Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 62:sta
  1. #1
    Ei sillä että henkilökohtaisesti olis realiteettejä ostaa uutta ajoporoa mutta alan kehitystä mukava seurata, Tokion ja Euroopan isoilla messuilla taas julkistuksia luvassa.


    Hypetetyin julkaisu varmastikkin Duksun V4. http://www.moottoripyora.org/keskust...i-V4-katupyörä



    HD uusi Softailit radikaalisti: http://www.moottoripyora.org/keskust...listo-esitelty. Fat Bob muotoluiltaan erottuvin.




    Hondan isoin paukku lienee uusi Goldwing. Noi kuvat on jo sen verran yksityiskohtaisia eikä pelkästään vanhojen mallien yhdistelmiä joten en usko shopatuksi vaan aidoksi asiaksi
    https://www.asphaltandrubber.com/bik...old-wing-leak/



    Kawasaikilta tulee ahdettu H2GT, jonka pitäis olla siviilimäisempi kuin H2/H2R, mutta mimmonen tarkalleen, niin siitä ei vielä varmuutta, netti kuumentunut spekulaatiosta, toi alle linkattu yksi esillä olleista. Ja on myös esitetty että uutus ei oliskaan tonninen vaan paremminkin noin 600cc luokkaa






    Huhut kertoo Guzzin esittelevän uuden mosan proton mutta saapa nähdä.
    Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
  2. #2
    Lainaa TIJ kirjoitti Katso viesti

    HD uusi Softailit radikaalisti: http://www.moottoripyora.org/keskust...listo-esitelty. Fat Bob muotoluiltaan erottuvin.

    Jos autopuolella ruman synonyymi on tojota C-HR, niin nyt löytyi rätkäpuolelle vastaava yökötys.
    You have been banned for the following reason:
    alko vittuilee

    Date the ban will be lifted: Ei koskaan
  3. #3
    Moni kurapyöräilijä odottaa Yamaha T7 lanseerausta ensi vuoden puolella, ja sitä paljonko se poikkeaa esitellystä protosta. Kuvaa en saanut liitettyä.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  4. #4
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Moni kurapyöräilijä odottaa Yamaha T7 lanseerausta ensi vuoden puolella, ja sitä paljonko se poikkeaa esitellystä protosta. Kuvaa en saanut liitettyä.
    2017-Yamaha-T7-Concept-6-850x533.jpg
    You have been banned for the following reason:
    alko vittuilee

    Date the ban will be lifted: Ei koskaan
  5. #5
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Jos autopuolella ruman synonyymi on tojota C-HR, niin nyt löytyi rätkäpuolelle vastaava yökötys.
    Se on makuasia sanoi koira kun persettä nuoli... Mun eka ajatus tuosta kuvasta taas oli että "ensimmäinen sen näköinen Harrikka jonka voisin kuvitella hommaavani".

    -jp-
    Iloa elämään: BMW R1200GSLC & R1200GSA Triple Black
  6. #6
    Dubain poliisi testaa jo lentäviä moottoripyöriä:

    https://youtu.be/aivvwBM5h_Y
  7. #7
    KTM esittelee varmaan uuden rivi-2 moottorisen 790 Duken.
    S1000XR & 690 Enduro
    gozamite-blogi
  8. #8
    Tuo H-D on kyllä härski Ehkä vähän samaa kuin vanhakoppaisessa VMaxissa mikä olisi joskus kanssa kiva omistaa..
    Yamaha MT-01 vm.2008

    Ex: Suzuki SV 1000, Suzuki GSF 600S, KTM LC4 640 / varastettu, Honda CBR 900 RR, Yamaha YZF 750 R, Husqvarna WRE 125, Honda monkey
  9. #9
    Kawasaki GPZ 500 -97, *Honda CBR 1000 -93, Honda CBR 1100 XX -00, Honda CBR 1100 XX -05 ,Kawasaki ZZR 1400 -07 * *
    Iron Butt *3x SS 1000, 4x SS 1600K, SS 2000K * * * * * * * * * *

    MC TOUR *

    N,EST,DK,D,A,I,HR,SLO,SK,CZ,PL,LV,LT,CH,F,SM,VA,S, SF
  10. #10
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Jos autopuolella ruman synonyymi on tojota C-HR, niin nyt löytyi rätkäpuolelle vastaava yökötys.
    Sulle varmaan kaunein auto on Lada 1200 L.
  11. #11
    Lainaa XJ 900 kirjoitti Katso viesti
    Sulle varmaan kaunein auto on Lada 1200 L.

    Kauniita atoja on tehty kautta historian, mutta 50-70-luvulla erityisesti.
    2010-luvulla on valitettavasti vallalla kulmat, pokkaukset ja liian futuristinen ote muotoiluun.

    Mutta nykyinen kauneuden palvonnan kohde on oma eka korimallin musta CLK
    You have been banned for the following reason:
    alko vittuilee

    Date the ban will be lifted: Ei koskaan
  12. #12
    Lainaa tumb1 kirjoitti Katso viesti
    Tuo H-D on kyllä härski Ehkä vähän samaa kuin vanhakoppaisessa VMaxissa mikä olisi joskus kanssa kiva omistaa..
    Ja mahtava peli ajaa. Testasin semmoista 114 koneella ja oli kyllä hauska laite. Vertaisin lähinnä KTM Superdukeen, joka on tietysti vielä hauskempi mutta tuossa on H-D:n äänet. Uskomattoman hyvä harrikaksi. Uusi Milwaukee moottori on tosi hyvä ja painot ovat pudonneet reilusti. Jos pitäisi verrata tuota Street Bobia esimerkiksi V-Maxiin mulla olisi helppo valinta. Tuon kun vielä ahtaisi niin olisipa makia.
    H-D CVO Street Glide 2018, BMW S1000XR ja HP4, KTM 1290SD ja SA1290R, muutama muu ja Kawa H2
  13. #13
    Omaan silmään tuosta Harrikasta tulee mieleen Futurama vai Simpsons? ;)
    "Whatever"

    Kuvat.fi
    Flickr
  14. #14
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Jos autopuolella ruman synonyymi on p, niin nyt löytyi rätkäpuolelle vastaava yökötys.
    On kyllä kurjan näköinen näköinen. Surullisella tavalla – en ymmärrä.
    ZX6R-05 (RF900R, XJ600S)
  15. #15
    Lainaa S^Hansu kirjoitti Katso viesti
    Omaan silmään tuosta Harrikasta tulee mieleen Futurama vai Simpsons? ;)
    Bender-Davidson
    Moto Morini 9 1/2
    Kawasaki zx12r (lunariin x2)
    Kawasaki ZRX 1100 (löytyy vielä tallista)
    Honda cbx 650 Nighthawk
  16. #16
    Täältähän nuo kaikki näkee:
    http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/

    Eniten kiinnostelee nuo kevyet 2-sylinteriset pitkäjoustoiset maastokelpoiset mallit. Yamaha, KTM? Trumpan 3-sylinterinen?
    Ihmettelen vain, miksei moisia ole tehty aiemmin...
    Ja kakka roiskusi.
    http://www.miikavenalainen.net
  17. #17
    Tuo Kawasakin Z900RS on kuolattavan upea.
    "Whatever"

    Kuvat.fi
    Flickr
  18. #18
    Lainaa S^Hansu kirjoitti Katso viesti
    Tuo Kawasakin Z900RS on kuolattavan upea.
    Z900 pohjalta täytyy kyllä tehdä teknisiä muutoksia myös, jotta ajettavuus vastaisi ulkonäköä.

    Moottori-voimalinja on ehkä sulavampi kuin missään pyörässä ikinä ja ajettavuus soljuvan pehmeä, herkkä ja pompotteleva.
    Vähän ehkä saisi olla karumpi meininki retroiluun?
    Ja kakka roiskusi.
    http://www.miikavenalainen.net
  19. #19
    Lainaa Miikam kirjoitti Katso viesti
    Eniten kiinnostelee nuo kevyet 2-sylinteriset pitkäjoustoiset maastokelpoiset mallit. Yamaha, KTM? Trumpan 3-sylinterinen?
    Yamaha XT1200Z et tule saamaan fiiliksiä vahvasta alaväännöstä ainakaan täysin vakiona, putki ja penkitys auttaa asiaan mutta ei siitä mörköä saa. Uutta Africa Twiniä en ole ajanut mutta veikkaan että kuuluu samaan kastiin joten vaihtoehdoksi jää KTM 1190 tai 1090 Adve, voimaa on mutta ei sekään väännä tyhjäkäynniltä itteensä nurin.

    Tuon painoluokan pitkäjoustoisten maastokelpoisuudesta voidaan olla montaa eri mieltä, kyllä niillä pääsee melkein mihin vaan ja avustettuna pois. Varsinaiset maastokelpoiset pitkäjoustot painaa 50-100kg vähemmän ja valkokilpisissä suosituin lienee 690 Enduro ja 701 Husse.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  20. #20
    Tuosta kun tulis vähän katuenduromaisempi niin en ilkeis edes tingata kaupassa.

    En tarkoita mitää advegessua vaan silleen Tiger Expolorer xr -mallisen suuntaan
    FJR 06/2014
    Grizzly 450 02/2009 lumitöissä
    CBR 125R 07/2016 jälkikasvulla ajossa
  21. #21
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Yamaha XT1200Z et tule saamaan fiiliksiä vahvasta alaväännöstä ainakaan täysin vakiona, putki ja penkitys auttaa asiaan mutta ei siitä mörköä saa. Uutta Africa Twiniä en ole ajanut mutta veikkaan että kuuluu samaan kastiin joten vaihtoehdoksi jää KTM 1190 tai 1090 Adve, voimaa on mutta ei sekään väännä tyhjäkäynniltä itteensä nurin.

    Tuon painoluokan pitkäjoustoisten maastokelpoisuudesta voidaan olla montaa eri mieltä, kyllä niillä pääsee melkein mihin vaan ja avustettuna pois. Varsinaiset maastokelpoiset pitkäjoustot painaa 50-100kg vähemmän ja valkokilpisissä suosituin lienee 690 Enduro ja 701 Husse.
    Tarkoitinkin tulevia kevyitä maastokelpoisia mopoja, kuten kirjoitin - en 1200 kuutijoisia 250kg mörköjä.

    Yamahan uuden 2-sylinterisen pitäisi tankattuna mennä lähemmäs 150 kuin 200kg ja joustotkin näyttäisivät aika messeviltä tuon konseptimallin perusteella.
    Ja kakka roiskusi.
    http://www.miikavenalainen.net
  22. #22
    Toivon, mutta epäilen suuresti T7 painon olevan lähellä 150kg tankattuna mutta todellisuus lienee lähempänä 200kg. Kiinnostusta herättävä pyörä kuitenkin on tulossa jos ne ei pahasti ryssi lopullista tuotanto versiota. Luotettavalta taholta kuului myös huhuja Honda CRFL 500 (Rally) pyörästä mutta mitään virallista ei ole kuulunut joten tuskin ensi vuonna tulee muuta kun lisää huhuja.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  23. #23
    Filosofit voi aloittaa pohtimisen onko tämä prätkä vai ei.... 2018 Yamaha Niken. Toi siis kallistuu mutkaan toisin kuin jotkut muut aiemmat vastaavat 3-pyörät. Ja sanovat että olis myyntimalli, ei pelkkä konsepti. Jokatapauksessa tulevaisuutta kohti mennään.

    Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
  24. #24
    Lainaa TIJ kirjoitti Katso viesti
    Filosofit voi aloittaa pohtimisen onko tämä prätkä vai ei.... 2018 Yamaha Niken. Toi siis kallistuu mutkaan toisin kuin jotkut muut aiemmat vastaavat 3-pyörät. Ja sanovat että olis myyntimalli, ei pelkkä konsepti. Jokatapauksessa tulevaisuutta kohti mennään.

    Ajoin pari vuotta sitten Peugeotin kolmipyöräskootteria, joka kallistui myös mutkaan. Ohjattiin aivan kuten moottoripyörääkin. Ainoastaan kääntyvyys oli jäykempää ja epätasaisella tiellä meni vähän miten sattuu.
    Kaksipyöräinen versio samasta laitoksesta oli paljon parempi ja hauskempi (vaikka olikin melko luokaton sekin). Olettaisin, että tuo Niken on myös huonompi kuin 2-pyöräinen versio.

    Se ei ole moottoripyörä, jos sitä saa ajaa b-kortilla.
    Ja kakka roiskusi.
    http://www.miikavenalainen.net
  25. #25
    Lainaa TIJ kirjoitti Katso viesti
    Filosofit voi aloittaa pohtimisen onko tämä prätkä vai ei.... 2018 Yamaha Niken. Toi siis kallistuu mutkaan toisin kuin jotkut muut aiemmat vastaavat 3-pyörät. Ja sanovat että olis myyntimalli, ei pelkkä konsepti. Jokatapauksessa tulevaisuutta kohti mennään.

    Naapurilla on Piaggion 3-pyöräinen skode https://www.piaggio.fi/mallisto/yli-...-mp3-sport-500 Se ainakin pysyy pystyssä ilman sivutukea, Yammussa näkyy sekin olevan tarpeellinen.

    -jp-
    Iloa elämään: BMW R1200GSLC & R1200GSA Triple Black
  26. #26
    Voi pojat sitä kysymyksien tulvaa, kun tuohon aletaan ihan ite keulan stefoja vaihtamaan...
    You have been banned for the following reason:
    alko vittuilee

    Date the ban will be lifted: Ei koskaan
  27. #27
    ^

    -jp-
    Iloa elämään: BMW R1200GSLC & R1200GSA Triple Black
  28. #28
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Voi pojat sitä kysymyksien tulvaa, kun tuohon aletaan ihan ite keulan stefoja vaihtamaan...
    No eeei. Opettelet kerran ja toistat saman vielä kolmesti
    Valkyrie GL1500C F6C -97
  29. #29
    Ei ole mitään hajua aiheesta, mutta kokemuksen syvällä rintaäänellä tiedän jo valmiiksi:

    - Honda ja Suzuki tekevät radikaalin uudistuksen superbikeen vaihtamalla yhden monista tarroista.
    - Lisäksi laitteisiin on tehty lukuisia muita parannuksia, esimerkiksi kevennetty moottorikoppaa 30 grammaa. Niiden seurauksena painoa on vain 15 kg enemmän kuin vanhoissa malleissa.

    Sitten Eurooppalaiset, Ducati, Aprilia, KTM ja ehkä jopa BMW tekevät jotain oikeita muutoksia.

    Keväällähän se nähdään.
    Me pesemme itse vaatteitamme, laitamme itse ruokaamme, kärsimme kaikenlaisista asioista ja silti ihmiset eivät pidä meistä motoristeista.
  30.  
  31. #30
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Voi pojat sitä kysymyksien tulvaa, kun tuohon aletaan ihan ite keulan stefoja vaihtamaan...
    Kuis? Normi keula, mutta tuplana?
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen