Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
  1. #1
    Onko luotettavia ja kestäviä? Näyttäisi ainakin olevan halvempia kuin suomalaisissa puljuissa.
    Vai onko parempia vaihtoehtoja?
  2. #2
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    HEL on luotettava teräspunosletkujen valmistaja.

    Vaihtoehdoista tulee mieleen Venhill.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  3. #3
    Venhill vaikuttaa lupaavalta. Letkut eivät jää jännitykseen toisinkuin HEL issä ei vissiin ole tätä huomioitu?
    Onkohan hölmön näköinen jos alkaa kikkailemaan väreillä letkun ja banjon kanssa?
  4. #4
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Suiza1400 kirjoitti Katso viesti
    Venhill vaikuttaa lupaavalta. Letkut eivät jää jännitykseen toisinkuin HEL issä ei vissiin ole tätä huomioitu?
    Onkohan hölmön näköinen jos alkaa kikkailemaan väreillä letkun ja banjon kanssa?
    Makuasia.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  5. #5
    Eikös HEL ole suomalainen. Itse tilasin ja nyt näyttää olevan noudettavissa Porvoosta.
  6. #6
    Lainaa Kaimaani kirjoitti Katso viesti
    Eikös HEL ole suomalainen. Itse tilasin ja nyt näyttää olevan noudettavissa Porvoosta.
    HEL Performance Suomi
    Porvoon Mittaletku OY
    Teollisuustie 3
    06150 PORVOO
    SUOMI

    pääkonttori on kyllä UK ssa
  7. #7
    Itse olen tilannut HELlit kahdesti ja ei valittamista. Toimituskin on ollut salamannopeaa.
  8. #8
    Goodbridget hommasin.
    Suzuki Hayabusa L0
    Kawasaki ZZR1400 L1
    Exät:
    Kawasaki er6n
    Honda CB500
    Suzuki GSX-R 1000 L1
    GSX-R 1000 K7
    B-king
    GSX-R 1000 K7
    suzuki gsf1200 k2
    suzuki gsf1200 k3
    suzuki hayabusa k8
    yamaha R1 04
    yamaha fz6s 06
    yamaha fzs600 98
    tzr125
  9. #9
    Probrake letkuja olen asentanut useaan Bemariin.
    Hyviä ovat ja helppoja asentaa, koska banjoja voi asennnusvaiheessa kiertää letkun suhteen, jos kulma ei ole ihan kohdallaan.

    Tuolla Suzukiin sopivia, klik
    Pekka
  10. #10
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Pekkavee kirjoitti Katso viesti
    Probrake letkuja olen asentanut useaan Bemariin.
    Hyviä ovat ja helppoja asentaa, koska banjoja voi asennnusvaiheessa kiertää letkun suhteen, jos kulma ei ole ihan kohdallaan.

    Tuolla Suzukiin sopivia, klik
    Näyttäs äkkiseltään olevan n. 30% kalliimpia kuin HEL:n letkut Mamasanilta. HEL:n letkuissa muuten myös nuo pyörivät banjot.
    Superbike #7
  11. #11
    Mitä tarttee ottaa huomioon jarruletkuja asentaessa.
    Setissä 2kpl letkuja,iso banjo,2kpl pikku banjoja satuloihin ja 8kpl kupariprikkoja.
    Pikku banjot satuloihin ja iso sylinteriin ja prikkoja joka väliin,mut pitääkö pikku reikiä banjoissa sihtaa jotenkin letkuihin vai laitetaan silleen et on hyväs asennossa.
    Ekaa kertaa asentamassa ja luin ylempii viestei ni alko mietityttää?
    Suzuki Hayabusa L0
    Kawasaki ZZR1400 L1
    Exät:
    Kawasaki er6n
    Honda CB500
    Suzuki GSX-R 1000 L1
    GSX-R 1000 K7
    B-king
    GSX-R 1000 K7
    suzuki gsf1200 k2
    suzuki gsf1200 k3
    suzuki hayabusa k8
    yamaha R1 04
    yamaha fz6s 06
    yamaha fzs600 98
    tzr125
  12. #12
    Lainaa busai kirjoitti Katso viesti
    Mitä tarttee ottaa huomioon jarruletkuja asentaessa.
    Setissä 2kpl letkuja,iso banjo,2kpl pikku banjoja satuloihin ja 8kpl kupariprikkoja.
    Pikku banjot satuloihin ja iso sylinteriin ja prikkoja joka väliin,mut pitääkö pikku reikiä banjoissa sihtaa jotenkin letkuihin vai laitetaan silleen et on hyväs asennossa.
    Ekaa kertaa asentamassa ja luin ylempii viestei ni alko mietityttää?
    Pulttien reiät on kyllä kohdallaan, niitä ei tarvitse sihtailla. Lähinnä säätöä saattaa vaatia se, että miten letkujen kulmat asettuvat oikeaan suuntaan ja jos tulee päällekkäisiä liittimiä, niin kummin päin laitetaan, jos ovat eri kulmalla, jotta eivät mahdollisesti ota toisiinsa. Mutta nämä huomaa sitten asentaessa.
  13. #13
    Ok,päällekkäin ne tulee,pitää mallailla ennenkun kiristelee banjoja.
    Suzuki Hayabusa L0
    Kawasaki ZZR1400 L1
    Exät:
    Kawasaki er6n
    Honda CB500
    Suzuki GSX-R 1000 L1
    GSX-R 1000 K7
    B-king
    GSX-R 1000 K7
    suzuki gsf1200 k2
    suzuki gsf1200 k3
    suzuki hayabusa k8
    yamaha R1 04
    yamaha fz6s 06
    yamaha fzs600 98
    tzr125
  14.  
  15. #14


    Täysi setti tuli laitettua (GSX1400, etu&takajarru ja kytkin). Tilasin www.helperformance.comista, kun säästää reilu parikymppiä verrattuna suomisivustoon fi.helperformance.com

    Viimeksi muokannut: DizzySpell; 05.04.2018 klo 23:56.
    Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...

    Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea


    ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King