Tulokset 1:st 11:een 11:sta
  1. #1
    Talvea silmllpiten piti saada Transalpin satulaan lmp. Muutamia eri vaihtoehtoja miettiess pdyin sitten valmiiseen Autolinen pakettiin, jossa kaksi lmpelementti, valmiit johtosarjat yms. eli very easy. Motonetist hintaan 59,90 + 3,90 virranulosoton kuoret, johon upotin katkaisijan.



    Paketissa on kaksi erillist elementti ja kun en tarvitse matkustajalle, niin jip toinen sitten varalle.



    Satula pyrst irti ja valmiit johdot kiinni penkin alla jo valmiiksi olevaan sulakeboksiin, sitten satulan toisesta reunasta niitit auki ja elementti sisn ja nitojalla reunat kiinni. 10 minuuttia tyhn



    Katkaisimen upotin tosiaan tuohon virranulosottoon ja silikonilla tytin viel takapuolen, Poraus katteeseen ja katkaisin paikalle, toiset 10 minuuttia.



    Lmmittimess on kaksi tehoasentoa ja koeajolla lmp tuntui riittvn todella hyvin, ei tarvinnut pit tysill, vaan kakkosteho riitti hyvin nolla keliss, joten varmaan pakkasella ihan ok.

    Itsellni kun on shksukat ja -takki niin shkhousuja en en halunnut ostaa, kun on prjnnyt noilla ihan hyvin pakkasissa, mutta takapuolen lmmityst kaipasin ja nyt sekin on sitten kunnossa.

    Jos haet helppoa ratkaisua, niin tss on yksi vaihtoehto.
    BMW R1200GSA -17 + Honda Transalp 650 vm 2003 Winter edition
  2. #2
    Iso PLussa tlle!
    .......miinusasteilla sen tit........
  3. #3
    Min laitoin AdveKessun penkkiin hyvin samannkisen maton joka lytyi Saksan eBayst ja tmn plle Motonetist ohut, n 5mm paksuinen superlon jossa liima toisella puolella. Liimapuoli penkki pin on pitnyt maton hyvin paikoillaan pintakankaan alla.
    Ledihimmennin kotelossa oikealla puolella pyrn ja laukun vliss, ja portaaton st potikasta vasemmassa sarvessa, jossa mys ajotakin stpotikka. Kuva lytyy BMW:n vakionopeussdin -ketjusta. Samalla muotoilin ja madalsin penkki omatekoisella leikkurilla jonka tein kuumailmapuhaltimen vastuslangasta. Ei vaan tullut ottaneeksi kuvia tyvaiheista.
  4. #4
    eiks ton vois laittaa houhuihin saman tien
    ZZR1400
  5. #5
    Aikoinaan yhteen autoon viritin vastaavankaltaisesta setist vain toisen lmmitinpaneelin. Lmpesi niin perkuleen kuumana ja lopulta paloi vastus poikki. Oli ilmeisesti suunniteltu toimimaan parina...
    Kawasaki z1000 2006
    Kawasaki zzr1400 2006
  6. #6
    Lainaa tuomaz-z1000 kirjoitti Katso viesti
    Aikoinaan yhteen autoon viritin vastaavankaltaisesta setist vain toisen lmmitinpaneelin. Lmpesi niin perkuleen kuumana ja lopulta paloi vastus poikki. Oli ilmeisesti suunniteltu toimimaan parina...
    No ne oli sitten tarkoitettu sarjaan kytkettvksi. Pwm-tehonstimell olisi asia ollut hoidettavissa.

    Itse kytn shktakkia ja kahvalmpprit on suorastaan pakolliset. Jostain syyst en ole kaivannut lmmityst ahteripuolelle, tosin ajelen kyll vain plus-asteilla.
    SF 1098S
    MTS 1200S
    1190R
  7. #7
    Tuollaista elementti sovittelin aikoinaan lastenvaunujen kopan pohjalle. Vaimo ei antanut asentaa kun pelksi ett vauva saa shkiskun... Tuollahan nuo elementit autotallissa edelleen olisi, pitisikhn sovitella ne talven puhdetin kottaraisen orggispenkkiin.
    KTM Adventure 1190 -15
  8. #8
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    .... Jostain syyst en ole kaivannut lmmityst ahteripuolelle, tosin ajelen kyll vain plus-asteilla.
    Jovvain sit kun varjossa ompi -27 graatia Sevetintiell, nii silloin on kaikki lmp tarpeen mit vain saapi mistn...
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Viimeksi muokannut: mchuurre; 29.10.2017 klo 09:51.
  9. #9
    noi kahvan ja penkin lmpprit on samanlaisia kuin auton ilmastointi.... jos ei ole tottunut ei osaa kaivata...
    tai edes ymmrr ett jotain mukavaa puttuu... niinkuin ne tuhannen kuution plle olevat tilavuudet ja 150 hevosen plle nousevat tehot......
    lmppri on siitkin hyv ettei tarvi mrlle aamuisin istua kun antaa shkn kuivata aamukasteen jakkarasta......
  10. #10
    Ehk niden mainospuheiden jlkeen pit testata tuotakin.
    SF 1098S
    MTS 1200S
    1190R
  11.  
  12. #11
    Lainaa kimimikakeke kirjoitti Katso viesti
    Tuollaista elementti sovittelin aikoinaan lastenvaunujen kopan pohjalle. Vaimo ei antanut asentaa kun pelksi ett vauva saa shkiskun... Tuollahan nuo elementit autotallissa edelleen olisi, pitisikhn sovitella ne talven puhdetin kottaraisen orggispenkkiin.
    Vaimot kielt kaiken jrkevn. Itse suunnittelin tekevni vetomoottorin kaksosten rattaisiin ylimrisest ikkunan nostimen moottorista. Kielsi, niin sai itse lykki lumihangessa tuplahykkysvaunuja...