Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 75:een 75:sta
  1. #61
    KLCM Kawasaki Launch Control Mode testi Estorillissa.

    Trust your instincts, be yourself!

    Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
  2. #62
    Onkohan jo jostain saatavilla tarviketarakkaa/takaboxia? Eihän ne taaskaan pikkurouvan föönit ja kylpytakit sovi millään sivulaukkuihin..
  3. #63
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jonijii kirjoitti Katso viesti
    Onkohan jo jostain saatavilla tarviketarakkaa/takaboxia? Eihän ne taaskaan pikkurouvan föönit ja kylpytakit sovi millään sivulaukkuihin..
    Siinähän kulke fööni mukana
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  4. #64
    Näyttääkö toi mittaristo tosiaan painopisteen. Kun kiihdyttessä valo menee perää kohti ja jarrussa keulaan.
    RRÄÄRRÄÄ!
    S1000RR+BETA 250RR 2T JA SAASTAMOINEN
  5. #65
    Lainaa Bolt kirjoitti Katso viesti
    Näyttääkö toi mittaristo tosiaan painopisteen. Kun kiihdyttessä valo menee perää kohti ja jarrussa keulaan.
    G voimia mittaa
    Trust your instincts, be yourself!

    Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
  6. #66
    Tuo_on_mahtavuutta.
    Jos tuo mittariston keltainen vilkkuva valo on luistoneston valo, mahtavuutta on melkoisesti tarjolla koko kiihdytyksen ajan. Mikäli kyseessä on keulimisen eston valo, senkin kanssa voi elää, koska valo vilkkuu vielä 270kmh- lukemissa.

    Ja mikäs pyörä tuntuu enää miltään tuon jälkeen?
    Viimeksi muokannut: vma; 09.02.2018 klo 17:47.
    .
  7. #67
    Lainaa jonijii kirjoitti Katso viesti
    Onkohan jo jostain saatavilla tarviketarakkaa/takaboxia? Eihän ne taaskaan pikkurouvan föönit ja kylpytakit sovi millään sivulaukkuihin..
    Hepco & Beckeriltä on tulossa lähiaikoina, joku diileri sitä jo kauppaakin vaikkei ole vielä valmistajan sivuilla
    HEPCO & BECKER ALURACK GEPÄCKBRÜCKE FÜR KAWASAKI H2 SX SCHWARZ Best.-Nr. 70020106590
    <p>ZX-10R 2016</p>
  8. #68
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti

    Ja mikäs pyörä tuntuu enää miltään tuon jälkeen?
    Helppo kysymys, helppo vastaus: TurboBusa
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  9. #69
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    Helppo kysymys, helppo vastaus: TurboBusa
    Heh...,sama kävi heti mielessä...(mutteihan sitä omaa pyörää saa /kehtaa kehua..).
    KTM Superduke 1290R,KTM 250 SX,Suzuki gsx1300 ra
  10. #70
    Lainaa Batmanninja kirjoitti Katso viesti
    Hepco & Beckeriltä on tulossa lähiaikoina, joku diileri sitä jo kauppaakin vaikkei ole vielä valmistajan sivuilla
    HEPCO & BECKER ALURACK GEPÄCKBRÜCKE FÜR KAWASAKI H2 SX SCHWARZ Best.-Nr. 70020106590
    Joo, saman kans bongasin. Toivottavasti sopii orkkislaukkujen kans.
  11. #71
    No niin nyt on kahlattu läpi youtube ja netti koeajo raportit tästä uudesta ihmelaitteesta.
    Mitä jäi käteen ?
    Moderni versio zzr 1400 pyörästä. Tarkoitettu samalle käyttäjäryhmälle. Ergonomia samantyyppinen. 2 sivulaukkua ja ehkä takalaukkumahdollisuus. Tuoretta turvallisuus elektroniikkaa kaarrevalot(Suomessa turha varuste), kaarre abs luiston estot jne. Suurin etu jota kovasti kawa painottaa on kulutuksen pieneneminen. Merkitys prätkäilijälle on mitätön. Mitä jää käteen?
    Varmaan turbon ruuvaus mahdollisuus kiinnostaa virittelystä kiinnostunutta. Muuten vähän vaikea perustella hintaa vs. Zzr?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Yamaha MT-10 sp 2017

    Mp historia.
    Suzuki x1
    Yamaha x1 and now
    Aprilia x1
    Kawasaki x2
    Ducati x3
  12. #72
    Lainaa motohtori2 kirjoitti Katso viesti
    Suurin etu jota kovasti kawa painottaa on kulutuksen pieneneminen. Merkitys prätkäilijälle on mitätön.
    Tankkaamisen suurena vihaajana itselleni ainakin on iso etu, jos tankkausväliä saa pidemmäksi.
    http://pakkouskonto.fi
  13. #73
    Eiköhän se suurin etu ole ahtaminen. H2:sta jos on vielä vääntävämpi niin onhan se vastustamatonta.
    H-D CVO Street Glide, BMW S1000XR, KTM 1290SD ja SA1290R, Kawa H2 ja H2SX SE, pari Ducatia
  14. #74
    Lainaa motohtori2 kirjoitti Katso viesti
    No niin nyt on kahlattu läpi youtube ja netti koeajo raportit tästä uudesta ihmelaitteesta.
    Mitä jäi käteen ?
    Moderni versio zzr 1400 pyörästä. Tarkoitettu samalle käyttäjäryhmälle. Ergonomia samantyyppinen. 2 sivulaukkua ja ehkä takalaukkumahdollisuus. Tuoretta turvallisuus elektroniikkaa kaarrevalot(Suomessa turha varuste), kaarre abs luiston estot jne. Suurin etu jota kovasti kawa painottaa on kulutuksen pieneneminen. Merkitys prätkäilijälle on mitätön. Mitä jää käteen?
    Varmaan turbon ruuvaus mahdollisuus kiinnostaa virittelystä kiinnostunutta. Muuten vähän vaikea perustella hintaa vs. Zzr?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Samalle käyttäjäryhmälle, mutta hieman modernimpi ja ulkonäöltään huomattavasti sirompi. Kyllä näöllä, samoin kuin koollakin on väliä.
    ZZR 1400
  15.  
  16. #75
    No onhan toi noin pikatuntumalta aika kompaktimman oloinen kuin Zetori. Ja modernimman myös. Mutta vääntö....

    Vertailun vuoksi tehtaan ilmoittamia:
    H2R - 165 Nm
    H2 - 133,5 Nm
    10R - 113,5 Nm
    H2SX -137,3 Nm
    ZZR - 158,2 Nm

    Kaikissa 200/210 HP/RAM paittis ekassa tietty 310/326. Nämä siis 2018 mallien tiedot. Zetorin huippuvääntö tulee jo 7500rpm:ssä kun muilla saa vinguttaa 9500...12500rpm.
    Mut joo, kyllä kiinnostaa. Kaurapuuroo vaan naamaan niin josko välirahaa joskus kertyis....Zetori näyttää hinnastossa jopa edulliselta, Kawalla on 9 kpl zzr:ää kalliimpaa +200HP mallia Hyvä mallisto!
    <p>ZX-10R 2016</p>
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123