Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 31:sta
  1. #1
    Eicman kiinnostavin laite tulee Kawalta. Zzr 1400 ja gtr 1400 tuli omistettua aikanaan. Tykkäsin molemmista. Uusi painos h2 sx on uusi painos sportti cruiserista. Uutta tekniikka moottorissa ja elektroniikka kilkkeet nykypäivää. Sopivan sporttinen ajoasento ja vähän mahtuu kamaakin mukaan.
    Kawa vihreä on sika siisti väri edelleen. Kiva on messuilla päästä livenä laite näkemään. Mihin mahtaa hinta asettua se kiinnostaa. Tarjouksia pitää varmaan kysellä.
    Yamaha MT-10 sp 2017

    Mp historia.
    Suzuki x1
    Yamaha x1 and now
    Aprilia x1
    Kawasaki x2
    Ducati x3
  2. #2
    Kawan Saksan sivuilla mallien hinta oli about SX mallille 19000 ja SX SE mallille 22000. Noihin tulee päälle ainakin 24,4 % autoveroa ja muita välistävetoja, joten hinta pompsahtaa in Finland only tasolle.

    Keppivetoisena H2 olisi kiinnostanut itseäkin, mutta ehkä joskus tulevaisuudessa..
    Nykyiset:
    Kawasaki KLX 250 B1 -81
    Kawasaki Z 1000 ST E1 -79 1200 cc Cafe racer projekti
    Kawasaki Z 1000 ST E2 -80 1075 cc Dirt Road Racer
    Kawasaki Mean Streak 1600 -07
    Kawasaki Z 1000 Special Edition -14
    Kawasaki GTR 1400 -08
  3. #3
    SX n. 29500 ja SE 35000. Tarjouspyynnöt menossa, mutta saa nähä iskeekö nuukuus. Pitäs vielä laukut yms tilata erikseen, niin kyllä perusmallikin menee kevyesti yli 30 t..
  4. #4
    Onko hinta varma tieto? H2 oli Saksassa 25 kEur ja Suomessa 35. Sen mukaan SE olisi alle 32 ja perusmalli alle 30.
    Mietin, että laittaisinko BMW S1000XR:n vaihdossa. Ajoasento saisi olla kohtuu rento. On se koukuttava se ahtimen toiminta ja sirinä kun päästää kaasun. Voimaa tulee varmaan mahtavasti.
    Tuossa mahtaa olla tuon tehoiseksi suunniteltu moottori. H2 oli kuristettu H2R. Tässä on kone keventynyt 3 kg mikä on minusta aika paljon.
    H-D CVO Street Glide, BMW S1000XR, KTM 1290SD ja SA1290R, Kawa H2 ja H2SX SE, pari Ducatia
  5. #5
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Onko hinta varma tieto? H2 oli Saksassa 25 kEur ja Suomessa 35. Sen mukaan SE olisi alle 32 ja perusmalli alle 30.
    Mietin, että laittaisinko BMW S1000XR:n vaihdossa. Ajoasento saisi olla kohtuu rento. On se koukuttava se ahtimen toiminta ja sirinä kun päästää kaasun. Voimaa tulee varmaan mahtavasti.
    Tuossa mahtaa olla tuon tehoiseksi suunniteltu moottori. H2 oli kuristettu H2R. Tässä on kone keventynyt 3 kg mikä on minusta aika paljon.
    Kyllä pari myymälää on suunnilleen samat hinnat ilmoittanut, osalla edustajista ei ollut juuri mitään tietoa koko myllystä
    XR:n minäkin tyrkytän vaihdossa, jos kuume ei laske. Onhan tuo hienon oloinen pyörä.
  6. #6
    Lainaa Jim Goose kirjoitti Katso viesti
    Kawan Saksan sivuilla mallien hinta oli about SX mallille 19000 ja SX SE mallille 22000. Noihin tulee päälle ainakin 24,4 % autoveroa ja muita välistävetoja, joten hinta pompsahtaa in Finland only tasolle.

    Keppivetoisena H2 olisi kiinnostanut itseäkin, mutta ehkä joskus tulevaisuudessa..
    Suomessahan on jo ns. verottomatkin hinnat korkeammat kuin esim. Saksassa ja siihen verot päälle. Näin se kaiken kattava kartelli menee.
    Honda Monkey Z50J - Honda CB 125 K - Honda CB 125 T - Kawasaki Z 650 - Yamaha FJ 1100 - Kawasaki ZZR 1100 - Kawasaki ZZR 1100 - ... 10 v. taukoa ... - Suzuki GSX 1300 Hayabusa - ... tauko... - ???

    ikuinen motoristi vailla pyörää
  7. #7
    Lainaa mursu kirjoitti Katso viesti
    Suomessahan on jo ns. verottomatkin hinnat korkeammat kuin esim. Saksassa ja siihen verot päälle. Näin se kaiken kattava kartelli menee.
    Nojoo, itekin aloin tarkistamaan noita Saksan hintoja. H2 SX Saksassa 18900 ja Suomessa arvio 29500.
    ZZR 1400 PS Saksassa 19300 ja Suomessa 24500.. Ei oikein mun logiikka pelaa, miten nuo verolliset hinnat muodostuu.
  8. #8
    SE hinta Suomessa on kuulemma 32.500
    H-D CVO Street Glide, BMW S1000XR, KTM 1290SD ja SA1290R, Kawa H2 ja H2SX SE, pari Ducatia
  9. #9
    H2 SE laukkujen kanssa tilattu H2:n kaveriksi.
    H-D CVO Street Glide, BMW S1000XR, KTM 1290SD ja SA1290R, Kawa H2 ja H2SX SE, pari Ducatia
  10. #10
    First ride, hyvältä vaikuttaa

    https://youtu.be/iLajTDUEjEA
    H-D CVO Street Glide, BMW S1000XR, KTM 1290SD ja SA1290R, Kawa H2 ja H2SX SE, pari Ducatia
  11. #11
    H-D CVO Street Glide, BMW S1000XR, KTM 1290SD ja SA1290R, Kawa H2 ja H2SX SE, pari Ducatia
  12. #12
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    H2 SE laukkujen kanssa tilattu H2:n kaveriksi.
    Vähän OT, mutta en muista, että hankitko virikitit H2:een, ja mitä se sitten renkaalta tuuppasi?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  13. #13
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Vähän OT, mutta en muista, että hankitko virikitit H2:een, ja mitä se sitten renkaalta tuuppasi?
    Joo Stage 2. Hyvin toimii ja tehoa on riittävästi. En ole penkittänyt tai säätänyt. Vaihdoin ECU:n ja powercommanderissa oli valmiina Brockin kartta. Toimii niin hyvin, että ei ole kiirettä tai tarvetta säätää tarkemmin. Kaasu on kieltämättä on-off mikä vaikeuttaa ajamista. Mutta H2 on teknisesti niin upea pyörä etten epäröi tätä SX SE:tä ollenkaan. Ulkonäkö on tietysti molemmissa makuasia eikä minustakaan mitenkään kaunista ole kumpikaan. H2 väritys on upea, mutta epäkäytännöllisen arka. Näyttää SX SE:säkin olevan viimeistely kohdillaan.
    H-D CVO Street Glide, BMW S1000XR, KTM 1290SD ja SA1290R, Kawa H2 ja H2SX SE, pari Ducatia
  14. #14
    Etkö ole kuullut, että Powercommanderilla ei tee mitään, vaan sillä on heitettävä vesilintua.
    Ja valmiit kartat vielä pahentavat tilannetta.
  15. #15
    On kyllä hieno ajoneuvo. Toivottavasti messuilla pääsee koeistumaan. Ja perälaukunkin tarvisi, turha itelleen valehdella että kahden reissukamat sopii noihin sivulaukkuihin Tarakkaa ainakaan vielä ollut saatavilla, ei varmaan paljon paranna ulkonäköä tai aerodynamiikkaa..
  16. #16
    Lainaa hidas57 kirjoitti Katso viesti
    Etkö ole kuullut, että Powercommanderilla ei tee mitään, vaan sillä on heitettävä vesilintua.
    Ja valmiit kartat vielä pahentavat tilannetta.
    Joo, mutta ihmeen hyvin ne toimii mitä mulla on muutamassa ollut. En kyllä katsonut säätäkö se tuossa juuri mitään kun kai ECU:n perussäätöjäkin oli jo muutettu.
    H-D CVO Street Glide, BMW S1000XR, KTM 1290SD ja SA1290R, Kawa H2 ja H2SX SE, pari Ducatia
  17. #17
    Lainaa hidas57 kirjoitti Katso viesti
    Etkö ole kuullut, että Powercommanderilla ei tee mitään, vaan sillä on heitettävä vesilintua.
    Ja valmiit kartat vielä pahentavat tilannetta.
    Niinno.... saattaahan siinä pientä rytmihäiriötä joskus esiintyä, jos laitetaan ikäänkuin "possua possun selkään"
    ilman varmuutta siitä, että päälle tuleva on Elmeri, eli Petunialle oikea könsikäs.
    Jos lätinää kuitenkin on ylettömästi muutoinkin, haitanneeko pieni epävire vinkunassa mitään.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  18. #18
    Lainaa hidas57 kirjoitti Katso viesti
    Etkö ole kuullut, että Powercommanderilla ei tee mitään, vaan sillä on heitettävä vesilintua.
    Ja valmiit kartat vielä pahentavat tilannetta.
    Onhan se nyt ihan pöljää maksaa useempia satasia (tai jopa tonneja) mopon virittämisestä ja sitten jättää homma siinä helpoimmassa ja yleensä halvimmassa sekä ajettavuuden kannalta tärkeimmässä vaiheessa kesken.

    Ja mitä Commanderiin ja vastaaviin "säätöpurkkeihin" tulee, ovat ne välttävä vaihtoehto jos mopon omaan ECU:un ei pääse käsiksi. Jos mopon omaa ECUa pääsee rukkaamaan, on commandereihin rahan sijoittaminen suurinpiirtein yhtä järkevää kuin niiden seteleiden polttaminen, koska mopon oman ecun säädättää sillä Commanderiin menevällä rahalla.
  19. #19
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Onhan se nyt ihan pöljää maksaa useempia satasia (tai jopa tonneja) mopon virittämisestä ja sitten jättää homma siinä helpoimmassa ja yleensä halvimmassa sekä ajettavuuden kannalta tärkeimmässä vaiheessa kesken.

    Ja mitä Commanderiin ja vastaaviin "säätöpurkkeihin" tulee, ovat ne välttävä vaihtoehto jos mopon omaan ECU:un ei pääse käsiksi. Jos mopon omaa ECUa pääsee rukkaamaan, on commandereihin rahan sijoittaminen suurinpiirtein yhtä järkevää kuin niiden seteleiden polttaminen, koska mopon oman ecun säädättää sillä Commanderiin menevällä rahalla.
    Tossa tuli ihan hyvät pointit.... mutta yhdestä näkökulmasta ja sitä tukevin perusteluin.
    Ei sillä, että noissa olisi mitään väärin tai jotain vikaa.

    Katuajelujen "tarpeet" ovat kuitenkin varsin kaukana.... sanotaanko saman tasoisiin tarpeisiin
    esim. ratahommissa.... eikä tarvitse edes ajaa kilpaa verenmaku suussa.

    Ei liioin ole ihan yksioikoista totuutta.... varsinkin katuhommissa, siihen että ei mennä/mennään
    "puukottelemaan" orginaaleja komponentteja.... tai pidetään ne korkkaamattomana.

    Asioita voi ihan perustellusti arvottaa monin tavoin. Niin rahallisesti kuin muutenkin.

    En nyt lähde vetämään mitään yleistä ja absoluuttista rajanvetoa mikä on turhaa tai tyhmää...... mikä ei,
    koska se ei ole ihan asiat asioina fiksua... eikä tottakaan.

    Jätkät hei! Tää homma muuten näin. Just näin, eikä mitenkään muuten.
    Tuttu juttu... ja välillä omallakin kohdalla.
    Ei vaan pidä unohtaa, että muut sen kuitenkin arvottaa ja jokainen omalta kohdaltaan.

    Ei me kukaan vaan mahdeta sille mitään, että on kiusallisen paljon hommia, joissa päästään
    moninaisin painoituskertoimin täsmälleen samaan lopputulokseen varsin eri tavoin.

    Vaikka ajat muuttuu, tulee silti mieleen omassa ajassaan varsin puhutteleva esimerkki.

    Rapakon takana mentiin ja mopoilla stripillä.
    Kaksi kärkiteamia ajoi koko kauden sijoituksia ristiin.

    Jos jollekin olisi "tarjoillut" toisen pelin saatteella: Vain näin tehdään mestaruuspeli, jättämällä piiloon
    maalia aika toiselta suunnalta lähestyneen pelin..... jolla tehtiin käytännössä samaa tulosta,
    olisi "totuus" ollut aika kaukana totuudesta.

    Tästä päästään taas tuohon vittumaiseen juttuun. Suattaapi olla, vuan...... . Se vähän riippuu.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  20. #20
    Silloin kun hommasin Stage2:n Brock oli ainoa, joka pystyi poistamaan rajoitukset (Guhl oli varmaan se heppu takana). Sittemmin on varmaan useampikin onnistunut. Mutta edelleenkin Brock kauppaa kombinaatiota ECU+PC. En ole omassa huomannut muuta huonoa kuin on-off kaasu. En tiedä häipyisikö se jotenkin säätämällä ECU:a, mutta ei se ainakaan bensakarttoihin liity jos ne on muuten lähimain. H2:ssa on niin paljon tehoa, että aivan sama. Tuntuu, että monesti kun seos on riittävän rikkaalla niin ei se ole niin tarkkaa. Voipi olla, että mullakin on rikkaalla kun vie aikalailla bensaa. Mitenhän normaalisti menee nuo amerikan säädöt vs. suomalaiset?

    Joskus olen säädättänyt vehkeen penkissä, mutta en ole kuitenkaan ollut tyytyväinen ja persetuntumalla muuttanut joitain alueita (lähinnä ala/keskialuetta laihemmalle) PC:ssä. Muuttui paljon paremmaksi.
    Erään kerran iso H-D:n kone oli penkissä säädetty, mutta sehän nakutti hullun lailla normiajossa ja senkin säädin ajamalla niin kauan että nakutus loppui (ennakkoa ja AFR). Ehkä meni väärin, mutta toimi.
    H-D CVO Street Glide, BMW S1000XR, KTM 1290SD ja SA1290R, Kawa H2 ja H2SX SE, pari Ducatia
  21. #21
    Tuo H2 SX SE saa varmaan olla vakiokin niin ei tarvi säädellä. Paukku riittänee siihen mihin se on tarkoitettu, jos keskialueella on enemmän tehoa ja vääntöä kuin H2:ssa ja punarajakin on 2000 alemmalla kuin H2:ssa. Taitaa olla aika kova. Varmaan tähänkin tulee viripaketteja ja voihan se olla, että tulee hankittua. Ahdettu kone vaan on niin mahtavaa.
    H-D CVO Street Glide, BMW S1000XR, KTM 1290SD ja SA1290R, Kawa H2 ja H2SX SE, pari Ducatia
  22. #22
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Silloin kun hommasin Stage2:n Brock oli ainoa, joka pystyi poistamaan rajoitukset (Guhl oli varmaan se heppu takana). Sittemmin on varmaan useampikin onnistunut. Mutta edelleenkin Brock kauppaa kombinaatiota ECU+PC. En ole omassa huomannut muuta huonoa kuin on-off kaasu. En tiedä häipyisikö se jotenkin säätämällä ECU:a, mutta ei se ainakaan bensakarttoihin liity jos ne on muuten lähimain. H2:ssa on niin paljon tehoa, että aivan sama. Tuntuu, että monesti kun seos on riittävän rikkaalla niin ei se ole niin tarkkaa. Voipi olla, että mullakin on rikkaalla kun vie aikalailla bensaa. Mitenhän normaalisti menee nuo amerikan säädöt vs. suomalaiset?

    Joskus olen säädättänyt vehkeen penkissä, mutta en ole kuitenkaan ollut tyytyväinen ja persetuntumalla muuttanut joitain alueita (lähinnä ala/keskialuetta laihemmalle) PC:ssä. Muuttui paljon paremmaksi.
    Erään kerran iso H-D:n kone oli penkissä säädetty, mutta sehän nakutti hullun lailla normiajossa ja senkin säädin ajamalla niin kauan että nakutus loppui (ennakkoa ja AFR). Ehkä meni väärin, mutta toimi.
    Eikös oo noita yksiköitä, jotka nuuhkii ajan myötä kartat kohdilleen. Vaihteita ja kaasunasentoa myöten. Tiiä sitten, että saako just tuohon kiinni.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  23. #23
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Silloin kun hommasin Stage2:n Brock oli ainoa, joka pystyi poistamaan rajoitukset (Guhl oli varmaan se heppu takana). Sittemmin on varmaan useampikin onnistunut. Mutta edelleenkin Brock kauppaa kombinaatiota ECU+PC. En ole omassa huomannut muuta huonoa kuin on-off kaasu. En tiedä häipyisikö se jotenkin säätämällä ECU:a, mutta ei se ainakaan bensakarttoihin liity jos ne on muuten lähimain. H2:ssa on niin paljon tehoa, että aivan sama. Tuntuu, että monesti kun seos on riittävän rikkaalla niin ei se ole niin tarkkaa. Voipi olla, että mullakin on rikkaalla kun vie aikalailla bensaa. Mitenhän normaalisti menee nuo amerikan säädöt vs. suomalaiset?

    Joskus olen säädättänyt vehkeen penkissä, mutta en ole kuitenkaan ollut tyytyväinen ja persetuntumalla muuttanut joitain alueita (lähinnä ala/keskialuetta laihemmalle) PC:ssä. Muuttui paljon paremmaksi.
    Erään kerran iso H-D:n kone oli penkissä säädetty, mutta sehän nakutti hullun lailla normiajossa ja senkin säädin ajamalla niin kauan että nakutus loppui (ennakkoa ja AFR). Ehkä meni väärin, mutta toimi.
    Tommosilta säätöpajoilta olis syytä saada rahat takaisin. Tuote kun ei ole ollut sitä mitä asiakkaalle on luvartu
  24. #24
    Jotenkin kuulostaa ikävältä on-off -kaasu. Varsinkin kun tietää kyseessä olevan turbollinen tehohirmu.
    Juuri siinä pitäisi olla mahdollisimman käyttäjäystävällinen tehontuotto ja kaasunvaste joka kierrosnopeudella ja moottorin kuormituksella.

    Et ehkä ajele hirveästi kapungissa, mutta tulee mielikuva jopa hieman vaarallisesta laitteesta, kun se kuitenkin kiihtyy melko haipakkaan. Voipi se 50 km/h nopeusrajoitus rikkoontua alta sekunnissa
    Braaaaap
  25. #25
    Lainaa T1mppa kirjoitti Katso viesti
    Jotenkin kuulostaa ikävältä on-off -kaasu. Varsinkin kun tietää kyseessä olevan turbollinen tehohirmu.
    Juuri siinä pitäisi olla mahdollisimman käyttäjäystävällinen tehontuotto ja kaasunvaste joka kierrosnopeudella ja moottorin kuormituksella.

    Et ehkä ajele hirveästi kapungissa, mutta tulee mielikuva jopa hieman vaarallisesta laitteesta, kun se kuitenkin kiihtyy melko haipakkaan. Voipi se 50 km/h nopeusrajoitus rikkoontua alta sekunnissa
    No ei se nyt vakavaa ole, mutta muuten niin hyvässä paketissa sen huomaa. Ehkä se liittyy enemmän siihen, että onko veto päällä vai ei ja kaupunkiajossa tai muussa pikkuajossa sen nimenomaan huomaa. Suurilla kierroksilla se ei niinkään häiritse. H2:ssa on 2-asentoinen moottorijarru tms., mutta en ole kyllä huomannut suurta eroa kumpi on parempi. Ehkä ilmiö on vain fly-by-wire säädön huonoutta, kuka tietää. Mutta on testeissäkin muistaakseni asia huomattu.
    Toinen asia mistä en tykkää on vilkkukatkaisija, joka on liukkaan muotoinen tai väärässä paikassa kun on muihin merkkeihin tottunut ja näköjään H2 SX:ssä on samanlainen.
    H-D CVO Street Glide, BMW S1000XR, KTM 1290SD ja SA1290R, Kawa H2 ja H2SX SE, pari Ducatia
  26. #26
    Ei sinä mitään turboa ole.. pilk. nus.
    ZX6R-05 (RF900R, XJ600S)
  27. #27
    Lainaa T1mppa kirjoitti Katso viesti
    Jotenkin kuulostaa ikävältä on-off -kaasu. Varsinkin kun tietää kyseessä olevan turbollinen tehohirmu.
    Juuri siinä pitäisi olla mahdollisimman käyttäjäystävällinen tehontuotto ja kaasunvaste joka kierrosnopeudella ja moottorin kuormituksella.

    Et ehkä ajele hirveästi kapungissa, mutta tulee mielikuva jopa hieman vaarallisesta laitteesta, kun se kuitenkin kiihtyy melko haipakkaan. Voipi se 50 km/h nopeusrajoitus rikkoontua alta sekunnissa
    Voin kertoo että on vaarallinen laite, hermostuu HETI ! TYKKÄÄN.. Niin toi on off kaasu tarkoittaa kyllä sitä kun moottorijarrulta tuut kaasulle niin pitää olla vähä tarkempi. Samantyylisiä juttuja löytyy kyllä ahtamattomistakin. Niin ja joku uteli takis tehoja, vakiona 199hp (kone 219hp). Fläshättynä/PC säädettynä 252hp (kone275hp), mitattu Vittaniemen Samin toimesta. Käutin myös Dynomec penkissä, takikselta 287hp..
    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
  28. #28
    Lainaa ksthb kirjoitti Katso viesti
    Voin kertoo että on vaarallinen laite, hermostuu HETI ! TYKKÄÄN.. Niin toi on off kaasu tarkoittaa kyllä sitä kun moottorijarrulta tuut kaasulle niin pitää olla vähä tarkempi. Samantyylisiä juttuja löytyy kyllä ahtamattomistakin. Niin ja joku uteli takis tehoja, vakiona 199hp (kone 219hp). Fläshättynä/PC säädettynä 252hp (kone275hp), mitattu Vittaniemen Samin toimesta. Käutin myös Dynomec penkissä, takikselta 287hp..
    Oliko Brock Stage 2 ja jos oli niin oliko PC:ssä paljon säätämistä? Sullahan oli myös katti pois?
    H-D CVO Street Glide, BMW S1000XR, KTM 1290SD ja SA1290R, Kawa H2 ja H2SX SE, pari Ducatia
  29. #29
    On/off kaasu poistuu kun poistaa deceleration fuel cut off jutun ecusta. Kai sen tostakin saa flashaamalla pois?
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750
  30.  
  31. #30
    Lainaa -JuhaK- kirjoitti Katso viesti
    On/off kaasu poistuu kun poistaa deceleration fuel cut off jutun ecusta. Kai sen tostakin saa flashaamalla pois?
    Se on poistettu Brockin toimesta.
    H-D CVO Street Glide, BMW S1000XR, KTM 1290SD ja SA1290R, Kawa H2 ja H2SX SE, pari Ducatia
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen