Sivu: 2 / 3:sta EnsimminenEnsimminen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:st 60:een 74:sta
  1. #31
    Xr, Dr, Drz, xt -vehkeet on aika laiskoja. Toki varsin kestvi, mutta kyll niist tehot loppuu isommalla soratiell, asvaltista puhumattakaan.
    Vakuutukset on kyll halvat, mutta aina noissa vanhemmissa on roplaamista.

    690 Enduro R kotaria psin koittamaan Syksyll ja se tuntuu ainakin sopivan tehokkaalta kapunkiin ja soralle. Keulaa nosti kivasti ihan kapulan knnll kolmosellakin, mutta eihn se maantiell mikn tykki ole.
    Semmonen kelpais itelle kakkospeliks, mutta ei viittis kuutta tonnia pist kakkospeliin 🤔
    Suzuki GSX1300BK 2008
    Suzuki DR600 1987
    Suzuki GT550K 1973
    Suzuki Pv50(80) 1986
  2. #32
    Tiet on aivan vrn tyyppisi kaikille noille pyrille jos tehot loppuu soralla tai asfaltilla, ei se ole pyrien vika vaan kuskin joka ei osaa ajaa kuin isoilla teill. Aikansa kun ajelee 690:ll niin siitkin loppuu tehot soratiell vaikka ei leveimpi latuja hiihdetkkn, jos haluaa pyrn miss ei paukku lopu ja aina on hauskaa niin esimerkiksi KTM 950 SE.

    Monesti on huomattu ett tehottomuuden valittajat on aika usein olleet kovia poikia vntmn tuppea nurin suorilla ja keulimaan, mutta mutkavauhdit on olleet sangen vaatimattomia ja mit pienempi latu, sit vaisumpaa meno on ollut. Enk kohdista tt kehenkn vaan yleinen huomio.
    Kyltason kurapyrilij.
  3. #33
    Jos nyt osuis oikeaan reikn...

    Miten ihmeess Juha Salminen pystyi voittamaan enskan MM:n, kun rtkss oli vain reilu 20 hevosvoimaa...

    Tll sill ei pse edes starttimoottoreiden listalle
    You have been banned for the following reason:
    alko vittuilee

    Date the ban will be lifted: Ei koskaan
  4. #34
    ei kai sit tehoilla ajeta, pasia et on hauskaa.
    '07 XX, '09 GSA, '91 5900GLX ja '89 W124.

    onhan se komia pyr, mutta kuka sen viittis pest...

    5 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  5. #35
    Herra Heinkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jsen
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Jos nyt osuis oikeaan reikn...

    Miten ihmeess Juha Salminen pystyi voittamaan enskan MM:n, kun rtkss oli vain reilu 20 hevosvoimaa...

    Tll sill ei pse edes starttimoottoreiden listalle
    No nyt m tajuun...

    Vastaan: Koska enskan MM-sarja on ihan eri, kuin Maurin sekoilu lhipoluilla ja metsteill.

    Mietip, mill hevosvoimilla viedn Moto3:n mestaruus. Silti tm Mauri virittelee lis kalliita hevosvoimia fiiattiin, ja huolimatta Salmisen mestaruudesta haaveilee 625:n alustahuollosta.

    Tartteekohan vhn jmkmmt jouset se

    Halpa kakkospyr on pikkuadve/ 625/ 620 kotka. 690 sitten uudempi ja kalliimpi. Pelkille poluille pienemp, titty.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lhes poikkeuksetta tytt paskaa, eik sit ole tarkoitettu kenenkn silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  6. #36
    Huvin vuoksi tll harrastetaan, ei vauhdin. Me kaikki ja Salminenkin olisimme varmaan nopeimmillamme metsss sill inikuisella 250 Nelarilla, mutta min ainakin pitkstyisin siin touhussa. Jos vauhti olisi mm-tasoa, olisi varmaan hauskempaa. Vaan tlleen hntskuskin vauhdilla ajelen mieluummin enskareititkin isolla pyrll, tuntuu sentn silt ett tekee jotain.
    Sorarallihommiin varmaan tuo 625-640-690 osasto on htisint, vaan ei se kellon tuijottaminen kiinnosta kun on kerran avannut vhn liian aikaisin 950:lla mutkassa ja tuonut sen lysmtt seuraaviin jarruihin. Ja siit taas Braap..
  7. #37
    Lainaa skuikka kirjoitti Katso viesti
    Huvin vuoksi tll harrastetaan, ei vauhdin. Me kaikki ja Salminenkin olisimme varmaan nopeimmillamme metsss sill inikuisella 250 Nelarilla, mutta min ainakin pitkstyisin siin touhussa. Jos vauhti olisi mm-tasoa, olisi varmaan hauskempaa. Vaan tlleen hntskuskin vauhdilla ajelen mieluummin enskareititkin isolla pyrll, tuntuu sentn silt ett tekee jotain.
    Sorarallihommiin varmaan tuo 625-640-690 osasto on htisint, vaan ei se kellon tuijottaminen kiinnosta kun on kerran avannut vhn liian aikaisin 950:lla mutkassa ja tuonut sen lysmtt seuraaviin jarruihin. Ja siit taas Braap..
    Nyt tytyy kompata, aivan samoilla linjoilla itsekkin.
    FIAT 1100RR
  8. #38
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    ei kai sit tehoilla ajeta, pasia et on hauskaa.
    Nin se menee, on paljon hauskempaa ajaa pienill tehoilla tuppi nurin vaihteita kelaten ja etsi tasaista vauhtia vhisill jarrutuksilla kun varoa kaasun knt tehotykill. Omissa ajoissa on 40-50hp pyr osoittautunut parhaaksi vaihtoehdoksi, lynti on koneessa ihan riittvsti mutta sen verran tossu ettei isoilla sorateill vauhdit karkaa lapasesta. Nykyisell ei ole gepsin lokissa enn pivn jlkeen 160-170 huippuja vaan selkesti maltillisemmat, eik noita vauhteja ole vedetty pikitiell kertaakaan kun ei vaan uskalla, soralla se vaan vlill karkaa...

    Mulla oli vuoden verran 400 EXC yleispyrn ja se oli mit mainioin ajettavuuden ja vauhdin osalta, tehoa riittvsti soralle eik motari ollut mikn mrk, varsinkaan sen jlkeen kun pyrn tuli 24l tankki ja rallikate. WR250R oli viel mopompi, taajamassa ja pienill teill todella hauska ajaa mutta mkkisiirtymt aika tuskaisia kun joutui vinguttamaan konetta turhan paljon. Pienill teill ja poluilla ehk hauskin ajettava mit mulla on ollut.
    Kyltason kurapyrilij.
  9. #39
    Hieman lipsuu OT osastolle... Raamien ja fysiikan rajoitteiden mukaan olen pttnyt ett 150 kg on ylraja, sen saan viel nostettua/knnetty melkein miss vaan paitsi suolla joita olen vlttnyt yksin. Iso osa hauskuutta ja vapautta on tuon keveyden ansiota. Edellinen pyr oli sen verran painavampi ettei tohtinut lhte koluamaan tuntemattomia paikkoja kun voima loppui jos ji kiinni tai joutui hankalaan umpipern. Moni paikka ji nkemtt. Isommat ukot tietty taas pyrittelee esim superia vaivattomasti.
  10. #40
    Joo varmaan 250 nelarienska olisi "nopein", mutta hauskuuskerrointa ollaan hakemassa, ei kierrosaikoja. Tuohon aiemmin viittaamaani vanhaan RM250 suikkaan, ett oli huikean nopea mettteill, ihan liian tehokas poluilla ja vastaavilla, mutta jll tuntui, ett ei jaksa en menn. Se on niin suhteellista.

    Tuo 690 kotari sinlln on kiinnostava, mutta siitkin on niin ristiriitaista juttua: Motosta periytynyt ylikova jousitus, shkvikoja, moottorivikoja jne. Toisaalla kehutaan. Ei kai se niin paska voi olla, mit kotareista on puhuttu aikojen alusta.
    Ducati Streetfighter 1098 -10

  11. #41
    Herra Heinkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jsen
    Lainaa B12 kirjoitti Katso viesti
    Joo varmaan 250 nelarienska olisi "nopein", mutta hauskuuskerrointa ollaan hakemassa, ei kierrosaikoja. Tuohon aiemmin viittaamaani vanhaan RM250 suikkaan, ett oli huikean nopea mettteill, ihan liian tehokas poluilla ja vastaavilla, mutta jll tuntui, ett ei jaksa en menn. Se on niin suhteellista.

    Tuo 690 kotari sinlln on kiinnostava, mutta siitkin on niin ristiriitaista juttua: Motosta periytynyt ylikova jousitus, shkvikoja, moottorivikoja jne. Toisaalla kehutaan. Ei kai se niin paska voi olla, mit kotareista on puhuttu aikojen alusta.
    En tii jutuista, mutta mik olis parempi?

    Ei taia olla tai en ainakaan keksi.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lhes poikkeuksetta tytt paskaa, eik sit ole tarkoitettu kenenkn silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  12. #42
    Miten niin lipsuu OT:n puolelle? Kertaakaan ei ole tissej tai Delvcia mainittu...

    Mihin perustuu vite ett siin on motoista periytynyt ylikova jousitus kun alunperin 690:st ei ole pelkksi motoksi edes tarkoitettu/suunniteltu? Endurossa on tysin eri keula kun motossa ja takakeppi eri setupeissa, jousivakiot on kummassakin pss lysempn suuntaan. Alkupn pyriss oli pintakova iskunvaimennus jonka saa iskarihuollon yhteydess shimmittmll huomattavasti herkemmksi ja pintakovuus katoaa kokonaan.

    Ongelmia toki on joissain yksiliss ollut mutta ei mitn ylitsepsemtnt, shkvikoja ei tule jos suojaa johtosarjat ja tarkistaa reititykset. Ruiskusuutinta ei tarvitse putsailla niin usein tai ollenkaan kun huolehtii riittvn usein pa-suodattimen vaihdosta. Tankin kiinnityspuslat on helppo vaihtaa kestvmpiin jos ne on menneet vljksi. Venttiilinostimet vaihtaa kun ne alkaa ntmn, toisilla 10tkm kohdalla ja toisissa ei koskaan. Muuten ei tarvitse moottorista olla huolissaan, vahva kone joka kest kilsoja.

    Kokonaisuutta kun katsoo niin en 690:st kovin ongelmalliseksi pyrksi luokittele kunhan tiedostaa edellmainitut asiat. Omien kokemusten perusteella 690 on kunkku kokoluokassaan kun vertaa sen ominaisuuksia muihin vastaaviin ja on parhaimmillaan sekalaisessa kytss "rallipyrn", onhan se siihen kyttn aikoinaan piirustuspydll suunnilteltu.
    Kyltason kurapyrilij.
  13. #43
    Juu en tied mihin perustuu. Mopo alkoi kiinnostamaan ja googlettelin kaikkea mahdollista asian tiimoilta.

    Tuo on outoa, ett mik tukkii kotarissa ruiskusuuttimen, jos missn muussa pyrss tai autossa ei tukkiudu. Samoja suodattimia taitaa olla kaikissa europyriss. Joku tankin hela nyt ei paljoa paina, vaikka joutuisikin vaihtamaan. Joku nostajakaan ei ole iso juttu, mutta joku siihenkin, ett samalla si nokat tai koko kone kaputtina.

    Pitt tutkia lis, jotta onko kotarista omistettavaksi. Ihan sellaista aja tunti ja korjaa kaksi ei oikein inspiroisi.
    Ducati Streetfighter 1098 -10

  14. #44
    Toisilla tuntuu sit ruiskusuuttimen tukkeutumista olevan enemmn ja oletan sen johtuvan pa-suodattimen harvasta vaihtovlist tai/ja tankkauksen yhteydess bensan sekaan psseest liasta. Nit kun moni tankkailee liskannuilla maastossa ja rypemisen jlkeen tankin aukko on enemmn tai vhemmn sotkuinen, alkusarjassa enemmn tt ongelmaa ja jossain vaiheessa tankin aukkoon tuli pieni pivitys. Saa siihen jlkeen hankittua korkeamman kauluksen jos epilytt, tai KTM osana solumuovisen tiivisteen korkin alle ettei lika pse kertymn korkin ja aukon vliin. Omissa 690:ss (-12 ja -13) ei ollut mitn ongelmia ruiskusuuttimen tukkeutumisen kanssa n.20000km aikana.

    Suurimpana akilleen kantapn pidn shkjen huonoa suojausta ja reitityst, jos shkihin ei ole tehty jlkeenpin suojauksia niin suurella varmuudella voi tulla ongelmia puhki hankautuneista johdoista. Tm on se ensimminen asia jonka kvisin lpi kytetyss 690:ss vuosimallista riippumatta.

    Kun em asiat on kunnossa/kyty lpi niin ei sill tarvii muuta kun ajaa huollosta toiseen, ljyt vaan muistaa vaihtaa 2500km vlein niin muuta ei sitten tarviikkaan tehd.
    Kyltason kurapyrilij.
  15. #45
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Jos nyt osuis oikeaan reikn...

    Miten ihmeess Juha Salminen pystyi voittamaan enskan MM:n, kun rtkss oli vain reilu 20 hevosvoimaa...

    Tll sill ei pse edes starttimoottoreiden listalle
    Hieman vrikyn kytetty. Kyll pikkuluokan tehdas-kotarissa on kuitenkin tuplaten tuo mainitsemasi luku. Joten ei reilulla 20hp voiteta edes piirikunnallisia endurokisoja vaikka olis Salminen...
    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R



  16. #46
    joo taitaa olla, ett 690 on paras valinta silti, vaikka sekin on ihan huono.

    koneita yms on kai hajonnut paljon, mutta ne taisi olla enemmn nokkalaakeri yms vikoja, eik niinkn ktm 525 tyyppisi kampuraongelmia, joten sinns parempi.

    tuo mik on paljon on vaikea arvioida, mutta veikkaisin noin TL suzuki taajuudella. netin perusteella.

    silti pidn sit itsekkin parhaana vaihtoehtona jos itse pitisi ostaa tuosta koko luokasta joku enska. Se on ainakin tekniikaltaan ihan uudella vuosikymmenell suhteessa DR:iin yms. On trellis runko. ruisku, hyv kone, polttoainetankki takarunko yms. ja erll tavalla se on ollut jo silti tuotannossa 10v ett se on jo ernlainen uusi arkkityyppi endurosta.
    we cannot tolerate zero tolerance!
  17. #47
    Mitens toi kotari freeride. m olen ksittnyt ett jonkinlainen katukelpiosempi metsenduro.
    RRRR!
    S1000RR+BETA 250RR 2T JA SAASTAMOINEN
  18. #48
    690 ni tlt, helvetin hauska pyr. Nokkia menny vanhemmissa ja viime talvella vaihdoin uudempaankin. Varaosa ilmeisesti parannettu malli ja sill menny mallikkaasti. SMC:n ykknen on vhn turhan pitk metsn omasta mielestni, R mallissa vissiin eri vlitykset, mutta on sill helvetin hauskaa vet streetill ja hiekalla.
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  19. #49
    Lainaa jaket kirjoitti Katso viesti
    joo taitaa olla, ett 690 on paras valinta silti, vaikka sekin on ihan huono.

    koneita yms on kai hajonnut paljon, mutta ne taisi olla enemmn nokkalaakeri yms vikoja, eik niinkn ktm 525 tyyppisi kampuraongelmia, joten sinns parempi.

    tuo mik on paljon on vaikea arvioida, mutta veikkaisin noin TL suzuki taajuudella. netin perusteella.

    silti pidn sit itsekkin parhaana vaihtoehtona jos itse pitisi ostaa tuosta koko luokasta joku enska. Se on ainakin tekniikaltaan ihan uudella vuosikymmenell suhteessa DR:iin yms. On trellis runko. ruisku, hyv kone, polttoainetankki takarunko yms. ja erll tavalla se on ollut jo silti tuotannossa 10v ett se on jo ernlainen uusi arkkityyppi endurosta.
    Joo vhn samanlaiset ajatukset muodostunut netti selaamalla, vaikka omakohtaista kokemusta ei pyrst ole. Kaverilla oli aikoinaan 80tkm ajettu TL, josta taisi olla laturi tms hajalla kun mi. Keulijat kaiketikin olivat ne jotka hajottivat TL:lien koneet silloin aikanaan. Plus pari typer suunnittelumokaa siin oli.

    Tuommonen ryhenduro on varmaankin hankala ostaa kytettyn, koska kunnosta on vaikea sanoa. Onko siit laitettu joku paikka tai ei ei kerro paljoakaan, koska kyttji ja kytt on niin erilaista. Joku ajaa 40tkm ilman mitn ongelmia ja toisella menee kone kesss. Tuttu osti pojalleen kotarin piikkimoton, jota oli kuittien mukaan laitettu liikkeess isolla rahalla uudenveroiseen kuntoon. Kvi j kukkui, mutta asiantuntijan mukaan kaikki vedot eivt olleet kotona. Koko kone oli totaalisen paskana asennusvirheist ja jostain muusta kummasta johtuen.
    Ducati Streetfighter 1098 -10

  20. #50
    aika harvoin kone avaamisesta paranee. Eli se paras ptk on se tehtaalta tullut ensimminen ptk. Itsell on aika vhn luottoa korjauksiin, koska jos on pro niin sill on muutakin tekemist ja hommaa kuin yht konetta hinkata tydelliseksi ja jos taas ei ole pro, niin sitten ei ole pro. Eli todellisuudessa konerempoista onnistuneet caset ovat oltava vhemmistss, ehk siell 10-25% tietmiss kaikista. Remppa tehdn mys yleens aina kustannuspaineiden alla, joten se mit uusitaan tai ei uusita riippuu lompakosta ja yleens tuossa vaiheessa kun kone on hajonnut, niin tarkoitus on vain saada se kasaan ja myyntiin koska usko on mennyt yleens siin vaiheessa vehkeeseen kuitenkin.
    we cannot tolerate zero tolerance!
  21. #51
    Lainaa SMRacing kirjoitti Katso viesti
    Hieman vrikyn kytetty. Kyll pikkuluokan tehdas-kotarissa on kuitenkin tuplaten tuo mainitsemasi luku. Joten ei reilulla 20hp voiteta edes piirikunnallisia endurokisoja vaikka olis Salminen...
    En mie tiij, mutta Tekniikan Maailmassa vai oliko se Vauhdin Maailma oli ko. pyrst juttu ja kovasti ihmettelivt tehomr.
    Pit varmaan kaivella faktat esille.
    You have been banned for the following reason:
    alko vittuilee

    Date the ban will be lifted: Ei koskaan
  22. #52
    On tainnut olla katukuristukset kiinni
    Ainakin mun -08 Hva TE 250:n otteessa on huimat 14kW eli noin 20hp.
    Hessu; Suzuki DL1000 + Husse TE310
  23. #53
    Lainaa Bolt kirjoitti Katso viesti
    Mitens toi kotari freeride. m olen ksittnyt ett jonkinlainen katukelpiosempi metsenduro.
    Reeraidi on trialkelpoisempi metsenduro. Hauska keksint. kevyempi, rauhallisempi moottori, kettermpi, epvakaampi kuin esim EXC.
    Betalta lytyy X Trainer, Shercolta X ride ja Ossalta Explorer tuohon segmenttiin. Kotari tuon villityksen kai aloitti Extreme-enskainnostuksen myt.
    En ole noista ajanut kuin Kotaria nelarina ja shkn (siithn on savupainoskin), Huolisin kikkailutreenimopoksi ilomielin, mutta vauhdikkaampaan toimintaan tai ainoaksi mopoksi ottaisin EXC:n.
    Tiell ajoa varten siin on penkki, muuta en osaa sanoa.
  24. #54
    Lainaa jaket kirjoitti Katso viesti
    joo taitaa olla, ett 690 on paras valinta silti, vaikka sekin on ihan huono.

    koneita yms on kai hajonnut paljon, mutta ne taisi olla enemmn nokkalaakeri yms vikoja, eik niinkn ktm 525 tyyppisi kampuraongelmia, joten sinns parempi.
    Eip 690:ss juurikaan konevikoja ole ollut muuten kun nokan seuraajien kanssa, kaikki toki saa rikki pienillkin kilsoilla mutta jrkevll kytll ja huolloilla kest isoja kilsoja. Nettimoton tarjontaa kun katsoo niin siell ei ole yhtn paljon ajettua 690:st ja koneen puolesta niill kyll ajaa. Kisaenskan koneen kestoon 690:st ei kannata verrata koska toinen on tehty kisakyttn ja toinen kadulle.

    SMC:n ja Enduron toisovlityksess on eroja, kuten takarenkaan koossa ja SMC:ss on pykln harvempi toisiovlitys. Vaihteiston vlitys on sama ja Enduroa vaivaa mys pitk ykknen hitaassa ajossa, mutta jos ajaminen on etenev ja ykknen pelkstn liikkeellelht varten niin sill tulee hyvin toimeen. Muuten laatikon vlitykset on aika makeat varsinkin nopeaan ajoon ja "ralliin", siin 690 on muutenkin omiaan ja hauskaa riitt aina kun rannetta vnt.

    Kisaenskan osto on aina jonkinlainen riski kun ei tarkkaan tied mit sille on tehty ja miten, vai onko tehty yhtn mitn. Jos huonompi yksil sattuu kohdalleen niin koneen avaus voi tarkoittaa 1500-2500 liskustannuksia mutta sitten sill ajaa aika pitkn.

    Husqvarna TE 610 ja 630 on mys hauska pyr joka yleens j vhemmlle huomiolle, ei ihan 690 mutta ei huono vaihtoehto sekn sekalaiseen ajoon. Varaosia joutuu melkein tilaamaan ulkomailta mutta niit saa viel ihan hyvin, ja sama kone on kytss SWM:ss joka on edesmenneen Italian Husqvarnan jatkaja joten koneeseen saa palikkaa tulevaisuudessakin.

    Husqvarna Terra ja Strada on sitten Bemarin 650 koneella, ei huono sekn mutta on enemmn luonteeltaan XT660R:n oloinen seikkailu enska.

    Yamaha XT660R/Z on jo mainittu joten niist ei sen enemp, samoin BMW Xchallenge.

    Budjetti 600 enskoista kannattaa katsella Yamaha 600 TT eri versioita ja Suzuki 600-650 DR jota lytyy enskana ja katettuna advena.

    Pienemmiss enskoissa on sitten 250cc kokoluokka jota leikkissti sanotaan "leikkienskoiksi" mutta on maailmalla suuremmassa suosiossa kun tll kotimassa. Yamaha WR250R on edelleen omassa kastissa tss kokoluokassa moottorin ja alustan osalta ja lhimpn kisaenskaa vaikka se on tysin eri pyr. Kawasaki KLX250L on astetta "halvempi" versio ja uusimpana Honda CRF250L mist lytyy mys Rally versio. CRFL on ihan jees mutta alusta on tehty kevyille kuskeille ja se kyykht aika nopeasti painavammalla kuskilla mettpoluilla, muuten on ihan kiva pyr. 250 kokoluokka ei tehoilla kukkoile mutta se juttu niiden kanssa lytyy jostain muualta ja nille on oma paikkansa seikkailupyrien joukossa, tehoa aika maltillisesti mutta noillakin on tullut ajettu naama virneess pienemmill teill ja poluilla. Kestvi pirulaisia joiden kanssa ei tarvii olla ropaamassa joka reissun jlkeen, 50tkm menee ihan helposti ja noita lytyy jopa 100tkm ajettuja pyri miss on kone avaamatta.

    Kuten huomataan, vaihtoehtoja on aika paljon muitakin kun KTM 690 kilsoja kestvien katuenskojen joukossa, kisapyrt on sitten asia erikseen. Jokaiselle jotakin lompakon ja mielihalujen mukaan.
    Kyltason kurapyrilij.
  25. #55
    Todnk ens vuonna tai -19 tulee nuo 700-800cc:t n. 200 kiloset jammu,kotari ja honda kakspyttyset. Ne voi olla aika hyvi vaihtoehtoja..tosin hinta on sitten uuden hinta ja ite veikkaisin 14-15ke paikkeilla.
    Vfr12f,250exc
  26. #56
    Jos uuden tai pari vuotta vanhan hankkiminen on mahdollista, niin sitten joutuu listaamaan mys Husse 701, joka on kytnnss uudempi versio KTM690:st. Saattaapi kyd niin ett 690:n valmistus loppuukin kunhan KTM saa 2-pyttysen 790 lanseerattua
    Att tnka innan man talar r som att torka sej i rven innan man skiter... - Arne Anka
  27. #57
    Tss olisi yksi hrpkk, tosin rasvanen hinta. Muutamia vanhempiakin lytyy.

    https://m.mobile.de/motorrad-inserat...2.html?ref=srp

    Tosin vhn vanha pyr, vuoden 1942 mallia. Yhdell puoli tutulla nuoruuden kaverilla 1950 luvulla oli tommonen Suomen Armeijan vreiss. Isns oli ostanut sen armeijalta sodan jlkeen. Kolme vaihdetta maantie ajoon ja kolme vaihdetta maasto ajoon ja pakki.

    Terveisin Nakke
    Troppasie pitin tulimma, tukkusissa on vesselmbi matata.
  28. #58
    Lainaa Nakke kirjoitti Katso viesti
    Tss olisi yksi hrpkk, tosin rasvanen hinta. Muutamia vanhempiakin lytyy.

    https://m.mobile.de/motorrad-inserat...2.html?ref=srp

    Tosin vhn vanha pyr, vuoden 1942 mallia. Yhdell puoli tutulla nuoruuden kaverilla 1950 luvulla oli tommonen Suomen Armeijan vreiss. Isns oli ostanut sen armeijalta sodan jlkeen. Kolme vaihdetta maantie ajoon ja kolme vaihdetta maasto ajoon ja pakki.

    Terveisin Nakke
    Kilometerstand 1 km

    Tainnut olla kpykaartilainen tai VMTL:ss, kun ei ollut palvelukseen kelevannut...
    You have been banned for the following reason:
    alko vittuilee

    Date the ban will be lifted: Ei koskaan
  29. #59
    Lainaa Nakke kirjoitti Katso viesti
    Tss olisi yksi hrpkk, tosin rasvanen hinta. Muutamia vanhempiakin lytyy.

    https://m.mobile.de/motorrad-inserat...2.html?ref=srp

    Tosin vhn vanha pyr, vuoden 1942 mallia. Yhdell puoli tutulla nuoruuden kaverilla 1950 luvulla oli tommonen Suomen Armeijan vreiss. Isns oli ostanut sen armeijalta sodan jlkeen. Kolme vaihdetta maantie ajoon ja kolme vaihdetta maasto ajoon ja pakki.

    Terveisin Nakke
    kaadoin tollasen nsin ilman vaunua ojaan,,,,,,, ei saatu kaverin kanssa pystyyn ilman vammaksen kuormaaja....
    eli ei ihan kevein maastomopo
  30.  
  31. #60
    Lainaa Bolt kirjoitti Katso viesti
    Mitens toi kotari freeride. m olen ksittnyt ett jonkinlainen katukelpiosempi metsenduro.
    Alusta ja jarrut 85cc laitteesta. Jouset aika lyst aikuiselle miehelle. Mut aika huoltovapaa ja helpohko alottelupyr.
Sivu: 2 / 3:sta EnsimminenEnsimminen 123 ViimeinenViimeinen