  7. #337
    Parasta mitä voi tehdä housut jalassa
  8. #338
    @Kawasakih2sxse, kun sulla on myös -22 pyörä niin voisitko tarkistaa valikoista yhen jutun. Kokeilin räplätä asetuksia ja jostakin syystä kaarrevalojen ON/OFF on "harmaana" elikä asetusta ei pysty muuttamaan. Ajon aikana näytössä on toki kaarrevalojen symboli. En ole ajellut vielä pimeällä joten en tiedä toimiiko noi kaarrevalot vai ei.

    Pystytkö muuuttamaan pyörän asetuksia kännyllä? Sain naitettua mun luurin SPIN:iin ja kokeilin asentaa Sygicin äpin luuriin, joka peilautuu H2:n näyttöön. Asensin sitten kännyyn Kawan Rideologyn jolla periaatteessa pystyy muuttamaan pyörän asetuksia mutta jostakin syystä tämä äppi ei saa yhteyttä pyörään vaikka SPIN saa. Näytön asetuksissa näkyy, että mun luuri on yhdistetty.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  9. #339
    Lainaa ilmari.ahde kirjoitti Katso viesti
    Parasta mitä voi tehdä housut jalassa
    Näin on.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  10. #340
    Lainaa mikarinne70 kirjoitti Katso viesti
    makee kuulla!

    mitä enemmän tässä on ajanu, kohta 6tkm, niin sitä enemmän uskaltaa tykittää ja kyllähän tuo kulkee. oppii koko ajan ajaa tuota paremmin.

    F/1 asetuksissa kolmosella 80 vauhdista kun lähtee niin voi sviddu.. kandee pitää hyvin kiinni! on se vaa makee
    Mulla onneksi H2 vielä sisäänajossa joten ei voi vielä tykittää (enkä uskalla vielä 400 kilsan jälkeen). Ajelen F/2:lla.

    Mutta eniten ehkä vielä viehättää se kuinka hiljaa pystyn ajamaan tolla H2:lla. K1300S:llä iski melkein aina pieni paniikki jos joutui etenemään ryömimällä ilman että pani jalat tonttiin.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  11. #341
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    @Kawasakih2sxse, kun sulla on myös -22 pyörä niin voisitko tarkistaa valikoista yhen jutun. Kokeilin räplätä asetuksia ja jostakin syystä kaarrevalojen ON/OFF on "harmaana" elikä asetusta ei pysty muuttamaan. Ajon aikana näytössä on toki kaarrevalojen symboli. En ole ajellut vielä pimeällä joten en tiedä toimiiko noi kaarrevalot vai ei.

    Pystytkö muuuttamaan pyörän asetuksia kännyllä? Sain naitettua mun luurin SPIN:iin ja kokeilin asentaa Sygicin äpin luuriin, joka peilautuu H2:n näyttöön. Asensin sitten kännyyn Kawan Rideologyn jolla periaatteessa pystyy muuttamaan pyörän asetuksia mutta jostakin syystä tämä äppi ei saa yhteyttä pyörään vaikka SPIN saa. Näytön asetuksissa näkyy, että mun luuri on yhdistetty.
    Muistelen että Rideology toimii vaan SE mallissa
    z650RS 2023 - zx4r + Quick Shifter 2024
  12. #342
    Ostin täältä foorumilta muute pari tuulilasia, orggis SX SE (jota mulla ei ollu vaan savu matala oli vaihdettu pyörään) käytetty kirkas ja Puigin uuden Racing light smoke jonka laitoin kiinni. Tykkään tosi paljon, voisin suositella.

    https://www.instagram.com/p/ChFrjTRr...d=YmMyMTA2M2Y=
    z650RS 2023 - zx4r + Quick Shifter 2024
  13. #343
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Mulla onneksi H2 vielä sisäänajossa joten ei voi vielä tykittää (enkä uskalla vielä 400 kilsan jälkeen). Ajelen F/2:lla.

    Mutta eniten ehkä vielä viehättää se kuinka hiljaa pystyn ajamaan tolla H2:lla. K1300S:llä iski melkein aina pieni paniikki jos joutui etenemään ryömimällä ilman että pani jalat tonttiin.

    Toimii kyllä kaikissa nopeuksissa. Itellä on tosin vielä kaarreajossa vähä tekemistä, ku onhan tuo kuitenkin aika painava pyörä kuskin kanssa 350kg. Mutta "drag tourer" baikkina toi on ihan super omissakin käsissä.

    Onko tuossa sisäänajossa kauheesti perää? Oon ymmärtäny että ne sisäänajetaa tehtaalla nappia painamalla. Sisäänajo on lähinnä askia ja kuskia varten. Eihän demopyöriäkään kukaan sisäänaja vai? Toimiihan ne silti yhtä hyvin.
    z650RS 2023 - zx4r + Quick Shifter 2024
  14. #344
    No niin. Olkaapa valmiina. Kohta alkaa satelemaan kysymyksiä. Kahden ja puolen vuoden arpominen päättyi eilen ja kättelin kaupat H2 SX SE pyörästä. On jännät paikat. Pyörän saan alkavan viikon loppupuolella. Ostoprosessin aikana tuli havaittua, että liikkeitä kannattaa kilpailuttaa. Oli ihan huomattava ero vanhan pyörän vaihtohyvityksessä PK-seudun eri liikkeiden välillä, puhutaan tonneista. Tosin huonoimman tarjouksen tehnyt olisi antanut Kawasaki kahvikupin kaupan päälle
    -- Brake later and open the gas earlier --
  15. #345
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Oho! Siis välirahassa useiden tonnien heittoja?

    Onnea uudesta pyörästä.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  16. #346
    Kiitoksia. Hintahaarukka vaihdokin hyvityshinnoissa oli liki kolme tonnia.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  17. #347
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    No niin. Olkaapa valmiina. Kohta alkaa satelemaan kysymyksiä.
    Aivan sama juttu mulla, kysymyksiä tulee koko ajan lisää. Mä mietin kans pari vuotta mihin vaihtais K1300S:n. H2 ja Busa jäivät lopulta vaihtoehdoiksi. En koskaan sitten käyny koeajamassa uutta Busaa.

    Onneksi olkoon uudesta pyörästä.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  18. #348
    Aivan sama juttu mulla, kysymyksiä tulee koko ajan lisää. Mä mietin kans pari vuotta mihin vaihtais K1300S:n. H2 ja Busa jäivät lopulta vaihtoehdoiksi. En koskaan sitten käyny koeajamassa uutta Busaa.

    Onneksi olkoon uudesta pyörästä.
    Kiitoksia. Minun ei vielä pitänyt tehdä ostoksia, olin suunnitellut pyöränvaihtoa vasta vuodelle 2023 tai 2024. Selvisi kuitenkin, että 2023 malliin ei ole juuri mitään oleellisia muutoksia tulossa. Epävirallisen tiedon mukaan pieni päästöpäivitys sekä valoihin jokin marginaalinen muutos mutta hinta pompsahtaa selvästi ylöspäin. Se oli sitten siinä ja nimi paperiin.

    Busa oli myös minulla vaihtoehto mutta sen kone ei jotenkin puhutellut. Entisenä busanistina se päivitetty 1340cc kone oli pettymys mutta muuten mainio pyörähän se sporttitourinkiin olisi ollut. Ja H2 SX SE:tä ihan selvästi halvempi. Päädyin kuitenkin H2, niin ei tarvitse jälkikäteen miettiä, että olisiko kuitenkin pitänyt... ja onhan tuon ahdetun koneen potentiaali aika huikea.

    Tuusulan kaupassa näkyi olevan vaihdokkina yksi K1300S. Arvaan, että jäljet johtaa sylttytehtaalle
    -- Brake later and open the gas earlier --
  19. #349
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    Tuusulan kaupassa näkyi olevan vaihdokkina yksi K1300S. Arvaan, että jäljet johtaa sylttytehtaalle
    Itse asiassa mun Black Edition on Vantaan Biketeamissa myynnissä.

    Minkä mallin ostit? Nuo mallimerkinnät on vähän sekavia kun ne muuttui -22 pyörissä; mulla H2 SX ei siis SE. Mulla ei siis ole mm. sähköalustaa.

    Vielä on opeteltavaa ton H2:n kanssa. Muutamana viime päivinä oon ihmetelly onko mun pyörässä mäkilähtöavustinta vai ei ja tänäänhän se löytyi. Piti polkea takajarrua hieman voimakkaammin jolloin näyttöön tulee merkki siitä. Kun oon aika lyhyt niin toi mäkilähtöavustin on todella kiva.

    Joo, olishan se uus Busa ollu selvästi halvempi. En todellakaan kadu H2:n hankintaa. Busa olis ollu taas pidempi kuin H2 jolloin melko samanlainen käyttäytyminen kuin K1300S:llä. Busa taitaa olla vielä kyykympi kuin esim. K1300S joten H2 on tässäkin suhteessa mukavampi. Toki Busa voi olla parempi pitkillä tourinkeilla kuin H2 mutta aika näyttää mitä on ajaa pidempiä vetoja H2:lla.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  20. #350
    Mun pyörä on H2 SX SE. Tässä on sähköalusta, Brembot ja se itsekorjautuva maalipinta (joka vähän naurattaa ) verrattuna H2 SX malliin. Muuten varustelu on näissä ymmärtääkseni sama. Nythän ei ole enää muita malleja, kuin H2 SX ja H2 SX SE ja sitten nakumallit ZH2 ja ZH2 SE, joiden ero lie sama, kuin SX/SX SE.

    Talvella pitää sitten aloittaa varustelukierre. Ainakin noi Kawan sivulaukut pitää hommat, ehkä peräboksi ja ja joku SW-Motechin tankkilaukku. Tourinkihommiin tämä olisi tarkoitus varustella. Noissa bokseissa vähän harmittaa se, että Kawan orkkisboksit saa toimimaan pyörän virta-avaimella, mutta orkkisperäboksia ei ole tarjolla eli eipä taida onnistua yhden avaimen järjestelmä Givin tarvikeperäboksiin jota on saatavilla. Ja samoin joku hyväksytty slipari pitänee hommata jossain välissä tuon orkkissavupöntön tilalle. Se kun ei ole kauneudella pilattu.
    Viimeksi muokannut: itl; 14.08.2022 klo 00:15.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  21. #351
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    Mun pyörä on H2 SX SE. Tässä on sähköalusta, Brembot ja se itsekorjautuva maalipinta (joka vähän naurattaa ) verrattuna H2 SX malliin. Muuten varustelu on näissä ymmärtääkseni sama. Nythän ei ole enää muita malleja, kuin H2 SX ja H2 SX SE ja sitten nakumallit ZH2 ja ZH2 SE, joiden ero lie sama, kuin SX/SX SE.

    Talvella pitää sitten aloittaa varustelukierre. Ainakin noi Kawan sivulaukut laukut pitää hommat, ehkä peräboksi ja ja joku SW-Motechin tankkilaukku. Tourinkihommiin tämä olisi tarkoitus varustella. Noissa bokseissa vähän harmittaa se, että Kawan orkkisboksit saa toimimaan pyörän virta-avaimella, mutta orkkisperäboksia ei ole tarjolla eli eipä taida onnistua yhden avaimen järjestelmä Givin tarvikeperäboksiin jota on saatavilla. Ja samoin joku hyväksytty slipari pitänee hommata jossain välissä tuon orkkissavupöntön tilalle. Se kun ei ole kauneudella pilattu.
    OK, hieno pyörä tulossa sulle.

    Biketeamin myyjä ei ollu ihan varma onko mun pyörässä toi itsekorjautuva maali. Yritin eilen soitella Sumekoon/SGN Groupiin mutta eihän niiden sivuilla ollu mitään numeroa, google löysin jonkun numeron mutta se ei toimi. Googlella etsin sitten "kawasaki self healing paint" ja löysin jonkun sivun missä sanottiin että kawa olisi käyttänyt tuollaista maalia jo joitakin vuosia eri malleissa. Tiedä sitten mikä on tilanne. Aion teippauttaa yhellä teipparilla arimmat pinnat tankin kyljessä.

    Mulla kanssa tulee laukkujen hankinta eteen mutta ensi vuonna kun en tänä vuonna lähde enää millekään pidemmälle reissulle. Givin takaboksin teline ei taida mennä ihan suoraan -22 pyöriin joten oottelen ens vuoteen. Oon miettiny myös tankkilaukkua mutta en ole vielä selvitelly miten sellaisen sais nätisti kiinni tankkiin. Bemarissa soviterengas laukkua varten oli helppo asentaa kun vaihtoi ruuvit hieman pidempiin. H2:ssa ei ole tankin luukussa mitään ruuveja joihin sen soviterenkaan sais kiinni.

    Kawan gps-teline menee suoraan -22 pyörään. Garminin XT asentuu helposti tohon Kawan telineeseen ja virtapiuhan saa vedettyä akulle kun hieman raottaa (=ruuvit irti) tankin sivukatteita.

    Joo, onhan toi pönttö kyllä ihan savustuspöntön näköinen. Aattelin kuitenkin pitää sen.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  22. #352
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    Kiitoksia. Hintahaarukka vaihdokin hyvityshinnoissa oli liki kolme tonnia.
    Onnea täältäkin!

    Kohta voitas pitää H2 kokoontuminen 👍😎
    z650RS 2023 - zx4r + Quick Shifter 2024
  23. #353
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    Kiitoksia. Hintahaarukka vaihdokin hyvityshinnoissa oli liki kolme tonnia.
    Mä olen muutamat viimeiset pyöräkaupat tehnyt pohjalaisten kanssa, mutkatonta eikä turhia lätistä. Ymmärtävät, että kauppa se on joka kannattaa...vaihtopyörä noudetaan, uusi tuodaan esim. kotiin
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  24. #354
    Lainaa mikarinne70 kirjoitti Katso viesti
    Onnea täältäkin!

    Kohta voitas pitää H2 kokoontuminen 
    Joo, voitais pitää möötte ja batmanninjakin messiin. Ootellaan että itl saa omansa.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  25. #355
    Jees kaikki H2 tyypit mukaan vois olla aika hauska
    z650RS 2023 - zx4r + Quick Shifter 2024
  26. #356
    Biketeamin myyjä ei ollu ihan varma onko mun pyörässä toi itsekorjautuva maali. Yritin eilen soitella Sumekoon/SGN Groupiin mutta eihän niiden sivuilla ollu mitään numeroa, google löysin jonkun numeron mutta se ei toimi. Googlella etsin sitten "kawasaki self healing paint" ja löysin jonkun sivun missä sanottiin että kawa olisi käyttänyt tuollaista maalia jo joitakin vuosia eri malleissa. Tiedä sitten mikä on tilanne. Aion teippauttaa yhellä teipparilla arimmat pinnat tankin kyljessä.

    Mulla kanssa tulee laukkujen hankinta eteen mutta ensi vuonna kun en tänä vuonna lähde enää millekään pidemmälle reissulle. Givin takaboksin teline ei taida mennä ihan suoraan -22 pyöriin joten oottelen ens vuoteen. Oon miettiny myös tankkilaukkua mutta en ole vielä selvitelly miten sellaisen sais nätisti kiinni tankkiin. Bemarissa soviterengas laukkua varten oli helppo asentaa kun vaihtoi ruuvit hieman pidempiin. H2:ssa ei ole tankin luukussa mitään ruuveja joihin sen soviterenkaan sais kiinni.
    Minulle BT:n myyjä kertoi tuon itsekorjautuvan maalin olevan nimenomaan SE:n ominaisuus. Tosin ei hän kovin paljoa muutenkaan tiennyt pyörästä... Voi hyvinkin olla, että itsekorjautuva maali on joissakin muissa Kawan malleissa/vuosimalleissa. Mene ja tiedä.

    Ai hitsin hitsi. Enpäs tajunnutkaan, ettei tuossa ole tankin korkin kehyksen ruuveja. Menee tankkilaukun suunnittelut uusiksi.


    Onnea täältäkin!

    Kohta voitas pitää H2 kokoontuminen 
    Ehdottomasti

    Mun pyörä pitäisi olla noutovalmis keskiviikkona tai torstaina alkavalla viikolla. Kovin hurjasti ei kyllä voi huristella alkuun, kun sisäänajo päällä ja pyörän takuun vuoksi ei viitsi olla noudattamatta sisäänajosuositusta. Käyttökierrokset ja nopeudet arvatenkin tallentuvat pyörän tietämyskoneeseen ja siksi ei viitsi ottaa riskiä.

    Mä olen muutamat viimeiset pyöräkaupat tehnyt pohjalaisten kanssa, mutkatonta eikä turhia lätistä. Ymmärtävät, että kauppa se on joka kannattaa...vaihtopyörä noudetaan, uusi tuodaan esim. kotiin
    Itsekin olen tehnyt kauppaa RE-Motorsin kanssa pari vuotta sitten H2 SX SE+ pyörästä. Reilun oloinen kauppa. Vaihtopyörän hyvitys oli kohtuullinen, lupasivat noutaa ja tuoda uuden pyörän Espooseen lakeudelta ja samalla viedä vaihdokin mukanansa ilman erillistä korvausta. Kauppa tosin jäi silloin tekemättä mutta ei myyjän vuoksi.
    Viimeksi muokannut: itl; 14.08.2022 klo 00:21.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  27. #357
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    @Kawasakih2sxse, kun sulla on myös -22 pyörä niin voisitko tarkistaa valikoista yhen jutun. Kokeilin räplätä asetuksia ja jostakin syystä kaarrevalojen ON/OFF on "harmaana" elikä asetusta ei pysty muuttamaan. Ajon aikana näytössä on toki kaarrevalojen symboli. En ole ajellut vielä pimeällä joten en tiedä toimiiko noi kaarrevalot vai ei.

    Pystytkö muuuttamaan pyörän asetuksia kännyllä? Sain naitettua mun luurin SPIN:iin ja kokeilin asentaa Sygicin äpin luuriin, joka peilautuu H2:n näyttöön. Asensin sitten kännyyn Kawan Rideologyn jolla periaatteessa pystyy muuttamaan pyörän asetuksia mutta jostakin syystä tämä äppi ei saa yhteyttä pyörään vaikka SPIN saa. Näytön asetuksissa näkyy, että mun luuri on yhdistetty.
    Harmaanapa näkyy olevan. En ole pimeällä tällä vielä ajanut niin en ole varma toimiiko. Vanhassa se toimi ainakin mutta ei sillä mitään tehnyt.
    Lamput syttyi 1 kerrallaan kallistuskulman mukaan. Juuri ehti nähdä toiminnan mutta ei siitä apua ollut.
    Puhelinsoftat olen kyllä ladannut, mutta niiden toimivuus ja käytettävyys on kyllä yksi vitsi ainakin navigaattorina.
    Maalipinta on nykyversioissa käsittääkseni sama.Vanhan mallin h2sx oli normimaalilla.
    Oottekos te saaneet -22 mallin Suomenkielisiä käyttöohjekirjoja. Keväällä olivat käännöstä ja kuukausi sitten kun kyselin niin ei vieläkään ollut saatavilla. Lupasivat kyllä lähettää kun ilmestyy.
    ER
  28. #358
    Lainaa Kawasakih2sxse kirjoitti Katso viesti
    Harmaanapa näkyy olevan. En ole pimeällä tällä vielä ajanut niin en ole varma toimiiko. Vanhassa se toimi ainakin mutta ei sillä mitään tehnyt.
    Lamput syttyi 1 kerrallaan kallistuskulman mukaan. Juuri ehti nähdä toiminnan mutta ei siitä apua ollut.
    Puhelinsoftat olen kyllä ladannut, mutta niiden toimivuus ja käytettävyys on kyllä yksi vitsi ainakin navigaattorina.
    Maalipinta on nykyversioissa käsittääkseni sama.Vanhan mallin h2sx oli normimaalilla.
    Oottekos te saaneet -22 mallin Suomenkielisiä käyttöohjekirjoja. Keväällä olivat käännöstä ja kuukausi sitten kun kyselin niin ei vieläkään ollut saatavilla. Lupasivat kyllä lähettää kun ilmestyy.
    OK, kiitos paljon. Vähän tuntuu kikkailulta jos nurkkavalot syttyy kallistuskulman mukaan. Miksi ei voisi läväyttää kerralla kaikkia päälle niin silloin niistä voisi olla enemmän hyötyä.

    No joo, ei se nyt niin hirveän tärkeää ole jos kännyllä pystyisi muuttamaan prätkän asetuksia. Jos jostain sais Sumekon puhelinnumeron niin voisin soitella sinne ja kysyä tostä maalipinnasta. Löysin jonkun jutun googlaamalla ja siinä sanottiin että kaikissa H2:ssa pitäisi olla se itsestään korjautuva maali. Siinä sanottiin että myös esim. Versyksissä olisi sama maali.

    En saanu suomenkielistä manuaalia joten pitää kysellä sitä. Minusta toi manuaali on kyllä vitsi. Hyvä esimerkki tästä on se, että luovutuksen jälkeen viime maanantaina sain mopon käyntiin sattumalta mutta tiistaina en sitten millään saanut käynnistettyä. Piti hakea kotoa manuaali mutta siitä ei ollut mitään hyötyä. Kaikki namiskuukkelit kyllä kerrotaan mutta ei sitä miten käynnistys tehdään. Piti sitten soittaa Biketeamin myyjälle ja kysyä miten tämä vitun mopo saadaan käyntiin.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  29. #359
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen


    Mikä helvetin avaruussukkula se on? Perinteisesti käynnistys on suoritettu nappia painamalla?

    Tarvitaanko näissä jotain tällaista?

    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  30.  
  31. #360
    H2:ssa avaimeton käynnistys. Mun aikaisemmissa perinteellinen avain joten ei aikaisempaa kokemusta. Virtalukon nappia painetaan hetken, päästetään ylös ja sitten käännetään. Minä vittu pidin nappia painettuna koko ajan ja käänsin sitä. Ei tullu virrat päälle. Olis vittu voinu selittää tän manuskassa.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
Sivu: 12 / 22:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 21011121314 ... ViimeinenViimeinen