Sivu: 17 / 24:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 71516171819 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 481:stä 510:een 703:sta
    E-hyväksytty olisi kyllä paras vaihtoehto. Viime kesänä en edes tallinnan kehätielle kotarilla päässyt kun poliisit stoppasivat ja tutkivat onko slipari e-hyväksytty.
    Suomessahan asiaa ei vielä paljon seurata.
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
    Minusta tuo vakioänkkäri on ihan hyvä ja tyylikäs, istuu sport-toureriin hienosti. Slipariin ja säätöön menevät rahat itse käyttäisin rengas- tai reissuhankintoihin. Mutta kukin tyylillään, joka vehkeeseen oon toki putkivirit tehny...
    Ninja H2 2020
    Suzuki XN85 Turbo (projekti?)
    exiä aika monta....
    Lainaa mikarinne70 kirjoitti Katso viesti

Minullakin on emäntä jonka kanssa olen vasta aloitellut kyysäämistä. Sillä silmällä ostin tuon Givin top boxinkin siihen selkänojaksi. Mutta eipä tuo kovin mukava ole kakspäällä kummallekaan, lyhyitä keikkoja toistaiseksi menty.
    Mikäs on syynä ettei ole kakspäällä mukava? En ole vielä ajellut kakspäällä kun viime vuonna ei ollu mulla laukkuja mutta nyt ne tilauksessa. Emäntä ei uskaltanu tulla kyytiin ilman tuota selkänojaa. Joku kirjoitteli aikaisemmin tällä palstalla käyneensä keski-euroopassa emännän kanssa ja ei muistaakseni hirveästi valitellu kakspäällä ajamista.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
    Lainaa Batmanninja kirjoitti Katso viesti
    Minusta tuo vakioänkkäri on ihan hyvä ja tyylikäs, istuu sport-toureriin hienosti. Slipariin ja säätöön menevät rahat itse käyttäisin rengas- tai reissuhankintoihin. Mutta kukin tyylillään, joka vehkeeseen oon toki putkivirit tehny...
    Pitäähän siinä moottoripyörässä olla ääntä. Sopivasti mutta ei liikaa. Nykyiset vähän turhan hiljaisia. Viikon päästä pääsee kokeilee miltä kawa kuulostaa
    Lainaa JJJ kirjoitti Katso viesti
    E-hyväksytty olisi kyllä paras vaihtoehto. Viime kesänä en edes tallinnan kehätielle kotarilla päässyt kun poliisit stoppasivat ja tutkivat onko slipari e-hyväksytty.
    Suomessahan asiaa ei vielä paljon seurata.
    oho.. vaikken siellä ajelekaan niin hyvää syy pysyä tuossa hiljaisessa vakiossa
    ZX4RR black 2024, SC-project, Evotech option parts
    Lainaa Batmanninja kirjoitti Katso viesti
    täysin samaa mieltä!
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Mikäs on syynä ettei ole kakspäällä mukava? En ole vielä ajellut kakspäällä kun viime vuonna ei ollu mulla laukkuja mutta nyt ne tilauksessa. Emäntä ei uskaltanu tulla kyytiin ilman tuota selkänojaa. Joku kirjoitteli aikaisemmin tällä palstalla käyneensä keski-euroopassa emännän kanssa ja ei muistaakseni hirveästi valitellu kakspäällä ajamista.
    varmaan tottumis kysymys .. ollaan molemmat niin kokemattomia. ei meistä kumpikaan ole mikään xxl malli mutta silti ahdasta tulee, tuntuu että rouva on niskassa vähän väliä .. ehkä kun enempi ajelee niin alkaa sujuakin sitten

sinänsä pyörä on kiva kun on vähän yleisempiä japsukoita isompi ja 180cm kuskikin voi istua mukavasti en ole mittaillut mutta ainakin tuntuu vähän reilummalta ..
    varmaan tottumis kysymys .. ollaan molemmat niin kokemattomia. ei meistä kumpikaan ole mikään xxl malli mutta silti ahdasta tulee, tuntuu että rouva on niskassa vähän väliä .. ehkä kun enempi ajelee niin alkaa sujuakin sitten

sinänsä pyörä on kiva kun on vähän yleisempiä japsukoita isompi ja 180cm kuskikin voi istua mukavasti en ole mittaillut mutta ainakin tuntuu vähän reilummalta ..
    Ukkoutumisen merkkejä siis ilmassa. Nuorenamiehenä kuuluu asiaan ajaa kyykyllä takarenkaalla niin ei ole ne 50kg emännät turhana painona niskassa.
    Supermoto
    Taatusti, pitkälle yli 50vee papparainen, eikös ne just tällasilla ajele.. ei nää eikä kuule
    Älä nyt. Minä taidan olla vielä vuoden vanhempi. Täytyypä äkkiä vaihtaa h2:een ilman sx kirjaimia.
    Älä nyt. Minä taidan olla vielä vuoden vanhempi. Täytyypä äkkiä vaihtaa h2:een ilman sx kirjaimia.
    Nehän naapurit vielä luulee että joku keski-iän kriisi jos sen tekee.
    Supermoto
    Se on jo hoidettu. Avoauto hankittu ja rouva vaihdettu 10 v nuorempaan.
    60:n kriisiä odotellessa

OK. Mä ajelin edellisellä pyörällä vaimon kanssa ja hyvin mahduimme. Ei olla vielä koeistuttu nykyistä pyörää mutta kunhan saan laukut niin varmastikin käydään ajelemassa.
    Se on jo hoidettu. Avoauto hankittu ja rouva vaihdettu 10 v nuorempaan.
    60:n kriisiä odotellessa
    Hienoa. Ehkä hieman ujo tuo "vain" 10-v nuorennus emännän suhteen, mutta arvostan kuitenkin.
    (ja toisaalta jos nuo menee vaihtoon jo samassa iässä kuin Leolla niin silloinhan tuo on jo suorastaan rikollisen rohkeaa)
    Supermoto
    Ai tunnetaanko me ? joo h2 ois kova muttei niitä taida paljon liikkua ?
    OK. Mä ajelin edellisellä pyörällä vaimon kanssa ja hyvin mahduimme. Ei olla vielä koeistuttu nykyistä pyörää mutta kunhan saan laukut niin varmastikin käydään ajelemassa.
    Tottakai käytte! Kyllä mekin käydään. Mutta lyhyitä keikkoja ainakin alkuun taas jonnekin lähistön maisemaravintolaan tms
    Ai tunnetaanko me ? joo h2 ois kova muttei niitä taida paljon liikkua ?
    Päättelin tuosta nimimerkistä.... joko -70 syntynyt tai 73 v.
    Bodikselta näyttää tulleen E-hyväksytty slipari H2 SX. On huomattavasti järkevämmän hintainen mitä Akra.

https://www.ebay.com/itm/15523747866...Bk9SR5CG1dXYYQ

Bodiksen sivuilta en tuota 2022 malliin sopivaa löytänyt mutta kait se sinnekin ilmestyy. Saksalaiset kun ei kaikkein ripeimpiä näissä asioissa ole
    -- Brake later and open the gas earlier --
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    Bodikselta näyttää tulleen E-hyväksytty slipari H2 SX. On huomattavasti järkevämmän hintainen mitä Akra.

Bodiksen sivuilta en tuota 2022 malliin sopivaa löytänyt mutta kait se sinnekin ilmestyy. Saksalaiset kun ei kaikkein ripeimpiä näissä asioissa ole
    No onhan toi ihan siistinnäköinen verrattuna orkkispönttöön.
    Jos ei tarvitsisi autoon ostaa suvikumeja niin olisin jo tilannut tuon. Myyjäkin on saksalainen niin ei tulisi edes veroja tuohon hinnan päälle.

Kyllä tuolla Bodiksen sivulla on tuo pönttö (https://www.bodis-exhaust.com/artike...el=141&lang=en). Onhan se selvästi halvempi kuin Akra. Mitenköhön tuon Bodiksen mölypuoli oikein on, melkoinen halkaisija tuolla putkella on. Akrassa kaksi ulostuloa. Jaa, tuli tilattua Kawan laukut joten pitää miettiä tuota pönttöä. Onhan se orkkispönttö aika iso ja törö.
    Minulla on tuo Bodiksen titaani slipari -18 mallissa ja olen tykännyt.
    Lainaa wipu kirjoitti Katso viesti
    Minulla on tuo Bodiksen titaani slipari -18 mallissa ja olen tykännyt.
    Mikäs on äänimaailma verrattuna orkkispönttöön?
    Mikäs on äänimaailma verrattuna orkkispönttöön?
    Juuri sopiva. Kannattaa katsoa Bodiksen sivuilta tuohon vanhempaan malliin sopiva vaimennin, niin siellä on ääninäyte.
    Päättelin tuosta nimimerkistä.... joko -70 syntynyt tai 73 v.
    ai niinpä tietysti olenpas puupää joo seiskyt synt
    Taitaa mennä minullakin tilaukseen. Sivuston mukaan ei tarvitse edes miettiä sivulaukkujen sopivuutta. Onhan tuo kuitenkin aika paljon sirompi kuin alkuperäinen. Tuo halvempi näyttää vielä paremmalta kuin titaaniversio. Lienee muuta eroa kuin kilon verran painossa. Sen pystyy tosimies helposti vähentämään kun jättää aamupalan väliin.

Huomenna pitäisi tulla Kawan talliin joten kuunnellaan ja katsellaan ensiksi kuinka pörisee

Edittii... Ei näytä olevan edes toimituskuluja....
    Kyllä tuolla Bodiksen sivulla on tuo pönttö (https://www.bodis-exhaust.com/artike...el=141&lang=en).
    Kiitoksia. Ota silmä käteen ja katso.

Paljonkohan mahtaa olla painoero tämän rosterisen ja tuon titaanipöntön välillä:

https://www.bodis-exhaust.com/en/exhaust?m=141

Näistä molemmista pöntöistä myös mainitaan: "Catalyzer: inside the connecting pipe". Tarkoitetaankohan tällä tuota link pipeä, joka menee vaimentimelta tuolla varsinaiselle katille, joka on pyörän alla? Sikäli kiinnostaa, kun jossain vaihessa on tarkoitus lähteä hakemaan paremmin virtaavaa putkea.
    Kiitoksia. Ota silmä käteen ja katso.

Paljonkohan mahtaa olla painoero tämän rosterisen ja tuon titaanipöntön välillä:

https://www.bodis-exhaust.com/en/exhaust?m=141

Näistä molemmista pöntöistä myös mainitaan: "Catalyzer: inside the connecting pipe". Tarkoitetaankohan tällä tuota link pipeä, joka menee vaimentimelta tuolla varsinaiselle katille, joka on pyörän alla? Sikäli kiinnostaa, kun jossain vaihessa on tarkoitus lähteä hakemaan paremmin virtaavaa putkea.

Vanhaan malliin on maininnat kannujen painoista, joka antanee jotain osviittaa:
    https://www.bodis-exhaust.com/en/exhaust?m=122

Link pipella taitaa olla kaksi merkitystä - väliputki katilta kannuun ja sitten ihan katin poistaja:
    https://www.ebay.com/sch/i.html?_fro...fLoc=2&_sop=15
    ZH2 2020
    Kiitos tiedosta. Voisi tosiaan olettaa 2022 mallin rosteri/titaanipönttöjen painoeron olevan samaa luokkaa. Koska kyseessä ei ole ultrakevennyksen kohteena ratapyörä niin 300g painoerolla ja 200€ hintaerolla bang for the buck tekijä jää aika heikoksi titaani vs rosteripönttö.

Tiedän mikä link pipe on. Kyse oli siitä, onko Bodiksen pöntöltä varsinaiselle katille menevän putken sisällä lisäkatalysaattori. Tuo putki näyttää olevan hitsattu pönttöön kiinni mikä hieman hankaloittaa sen kanssa operointia. Tarkoitus olisi rakentaa täysin katiton hyvin virtaava putkisto, jonka vaimentimessa on E-hyväksyntä. Tuota Bodiksen pöntön väliputkea ei viitsisi suolistaa rautakangella, jos sen sisällä on katti.

Edit: Kuva kertoo enempi, kuin... siis onko punaisella ympyröidyssä putkenpätkässä katti sisällä?
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Viimeksi muokannut: itl; 10.03.2023 klo 13:18.
  30.  
    Taitaa mennä minullakin tilaukseen. Sivuston mukaan ei tarvitse edes miettiä sivulaukkujen sopivuutta. Onhan tuo kuitenkin aika paljon sirompi kuin alkuperäinen. Tuo halvempi näyttää vielä paremmalta kuin titaaniversio. Lienee muuta eroa kuin kilon verran painossa. Sen pystyy tosimies helposti vähentämään kun jättää aamupalan väliin.

Huomenna pitäisi tulla Kawan talliin joten kuunnellaan ja katsellaan ensiksi kuinka pörisee

Edittii... Ei näytä olevan edes toimituskuluja....
    hyvä hyvä kerro sitte fiilikset

mutta älä turhaan lähde eurojasi kuluttamaan, säästä ne vaikka V-Poweriin ja hommaa sitte pönttö myöhemmin jos vielä sellasta kaipaat, luulenpa että et ...
Sivu: 17 / 24:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 71516171819 ... ViimeinenViimeinen