Sivu: 3 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 180:sta
  1. #61
    KLCM Kawasaki Launch Control Mode testi Estorillissa.

    Trust your instincts, be yourself!

    Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
  2. #62
    Onkohan jo jostain saatavilla tarviketarakkaa/takaboxia? Eihän ne taaskaan pikkurouvan föönit ja kylpytakit sovi millään sivulaukkuihin..
  3. #63
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jonijii kirjoitti Katso viesti
    Onkohan jo jostain saatavilla tarviketarakkaa/takaboxia? Eihän ne taaskaan pikkurouvan föönit ja kylpytakit sovi millään sivulaukkuihin..
    Siinähän kulke fööni mukana
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  4. #64
    Näyttääkö toi mittaristo tosiaan painopisteen. Kun kiihdyttessä valo menee perää kohti ja jarrussa keulaan.
    RRÄÄRRÄÄ!
    S1000RR+BETA 250RR 2T JA SAASTAMOINEN
  5. #65
    Lainaa Bolt kirjoitti Katso viesti
    Näyttääkö toi mittaristo tosiaan painopisteen. Kun kiihdyttessä valo menee perää kohti ja jarrussa keulaan.
    G voimia mittaa
    Trust your instincts, be yourself!

    Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
  6. #66
    Tuo_on_mahtavuutta.
    Jos tuo mittariston keltainen vilkkuva valo on luistoneston valo, mahtavuutta on melkoisesti tarjolla koko kiihdytyksen ajan. Mikäli kyseessä on keulimisen eston valo, senkin kanssa voi elää, koska valo vilkkuu vielä 270kmh- lukemissa.

    Ja mikäs pyörä tuntuu enää miltään tuon jälkeen?
    Viimeksi muokannut: vma; 09.02.2018 klo 16:47.
    .
  7. #67
    Lainaa jonijii kirjoitti Katso viesti
    Onkohan jo jostain saatavilla tarviketarakkaa/takaboxia? Eihän ne taaskaan pikkurouvan föönit ja kylpytakit sovi millään sivulaukkuihin..
    Hepco & Beckeriltä on tulossa lähiaikoina, joku diileri sitä jo kauppaakin vaikkei ole vielä valmistajan sivuilla
    HEPCO & BECKER ALURACK GEPÄCKBRÜCKE FÜR KAWASAKI H2 SX SCHWARZ Best.-Nr. 70020106590
    <p>ZX-10R 2016 KRT Replica</p>
  8. #68
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti

    Ja mikäs pyörä tuntuu enää miltään tuon jälkeen?
    Helppo kysymys, helppo vastaus: TurboBusa
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  9. #69
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    Helppo kysymys, helppo vastaus: TurboBusa
    Heh...,sama kävi heti mielessä...(mutteihan sitä omaa pyörää saa /kehtaa kehua..).
    KTM Superduke 1290R,KTM 250 SX,Suzuki gsx1300 ra
  10. #70
    Lainaa Batmanninja kirjoitti Katso viesti
    Hepco & Beckeriltä on tulossa lähiaikoina, joku diileri sitä jo kauppaakin vaikkei ole vielä valmistajan sivuilla
    HEPCO & BECKER ALURACK GEPÄCKBRÜCKE FÜR KAWASAKI H2 SX SCHWARZ Best.-Nr. 70020106590
    Joo, saman kans bongasin. Toivottavasti sopii orkkislaukkujen kans.
  11. #71
    No niin nyt on kahlattu läpi youtube ja netti koeajo raportit tästä uudesta ihmelaitteesta.
    Mitä jäi käteen ?
    Moderni versio zzr 1400 pyörästä. Tarkoitettu samalle käyttäjäryhmälle. Ergonomia samantyyppinen. 2 sivulaukkua ja ehkä takalaukkumahdollisuus. Tuoretta turvallisuus elektroniikkaa kaarrevalot(Suomessa turha varuste), kaarre abs luiston estot jne. Suurin etu jota kovasti kawa painottaa on kulutuksen pieneneminen. Merkitys prätkäilijälle on mitätön. Mitä jää käteen?
    Varmaan turbon ruuvaus mahdollisuus kiinnostaa virittelystä kiinnostunutta. Muuten vähän vaikea perustella hintaa vs. Zzr?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Yamaha MT-10 sp 2017

    Mp historia.
    Suzuki x1
    Yamaha x1 and now
    Aprilia x1
    Kawasaki x2
    Ducati x3
  12. #72
    Lainaa motohtori2 kirjoitti Katso viesti
    Suurin etu jota kovasti kawa painottaa on kulutuksen pieneneminen. Merkitys prätkäilijälle on mitätön.
    Tankkaamisen suurena vihaajana itselleni ainakin on iso etu, jos tankkausväliä saa pidemmäksi.
    http://pakkouskonto.fi
  13. #73
    Eiköhän se suurin etu ole ahtaminen. H2:sta jos on vielä vääntävämpi niin onhan se vastustamatonta.
    H-D CVO Street Glide, BMW S1000XR, KTM 1290SD ja SA1290R, Kawa H2 ja H2SX SE, pari Ducatia
  14. #74
    Lainaa motohtori2 kirjoitti Katso viesti
    No niin nyt on kahlattu läpi youtube ja netti koeajo raportit tästä uudesta ihmelaitteesta.
    Mitä jäi käteen ?
    Moderni versio zzr 1400 pyörästä. Tarkoitettu samalle käyttäjäryhmälle. Ergonomia samantyyppinen. 2 sivulaukkua ja ehkä takalaukkumahdollisuus. Tuoretta turvallisuus elektroniikkaa kaarrevalot(Suomessa turha varuste), kaarre abs luiston estot jne. Suurin etu jota kovasti kawa painottaa on kulutuksen pieneneminen. Merkitys prätkäilijälle on mitätön. Mitä jää käteen?
    Varmaan turbon ruuvaus mahdollisuus kiinnostaa virittelystä kiinnostunutta. Muuten vähän vaikea perustella hintaa vs. Zzr?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Samalle käyttäjäryhmälle, mutta hieman modernimpi ja ulkonäöltään huomattavasti sirompi. Kyllä näöllä, samoin kuin koollakin on väliä.
    ZZR 1400
  15. #75
    No onhan toi noin pikatuntumalta aika kompaktimman oloinen kuin Zetori. Ja modernimman myös. Mutta vääntö....

    Vertailun vuoksi tehtaan ilmoittamia:
    H2R - 165 Nm
    H2 - 133,5 Nm
    10R - 113,5 Nm
    H2SX -137,3 Nm
    ZZR - 158,2 Nm

    Kaikissa 200/210 HP/RAM paittis ekassa tietty 310/326. Nämä siis 2018 mallien tiedot. Zetorin huippuvääntö tulee jo 7500rpm:ssä kun muilla saa vinguttaa 9500...12500rpm.
    Mut joo, kyllä kiinnostaa. Kaurapuuroo vaan naamaan niin josko välirahaa joskus kertyis....Zetori näyttää hinnastossa jopa edulliselta, Kawalla on 9 kpl zzr:ää kalliimpaa +200HP mallia Hyvä mallisto!
    <p>ZX-10R 2016 KRT Replica</p>
  16. #76
    Joko näiden maahantulosta on alkanut tietoa tippua? Omalla dealerilla tuntuu olevan kovin hakusalla noutopäivä
  17. #77
    Ei mitään tietoa,,, Vappuajoihin luvattu
    Honda 1100 XX Superblackbird -08
    Kawasaki Monster ZX-10 R -09
    Ja nyt taas mennään bläkkärillä, vm07.
    Vaihtu uuteen Honda VFR 1200F -14.
    Kawasaki H2 SX SE -18
  18. #78
    Lainaa jonijii kirjoitti Katso viesti
    Joko näiden maahantulosta on alkanut tietoa tippua? Omalla dealerilla tuntuu olevan kovin hakusalla noutopäivä
    Mulle kerrottiin et Suomeen ekat (teidän ja diilereiden tilaamat) pyörät tulee vasta huhtikuun lopulla, tuotanto vasta aloitettu eikä hyllyssä vielä yhtään. Ois ollu vähän ostohousuja jo jalassa mut katellaan....ajokelit kohta alkaa
    <p>ZX-10R 2016 KRT Replica</p>
  19. #79
    Nyt tuli infoa, että 15.3. ois Euroopassa lasti ja parisen viikkoa siitä täälläkin. Saa nähä, näkyy jo ainakin Espanjassa olevan ajossa joillakin. Suomi tuskin on ihan ekana jakojärjestyksessä näillä ostomäärillä
  20. #80
    15.3 sanoi Sumeko eilen. Eli tuolloin Euroopassa.
    Trust your instincts, be yourself!

    Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
  21. #81
    turhaa spämmiä eikkä ole edes SX, mutta tuo 10sek kiihdytyspätkä videosta hekotuksineen on kyl täydellinen

    ihan kuin eka kerta honda monkeyssa, tai Raisussa tai piikillä.. jne .. fiilistä

    https://youtu.be/aNbf2BWAXpQ?t=128
    ***
  22. #82
    Aivan mahtavaa,, Mopo matkalla ja nyt Hollannissa..., Myyjä kysy haluanko heti talliin!! No Tottakai.
    Eli ensi viikolla pitäisi saada
    Honda 1100 XX Superblackbird -08
    Kawasaki Monster ZX-10 R -09
    Ja nyt taas mennään bläkkärillä, vm07.
    Vaihtu uuteen Honda VFR 1200F -14.
    Kawasaki H2 SX SE -18
  23. #83
    MCN news vertaili dynossa H2 SX ja ZZR1400:
    H2 SX 192.36bhp
    ZZR1400 199.06bhp

    https://mcn-images.bauersecure.com/P...r1400-dyno.jpg
    Z1000 '10
  24. #84
    Käyrät näyttää 1400:ssa paremmilta, mutta käytännössä mahtaa olla toisin.
    Tässä aika kehuva testi
    http://www.motorcycle.com/manufactur...de-review.html
    H-D CVO Street Glide, BMW S1000XR, KTM 1290SD ja SA1290R, Kawa H2 ja H2SX SE, pari Ducatia
  25. #85
    576 paunaa. Eihän se olekaan kuin 100 kg painavampi kuin fat-campin läpi käynyt Blade. 16X kg lukemia tuli joskus puntarista hiukan varusteista ja bensan määrästä ja renkaiden kulutuspinnasta riippuen.
    Me pesemme itse vaatteitamme, laitamme itse ruokaamme, kärsimme kaikenlaisista asioista ja silti ihmiset eivät pidä meistä motoristeista.
  26. #86
    Joo ei ole keijukainen.
    Mukavalta kuulostaa ääni kuitenkin videolla
    https://www.youtube.com/watch?v=Nr8AAX71jxY
    H-D CVO Street Glide, BMW S1000XR, KTM 1290SD ja SA1290R, Kawa H2 ja H2SX SE, pari Ducatia
  27. #87
    Niin ja muistinkohan mainita, laiskakin vielä. Kyllä sen silti voisi koeajolle ottaa viikonlopuksi.
    Me pesemme itse vaatteitamme, laitamme itse ruokaamme, kärsimme kaikenlaisista asioista ja silti ihmiset eivät pidä meistä motoristeista.
  28. #88
    Lainaa veke73 kirjoitti Katso viesti
    Aivan mahtavaa,, Mopo matkalla ja nyt Hollannissa..., Myyjä kysy haluanko heti talliin!! No Tottakai.
    Eli ensi viikolla pitäisi saada
    Joko pyörän sait?
  29. #89
    Tänään taas kävin tiedustelemassa, hyvällä tuurilla ennen pääsiäistä vielä, tai sitten menee pääsiäisen jälkeen.
    Eilen oli jälleenmyyjät saannut pyörät Norjassa.
    Honda 1100 XX Superblackbird -08
    Kawasaki Monster ZX-10 R -09
    Ja nyt taas mennään bläkkärillä, vm07.
    Vaihtu uuteen Honda VFR 1200F -14.
    Kawasaki H2 SX SE -18
  30.  
  31. #90
    No niin, mopo on saapunut ja kaikki hyvin. Sarjanumero 250.
    Laatikosta purettu ja miljoona kuvaa otettu.
    Hyvin hoidettu Frank Nyman, loistavaa palvelua taas kerran

    IMG_20180328_153443.jpg
    Viimeksi muokannut: Vmatti; 28.03.2018 klo 17:49.
    Trust your instincts, be yourself!

    Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
Sivu: 3 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen