Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 60:een 60:sta
  1. #31
    Lainaa TuppervaariNG kirjoitti Katso viesti
    Millaisia toimitusaikoja Topsellierillä on ollut?

    Tää oli oikeestaan arvokas vinkki jotain mitä käytännössä olin hakemassa . Kiitoksia
    Kaikkea mahdollista suunnilleen viikosta kuukauteen, kertovat sivuillaan arvioidun toimitusajan, jos kelvollinen valmis satula löytyy hyllystä niin sen saa suunnilleen viikossa. Jos hyllytavara ei käy ja haluaa omilla toivomuksilla niin menee pahimmillaan suunnilleen kuukausi. Ottavat maksettaessa sisärahan joka palautetaan kun lähettää alkuperäisen satulan heille. Itse olen toiminut näin.

    Voi myös lähettää heti alkuperäisen satulan Ranskaan ja uusi tehdään alkuperäiseen runkoon. Ihan hyvä toimintatapa tämäkin, talvella kun pyörä ei ole ajossa. Tällöin ei tarvitse maksaa sisärahaa.

    Voi myös ostaa satulan runkoineen kaikkineen ja maksaa molemmat. Sekä päällisen että rungon. Silloin alkuperäinen satula jää itselle.

    Joitain malleja saa myös pelkkänä päällisenä jolloin verhoilun voi tehdä itse tai teettää...

    Tämä viimeisin tilaukseni on tehty 15.10 ja kun sattui löytymään käypänen suoraan hyllystä niin se on minulla 23.10 noin klo. 10.15.
  2. #32
    Lainaa TuppervaariNG kirjoitti Katso viesti
    Millaisia toimitusaikoja Topsellierillä on ollut?

    Tää oli oikeestaan arvokas vinkki jotain mitä käytännössä olin hakemassa . Kiitoksia
    Sorry snadi OT, mutta mikä oli se "arvokas vinkki? Sekö että Topsellerie saattaa joskus asioida englanniksi vai sekö että franskikset keskimäärin ovat kielitaidottomia mulkkuja?

    -jp-
    Iloa elämään: BMW R1250GSA 40y Edition & R1200GSA Triple Black
  3. #33
    Mun mielestäni liikkeiden vastaamattomuus ei ole se ongelma vaan se, että liikkeissä käy erilaisia taivaanrannan maalareita kyselemässä tai vielä enemmän näitä puhelimella/sähköpostilla kysyjiä, joilla ei ole aikomustakaan tai rahoja teettämiseen.

    Usein näissä liikkeissä on vain yksi henkilö joka elättää itsensä töillä. Tuo kaikki vastaaminen erilaisiin kysymyksiin kuluttaa työaikaa alalla, jolla tuntihinnat eivät ole autokorjaamon tuntihintoja vaan lähempänä siistijän ammattia.

    Jos viet penkin pohjan liikkeeseen ja sanot, että millä hinnalla aletaan tähän tekemään pehmusteet sekä päällinen ja mulla olisi tällaisia ideoita toteuttamiseen. Väitän, että asiakas saa palvelua.

    En ole alalla töissä, mutta kunnioitan näitä ammattilaisia. Itse olen sen verran persaukinen, että olen teettänyt yhden penkin ja olin siihen erittäin tyytyväinen ja nykyään muotoilen pehmusteet itse ja teetän pelkän päällisen. Meinaa vain tulla ergonomialtaan aika outoja penkkejä itse tehden..

    Väitän myös, että Suomesta löytyy lukuisia aivan maailma luokan käsityöammattilaisia penkkien tekoon ja ainahan voi itse tilata materiaalit kun käy ensin juttelemassa ammattilaisen kanssa millainen langan paksuus yms on hyviä..
  4. #34
    Lainaa juky2200 kirjoitti Katso viesti
    Mun mielestäni liikkeiden vastaamattomuus ei ole se ongelma vaan se, että liikkeissä käy erilaisia taivaanrannan maalareita kyselemässä tai vielä enemmän näitä puhelimella/sähköpostilla kysyjiä, joilla ei ole aikomustakaan tai rahoja teettämiseen.

    Usein näissä liikkeissä on vain yksi henkilö joka elättää itsensä töillä. Tuo kaikki vastaaminen erilaisiin kysymyksiin kuluttaa työaikaa alalla, jolla tuntihinnat eivät ole autokorjaamon tuntihintoja vaan lähempänä siistijän ammattia.

    Jos viet penkin pohjan liikkeeseen ja sanot, että millä hinnalla aletaan tähän tekemään pehmusteet sekä päällinen ja mulla olisi tällaisia ideoita toteuttamiseen. Väitän, että asiakas saa palvelua.

    En ole alalla töissä, mutta kunnioitan näitä ammattilaisia. Itse olen sen verran persaukinen, että olen teettänyt yhden penkin ja olin siihen erittäin tyytyväinen ja nykyään muotoilen pehmusteet itse ja teetän pelkän päällisen. Meinaa vain tulla ergonomialtaan aika outoja penkkejä itse tehden..

    Väitän myös, että Suomesta löytyy lukuisia aivan maailma luokan käsityöammattilaisia penkkien tekoon ja ainahan voi itse tilata materiaalit kun käy ensin juttelemassa ammattilaisen kanssa millainen langan paksuus yms on hyviä..

    Kun nämä "ammattilaiset" vielä osaisivat tehdä tai teettää kunnolliset kotisivut malleineen ja hintoineen. Kuten esim. Topsellerie ja moni muukin euroopassa on tehnyt, ei tarvitse vastailla turhiin kyselyihin kun asiakas saa kaiken tarpellisen selville netistä jos vain on lukutaitoa. Kun tämä on tehty kunnolla voikin keskittyä niiden netin kautta tulleiden tilausten toteuttamiseen.

    Suomessa ei, vieläkään, ole ymmärretty - muutamaa poikkeusta lukuunottamatta - että kotisivujen on oltava muutakin kuin "hei, me tehdään ja myydään kaikenlaista kivaa, mutta ei kerrota mitä ja millä hinnalla jos et soita tai tule käymään". Kuten esimerkiksi tähänkin säikeeseen linkitetty https://jaakoppis.wordpress.com/ jonka informaatioarvo on mahdolliselle ostajalle käytännössä nolla.

    Ainakaan minä en sen enempää soittele kuin lähde käymäänkään jos kotisivujen antama tieto ei ole kaikilta osin riittävää. Tämä on johtanut siihen että eipä juuri tarvitse suomalaisten liikkeiden kanssa asioida. Mikä on sinänsä sääli mutta minkäs teet.
  5. #35
    Liittyi Oct 2017
    Padasjoki, Päijät-Häme
    Lainaa Patukka kirjoitti Katso viesti
    Kun nämä "ammattilaiset" vielä osaisivat tehdä tai teettää kunnolliset kotisivut malleineen ja hintoineen. Kuten esim. Topsellerie ja moni muukin euroopassa on tehnyt, ei tarvitse vastailla turhiin kyselyihin kun asiakas saa kaiken tarpellisen selville netistä jos vain on lukutaitoa. Kun tämä on tehty kunnolla voikin keskittyä niiden netin kautta tulleiden tilausten toteuttamiseen.

    Suomessa ei, vieläkään, ole ymmärretty - muutamaa poikkeusta lukuunottamatta - että kotisivujen on oltava muutakin kuin "hei, me tehdään ja myydään kaikenlaista kivaa, mutta ei kerrota mitä ja millä hinnalla jos et soita tai tule käymään". Kuten esimerkiksi tähänkin säikeeseen linkitetty https://jaakoppis.wordpress.com/ jonka informaatioarvo on mahdolliselle ostajalle käytännössä nolla.

    Ainakaan minä en sen enempää soittele kuin lähde käymäänkään jos kotisivujen antama tieto ei ole kaikilta osin riittävää. Tämä on johtanut siihen että eipä juuri tarvitse suomalaisten liikkeiden kanssa asioida. Mikä on sinänsä sääli mutta minkäs teet.
    Tuosta olen kanssasi kyllä täysin samaa mieltä että kotisivuihin yritysten tulisi panostaa.
    Honda VF750C Magna 1982
  6. #36
    Lainaa J-PS kirjoitti Katso viesti
    Sorry snadi OT, mutta mikä oli se "arvokas vinkki? Sekö että Topsellerie saattaa joskus asioida englanniksi vai sekö että franskikset keskimäärin ovat kielitaidottomia mulkkuja?

    -jp-
    Topsellier oli arvokas vinkki. En tiennyt tästä aiemmin.

    Ei ranskikset oo kielitaidottomia mulkkuja. He vain sattuvat puhumaan kieltä jota puhuu 76 miljoonaa ihmistä äidinkielenään.

    Heillä ei vain ole niin suurta tarvetta tulla ymmärretyksi, eivätkä he häpeä sitä.

    Ranska on hieno maa.
  7. #37
    Lainaa Jokier kirjoitti Katso viesti
    Tuosta olen kanssasi kyllä täysin samaa mieltä että kotisivuihin yritysten tulisi panostaa.

    Täysin asiaa ja säästäisi aikaa varsinaiseen tuottavaan työntekoon laittaa nuo kotisivut kuntoon.

    Esimerkkinä tuo AutoDeco Oulusta.

    Ei mitään varmuutta onko firma enää olemassa. Ajankohtaista osiossa viimeinen päivitys vuodelta 2014.
  8. #38
    Lainaa Patukka kirjoitti Katso viesti

    Ainakaan minä en sen enempää soittele kuin lähde käymäänkään jos kotisivujen antama tieto ei ole kaikilta osin riittävää. Tämä on johtanut siihen että eipä juuri tarvitse suomalaisten liikkeiden kanssa asioida. Mikä on sinänsä sääli mutta minkäs teet.

    Näin se menee myös itsellä.

    Pitää osata tehdä ja pitää osata myydä.
    Se kuva minkä yritys antaa itsestään ulospäin, kuten kotisivujen myötä kertoo paljon osaamisesta.
    Jos ei viitsitä tehdä huolella ja kunnolla yrityksen tärkeintä käyntikorttia, miksi sitten se varsinainen tuotos viitsittäsisiin tehdä kunnolla?

    Kuten tuolla jo aiemmin Patukka mainitsi.. huolella tehty alkutyö ja markkinointi antaa riittävää tietoa ja karsii valmiiksi ”taivaanrannanmaalarit” jotka kuitenkin saattavat olla maksavia asiakkaita, kunhan heille osataan myydä.

    Se joka osaa myydä ja hoitaa myös jälkimarkkinoinnin, tulee pärjäämään myös tulevaisuudessa.

    Valitettavasti ... minkäs teet....ikävän usein meikäläisenkin eurot valuu ulkomaille.
  9. #39
    Lainaa juky2200 kirjoitti Katso viesti
    Mun mielestäni liikkeiden vastaamattomuus ei ole se ongelma vaan se, että liikkeissä käy erilaisia taivaanrannan maalareita kyselemässä tai vielä enemmän näitä puhelimella/sähköpostilla kysyjiä, joilla ei ole aikomustakaan tai rahoja teettämiseen.

    Usein näissä liikkeissä on vain yksi henkilö joka elättää itsensä töillä. Tuo kaikki vastaaminen erilaisiin kysymyksiin kuluttaa työaikaa alalla, jolla tuntihinnat eivät ole autokorjaamon tuntihintoja vaan lähempänä siistijän ammattia.
    Mielenkiintoinen näkökulma. Kasvoutusten, puhelimessa ja jopa sähköpostivastauksesta näkee aika nopeasti arvioiko yrittäjä minua päästä varpaisiin potentiaalisena asiakkaana vai onko hänen tarkoitus palvella minua alusta asti siitä näkökulmasta, että minusta tulee asiakas.

    Valitettavasti Suomessa aika usein törmää siihen, että sähköposteihin ei vastata tai vastaukset ovat hyvin lyhyitä ja tylyjä. Tämän olen huomannut yksityishenkilönä ja kansainvälisen yrityksen työntekijänä. Itse lähetän aika paljon kyselyjä (yksityishenkilönä) sähköpostilla, koska näen, että niihin yritys voi vastata silloin kun sopii.
    Jos yrittäjä ei halua minulle tuotetta tai palvelua myydä, niin itse en ainakaan ala väkisin ostamaan ellei hinta ole erityisen edullinen.

    Yrittäjän näkökulmasta näkisin, että muutama ystävällinen sana sähköpostivastauksessa ei montaa senttiä maksa, sen lisäksi että antaa epämääräiselle asiakkaalle esim. hinta-arvion isolla skaalalla ja pyytää lisätietoja. Se vastaus kun on vielä tallennettuna pohjaksi luonnoksiin, niin copy-pastena homma vie 15 sekuntia.

    Juurikin tuommoiset pikkufirmat, jotka myyvät omaa osaamistaan tarvitsisivat koulutusta asiakkaiden kohtaamiseen. En minä ole huolissani menestyvistä pikkufirmoista, vaan niistä jotka pyörivät kiikun kaakun kannattavuuden ja konkurssin rajalla.
  10. #40
    Joo olen itsekin monta kertaa ollut pettynyt Suomalaisten firmojen tapaan tehdä kauppaa. Esimerkiksi liike auki vain ma-pe 08.00-16.00.
    Sitten vanhat puhelinnumerot netissä yms.
    Tuossa penkkijutussa vain jäi häiritsemään se, että niissä firmoissa, missä olen asioinut on muutenkin useiden viikkojen jonot ja siihen käytännössä yksityisyrittäjän arkeen ei vain mahdu enempää tunteja.
    Jos taas on huonompia firmoja, niin mielestäni voikin kaatua.. Ei oikea käsityöammattilainen tarvitse edes nykyaikana muuta, kuin tyytyväisiä asiakkaita mainostamaan..
    Nimim. Penkinpäällinen itsetehtyyn pohjaan 80 euroa tikkauksineen, veroineen, keinonahkoineen yms.. Riittää mulle.Screenshot_2017-09-27-19-54-31.jpg
  11. #41
    Lainaa juky2200 kirjoitti Katso viesti
    Joo olen itsekin monta kertaa ollut pettynyt Suomalaisten firmojen tapaan tehdä kauppaa. Esimerkiksi liike auki vain ma-pe 08.00-16.00.
    Sitten vanhat puhelinnumerot netissä yms.
    Tuossa penkkijutussa vain jäi häiritsemään se, että niissä firmoissa, missä olen asioinut on muutenkin useiden viikkojen jonot ja siihen käytännössä yksityisyrittäjän arkeen ei vain mahdu enempää tunteja.
    Jos taas on huonompia firmoja, niin mielestäni voikin kaatua.. Ei oikea käsityöammattilainen tarvitse edes nykyaikana muuta, kuin tyytyväisiä asiakkaita mainostamaan..
    Nimim. Penkinpäällinen itsetehtyyn pohjaan 80 euroa tikkauksineen, veroineen, keinonahkoineen yms.. Riittää mulle.Screenshot_2017-09-27-19-54-31.jpg
    No mainosta ihmeessä nyt mistä tämän tähän hintaan sait.
    Respect is not given, it is taken!

    Suzuki GSX 1300R Hayabusa Turbo 2005
    EX. Kawasaki ZX-6R 2003
  12. #42
    Lainaa juky2200 kirjoitti Katso viesti
    Joo olen itsekin monta kertaa ollut pettynyt Suomalaisten firmojen tapaan tehdä kauppaa. Esimerkiksi liike auki vain ma-pe 08.00-16.00.
    Sitten vanhat puhelinnumerot netissä yms.
    Tuossa penkkijutussa vain jäi häiritsemään se, että niissä firmoissa, missä olen asioinut on muutenkin useiden viikkojen jonot ja siihen käytännössä yksityisyrittäjän arkeen ei vain mahdu enempää tunteja.
    Jos taas on huonompia firmoja, niin mielestäni voikin kaatua.. Ei oikea käsityöammattilainen tarvitse edes nykyaikana muuta, kuin tyytyväisiä asiakkaita mainostamaan..
    Nimim. Penkinpäällinen itsetehtyyn pohjaan 80 euroa tikkauksineen, veroineen, keinonahkoineen yms.. Riittää mulle.Screenshot_2017-09-27-19-54-31.jpg
    Älä nyt tykkää pahaa, mutta tarkoitus lopputuloksella olisi hieman jotain muuta kuin pala vaahtomuovia ja keinonahkaa varustettuna ”tuning” ompeleilla. Toki sellaisellakin pärjää jos ajaa kerran kesässä torin nurkille polttelemaan norttia.

    Istumiseen ja ajamiseen sekä tyytyväisyyteen vielä vuosien päästä tarvitaan hieman muuta, eikä se saisi näyttää itsetehdyltä.
    Viimeksi muokannut: TuppervaariNG; 24.10.2017 klo 00:58.
  13. #43
    +1

    Tuossa on rakennettu hieno pyörä mutta satula näyttää siltä että tein itse ja säästin, eikä näytä houkuttelevalta istua eikä sovi pyörän lookkiin millään tavalla. Tarkoitus ei ole pahoittaa mieltä vaan tuoda esille oma mielipide miltä jakkara näyttää.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  14. #44
    Hyvä juttu, että vihdoin päästiin lähelle asian ydintä!
    Penkillä kun on monta muutakin tarkoitusta, kuin olla kaunis ja mukava istua. Se olisikin aika helppo rasti tehdä vain mukava ja kaunis penkki. Kun vaatimuksiin lisätään ylisuuri perän kulma istuin mukavuuden kannalta. Työkalujen mahtuminen penkin alle. Penkin toimiminen myös Bags-connectionin ison laukun pidikkeenä jne. Alkaa tulla todella monta muuttujaa, jotka vetävät suunnittelua eri suuntiin. Tein tämän penkin ja teetin päällisen viime talvena ainoastaan kevään Ranskan reissua varten. Ulkonäkö on tällä kertaa vain 20 prosenttia lopputuloksen painotusarvosta. Lähinnä siinä ulkonäössäkin keskityin vain pitämään homosohvalookin pois ja yritin pitää kuitenkin istuttavuuden Euroopan turneelle sopivavana.Tuolla alle 100 euron hinnalla ei voi saada vielä mitään erikoismateriaaleja päälliseen, eikä itselläni riittänyt aika eikä raha tilata ja suunnitella erikoisuuksia.
    Vakiopenkinpohjaan on huomattavasti helpompi lähteä suunnittelemaan ergonomialtaan ja ulkonäöltään penkkiä.
    No pointtini on siis se, että arvostukseni näitä käsityöammattilaisia kohtaan kasvoi potenssiin 100, kun itse suunnittelemalla ja pienissä rahavaroissa ei saanut tämän parempaa..
    Mulla on tallissa sitten n. 350 euroa maksanut vakiopenkkiin teetätetty pehmusteen muokkaus ja päällys. Ammattilainen kun on tehnyt työn alusta loppuun, niin on lopputuloskin vähän parempi. 😁
    Vahinko vain, että tuo penkki onkin yhden istuttava ja sopii siis vakioon MT-01 prätkään..
    Viimeksi muokannut: juky2200; 24.10.2017 klo 09:34.
  15. #45
    Hyvä ettet vetänyt poroja nokkaan vaan otit kopin ja perustelit asian hyvin, penkin muut käyttötarkoitukset monesti unohtuu ja niiden mukaan koko paletti on aina suunniteltava.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  16. #46
    En todellakaan, kun itseänikin harmittaa, kun ei vaan pystynyt parempaan.
    Yritän joka kerta oppia jotain uutta kun jotain näitä DIY juttuja teen. Penkin valmistus on vain niin monialainen työ, että en ihmettele, miksei huippuosaajia ole Suomessa montaa.. Itsestäni ei siihen todellakaan ole.
    Lisäksi olen joskus yrittänyt etsiä toimittajaa erilaisille erikoisvinyyleille mitä esim. tuolla Ranskalaisten sivuilla näkyi. En löytänyt luotettavaa toimittajaa, joka olisi toimittanut yhteen penkkiin soveltuvia määriä esim. Karheaa alkuperäispenkin kaltaista "pito" keinonahkaa.. Ei meinaa perinteisestä kelkkakäyttöön soveltuvasta keinonahasta saa ihmeitä aikaiseksi.. 😂😂😂
  17. #47
    Pari penkkiä olen itselleni tehnyt on on se oma lajinsa eikä äkkiseltään ihan helppo projekti, netistä löytyy paljon tietoa miten tehdä mihinkin käyttöön mutta verhoilu on se mihin ei omat taidot riitä vaikka sitäkin on kokeiltu tehdä. Onneksi nykyisessä on sen verran hyvä jakkara ettei ole tarvinnut muokata millään tavalla muuten kun entinen omistaja on vaihtanut siihen Black Birdin päälisen joka on karhea ja pitävä mutta ikävästi vuotaa saumoista vedet sisään. Eilen kun lähdin töihin niin olipas aika kova penkki istua kun oli yöllä pakkasta
    Kylätason kurapyöräilijä.
  18. #48
    Homma lähtee käyntiin.

    Paripäivää tutkiskellut eri materiaali ja värivaihtoehtoa tuolla Topsellerierin ”suunnitteluohjelmalla”

    Eilen laitoin sähköpostia tehden pari tarkentavaa kysymystä.

    Tänään tuli vastaus ja tästä sitten tekemään tilausta ja penkkiä postiin.

    Kiitoksia vielä monille hyville vinkeille alkuperäiseen kysymykseen liittyen.

    Tähän mennessä opittua. Suomessa varmaankin on osaamista, mutta myydä ei osata/viitsitä.
    On äärettömän ikävää kun taas lähtee liki 400 euroa ulkomaille työstä, minkä mielelläni olisin teettänyt kotimaisella alan osaajalla.
    Viimeksi muokannut: TuppervaariNG; 25.10.2017 klo 15:14.
  19. #49
    Minulla on sama TopSellerin penkki ollut nyt hanurin alla Zetoreissa 50Tkm matkan ja aivan loistava jakkara verrattuna alkuperäiseen.... Eikä minkään näköistä kulumaa tai venymää
    Ei kiinnosta pätkääkään
  20. #50
    Lainaa adenauer300 kirjoitti Katso viesti
    Minulla on sama TopSellerin penkki ollut nyt hanurin alla Zetoreissa 50Tkm matkan ja aivan loistava jakkara verrattuna alkuperäiseen.... Eikä minkään näköistä kulumaa tai venymää

    Tässä päivänä muutamana mietin yleisellä tasolla noita pyörien hintoja ja vakioistuimien tasoa.

    Ei nyt tuu heti mieleen pyörää jossa olisi jo vakiona hyvä istuin?
  21. #51
    Lainaa TuppervaariNG kirjoitti Katso viesti
    Tässä päivänä muutamana mietin yleisellä tasolla noita pyörien hintoja ja vakioistuimien tasoa.

    Ei nyt tuu heti mieleen pyörää jossa olisi jo vakiona hyvä istuin?
    Mulla on Rocketissa hyvä vakiojakkara. En sano, että loistava, mutta hyvä. Paras tähän astisista, mitä on tullut vastaan.
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    BMW R1200RT -05
    Yamaha DT 125 X -06
    Gilera SMT50 -18
  22. #52
    Laitatko tuppervaari kuvakaappausta suunnitteluvaiheesta ja sitten lopputuloksesta. Kiinnostaa pirusti miten he sen tekevät!
  23. #53
    Lainaa juky2200 kirjoitti Katso viesti
    Laitatko tuppervaari kuvakaappausta suunnitteluvaiheesta ja sitten lopputuloksesta. Kiinnostaa pirusti miten he sen tekevät!

    Joo hommahan lähtee heidän sivuilta käyntiin.

    Ekana mitä penkille haluaa tehdä noin karkeasti.

    Sitten valitsemaan materiaalit ja lähes jokaisesta on olemassa malli millaiselta se näyttää valmiissa penkissä.

    Itsellä oli toiveena korkeutta lisää 2-3 cm ja samanverran kuljettajanpaikkaa taaemmaksi sekä geeli kuljettajalle.

    Lämmityselemettjä ei tarvinnut valita koska he käyttävät nykyiset elementit, enkä kiinnostunut ylimääräisistä brodeerauksista.

    Kävin pari sähköpostiviestiä tarkennuksena työstä ja he laittoivat kuvan yhdestä vastaavasta. Homma vaikutti hyvältä ja siitä lähti.

    Odotellaan nytten koska tulee takaisin ja sitten lopullinen arvio.

    http://www.topsellerie.com/en-fi/configurateur.php

    CA47FE94-DC9A-4BF2-A98E-B95BAE0BE12D.jpg
  24. #54
    Lainaa TuppervaariNG kirjoitti Katso viesti
    Tässä päivänä muutamana mietin yleisellä tasolla noita pyörien hintoja ja vakioistuimien tasoa.

    Ei nyt tuu heti mieleen pyörää jossa olisi jo vakiona hyvä istuin?
    Uuden mallin Zetorissa on tapahtunut huomattavaa parannnusta jakkaraan verrattuna vanhan ( 06-11) jakkaraan, eli kyllä Zetorin perusistuin on jo hyvä.... mutta yleisjakkaroitahan nämä kaikki alkuperäiset on...
    Ei kiinnosta pätkääkään
  25. #55
    Lainaa adenauer300 kirjoitti Katso viesti
    Uuden mallin Zetorissa on tapahtunut huomattavaa parannnusta jakkaraan verrattuna vanhan ( 06-11) jakkaraan, eli kyllä Zetorin perusistuin on jo hyvä.... mutta yleisjakkaroitahan nämä kaikki alkuperäiset on...
    Sinänsä hassua....verrattuna varsinaisiin ”matkapyöriin” juuri tuo Zetori, joskin mallina -07 on aiheuttanut ehkä vähiten puutumista tähänastisista
  26. #56
    Olisi penkin verhoilu ja geelien laitto edessä. Onko antaa suosituksia Joensuun/lähiseudun tekijöistä?
    Kawasaki VN 750
  27. #57
    Pientä päivitystä projektista.

    Viime perjantaina tuli sähköpostia Topsellerieltä ja kertoivat että olivat vastaanottaneet penkin.

    Eilen tuli jälleen postia ja informoivat että penkki on otettu ”prosessiin” sekä arvioitu postituspäivä olisi 30.pv kuluvaa kuukautta.

    Tähän asti kaikki on toiminut erinomaisesti, kuten tuo tiedottaminen.

    Jäädään odottamaan valmistumista.

    Btw.....tältä eräältä suomalaiselta verhoomolta ei ole tullut vieläkään tarjousta, vaikka pyysivät pari lisäkuvaa aikaisempien lisäksi jotain kuukausi sitten
  28. #58
    Homma edistyy.

    Perjantaina tuli viestiä kera UPS;n seurantakoodin, penkki on matkalla.

    Esimerkillistä toimintaa, tiedottaminen on pelannut, heiltä tuli viestiä kun olivat vastaanottaneet penkin ja tilausnumerolla sai Topsellierin sivuilta arvioidun valmistumisajan. No se meni muutamalla päivällä ylitse, mikä on ymmärrettävää etenkin kun alkuperäinenarvio oli noin neljäviikkoa.
  29. #59
    Minuu alko nyt tuo ticabo kiinnostamaan koska pörrään töissä tuossa kohtuu lähellä, osaako kukaan heittää abaut osviittaa millasesta hintaluokasta puhutaan tollasen "laattamallin" sinkkupenkin pehmentämiselle? Luultavasti jonkin verran sais myös korottaa ja uuet (keino)nahat päälle.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  30.  
  31. #60
    3CC5AA67-B4BC-4E0A-8512-84945968518B.jpg

    Penkki paikoillaan. Hyvältä näytti ja hyvältä tuntui

    Suosittelen


    Ps....mielelläni suosisin kotimaista, mutta........

    Kuten jo aiemmin kerroin, osa ei vastaa puhelimen, osa ei muuten vain vastaa tai pyydetään ihan järjettömiä summia työstä minkä saa puoleen hintaan.

    Tämä Elegante, kyllä pyysi tarkempia kuvia aiemmin lähettämien lisäksi kysyessäni hinta-arviota.
    Heistä ei kuitenkaan kuulunut yhtään mitään. Mihin he niitä kuvia tarvitsivat
    Viimeksi muokannut: TuppervaariNG; 15.12.2017 klo 20:53.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12