Sivu: 2 / 5:sta EnsimminenEnsimminen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:st 60:een 124:sta
  1. #31
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    Saikos Intiasta diesel-enfieldej? Niiss olis vnt ainakin alhaalla, ylkierrosten puuttuessa kokonaan.
    saa niit tehottomia koneita helpommallakin
    2013-World-Cruiser-Shootout-torque-dyno-547x389.jpg

    Niss taitaa kuitenkin olla kaikissa jalat edell
    Ja kakka roiskusi.
    http://www.miikavenalainen.net
  2. #32
    Herra Heinkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jsen
    Lainaa lp_ kirjoitti Katso viesti
    Kiitoksia vastauksista! Thn asti ehdotetuista pit kyd koeajamassa:

    - Yamaha MT-01 ja MT-10
    - Jokin Buell
    - Moto Morini Corsaro 1200

    Tuo Rocket 3 turbo on omalla tavallaan mielenkiintoinen ehdotus

    Aiemmin olen ajellut Speed triplen ja Yamaha MT-09:n mutta pidn kyll LC8:n luonteesta enemmn.

    Mites muuten shkpyrt nykyn? Lytyyk markkinoilta viel mitn joka sopis kuvaukseen?

    Lisks mietin sellasta, ett koska noi supermotot on aika kiinnostavia (esim. KTM 690 SM R ja Husqvarna 701) niin saisko niihin teetetty jossain virityksien kautta lis luonnetta?
    Mainittiinkohan tll jo Hypermotard? Sellainen vanhempi malli. Tehtiinkhn niit ihan sill Monsterin ilmajhymotilla. En thn htn muista.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lhes poikkeuksetta tytt paskaa, eik sit ole tarkoitettu kenenkn silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  3. #33
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    no K1600;sessa ei kyll tapahdu oikein mitn alle neljn tonnin ja sen jlkeenkin se on kuin kuminauhaa venyttis

    boxeri vnsi paljon paremmin pienill kierroksilla, eli K sarjan voi unohtaa
    Hp hp. R1200RT kyll sammuu, jos sill yritt tyhjkynnill lhte. Onhan nuo vnnt nyt ihan eri planeetalta kutoskoneessa.
    BMW K1600 GTL & KTM Duke
    Ex:Moto Guzzi 1400 California Touring, BMW R1200RT, BMW F650GS, BMW F650 Funduro, Yamaha RD125LC
  4. #34
    Lainaa Jote kirjoitti Katso viesti
    Ei kyll sovi kuvaukseen. Kierroksia annettava ihan kunnolla ja parissa tonnissa ei tapahdu viel mitn.
    No sitte jos lompakko kest niin Ducati monster
    Aprilia RST 1000 Futura -03
  5. #35
    Lainaa Miikam kirjoitti Katso viesti
    Miks Moto Morinissa olikaan tyyppivikana? Jotain aivan ihmeellist ja tielle jttv? Ja sitten kun kaikki on saatu hetkellisesti pelaamaan, niin huomataankin parin kympin jlkeen, ett puristukset: ei ole? ...nin jostain lueskelin.


    Hyv ett mainitsit...nin lueskelin👍. Omakohtaista kokemusta taas...mennn mutu tuntumalla.
    .....Teoista mies tunnetaan!

    Moto morini corsaro 1200 '09-ex
    Z1000 07-ex
  6. #36
    Lainaa Zonsson kirjoitti Katso viesti
    Hyv ett mainitsit...nin lueskelin. Omakohtaista kokemusta taas...mennn mutu tuntumalla.
    Totta kai ennen hankintaa ja harkintaa selvitetn googlesta viat. Siksi menen Hondalla
    Ja kakka roiskusi.
    http://www.miikavenalainen.net
  7. #37
    Boss Hoss tytt kaikki kriteerit
    FJR 06/2014
    Grizzly 450 02/2009 lumitiss
    CBR 125R 07/2016 jlkikasvulla ajossa
  8. #38
    Lainaa seppo02 kirjoitti Katso viesti
    Boss Hoss tytt kaikki kriteerit
    "ei jalat edess -malli"

    Tokkopa on edes kaupunkiajoon paras mahdollinen.

    Mainittiinkohan Suzuki GSX 1400 jo?
    Ja kakka roiskusi.
    http://www.miikavenalainen.net
  9. #39
    Lainaa Miikam kirjoitti Katso viesti
    Miks Moto Morinissa olikaan tyyppivikana? Jotain aivan ihmeellist ja tielle jttv? Ja sitten kun kaikki on saatu hetkellisesti pelaamaan, niin huomataankin parin kympin jlkeen, ett puristukset: ei ole? ...nin jostain lueskelin.
    Omassa Morini 9 1/2:ssa on ainakin viel 44 000 km:ss puristukset tallella. Mutta siit alavnnst puheen ollen.... Minusta ZRX 1100 naku vnt kyll selvsti paremmin 2000 rpm. Ja rajusti vntkin.
    Moto Morini 9 1/2
    Kawasaki zx12r (lunariin x2)
    Kawasaki ZRX 1100 (lytyy viel tallista)
    Honda cbx 650 Nighthawk
  10. #40
    Lainaa Jebbe kirjoitti Katso viesti
    No sitte jos lompakko kest niin Ducati monster
    h, mihinkhn tm vastaus perustuu... Ducatit eivt tykk matalilla kierroksilla ajamisesta, joten jos haetaan sellaista pyr, joka "her eloon mahd. matalilla kierroksilla" niin en kyll Duksua ekana suosittelisi. Lhteehn se joo matallillakin kieroksilla, mutta kun se trist ja moottori ei tykk... Tai, no, en m ihan tied mit aloittaja pyrlt hakee, jos matalilla kierroksilla ajamista + siit kivasti lhtemist, niin ei Duksua. Jos taas ajaa vain takaa sit, ett pit lhte matallillakin kierroksilla, mutta tarkoituksena ei silti ole niill matalilla kierroksilla ajella, niin ehk sitten Duksukin ky.
    Riivi perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    broidilla ajossa mun Mrk (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
  11. #41
    Lainaa Miikam kirjoitti Katso viesti
    "ei jalat edess -malli"

    Tokkopa on edes kaupunkiajoon paras mahdollinen.

    Mainittiinkohan Suzuki GSX 1400 jo?
    bossista penkki yls ja tapit kohalles .... mut on miesten mopo ...... voimakin kirjoitetaan eri weell
  12. #42
    voi paskan kkk... adville:n avatar
    Liittyi Jun 2008
    Nokian parkkitalon takapiha
    MotOrg ry jsen
    Lainaa Juffe kirjoitti Katso viesti
    Hp hp. R1200RT kyll sammuu, jos sill yritt tyhjkynnill lhte. Onhan nuo vnnt nyt ihan eri planeetalta kutoskoneessa.
    johtunee nyt kuitenkin siit ett K1600;sessa on niin kehittynytt tekniikkaa ettei se anna moottorin sammua vaikka ois miten plj kuski

    se ei kuitenkaan poista sit tosiasiaa ettei se kutoskone vnn pienill kierroksilla paskaakaan , lisn sen takapn geometria on ihan perseilln ja tekee ihme muljahduksia kun sill kiihdyt tysill..

    aja joskus jotain kunnollista moottoripyr niin ymmrrt

    GSX1400 tai cb1300 ym. isot perusnakut on sellaisia luonteeltaan ett tyhjkynnilt asti on hyv veto, sithn tss ymmrtkseni haettiin. sitten on mys sellaisia vehkeit mitk ihan tehtaan jljilt hirvitt ns. normikuskia

    mites H1 kawa , siinhn pitis perusedellytykset hyvlle alavnnlle olla kohdallaan, kompressorin takia.
    HRD vh125 silverhorse -86
    V-max 1700 "Tohatsu"
    GSX-R 1100
    huskyTE410
    Yamaha XJ650 Turbo -84
    Triumph Legend TT -01
    600sec V12
    Jaguar xj6
  13. #43
    Lainaa Maaemo kirjoitti Katso viesti
    ...pit lhte matallillakin kierroksilla, mutta tarkoituksena ei silti ole niill matalilla kierroksilla ajella....
    Kyll, pit lhte matalilla kierroksilla.

    Ducatin monstereista olen koittanut 600, 800 ja 1000 -kuutioisia, mutta jokaisen kanssa tuntu silt ett kierrosalue loppui aivan kesken ennen kuin alko edes olla hauskaa. Ainoa hauska Ducati mit olen koittanut on Ducati 1198 jossa oli mm. hiilikuituvanteet ja tys tehoputkisto, mutta se ei ikv kyll sovi kaupunkiajoon :/
    Viimeksi muokannut: lp_; 16.10.2017 klo 02:02.
  14. #44
    Tst tulee nyt varmasti sapiskaa mutta jos haluat heti tyhjkynnilt vnt ja tehoa on tm ainut vaihtoehto varsinkin kun paikat pit lht hampaista.

    Myynniss ER6F peili, vasen 2010 uusi, 20e
    6" navikotelo 20e
  15. #45
    Lainaa lp_ kirjoitti Katso viesti
    Kyll, pit lhte matalilla kierroksilla.

    Ducatin monstereista olen koittanut 600, 800 ja 1000 -kuutioisia, mutta jokaisen kanssa tuntu silt ett kierrosalue loppui aivan kesken ennen kuin alko edes olla hauskaa. Ainoa hauska Ducati mit olen koittanut on Ducati 1198 jossa oli mm. hiilikuituvanteet ja tys tehoputkisto, mutta se ei ikv kyll sovi kaupunkiajoon :/
    eli ei haettukaan pelkk pohjavnt.

    Ota tarpeeksi tasaisesti vetv nelisylinterinen kone ja jtt paskomatta nenvaimentimet, niin siet kierrtell - eik teho lopu kesken.

    Kilokyykk - ja kun ei kyykk kelvannut, niin sitten vaikka faitteroit.
    Jaksaa vet alempaa kuin veekakkonen, eik kierrosalue lopu kesken ennen kuin hauskuudet alkaa.
    Paikat ei kyll putoile hampaista viel tyhjkynnill eik edes peloittele, mutta vetvt nyrsti ja hauskaa jatkuu enemmn kuin oikeasti tarvitsee juuri missn ikin.
    Jos ei riit alakiekoilla potkut, niin valitse pienemp vaihdetta. Ja jos ajat liian hitaasti, niin muuta ratastusta.

    Jos pelimerkit riitt ja haluaa parasta ajonautintoa, mit saa suoraan paketista kadulle, niin tst vaan valitsemaan:
    https://www.youtube.com/watch?v=s4hwGKdTbz0
    Ja kakka roiskusi.
    http://www.miikavenalainen.net
  16. #46
    Lainaa Miikam kirjoitti Katso viesti
    eli ei haettukaan pelkk pohjavnt.
    Tarkoitin lhinn sit ett monsterien pohjavnnt tai tehopiikki ei pssy yllttmn missn kohdassa = ei hauska.
  17. #47
    Nyt alkaa jo kuulostamaan silt ett ahdetut ovat ainoa mahdollisuus. Tai sitten joku jrjettmn isolla iskutilavuudella varustettu. Siis jos pit olla sek rautainen alavnt, ett myskin laaja kierroslukualue jossa tehoa lytyy. Normi tilavuuksilla vapaasti hengittvn nuo on aika lailla joko tai juttuja.
    Honda CB 600 FA Hornet 2007 --> Suzuki Intruder M1500 2010
  18. #48
    Husse Nuda 900R.
    Jos vaan jostain lydt....

    ~+100 hp, 100 Nm ja mielenkiintoinen geometria.
    30 kg enemmn painoa, 30 hp enemmn teho ja 25 Nm enemmn vnt kun KTM 690 SMC
    Viimeksi muokannut: T1mppa; 16.10.2017 klo 12:34.
    Braaaaap
  19. #49
    Lainaa lp_ kirjoitti Katso viesti
    Tarkoitin lhinn sit ett monsterien pohjavnnt tai tehopiikki ei pssy yllttmn missn kohdassa = ei hauska.
    Pit lhte pienilt kierroksilta vai pienest nopeudesta? Esim. 990 Superdukehan nousee kivutta pystyyn pienimmll vaihteella vakiovleill ~30km/h nopeudesta, eli jostain 3000rpm paikkeilta, mutta ei sekn kiva ole ajaa kakkosella alkavilla kierroksilla. Toisaalta taas tonnikyykky vakiovleill ei tunnu menevn mihkn ennen kuin nopeutta on 100+ km/h.
  20. #50
    Speed Tripless on tysi vnt koneessa ehk 2000 kierroksesta alkaen, mutta ei se nyt kokeutta mopoilijaa pelota, saatikka paikkoja irrota hampaista. Twinit taasen eivt tykk pyri oikeaan suuntaan niin pienill kierroksilla, eik se vnt sen kummoisempi ole.

    Vaatisi vhintn 1500 kuutioisen koneen, kevyen pyrn ja sopivan viritysasteen + vhintn kolme sylinteri. Rocket III olisi kai sinnepin, mutta jalat edell ajettava 400kg mhk.

    Lyhyesti: eip taida kaupasta lyty. Mik sitten pelottaa ketkin. Ihan aloittelijana ison pyrn parissa gsx 750 veti niin ett hirvitti. Eip vetisi en
    Ducati Streetfighter 1098 -10

  21. #51
    Taitaa olla aika lailla vain kolme vaihtoehtoista ratkaisua "ongelmaan" .

    1. Kyselij ottaa kielen pois poskestaan.
    2. Her sinns kauniista unestaan todellisuuteen.

    3. Virittelee johonkin hyvksi havaittuun ja koeteltuun 1300+ kuutioiseen & ahdettuun nelikkoon
    jollain konstilla ns. "paukkuboxin" ...... ja kyl lhtee ns.

    Tiukat vllritkn ei haittais .

    Tosin... varmaan tunteita herttvin ratkaisu lytyis tilaamalla metanolille modattu & ahdettu
    "Pussihukka".... ja tosiaan siirtmll ne jalkatapit sopivaan kohtaan ja satulaan hieman toppausta .

    Ai vittu ett trhtis muuten ilusesti.... ja tappiin saakka .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  22. #52
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Taitaa olla aika lailla vain kolme vaihtoehtoista ratkaisua "ongelmaan" .

    1. Kyselij ottaa kielen pois poskestaan.
    2. Her sinns kauniista unestaan todellisuuteen.

    3. Virittelee johonkin hyvksi havaittuun ja koeteltuun 1300+ kuutioiseen & ahdettuun nelikkoon
    jollain konstilla ns. "paukkuboxin" ...... ja kyl lhtee ns.

    Tiukat vllritkn ei haittais .

    Tosin... varmaan tunteita herttvin ratkaisu lytyis tilaamalla metanolille modattu & ahdettu
    "Pussihukka".... ja tosiaan siirtmll ne jalkatapit sopivaan kohtaan ja satulaan hieman toppausta .

    Ai vittu ett trhtis muuten ilusesti.... ja tappiin saakka .
    siin vaan joutuu pikku mopo pojat pist ittes ksiraudoilla sarviin kiinni kun woima alkaa wiemn...... miest
  23. #53
    Lainaa Miikam kirjoitti Katso viesti
    eli ei haettukaan pelkk pohjavnt.



    Jos pelimerkit riitt ja haluaa parasta ajonautintoa, mit saa suoraan paketista kadulle, niin tst vaan valitsemaan:
    https://www.youtube.com/watch?v=s4hwGKdTbz0
    No mik ettei vhn uudempia - ja tss mys mainittu MT10 mukana: https://www.youtube.com/watch?v=bgA-8xui6r4
  24. #54
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    johtunee nyt kuitenkin siit ett K1600;sessa on niin kehittynytt tekniikkaa ettei se anna moottorin sammua vaikka ois miten plj kuski

    aja joskus jotain kunnollista moottoripyr niin ymmrrt
    Tota moottorinohjaustahan m just kiittelin ekassa poustissani. Ei sammu ei. Ja vnt nykimtt tyhjkynnilt huipulle.

    K16 vnt tyhjkynnill yht paljon kuin just vaik gsx1400 huippuvnt.

    (japanialaiset laitteet ei kiinnosta ihan periaatteestakaan, on ne sitten autoja tai prri)
    Viimeksi muokannut: Juffe; 16.10.2017 klo 23:57.
    BMW K1600 GTL & KTM Duke
    Ex:Moto Guzzi 1400 California Touring, BMW R1200RT, BMW F650GS, BMW F650 Funduro, Yamaha RD125LC
  25. #55
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Kymppiviiskymppi speed triple. Moto Morini Corsaro 1200.
    No itselt lytyy tuo Moto Morini Corsaro Veloce -07, ajettu 22 tkm, aika huikea peli, lyhytiskuinen V2, tehoa, vnt ja nt on itselle ihan riittmiin eik tuo hullummalta nyt kun vaihtaa kaameat orkkisputket muun mallisiksi ja peilit samaten mulla oli ostaessa vaihdettu jo Devilin pntt. Ihan rymintvauhdeissa meno on vhn tkkiv ja kulmikasta, en tied pitisk tuota kytt jossain sdettvn vai kuuluuko tuo kuvaan mutta voi sit riemua kun kapulaa knt ja etupurn alta hvi asfaltti. Mutta ei niin hyv ettei huonoakin, osia saa vhn metsst mutta itse pyrhn on halpa ostaa kun marginaalimerkki on, Brembon jarrut, luistokytkin, Marzocchin 50 mm keula, uudemmissa mys hlinsin takaiskari, meiklisen kulkineessa Sachs. Lataus tytyy tarkistaa talven aikana kun uudellakin akulla pyritt aika vaivaisesti (?) kyntiin on kuitenkin lhtenyt yht kertaa lukuunottamatta.
    Niin ja toinen flekti on jumissa, joutuu uusimaan... liikennevaloissa alkaa lmmt pikkuhiljaa kiipemn kuuman ajon jlkeen kun toinen on pois pelist mutta ongelma on ollut olematon tmn kesn "helteill". Katsellaan talven aikana mit muuta tuo on synyt, olen ajanut tll noin 4 tkm. Funfactor on kohdillaan.
    Voisin kuvitella ajavani mys Ducsun Streetfigterilla tai Trumpan SpeedTriplell jos ei nykyist peli olisi tai sitten isolohko Aprilia Dorsoduro ?
    Viimeksi muokannut: runner67; 16.10.2017 klo 21:07.
    Moto Morini Corsaro Veloce -07
    Honda NX 650 Dominator -93
    Honda VFR 750 f -95
    Kawasaki GPX 600 R -96
    Honda CB 450 twin, -74 ?
    Solifer SM -77
    Solifer Export -73
  26. #56
    Lainaa Kaffemi kirjoitti Katso viesti
    No mik ettei vhn uudempia - ja tss mys mainittu MT10 mukana: https://www.youtube.com/watch?v=bgA-8xui6r4
    Onhan nit. Eri testeist puuttuu eri pyrt ja eri testaajilla eri mielipiteet.

    Tss motorcycle.com - Naked Sports Six Way Shootout
    https://youtu.be/1FRknrhLc9c
    Ja sitten viel toinen motorcycle.comin jatkovertailu viime vuodelta
    https://youtu.be/8dyMHH5ObGo
    Ja kakka roiskusi.
    http://www.miikavenalainen.net
  27. #57
    Lainaa Juffe kirjoitti Katso viesti
    K16 vnt tyhjkynnill yht paljon kuin just vaik gsx1400 huippuvnt.
    K16 painaa mys sata kiloa enemmn. Ja kun kyri katsoo muutenkin kun huippulukemien osalta, niin huomaa,
    ett 2-4krpm kohdilla ero on aika mittn, varsinkin kun tuo paino otetaan huomioon.

    Lainaa Juffe kirjoitti Katso viesti
    japanialaiset laitteet ei kiinnosta ihan periaatteestakaan, on ne sitten autoja tai prri
    Hassua, itell on juuri toisinpin. Ainakin pyrien kohdalla.
    Suzuki GSX1300BK 2008
    Suzuki DR600 1987
    Suzuki GT550K 1973
    Suzuki Pv50(80) 1986
  28. #58
    Lainaa Mkine kirjoitti Katso viesti
    K16 painaa mys sata kiloa enemmn. Ja kun kyri katsoo muutenkin kun huippulukemien osalta, niin huomaa,
    ett 2-4krpm kohdilla ero on aika mittn, varsinkin kun tuo paino otetaan huomioon.


    Hassua, itell on juuri toisinpin. Ainakin pyrien kohdalla.
    Ai t vai? REMUS_K1600_Full_System_Dyno.JPG
    Kppyrt nytt kyll aika vakuuttavilta (jos unohtaa kaiken muun)
    Ja kakka roiskusi.
    http://www.miikavenalainen.net
  29. #59
    1385507_streetfighters_torque.jpg


    voitte hajaantua. Tilanne ohi.
    we cannot tolerate zero tolerance!
  30.  
  31. #60
    Lainaa jaket kirjoitti Katso viesti
    1385507_streetfighters_torque.jpg


    voitte hajaantua. Tilanne ohi.
    Nojaa...aika ohkasta ja ikv kuoppa Triplen kyrss alhaalla.

    https://www.cycleworld.com/sites/cyc...?itok=Qpi2ay72
Sivu: 2 / 5:sta EnsimminenEnsimminen 1234 ... ViimeinenViimeinen