Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
  2. #2
    Mitähän mahtaa olla hinta; jos käyttäisi omat ja varastetut rahat sekä myisi talosta irtaimiston ...

    Hieno laite; varmaan 40 k€ ja ehkä risat päälle.
    Honda Monkey Z50J - Honda CB 125 K - Honda CB 125 T - Kawasaki Z 650 - Yamaha FJ 1100 - Kawasaki ZZR 1100 - Kawasaki ZZR 1100 - ... 10 v. taukoa ... - Suzuki GSX 1300 Hayabusa - ... tauko... - ???

    ikuinen motoristi vailla pyörää
  3. #3
    Lainaa mursu kirjoitti Katso viesti
    Mitähän mahtaa olla hinta; jos käyttäisi omat ja varastetut rahat sekä myisi talosta irtaimiston ...

    Hieno laite; varmaan 40 k€ ja ehkä risat päälle.


    Kaikki sileex

    Samaa mietin... jos ajattelee millaista hintapolitiikka Brand on ajanut noilla uutuusmalleilla lienee 45ke enemmänkin lähellä kuin kaukana. Vertailun vuoksi viimeisimpiä airbag/navimalleja kaupiteltiin 42ke hintaan loppusyksystä 2015.

    Toisaalta kun katselee tuota pyörää, niin mieleen tulee enemmänkin ”facelift” päivitys lukuunottamatta tuota etupäätä ja miksei myös DCT;tä.

    Jos ajattelee kilpailijaa, BMW 1600 teki jo vuonna 2011 huomattavasti suuremman muutoksen uusimalla käytännössä koko pyörän.

    Mutta hetihön tuo pitää käydä koeajamassa kunhan tilaisuus tulee, vaikkakin uneksi tuo jää.
  4. #4
    Miksi ihmeessä Goldwingin tehopaino suhdetta pitää parantaa. Eikös sen vehkeen hienous ole aina ollut se jumalaton koko ja mukavuus ennen sporttisuutta ajattelu. Hondalla löytyy jo kilokyykky johon saa laukkusarjan.
    RRÄÄRRÄÄ!
    S1000RR+BETA 250RR 2T JA SAASTAMOINEN
  5. #5
    Lainaa Bolt kirjoitti Katso viesti
    Miksi ihmeessä Goldwingin tehopaino suhdetta pitää parantaa. Eikös sen vehkeen hienous ole aina ollut se jumalaton koko ja mukavuus ennen sporttisuutta ajattelu. Hondalla löytyy jo kilokyykky johon saa laukkusarjan.

    Samaa mietin, kuitenkaan tuo ei tule pärjäämään sporttisuudessa bemarin vastaavalle jos noilla muutoksilla sporttisuutta haetaan

    Samoin laukku ja pa-kapasiteetista ollaan tingitty eli tarkoituksena ilmeisesti keventää niin ulkonäöllisesti kuin muutoinkin.

    Hinta tulee olemaan todellakin mielenkiintoinen. Nykyisellään amerikoissa Wingi tulisi olemaan n. 2k taalaa edullisempi kuin esim. GTL

    Tuskin Suomessa
  6.  
  7. #6
    Lainaa Bolt kirjoitti Katso viesti
    Miksi ihmeessä Goldwingin tehopaino suhdetta pitää parantaa.
    Siksi että ylimääräisestä painosta ei ole mitään hyötyä. Painon vähentyminen sen sijaan tuo tullessaan useita tavoittelemisen arvoisia asoita.
    .