Sivu: 1 / 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:st 30:een 124:sta
  1. #1
    Kvi sill tavalla ett omistamani vuoden 2009 KTM Superduke lhti tuossa ~kuukausi sitten Vantaalta varkaiden matkaan. Seuraava pyr tulee mutta viel en ole osannut keksi mik se olisi. Kriteerit ovat kuitenkin seuraavat:

    - ei kyykky tai jalat edess -malli
    - paljon vnt
    - tehopiikki mahd. matalilla kierroksilla
    - kaupunkiajoon sopiva

    Kvin koeajamassa KTM 690 SM R:n, mutta se ei oikein herttnyt mitn tunteita superduken jlkeen.

    Onko olemassa sellaista pyr ett paikat lhtee hampaista ja pelottaa helvettisti kun kierrokset saa yli ~1500-2000?
  2. #2
    BMW K1600Gt. Sill voi kepitt 6-vaihteelle asti koskematta kaasukahvaan. 175 Nm vnt.

    Ehk ei muuten sovi spekseihin, mutta skettin tommosen hommanneena olen aika ihmeissni ton koneen vnnst, ohjauselektroniikasta ja kytksest.
    BMW K1600 GTL & KTM Duke
    Ex:Moto Guzzi 1400 California Touring, BMW R1200RT, BMW F650GS, BMW F650 Funduro, Yamaha RD125LC
  3. #3
    Hooree? Ainakin pelottaa ja paikat lhtee hampaista.
    SF 1098S
    MTS 1200S
    1190R
  4. #4
    Herra Heinkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jsen
    Yamaha MT-01 tai jokin Buell tulee mieleen.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lhes poikkeuksetta tytt paskaa, eik sit ole tarkoitettu kenenkn silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  5. #5
    Rocket 3 turbo, 360nm/2900 rpm
    Vfr12f,250exc
  6. #6
    Koitin taannoin semmoista perusBulun tehoista jykkper.Sportsteria. Vastaa kuvausta, rht alhaalta ja pelottaa, ensisijaisesti pelottaa.
    Vaan alkunaurujen jlkeen se alavnt ainokaisena voiman muotona jtti vhn valjun maun. rhti kivasti kun avasi kaasun, sntsi iloisesti alkuun, mutta sitten kun -LC8, V60,yms tyyppiseen luonteeseen tottuneena- odotin Perkeleen psevn irti, oli tehoalue nhty ja tunnelma lsshti.
  7. #7
    Kymppiviiskymppi speed triple. Moto Morini Corsaro 1200.
    Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
  8. #8
    Nolo kehua omaa, varsinkin kun lompakon kestess olisi jo muuta hakusessa... Mutta alakierrosvnnn ja kaupunkirppilyn pern kun kyseltiin, niin ky huviksesi kokeilemassa Yamaha MT-09. Tuskin tuokaan SD:n jlkeen mitn erityist wau-elmyst aiheuttaa, mutta rivikoneeksi kuitenkin tuhti alavnt ja kevyt etutassu kannustavat herttmn pahennusta. MT-10:n vaihto himottaisi itse, mutta on hinnan puolesta tavoittamattomissa.
  9. #9
    Moto Guzzi.
    You have been banned for the following reason:
    alko vittuilee

    Date the ban will be lifted: Ei koskaan
  10. #10
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Moto Guzzi.
    Guzzi vaatii kierroksia. Ainakin 1400. Syy, miksi vaihdoin siit pois. Ei sill voi ajaa alle 2500 rpm.
    BMW K1600 GTL & KTM Duke
    Ex:Moto Guzzi 1400 California Touring, BMW R1200RT, BMW F650GS, BMW F650 Funduro, Yamaha RD125LC
  11. #11
    Kiitoksia vastauksista! Thn asti ehdotetuista pit kyd koeajamassa:

    - Yamaha MT-01 ja MT-10
    - Jokin Buell
    - Moto Morini Corsaro 1200

    Tuo Rocket 3 turbo on omalla tavallaan mielenkiintoinen ehdotus

    Aiemmin olen ajellut Speed triplen ja Yamaha MT-09:n mutta pidn kyll LC8:n luonteesta enemmn.

    Mites muuten shkpyrt nykyn? Lytyyk markkinoilta viel mitn joka sopis kuvaukseen?

    Lisks mietin sellasta, ett koska noi supermotot on aika kiinnostavia (esim. KTM 690 SM R ja Husqvarna 701) niin saisko niihin teetetty jossain virityksien kautta lis luonnetta?
  12. #12
    Kannattaa kysy tuolta, ainakin yksi 690 Enduro tuli aika hysteeriseksi kannen modauksen, nokan ja penkityksen jlkeen http://turbotec.fi/
    Kyltason kurapyrilij.
  13. #13
    Lainaa lp_ kirjoitti Katso viesti

    Lisks mietin sellasta, ett koska noi supermotot on aika kiinnostavia (esim. KTM 690 SM R ja Husqvarna 701) niin saisko niihin teetetty jossain virityksien kautta lis luonnetta?
    Helpoin ratkaisu tuohon on laittaa 990SMR. Minulla on ollut molemmat ja mielestni tuon pikku moton moottori ei vaan riit.

    Omaan makuun tuo 990-moto taas on kadulle yksi hauskimmista pyrist ajaa mit lytyy, eli jos tykksi siit dukesta niin tuohon rakastuu... Mik parasta niin ei tarvitse nplt mitn nintendoa puoltapiv vaan riitt kun starttaa napista ja tynt per edell mutkaan mink uskaltaa.
    FIAT 1100RR
  14. #14
    Samaan syssyyn koittaisin 950SM Kotaria. Tuossa kaasarimallissa on eri nent kuin 990:ssa ja vet vhn paremmin alhaalta.
  15. #15
    ^^Jos supermoto tyyppiset ja husset kiinnostaa niin on nettimotossa yksi siisti Nudakin myynniss. Mielestni ilmoituksen vm. pitisi olla -12 eik -11.
  16. #16
    990SM(R/T) on kyll mainio yleispyr. Kelpaa mys rosmoille ehk viel paremmin kuin SD. Tai jos pelimerkkej riitt, niin joku mieleinen 1290. Hypermotardi tai Dorsodurokin vois olla hauskoja, vaikka harvoin ainakaan testeiss kottaraiselle prjsivt.
  17. #17
    Superduke 1290
    H-D CVO Street Glide 2018, BMW S1000XR ja HP4, KTM 1290SD ja SA1290R, muutama muu ja Kawa H2
  18. #18
    Tlt ni moto morini corsarolle, aivan huikeen siisti peli ajaa ja vnt on todella vahva. Oma lehm tietty ojassa, eli omistin kyseisen pyrn jonka hampaat irvess jouduin myymn...iso peukku tlt
    .....Teoista mies tunnetaan!

    Moto morini corsaro 1200 '09-ex
    Z1000 07-ex
  19. #19
    boss hoss kahdella ahtimella ......... vnt heti kun ky... eik tarvi ajaa pienkonebensalla
  20. #20
    Lainaa Juffe kirjoitti Katso viesti
    BMW K1600Gt. Sill voi kepitt 6-vaihteelle asti koskematta kaasukahvaan. 175 Nm vnt.

    Ehk ei muuten sovi spekseihin, mutta skettin tommosen hommanneena olen aika ihmeissni ton koneen vnnst, ohjauselektroniikasta ja kytksest.
    Tlt tlle ni lis. Itseasiassa mik tahansa K-sarjan bemu toimii juurikin nin alkaen -80 luvun K100:sta. R-sarjasta (boxerit) ei ole omia kokemuksia.
    Antti
    ex-BMW100RS -85
    ex-BMW K1200S -05
  21. #21
    Aprilia Tuono?? aijai
    Aprilia RST 1000 Futura -03
  22. #22
    Lainaa Jebbe kirjoitti Katso viesti
    Aprilia Tuono?? aijai
    Ei kyll sovi kuvaukseen. Kierroksia annettava ihan kunnolla ja parissa tonnissa ei tapahdu viel mitn.
  23. #23
    voi paskan kkk... adville:n avatar
    Liittyi Jun 2008
    Nokian parkkitalon takapiha
    MotOrg ry jsen
    Lainaa ajvaara kirjoitti Katso viesti
    Tlt tlle ni lis. Itseasiassa mik tahansa K-sarjan bemu toimii juurikin nin alkaen -80 luvun K100:sta. R-sarjasta (boxerit) ei ole omia kokemuksia.
    no K1600;sessa ei kyll tapahdu oikein mitn alle neljn tonnin ja sen jlkeenkin se on kuin kuminauhaa venyttis

    boxeri vnsi paljon paremmin pienill kierroksilla, eli K sarjan voi unohtaa
    HRD vh125 silverhorse -86
    V-max 1700 "Tohatsu"
    GSX-R 1100
    huskyTE410
    Yamaha XJ650 Turbo -84
    Triumph Legend TT -01
    600sec V12
    Jaguar xj6
  24. #24
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Superduke 1290
    Paras vaihtoehto . Ja pienill muutoksilla 190 hv / 170 nm . Ja painokaan ei ole ongelma.
    You Only Live Twice
    KTM 1290 Superduker
    Ei niin turhaa paikkaa etteik kerran kyd vois
  25. #25
    voi paskan kkk... adville:n avatar
    Liittyi Jun 2008
    Nokian parkkitalon takapiha
    MotOrg ry jsen
    Lainaa vepe kirjoitti Katso viesti
    Paras vaihtoehto . Ja pienill muutoksilla 190 hv / 170 nm . Ja painokaan ei ole ongelma.
    ni tlle

    kytttarkoituksesta riippuen R tai GT , itse ottaisin gt version.
    HRD vh125 silverhorse -86
    V-max 1700 "Tohatsu"
    GSX-R 1100
    huskyTE410
    Yamaha XJ650 Turbo -84
    Triumph Legend TT -01
    600sec V12
    Jaguar xj6
  26. #26
    Lainaa vepe kirjoitti Katso viesti
    Paras vaihtoehto . Ja pienill muutoksilla 190 hv / 170 nm . Ja painokaan ei ole ongelma.
    Eip tuollakaan viel lhde paikat hampaista tai pelota 2000rpm kohdilla. Ehk se vaan kannattaisi luopua tuosta pohjavnttavoitteesta, jos haluaa muilta osin kunnon mopon.
    Vai olikohan tavoitteena vain 2k jlkeen laskeva vnt, jottei kone olisi liian pelottava
    Ja kakka roiskusi.
    http://www.miikavenalainen.net
  27. #27
    Harmi ettei nuo isot motot ole en muodissa. Kun kottarainen tekisi tuon SMR:n 1290 motilla ja ilman elektronisia apupyri niin olisi kyll tydellinen pyr omaan makuun.
    FIAT 1100RR
  28. #28
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Yamaha MT-01 tai jokin Buell tulee mieleen.
    Muistan sinua iltarukouksessa.
    Yamaha MT-01 vm.2008

    Ex: Suzuki SV 1000, Suzuki GSF 600S, KTM LC4 640 / varastettu, Honda CBR 900 RR, Yamaha YZF 750 R, Husqvarna WRE 125, Honda monkey
  29. #29
    Lainaa Miikam kirjoitti Katso viesti
    Eip tuollakaan viel lhde paikat hampaista tai pelota 2000rpm kohdilla. Ehk se vaan kannattaisi luopua tuosta pohjavnttavoitteesta, jos haluaa muilta osin kunnon mopon.
    Vai olikohan tavoitteena vain 2k jlkeen laskeva vnt, jottei kone olisi liian pelottava
    Saikos Intiasta diesel-enfieldej? Niiss olis vnt ainakin alhaalla, ylkierrosten puuttuessa kokonaan.
    SF 1098S
    MTS 1200S
    1190R
  30.  
  31. #30
    Lainaa Zonsson kirjoitti Katso viesti
    Tlt ni moto morini corsarolle, aivan huikeen siisti peli ajaa ja vnt on todella vahva. Oma lehm tietty ojassa, eli omistin kyseisen pyrn jonka hampaat irvess jouduin myymn...iso peukku tlt
    Miks Moto Morinissa olikaan tyyppivikana? Jotain aivan ihmeellist ja tielle jttv? Ja sitten kun kaikki on saatu hetkellisesti pelaamaan, niin huomataankin parin kympin jlkeen, ett puristukset: ei ole? ...nin jostain lueskelin.
    Ja kakka roiskusi.
    http://www.miikavenalainen.net
Sivu: 1 / 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen