Sivu: 3 / 5:sta EnsimminenEnsimminen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:st 90:een 124:sta
  1. #61
    Herra Heinkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jsen
    O iha pakko....

    Iso Bandit. Vnt alhaalta. Siit en oo varma, millaisiksi hyrriksi se kuskin sukat muuttaa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lhes poikkeuksetta tytt paskaa, eik sit ole tarkoitettu kenenkn silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  2. #62
    Lainaa lp_ kirjoitti Katso viesti
    Lisks mietin sellasta, ett koska noi supermotot on aika kiinnostavia (esim. KTM 690 SM R ja Husqvarna 701) niin saisko niihin teetetty jossain virityksien kautta lis luonnetta?
    En oo nyt ihan varma nist numeroista, mutta hehtaarilla pitis olla.
    KTM 690: Tss vakiona ~62 hp. Jos ostaa uudet nokat, putkiston ja ilmanoton, niin heppoja tulee 70-73.
    Vhn saa viel lis, jos nostaa puristuksia. Molemmissa pit tietty kattoo bensa- ja sytkkartat kuntoon.

    Oon ajanut kaverin 690 SMC-R muutamia kertoja, jossa nokat, putki ja ilmanotto -> takapyrlt 72 hp. On se kyll mukava peli menn hiekkateit ja talvella jisi autoteit piikkirenkailla. Asfalttiteill sill kyll psee, mutta pit olla kyll erittin syherist ptk. Siin kun hauskuus loppuu ~140 km/h tietmille. Ajoasento kun on niin pysty.

    Kaasunvaste on erittin hyv ja jaksaa isollakin vaihteella nostaa hytti pelkll kaasulla. Moottorin vrint on mun mielest ihan kohtuulliset 1-mukiseksi. Plussaa jarrut ja jousituksen pitk liikerata.

    edit. Niin ja hepat tuli enemmn keskelle ja yls.
    edit2. Mun tallissa oli pari vuotta sitten talvisilytyksess MotoMorini Corsaro 1200. Liven on kyll hienon nkinen! Buellin jttisin pois, koska Harley ja rimmisen huono etujarru. Jos sit Husqvarnan Nuda900:sta pset kokeilemaan, niin se vois olla mielenkiintoinen supermoto. Ison V2-koneen jlkeen on hieman vaikea saada vastaavaa tunnetta alavntn minkn muun mallisesta moottorista.
    edit3. Laitetaan nyt tmkin. Joku tllaisistakin on tyknnyt ja arvokkaitakin on.
    https://www.nettimoto.com/benelli/tnt/1288149
    https://www.nettimoto.com/mv-agusta/brutale/2075956
    https://www.nettimoto.com/ducati/streetfighter/2186779
    Viimeksi muokannut: T1mppa; 17.10.2017 klo 14:40.
    Braaaaap
  3. #63
    Jahka pemarin saa kyntiin, niin vnt on enemmn kuin noissa yhdesskn milln kierrosluvulla.

    Miten ihmeess voi sitten vitt, "ettei se kutoskone vnn pienill kierroksilla paskaakaan".

    13032519682012_bmw_k1600_gtl (1).jpg
    BMW K1600 GTL & KTM Duke
    Ex:Moto Guzzi 1400 California Touring, BMW R1200RT, BMW F650GS, BMW F650 Funduro, Yamaha RD125LC
  4. #64
    Lainaa 3JJ kirjoitti Katso viesti
    Nyt alkaa jo kuulostamaan silt ett ahdetut ovat ainoa mahdollisuus. Tai sitten joku jrjettmn isolla iskutilavuudella varustettu. Siis jos pit olla sek rautainen alavnt, ett myskin laaja kierroslukualue jossa tehoa lytyy. Normi tilavuuksilla vapaasti hengittvn nuo on aika lailla joko tai juttuja.
    "Imagine instant torque and power from a standstill. Imagine smooth acceleration as you throttle out of turns"

    Shkmoottoripyr sen olla pitisi tuohon tarpeeseen ja kai joku noistakin elektroniikkaa kykenee modaamaan niin, ett saa pyrn vlittmsti ympri kun kahvasta vnt varomattomasti. Ilmeisesti tmnlainen luonne on se, mit pyritn poistamaan shkmoottorin ohjauksella.

    Zero S vissiin jaksaa sinne 160 tienoille ja nytt hintakin olevan alle kahden kympin.
    Kawasaki Gpz900R '88, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1400 '09
    H#nda CR 250R '96
    ex: Aprilia RSV Mille '03 (tuplanyyh), Kawasaki Z750 LTD Twin '83 (nyyh), Aprilia Tuareg 125 '88 (en 2 jljell?)
  5. #65
    Lainaa Juffe kirjoitti Katso viesti
    Jahka pemarin saa kyntiin, niin vnt on enemmn kuin noissa yhdesskn milln kierrosluvulla.
    Miten ihmeess voi sitten vitt, "ettei se kutoskone vnn pienill kierroksilla paskaakaan".
    En nyt haluaisi pilata sun hehkutusta. Mutta threadin aloittaja mietti uutta pyr, ja edellinen sill on ollut SuperDuke. Hn on mys miettinyt supermoto- tai naku-tyyppist pyr. Tuo ehdottamasi matkapyr ei oo ollut kovinkaan vahvoilla missn vaiheessa hnen pyrvaihtoehdoista.

    "kone ei vnn pienill kierroksilla" Kyllhn se itse moottori niin tekee, mutta kun laittaa kuormaa 321 kg + nesteet (348 kg) + kuski, niin ei se yhdistelm kiihdy niin hyvin kun kevyempi pyr pienemmill teho- ja vntspekseill. Tai vaikka kiihtyisikin, niin se ei ole ketter ja hauska ajettava kaupungissa, joka oli kuitenkin alkuperinen kysymys.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Viimeksi muokannut: T1mppa; 17.10.2017 klo 16:53.
    Braaaaap
  6. #66
    se ett puhutaan oikeasta suorituskyvyst tarkoitaa reilua hevosvoimaa per kokonaispainon kilo...
    ei lydy kuin boss hossin 8,2l pikkasen sdettyn... paljon saa soliferi viilata ett saman potkaisee....
    matkalehmt kiihtyy kun j turvaliivit rekan peiliin........
    mutta kysyjlle ky ajamassa eri mopoja.... se on hyv itselle mist perse pit... ei se mit toiset omistaan kehuvat.........
  7. #67
    Lainaa T1mppa kirjoitti Katso viesti
    En nyt haluaisi pilata sun hehkutusta. Mutta threadin aloittaja mietti uutta pyr, ja edellinen sill on ollut SuperDuke. Hn on mys miettinyt supermoto- tai naku-tyyppist pyr. Tuo ehdottamasi matkapyr ei oo ollut kovinkaan vahvoilla missn vaiheessa hnen pyrvaihtoehdoista.

    "kone ei vnn pienill kierroksilla" Kyllhn se itse moottori niin tekee, mutta kun laittaa kuormaa 321 kg + nesteet (348 kg) + kuski, niin ei se yhdistelm kiihdy niin hyvin kun kevyempi pyr pienemmill teho- ja vntspekseill. Tai vaikka kiihtyisikin, niin se ei ole ketter ja hauska ajettava kaupungissa, joka oli kuitenkin alkuperinen kysymys.
    Se pilattiin jo ajat sitten Alkuperisess kysymysess ei ollut mainintaa ketteryydest ja hauskuudesta, vaan:

    - ei kyykky tai jalat edess -malli
    - paljon vnt
    - tehopiikki mahd. matalilla kierroksilla
    - kaupunkiajoon sopiva

    K1600 sopii muuten, mutta kaupunkiajoon on kyll pienempikin pyri. Kaupungissa on kyll ihan OK ajaa, kun kone ei sammu ja vaihteillakaan ei ole niin vli...

    Ymmrsin kyll, ett pemarin matkalehm ei ole tsmisku thn kysymykseen, mutta ei sit voi mun mielest vnnttmksi moittia...
    BMW K1600 GTL & KTM Duke
    Ex:Moto Guzzi 1400 California Touring, BMW R1200RT, BMW F650GS, BMW F650 Funduro, Yamaha RD125LC
  8. #68
    Lainaa jaket kirjoitti Katso viesti
    Liite 14856


    voitte hajaantua. Tilanne ohi.
    Tuossahan Trumppa oli viritelty ja muut aivan vakioita.
    Ja kakka roiskusi.
    http://www.miikavenalainen.net
  9. #69
    Lainaa T1mppa kirjoitti Katso viesti
    ...KTM 690... Siin kun hauskuus loppuu ~140 km/h tietmille. Ajoasento kun on niin pysty.
    Tuohon saa parannuksen tuulilasilla tai rallikatteella, jlkimmisell hauskuutta riitt isoissakin vauhdeissa. Supermoto tai enduro ilman tuulisuojaa on aika vsyttv ajaa yli 100kmh nopeuksia muuten kun hetkellisesti, tuulisuoja auttaa asiaan. Omalla XTR:ll ei mitn ongelmaa ajella modatun ikkunan kanssa niit nopeuksia mit tll saa ajaa, hyvin pystyy tyntmn satojen kilsojen reissua yli 100kmh matkanopeuksilla.
    Kyltason kurapyrilij.
  10. #70
    Jos aikaisemmin ollut 990 duke,niin mielestni oiva jatkumo olisi esim. 1290 super duke..
    Tai sitten tekee niin kuin min...,ostin busan tunti sitten...(aivan tmn viestiketjun innoittamana).
    Huomenna busa siirtyy Bike Doctorin hoiviin..,elikk tehot j vnnt tuplataan talven aikana..,ainakin se on tavoite.,siis minimitavoite..,heh.
    KTM Superduke 1290R,KTM 250 SX,Suzuki gsx1300 ra
  11. #71
    voi paskan kkk... adville:n avatar
    Liittyi Jun 2008
    Nokian parkkitalon takapiha
    MotOrg ry jsen
    Lainaa Juffe kirjoitti Katso viesti
    Jahka pemarin saa kyntiin, niin vnt on enemmn kuin noissa yhdesskn milln kierrosluvulla.

    Miten ihmeess voi sitten vitt, "ettei se kutoskone vnn pienill kierroksilla paskaakaan".

    13032519682012_bmw_k1600_gtl (1).jpg

    onhan tuo nyt aika reppana kppyr tuon kokoiselle moottorille

    ei sammu ei ,elektroniikka kiert kaasulppi auki niin perkeleesti sammumisen estmiseksi kun premiumuskovainen pntt penkill ja tupeltaa kytkimell
    sill ei oo vnnn kanssa mitn tekemist..

    eik tollanen uretaanierin verrattava matkalehm muutenkaan sovi hakuehtoihin

    nykysuuntaus vaan on sellainen ihan moottoritekniikasta johtuen ettei koneet voi kovin alhaalta vnt ek oikeastaan ole niin kauheasti tarvettakaan, se kolmen tonnin korvilta herminen kyll yleens riitt.

    toki on ihan erilaisia koneita mutta se on poikkeuksellista esim. MT-01 mutta se ei sitten taas kierr kun ,mit 5000rpm??

    tai sitten kuskia kusetetaan ,niinkuin tietyt saksalaisvalmisteet tekee, ei ne miss on se reppuruiskun tai liitovarjon moottori
    HRD vh125 silverhorse -86
    V-max 1700 "Tohatsu"
    GSX-R 1100
    huskyTE410
    Yamaha XJ650 Turbo -84
    Triumph Legend TT -01
    600sec V12
    Jaguar xj6
  12. #72
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    onhan tuo nyt aika reppana kppyr tuon kokoiselle moottorille

    ei sammu ei ,elektroniikka kiert kaasulppi auki niin perkeleesti sammumisen estmiseksi kun premiumuskovainen pntt penkill ja tupeltaa kytkimell
    sill ei oo vnnn kanssa mitn tekemist..

    eik tollanen uretaanierin verrattava matkalehm muutenkaan sovi hakuehtoihin

    nykysuuntaus vaan on sellainen ihan moottoritekniikasta johtuen ettei koneet voi kovin alhaalta vnt ek oikeastaan ole niin kauheasti tarvettakaan, se kolmen tonnin korvilta herminen kyll yleens riitt.

    toki on ihan erilaisia koneita mutta se on poikkeuksellista esim. MT-01 mutta se ei sitten taas kierr kun ,mit 5000rpm??

    tai sitten kuskia kusetetaan ,niinkuin tietyt saksalaisvalmisteet tekee, ei ne miss on se reppuruiskun tai liitovarjon moottori
    No heit sitten parempaa vntkyr, lk vittuile. Tt en ymmrr. Sitten kun loppuu argumentit, pit ruveta vh-lyisesti vittuilemaan henkillle.
    Viimeksi muokannut: Juffe; 17.10.2017 klo 22:25.
    BMW K1600 GTL & KTM Duke
    Ex:Moto Guzzi 1400 California Touring, BMW R1200RT, BMW F650GS, BMW F650 Funduro, Yamaha RD125LC
  13. #73
    voi paskan kkk... adville:n avatar
    Liittyi Jun 2008
    Nokian parkkitalon takapiha
    MotOrg ry jsen
    Lainaa Juffe kirjoitti Katso viesti
    No heit sitten parempaa vntkyr, lk vittuile. Tt en ymmrr. Sitten kun loppuu argumentit, pit ruveta vh-lyisesti vittuilemaan henkillle.
    tehoo.jpg japanilainen kustomi.. kelpaako?

    ei lopu, ja vittuilu on vlittmist, tuonko uuden pussin herneit?
    HRD vh125 silverhorse -86
    V-max 1700 "Tohatsu"
    GSX-R 1100
    huskyTE410
    Yamaha XJ650 Turbo -84
    Triumph Legend TT -01
    600sec V12
    Jaguar xj6
  14. #74
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    tehoo.jpg japanilainen kustomi.. kelpaako?

    ei lopu, ja vittuilu on vlittmist, tuonko uuden pussin herneit?
    Eli jonkun viritetyn Tohatsun lysit. Juhuu.
    BMW K1600 GTL & KTM Duke
    Ex:Moto Guzzi 1400 California Touring, BMW R1200RT, BMW F650GS, BMW F650 Funduro, Yamaha RD125LC
  15. #75
    Herra Heinkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jsen
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    tehoo.jpg japanilainen kustomi.. kelpaako?

    ei lopu, ja vittuilu on vlittmist, tuonko uuden pussin herneit?
    No joo... Maxi? taitaa vied ~5 Nm:n voimin @ 3500 rpm ja saa Wilksin pisteit enempi, kun on pienempi symmeltn ja painoltaan.

    Vai mik toi on... taitaakin olla fnattu.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lhes poikkeuksetta tytt paskaa, eik sit ole tarkoitettu kenenkn silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  16. #76
    Yamaha MT-01 vm.2008

    Ex: Suzuki SV 1000, Suzuki GSF 600S, KTM LC4 640 / varastettu, Honda CBR 900 RR, Yamaha YZF 750 R, Husqvarna WRE 125, Honda monkey
  17. #77
    voi paskan kkk... adville:n avatar
    Liittyi Jun 2008
    Nokian parkkitalon takapiha
    MotOrg ry jsen
    Lainaa Juffe kirjoitti Katso viesti
    Eli jonkun viritetyn Tohatsun lysit. Juhuu.
    ihan vakio on.. kyll se Japanilainen vaan osaa
    HRD vh125 silverhorse -86
    V-max 1700 "Tohatsu"
    GSX-R 1100
    huskyTE410
    Yamaha XJ650 Turbo -84
    Triumph Legend TT -01
    600sec V12
    Jaguar xj6
  18. #78
    Herra Heinkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jsen
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    ihan vakio on.. kyll se Japanilainen vaan osaa
    Perhana... siinhn olikin tilavuutta se jotain 1600. Muistelin vrin vanhan Maxin ~1200 tilavuutta.

    Wilksin pisteet muuten tst sitten laskevat ja painoluokkakin taitaa olla samaa Hesen kastike sarjaa kuin puimurilla

    Edit: Mutta niukka voitto samuraille.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lhes poikkeuksetta tytt paskaa, eik sit ole tarkoitettu kenenkn silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  19. #79
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    ihan vakio on.. kyll se Japanilainen vaan osaa
    Mahtavaa. Tohatsu, jossa on jalat eteenpin. Sehn sit sopii spekseihin. VMP.
    BMW K1600 GTL & KTM Duke
    Ex:Moto Guzzi 1400 California Touring, BMW R1200RT, BMW F650GS, BMW F650 Funduro, Yamaha RD125LC
  20. #80
  21. #81
    voi paskan kkk... adville:n avatar
    Liittyi Jun 2008
    Nokian parkkitalon takapiha
    MotOrg ry jsen
    Lainaa Juffe kirjoitti Katso viesti
    Mahtavaa. Tohatsu, jossa on jalat eteenpin. Sehn sit sopii spekseihin. VMP.
    no, itseasiassa aika mukava ,pysty ajoasento, voi ajella sellasia 1100 km pivmatkoja ilman ett paikat puutuu
    sopii mys kuppilakurvailuun ja erittin hyvin kaupunkiajoon eik tarvi kuljettaa mitn jkaappipakastinta ja mikroaaltouunia kokoajan mukana.

    liikennevaloista voi lhte tyhjkynnill koska ei tarvi todistella kenellekkn mitn ja her heti kun kaasun koskee , eli erittinkin sit mit haettiin ,mutta koeaja nyt sinkin niin tiedt sitten mit siit premiumista puuttuu
    HRD vh125 silverhorse -86
    V-max 1700 "Tohatsu"
    GSX-R 1100
    huskyTE410
    Yamaha XJ650 Turbo -84
    Triumph Legend TT -01
    600sec V12
    Jaguar xj6
  22. #82
    Jos aloittajalla riitt raamit ajella seikkailupyrll kaupungissa, on Kawan Versys 1000 lhell vaadittua. Vnt riitt kaikilla vaihteilla kaikissa vauhdeissa. Vaihteilla sdetn vain kiihdytyksen rivakkuutta.
    Moto Morini 9 1/2
    Kawasaki zx12r (lunariin x2)
    Kawasaki ZRX 1100 (lytyy viel tallista)
    Honda cbx 650 Nighthawk
  23. #83
    Lainaa ajvaara kirjoitti Katso viesti
    Tlt tlle ni lis. Itseasiassa mik tahansa K-sarjan bemu toimii juurikin nin alkaen -80 luvun K100:sta. R-sarjasta (boxerit) ei ole omia kokemuksia.
    K100 sopii hassua kyll aloittajan spekseihin yllttvn hyvin. Isoimmalla vaihteella voi ajaa 20km/h ja kiihdytt siit vauhtiin.
    DT125R(85), FZS600(01), GSX750F(90), TRX850(99), VT750(05), M1800R(06), RSV1000R(06), Scrambler900(06), XB9S(03), XR1200(08), R1200S(06), K100RT/M(86), XRV650AT(88), K100RS/SE (88), ZX10R(06), M800(11). http://tinyurl.com/nfmvnqg Nyt K1200S(05)
  24. #84
    erota tietysti se, ett speed triplen saa montut jo korjattuna noin 5-6t, jopa sen brembo mallin 2008, ja superdukea on noin 15t.

    tuossa 5t luokassa XJR1300 on hyv vntpyr. Mutta aika vhn tehoa sitten huipussa. ja on ihan shkmoottori. niin hyvss kuin pahassa.
    we cannot tolerate zero tolerance!
  25. #85
    Ehk tm on sitten kuitenkin sopivin.

    https://www.youtube.com/watch?v=UyYOrjpHH2g

    Onko olemassa sellaista pyr ett paikat lhtee hampaista ja pelottaa helvettisti ,
    Vfr12f,250exc
  26. #86
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    Ehk tm on sitten kuitenkin sopivin.

    https://www.youtube.com/watch?v=UyYOrjpHH2g

    Onko olemassa sellaista pyr ett paikat lhtee hampaista ja pelottaa helvettisti ,
    ilmeisesti on nykyn ..... kun vlill nkee tukkirekan edess 75 vauhtia kulkevia keltaliivisi jengej........
    kun olin nuori niin heikoimmillakin mopoilla psi rekkojen ohi...... vaikka ne kulki sellasta 100-120 vauhtia silloin
  27. #87
    voi paskan kkk... adville:n avatar
    Liittyi Jun 2008
    Nokian parkkitalon takapiha
    MotOrg ry jsen
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    Ehk tm on sitten kuitenkin sopivin.

    https://www.youtube.com/watch?v=UyYOrjpHH2g

    Onko olemassa sellaista pyr ett paikat lhtee hampaista ja pelottaa helvettisti ,
    taitaa tkin olla sellanen..

    https://www.youtube.com/watch?v=63mMdc9xku4
    HRD vh125 silverhorse -86
    V-max 1700 "Tohatsu"
    GSX-R 1100
    huskyTE410
    Yamaha XJ650 Turbo -84
    Triumph Legend TT -01
    600sec V12
    Jaguar xj6
  28. #88
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti

    Hui hitto..
    Vfr12f,250exc
  29. #89
    Jspeedway pyr alle niin on kumma jos ei yhtn jnnit. Saattaa olla hieman eri efekti kun jonkin elm painavamman ptklepuimurin "hurja" veto tyhjkynnilt...

    Ja jos ptkyln haluaa niin turbobusahan se pit olla eik mikn nolo bemari joka hyytyy alpeilla.
    FIAT 1100RR
  30.  
  31. #90
    voi paskan kkk... adville:n avatar
    Liittyi Jun 2008
    Nokian parkkitalon takapiha
    MotOrg ry jsen
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    Jspeedway pyr alle niin on kumma jos ei yhtn jnnit. Saattaa olla hieman eri efekti kun jonkin elm painavamman ptklepuimurin "hurja" veto tyhjkynnilt...

    Ja jos ptkyln haluaa niin turbobusahan se pit olla eik mikn nolo bemari joka hyytyy alpeilla.


    mulle yks jspeedvay ukko sano ett sitte kun mikn muu ei en svyt ,tuu kokeilemaan!!

    kuulemma hienoo ku kyprn voi laittaa mutkassa jt vasten
    HRD vh125 silverhorse -86
    V-max 1700 "Tohatsu"
    GSX-R 1100
    huskyTE410
    Yamaha XJ650 Turbo -84
    Triumph Legend TT -01
    600sec V12
    Jaguar xj6
Sivu: 3 / 5:sta EnsimminenEnsimminen 12345 ViimeinenViimeinen