Tulokset 1:stä 25:een 25:sta
  1. #1
  2. #2
    Onhan se ainakin rumempi kuin BossHoss ja sen verran sarjavalmisteinen, että...
    Triumph Rocket 3 Touring -09
    Suzuki DR 650RS -90 (SolluSuitsa ilman Sollua)
  3. #3
    "Tehty ajettavuus edellä"... vaviskaa rataketut
  4. #4
    "Toisin kuin monet muut custom-pyörät, Kelahaaran V8-pyörä on suunniteltu ennen kaikkea ajettavuus edellä. Jousitukseen ja ohjaukseen on panostettu muun muassa keulan neljällä iskunvaimentimella varustetulla rakenteella."

    "Whatever"

    Kuvat.fi
    Flickr
  5. #5
    Lakki päästä
    Yamaha MT-01 vm.2008

    Ex: Suzuki SV 1000, Suzuki GSF 600S, KTM LC4 640 / varastettu, Honda CBR 900 RR, Yamaha YZF 750 R, Husqvarna WRE 125, Honda monkey
  6. #6
    voi paskan kökkö... adville:n avatar
    Liittyi Jun 2008
    Nokian parkkitalon takapiha
    MotOrg ry jäsen
    siitä vaan kaikki arvostelijat tekemään perässä ...

    jos pystyy arvostelemaan niin osaa varmaan itte paremmin

    noita v8 moottoreita on kyl maailma täynnä jos ja kun ei halua tehä bemarin koneella, esim volsun w8 pannulla tulis aika makia ja muita komponentteja saa ihan valmiinakin jos ei osaa tehdä

    no, onko muita tekijöitä

    hyvä Jamppa
    HRD vh125 silverhorse -86
    V-max 1700 "Tohatsu"
    GSX-R 1100
    huskyTE410
    Yamaha XJ650 Turbo -84
    Triumph Legend TT -01
    600sec V12
    Jaguar xj6
  7. #7
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    siitä vaan kaikki arvostelijat tekemään perässä ...

    jos pystyy arvostelemaan niin osaa varmaan itte paremmin

    noita v8 moottoreita on kyl maailma täynnä jos ja kun ei halua tehä bemarin koneella, esim volsun w8 pannulla tulis aika makia ja muita komponentteja saa ihan valmiinakin jos ei osaa tehdä

    no, onko muita tekijöitä

    hyvä Jamppa
    Just näin!
    FJR 06/2014
    Grizzly 450 02/2009 lumitöissä
    CBR 125R 07/2016 jälkikasvulla ajossa
  8. #8
    Veikkaan, että tällä laitteella on melko kova mainosarvo maailmalla. Ei tuu ihan joka kulman takaa vastaan.
    Jos mietit, mikä pyörä pitäisi hommata, osta Triumph Street Triple R. Niin minäkin tekisin.
  9. #9
    Tuossa on kone poikittain.
    Missä muissa auton kone on poikittain?

    Kun tuon saa jonnekin messuille, niin joku tilaa rakennussarjan varmasti.
    Pekka
  10. #10
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    siitä vaan kaikki arvostelijat tekemään perässä ...

    jos pystyy arvostelemaan niin osaa varmaan itte paremmin
    +1

    Vaikka en ole kyseisten pyörätyyppien kannattaja niin arvostan korkealle tuollaista osaamista ja innovatiivisuutta, jos noita saa myytyä niin siinä on muutama työpaikka lisää. Ja on toi mun silmään komeempi kun Bossi.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  11. #11
    Sisulla eteenpäin .

    Tuli jonkinlainen takauma mieleen autohommista.

    "Tekniikka sulla on viimesen päälle, mutta hytin oot näköjään tehny itte"

    Näinhän tuo pienissä puitteissa vaan menee.
    Pikkasen on helpompi mennä tekniikka ja toimivuus edellä ja pimppailla
    sitten jälkipeleissä designia.
    Käyttöönhän tuossa ollaan jotain tekemässä, eikä mitään veistosta näyttelyyn .

    Ajatus "rakennussarjasta" ei liioin ole huono.
    Sekin ilmentää realismin tasoa ja laatua. .

    Ehdottomasti jatkoon!

    Lycka Till ja zemiä!
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  12. #12
    Lainaa Pekkavee kirjoitti Katso viesti
    Tuossa on kone poikittain.
    Missä muissa auton kone on poikittain?
    Cadillacissa, Northstar V8. Kiillottelis sen niin oispa hieno.
    High Stuck Are Wit To
  13. #13
    Lainaa rellonen kirjoitti Katso viesti
    "Tehty ajettavuus edellä"... vaviskaa rataketut
    Eihän tuollaisessa möhkössä mitään mutkaominaisuuksia ole, vaan tehty kilometrin mustien viivojen piirtelyyn jossain lentokentällä.
    Ducati Streetfighter 1098 -10

  14. #14
    Pekkavee kirjoitti:
    Tuossa on kone poikittain.
    Missä muissa auton kone on poikittain?


    Lainaa mcmies kirjoitti Katso viesti
    Cadillacissa, Northstar V8. Kiillottelis sen niin oispa hieno.
    Pekkavee vissiin meinasi prätkiä kirjoituksen muotoilusta päätellen? Autoissahan yleensä etuvetoisissa se on poikittain, myös osassa nelivedoissa näin on. Tuo bmw:n kasihan on autossa pitkittäin niinkuin takavetosissa yleensä on.
    Pari omavalmiste prätkää poikittaisella jenkkikasilla olen netissä nähnyt.

    Mutta on hieno projekti tuo prätkä.
    Ja foorumeiltahan löytyy aina ne asiantuntijat jotka kertoo miten asiat olisi oikeasti pitänyt tehdä.
    Viimeksi muokannut: TheArska; 29.09.2017 klo 18:41.
  15. #15
    Lainaa Pekkavee kirjoitti Katso viesti
    Kun tuon saa jonnekin messuille, niin joku tilaa rakennussarjan varmasti.
    Minä ainakin tilaisin jos sattuisi olemaan rahaa. Mikähän vaihteisto tuossa on?
  16. #16
    Oma herjaus ei suinkaan ollut kohdistettu rakentajalle. Big respect. Artikkelin hienoinen kustomien aliarviointi ja toisaalta tuon lentotukialuksen akselivälin ja massan yliarviointi ajokäytöksen suhteen nauratti.

    Toki kokeilematta tuollaisen ajaminen. Eli kunhan huutelen.

    "Whatever"

    Kuvat.fi
    Flickr
  17. #17
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    siitä vaan kaikki arvostelijat tekemään perässä ...

    jos pystyy arvostelemaan niin osaa varmaan itte paremmin

    :
    Ei kysymys olekaan olekaan siitä etteikö laite ole teknisesti valmis ja erikoinen tuntien Kelahaaran historian drag- ja turbokoneiden kanssa vaan siitä että ei noilla ole moottoripyörän kanssa muuta yhteistä kuin kaksi pyörää ja ohjaustanko. Hienoa on varmasti se että laite kykenee pieksämään lentokentällä liki kaikki kapineet mutta ajettavuudella kyllä ymmärretään pyörissä ihan muuta kuin lentokenttävedot. Varmaan se kääntyykin mutta ei sillä mitään rataennätyksiä saada aikaan. Onpahan yksi isoimman möhkögenren suomalainen versio. Onnea ja menestystä myyntiin, jos myy saman verran kuin Boss Hoss niin hyvä sitten. Siinä vaiheessa tulee jo tiliäkin kunnolla. Aika kapoinen on kuitenkin noiden ostajakunta. Yksi pieni lisäkysymys; koska noiden suuurin ostaryhmä on todennäköisesti jenkeissä, kuinka valmistaja mahtaa varautua siihen että onnettomuuden sattuessa aletaan kysellä valmistajan vastuuta, siithän on sielläpäin esimerkkejä pilvin pimein?
  18. #18
    Lainaa rellonen kirjoitti Katso viesti
    Yksi pieni lisäkysymys; koska noiden suuurin ostaryhmä on todennäköisesti jenkeissä, kuinka valmistaja mahtaa varautua siihen että onnettomuuden sattuessa aletaan kysellä valmistajan vastuuta, siithän on sielläpäin esimerkkejä pilvin pimein?
    Kenties rakennussarjan myymisestä ei valmistaja joudu vastuuseen niin helposti kuin valmiin tuotteen.
  19. #19
    Lainaa rellonen kirjoitti Katso viesti
    Ei kysymys olekaan olekaan siitä etteikö laite ole teknisesti valmis ja erikoinen tuntien Kelahaaran historian drag- ja turbokoneiden kanssa vaan siitä että ei noilla ole moottoripyörän kanssa muuta yhteistä kuin kaksi pyörää ja ohjaustanko. Hienoa on varmasti se että laite kykenee pieksämään lentokentällä liki kaikki kapineet mutta ajettavuudella kyllä ymmärretään pyörissä ihan muuta kuin lentokenttävedot. Varmaan se kääntyykin mutta ei sillä mitään rataennätyksiä saada aikaan. Onpahan yksi isoimman möhkögenren suomalainen versio. Onnea ja menestystä myyntiin, jos myy saman verran kuin Boss Hoss niin hyvä sitten. Siinä vaiheessa tulee jo tiliäkin kunnolla. Aika kapoinen on kuitenkin noiden ostajakunta. Yksi pieni lisäkysymys; koska noiden suuurin ostaryhmä on todennäköisesti jenkeissä, kuinka valmistaja mahtaa varautua siihen että onnettomuuden sattuessa aletaan kysellä valmistajan vastuuta, siithän on sielläpäin esimerkkejä pilvin pimein?
    Mulle moottoripyörän ajettavuus merkitsee sitä että onko minulla mukavaa pyörän kanssa, se että olisiko tuon kanssa - en tiedä.
    XV1900A, XL600V exät XT1200Z, Moto Guzzi California EV, VL800, R1200GS, XL1000V, GSF1250SA, DL650, CBF600S,XL650V, ZR-7, XJ600S
  20. #20
    Toisin kuin monet muut custom-pyörät, Kelahaaran V8-pyörä on suunniteltu ennen kaikkea ajettavuus edellä.
    Luulempa että tuolla "ajettavuus edellä" -kommentilla ei ollut tarkoitus häiriköidä Panigale-miehiä, vaan tuoda esiin että kun moottorinkaan puolesta kyseessä ei ole tavanomainen laite, niin myöskään alustan osalta ei mennä jäykkäperä & risukeula -linjalla.
    Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
  21. #21
    'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
  22. #22
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa TripleTwin kirjoitti Katso viesti
    Aika edukas. Äkkisältään mietittynä. Onko tuossa verot mukana?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  23. #23
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Aika edukas. Äkkisältään mietittynä. Onko tuossa verot mukana?
    Ei ole. Tuohon tulee valitettavasti aika suolainen lasku verottajalta, koska verrokkipyörä ei oikein voi olla muu kuin Boss Hoss. Ne ovat kalliita ne.
    High Stuck Are Wit To
  24. #24
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa mcmies kirjoitti Katso viesti
    Ei ole. Tuohon tulee valitettavasti aika suolainen lasku verottajalta, koska verrokkipyörä ei oikein voi olla muu kuin Boss Hoss. Ne ovat kalliita ne.
    Paluu maan pinnalle.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  25.  
  26. #25
    Häätäjien räpeltäjä kum1ankka:n avatar
    Liittyi Apr 2011
    Sachseln
    MotOrg ry jäsen
    Täähä on saanut huomiota osakseen oikeen kansainvälisesti: https://thekneeslider.com/twin-turbo...d-proboost-m1/
    KTM 990 Super Duke 2006
    ex: Honda VTR 1000F Firestorm 2005
    ex: Honda VT750 Shadow 2007