Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Vihdoin sain väännettyä kertomuksen kesän 2016 Norjan matkasta. Kohteena oli etelä-Norja. Reitti meni Tukholman, Dalenin, Setesdalenin laakson, Lysebotnin, Jotunheimin ja Atnan kautta takaisin Tukholmaan. Tässä linkki tarinaan:

    https://teesel7678.kotisivukone.com/norja-2016
  2. #2
    hieno reissu
    Ei kiinnosta pätkääkään
  3. #3
    Mukava tarina. Josko sitä muutaman vuoden sisällä itsekin ehtisi tutustumaan Norjan maisemiin... Ensi kesä varmaan vielä Alppitunnelmissa, mutta ehkä 2019 tai ensi kesän lopulla, jos kukkaro kestää.

    Millasella budjetilla reissasit?

    Lähetetty minun FRD-L19 laitteesta Tapatalkilla
    Triumph Tiger XC -11

    Tarinoita motukkaretkiltä: http://tommitravels.blogspot.fi/
  4. #4
    Lainaa Tommitomminen kirjoitti Katso viesti
    Mukava tarina. Josko sitä muutaman vuoden sisällä itsekin ehtisi tutustumaan Norjan maisemiin... Ensi kesä varmaan vielä Alppitunnelmissa, mutta ehkä 2019 tai ensi kesän lopulla, jos kukkaro kestää.

    Millasella budjetilla reissasit?

    Lähetetty minun FRD-L19 laitteesta Tapatalkilla
    Yleensä lasken 120e/päivä. 1000 euroa varmaan aika lähelle reissun kokonaisbudjetti. Mikäli itse tekee enimmäkseen ruoat ja jos nukkuu teltassa niin ei se Norja silloin juurikaan sen kalliimpi kohde ole. Mutta mikäli ravintolapalveluita käyttää ja nukkuu hotelleissa niin silloin 120 egeä päivää kohen ei riitä. Esim. Vossevangenissa nukkumani hotelliyö oli jotain 113e. Telttamajoitukset 5 - 20 euron välillä per yö. Lähtökohtaisesti Norjaan menen sillä mielellä, että kaikki yöt teltassa mutta aina se ei ole mahdollista.
  5.  
  6. #5
    Parin viime Norjan reissun todelliset kustannukset on ollut yhteensä melko tarkkaan 235€ / päivä, kun 7-9 päivän reissussa on kaksi prätkää ja kuskit.
    Tuo hinta sisältää bensat prätkiin, laivamatkat mennen tullen, hotelli majoituksen ja lauttojen ylitykset ja tietullit... Ruoka ja juomat ei kuulu vielä tuohon summaan ja niihin saa kulumaan mitä tahansa matkamiehestä riippuen... Hyvällä hotelli aamiaisella voi helposti korvata jopa päivän toisen aterian...
    .
    Ei kiinnosta pätkääkään