Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 67:sta
  1. #31
    Kun Hondan punainen muuttui ihan skeidaksi, niin paras tähänastisista kokeiluista on ehdottomasti MP-Castrol Chain Spray OR. Pysyy hyvin ketjussa, kunhan antaa tömähtää yön yli. Vahoihin en koske, eikä huvita leikkiä vaihteistoöljyjen tms kanssa. Oma kokemus noista oilereistakin on, että suurin osa öljystä löytyy vanteista ja katteista. Kukin toki tavallaan..
    En kiellä enkä myönnä, vaan pikemminkin päinvastoin.

    Ray Of Darkness
  2. #32
    Lainaa TiJuKo kirjoitti Katso viesti
    Oma kokemus noista oilereistakin on, että suurin osa öljystä löytyy vanteista ja katteista. Kukin toki tavallaan..
    Epäillen suhtauduin oilereihin minäkin. Hommasin kuitenkin vakuuttavien suositusten perusteella Scottoiler eSystem II mallin. Ainakin yhden kesän ja 10 tkm jälkeen voin vain suositella. Toimii niin kuin pitääkin, eikä roiski käytännössä lainkaan. Muutama tippa vanteessa, jos ollenkaan.. Käyttänyt vain oilerin omaa öljyä, muiden öljyjen roiskumisesta ei siis kokemusta.
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  3. #33
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    Epäillen suhtauduin oilereihin minäkin. Hommasin kuitenkin vakuuttavien suositusten perusteella Scottoiler eSystem II mallin. Ainakin yhden kesän ja 10 tkm jälkeen voin vain suositella. Toimii niin kuin pitääkin, eikä roiski käytännössä lainkaan. Muutama tippa vanteessa, jos ollenkaan.. Käyttänyt vain oilerin omaa öljyä, muiden öljyjen roiskumisesta ei siis kokemusta.
    Niin, sillä kyllä jos ketjuöljy roiskuu, sitä on silloin ollut liikaa. Siinä automaattivoitelija on hyvä oikein käytettynä, että annostelu on maltillista.

    P.S.
    Jotkut esim. sanoo, että pultit mielummin liian kireelle ku löysälle, tai ketjuöljyä liikaa ku liian vähän.
    Minä sanon taas että ei, vaan oikee määrä niin momenttia kun öljyäkin, nii hyvä tulee.
    Yamaha FJR 1300 -07
    Ex: Suzuki SV 1000 N K4
    Ex: Suzuki GSX 750 -98 ("Inazuma")
  4. #34
    Busassa olen käyttänyt Oscossa perämoottorin vaihteistoöljyä. Talliin työntäessä vedän nupin ylös, niin saan öljyn levitettyä lämpimään ketjuun. Reissussa tankkauksen jälkeen teen saman askareen ja ajan ensimmäiset metrit hiljaa, niin taas voin huoletta jatkaa matkaa. Ihmeen vähän peräöljy sotkee takavannetta, vaikka säännöllisesti Oscoa käytän. Välillä nostan tallissa takapään ilmaan ja pyyhin rätillä ketjun puhtaaksi takapyörää "peruutussuuntaan" pyörittäen.
  5. #35
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Btw, ostin motonetistä vissiin sellaisia autotallin käsipyyhkeitä millä saa rasvat pois käsistä... no en oikein tykänny tuoksusta ja jälkitunteesta, vaikka sormet jollainlailla puhdistuukin, mutta mp:n takavanteen sillä saa nätisti puhtaaks ehkä vähän vaan kallista siihen hommaan. Tehokkampi ja halvempi on ruokaöljyyn kastettu paperi tai rätti.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  6. #36
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Btw, ostin motonetistä vissiin sellaisia autotallin käsipyyhkeitä millä saa rasvat pois käsistä... no en oikein tykänny tuoksusta ja jälkitunteesta, vaikka sormet jollainlailla puhdistuukin, mutta mp:n takavanteen sillä saa nätisti puhtaaks ehkä vähän vaan kallista siihen hommaan. Tehokkampi ja halvempi on ruokaöljyyn kastettu paperi tai rätti.
    Mulla on helvetin iso pumppupullo Fast Orange -käsienpesuainetta. Mennyt tarran mukaan jo vanhaksi. Saisko menekkiä lisättyä pesemällä vanteita tuolla eli toimisko??
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    BMW R1200RT -05
    Yamaha DT 125 X -06
    Gilera SMT 50 -18
  7. #37
    Minulla on automaattivoitelija (ProOiler) joten voitelu on periaatteessa kunnossa eikä likaa ympäristöä (kun säätö on kohdallaan). Kuitenkin pesu on jäänyt vähän retuperälle ja siihen ajattelin panostaa jatkossa. Maailmalla tuntuvat pesevän kerosiinilla, joka on (ilmeisesti) melko samaa kuin lamppuöljy. Sitä ruiskupullolla reilusti ketjuun, harjaus Motonetin ketjuharjalla ja kuivaus. Sitten vaihteistoöljyllä voitelu ja rätillä ylimäärän poisto. Luulisi pysyvän kunnossa, kun toistaa jonkun kerran kesässä.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  8. #38
    Onhan ketjurasvan putsaamiseen monia eri toimivia aineita.
    Kuinka paljon sitten kannattaa panostaa juuri tähän tarkoitukseen
    erityistä tavaraa, vai ottaako kotihyllystä käteen vaan jotain
    toimivaa kamaa....

    Tärpätti on ainakin siinä mielessä kätevä tavara, että sitä ei tarvitse lutrata.
    Nihkeäksi kasteltu pieni rätti riittää ja "kiilloitus" isolla puhtaalla rätillä perään.

    Melkein menee "kuivapesuna" . On tehokas, ei sotke muita paikkoja, eikä haise pahasti.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  9. #39
    Aika marginaali erä noi ketjukulut..kokonaisuudessaan,eilen kävi kaveri kylässä 80000km ajetut ketjut...,sellainen mekaaninen oileri hänellä oli....,hana auki 10 s. Jokaisen tankkauksen jälkeen...mitä lie kalanmaksaöljy öljyä käyttää?
    Talven aikana minulle mahdollisesti rakennetaan busa ,helvetin isolla turbolla...päällimmäisenä minulla tietysti mielessä....millä voitelun ketjut...,t.kimmo
    KTM Superduke 1290R,KTM 250 SX,Suzuki gsx1300 ra turbo
  10. #40
    Bilteman sprayllä oon menny vuosikaudet, hyvin toimii. Sotkee takavanteen kun ajaa tarpeeksi kovaa.
    Oon ruiskuttanut jämptisti n. 500 km välein, eli joka toinen tankillinen, jos joskus on unohtunut niin korva kyllä erottaa kun ketju alkaa kuivuun ja ääni muistuttaa öljyämisestä. Ketjut ja takavanteen oon putsannu lamppuöljyllä tms. tallista muutenkin löytyvillä litkuilla. Yhteenkään pyörään en o ketjuja joutunu vaihtaan, pyörät on vaihtunu ennen ketjuja.
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  11. #41
    Lainaa tuomaz-z1000 kirjoitti Katso viesti
    http://attuote.fi/tuotteet/avohammasrasva/

    Tolla oon suihkinut ja ylimääräiset rätillä pyyhkinyt pois voitelun jälkeen.
    Varmaan hyvä tuote. Onko O-renkaat myös kestäneet sitä?
    ex-Yamaha XV 750 Virago 1994
    ex-GSX-F 600 K6
    ex-GSX-R 1300 Hayabusa K7
    ex-GSX-R 1000 K8
    Honda CBR1000RR Fireblade ABS 2013 ja kaveri
    Triumph Speed Triple 955i 2002
  12. #42
    Lainaa Pete2 kirjoitti Katso viesti
    Maailmalla tuntuvat pesevän kerosiinilla, joka on (ilmeisesti) melko samaa kuin lamppuöljy. Sitä ruiskupullolla reilusti ketjuun, harjaus Motonetin ketjuharjalla ja kuivaus. Sitten vaihteistoöljyllä voitelu ja rätillä ylimäärän poisto. Luulisi pysyvän kunnossa, kun toistaa jonkun kerran kesässä.
    Lamppuöljy on samaa tavaraa. Ketjun pesu lotraamalla on minun teoriassani turhaa ja ehkä jopa haitallista, etenkin jos voitelee öljyllä. Kun kivipölyä sisältävän vähäisen töhnän liuottaa, se imeytyy rullien väliin ja muihin olemattomiin rakosiin hiomatahnaksi. Itse laitan vähän jotain liuotinta (käytetty mm WD40 tms, bräkleen, valopetroli jne) rättiin ja hinkkaan sillä yhden kierroksen, jolloin pinnassa oleva lika lähtee. Eli samalla tavalla kuin tuo Bonen tärpättijuttu. Sitten öljyäminen. Vitja pysyy oikein siistinä ja on kestänyt pitkään.

    Tapoja on monia ja tuskin mikään niistä se ainoa oikea tai väärä.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  13. #43
    Huh, miten ketjuöljykeskustelu eroaa öljykeskustelusta?

    Tissit ja Delvac!
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    BMW R1200RT -05
    Yamaha DT 125 X -06
    Gilera SMT 50 -18
  14. #44
    Motulin ketjuspray ollut tämän kesän käytössä, asiansa ajaa.
    Kawasaki ZX-7R '98
    Ex: Kawasaki Z1000 '11, Kawasaki ZX-6R '08, Honda Hornet 600 '99
  15. #45
    Lainaa B12 kirjoitti Katso viesti
    Ketjun pesu lotraamalla on minun teoriassani turhaa ja ehkä jopa haitallista
    Olet epäilemättä oikeassa, mutta minusta siitä kullanvärisestä ketjusta tulee vaan niin hieno kun sen putsaa. Eihän se tietysti ole pitkäaikainen ilo, mutta pääseehän sitä sitten taas uudestaan putsaamaan jos joku pölynokare erehtyy siihen tarttumaan ;).
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  16. #46
    Lainaa B12 kirjoitti Katso viesti
    Lamppuöljy on samaa tavaraa.
    Mielestäni parhaiten suomen kieleen vakiintuneita:

    Lamppuöljy = valopetroli. Myös grillihiilien sytytysnesteet ovat kutakuinkin samaa tavaraa.
    Kerosiini = lentopetroli, joka on suihkumoottorien polttoaine

    Jos kerosiinia laittais öljylamppuun, niin mahtaisi käyttäytyä siinä moottoripetrolin, tai poltto- ja dieselöljyn tavoin. Ts. melkoinen käry ja savu olisi sankka. En tosin tiedä, missä kerosiinia edes olisi vähittäismyynnissä?

    Moottoripetrolinkin valmistus lienee lopetettu jo vuosikymmenet sitten. Sitä muinoin venemoottoreissa käyttivät ja myöhemmin, joskus 80-luvun alkupuolella, oli niitä Saab ja Talbot petrolimoottori-kokeilujakin. Voi sitä pauketta, kun naapuri Petroli-Talbottiaan käynnisteli
    Viimeksi muokannut: J@ck; 22.09.2017 klo 09:26.
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  17. #47
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    CRC:n ketjuspray. Koska edukas ja sopivan kokoinen pullo.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  18. #48
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    Jos kerosiinia laittais öljylamppuun, niin mahtaisi käyttäytyä siinä moottoripetrolin, tai poltto- ja dieselöljyn tavoin. Ts. melkoinen käry ja savu olisi sankka.
    Tuo käry riippunee miten puhdasta aine on. Valopetrooliakin on monenlaatuista. Itse muistan aikoinaan laittaneeni grillihiilten päälle moottoripetroolia (kun sitä vielä sai) ja toimi oikein hyvin. Uskoisin kuitenkin että dieselin ja petroolin ero on kuitenkin selvä eli ei dieseliä öljylamppuun (tiedä sitten toimisiko ketjujen puhdistuksessa?).
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  19. #49
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    CRC:n ketjuspray. Koska edukas ja sopivan kokoinen pullo.
    Minun kokemukseni mukaan CRC pysyy ketjussa noin puolet siitä, mitä Motul. Sotkee silti ainakin saman verran.
    Moto Morini 9 1/2
    Kawasaki zx12r (lunariin x2)
    Kawasaki ZRX 1100 (löytyy vielä tallista)
    Honda cbx 650 Nighthawk
  20. #50
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa MrWilson kirjoitti Katso viesti
    Minun kokemukseni mukaan CRC pysyy ketjussa noin puolet siitä, mitä Motul. Sotkee silti ainakin saman verran.
    Näin varmaan on.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  21. #51
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    Mielestäni parhaiten suomen kieleen vakiintuneita:

    Lamppuöljy = valopetroli. Myös grillihiilien sytytysnesteet ovat kutakuinkin samaa tavaraa.
    Kerosiini = lentopetroli, joka on suihkumoottorien polttoaine

    Jos kerosiinia laittais öljylamppuun, niin mahtaisi käyttäytyä siinä moottoripetrolin, tai poltto- ja dieselöljyn tavoin. Ts. melkoinen käry ja savu olisi sankka. En tosin tiedä, missä kerosiinia edes olisi vähittäismyynnissä?

    Moottoripetrolinkin valmistus lienee lopetettu jo vuosikymmenet sitten. Sitä muinoin venemoottoreissa käyttivät ja myöhemmin, joskus 80-luvun alkupuolella, oli niitä Saab ja Talbot petrolimoottori-kokeilujakin. Voi sitä pauketta, kun naapuri Petroli-Talbottiaan käynnisteli

    Tässä uskossa olin itsekin ennen. Toisella foorumilla sitten oli tietävämpiä, jotka sanoivat, että suihkarin kerosiini on lähinnä lamppuöljyä. Oli jopa säiliöautokuski, jonka mukaan bulkkina otettava valopetroli lasketaan jalostamolla Jet A-1 tuutista.

    Moottoripertoli taasen on valopetrolia, johon sotkettu vähän bensaa syttymisen helpottamiseksi.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  22. #52
    Kerosiini on lähellä perinteistä dieseliä mutta puhtaampaa kuivempaa ilman dieselpumppua voitelevia aineita. Jotkut on diesel autoon sitä tankannut ja suositus on ollut lirauttaa vähän öljyä sekaan voitelemaan pumppua. Tietolähde kentällä työskentelevältä henkilöltä joka on tekemisissä kirassin kanssa päivittäin.

    Löpölämmittimessä ja myrskylyhdyssä olen sitä joskus polttanut ja hyvin on toiminut niissä, savua ei tule enempää kuin valopetroolista mutta hajua enemmän. Osien pesussa toimii kuten löpö.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  23. #53
    Würth HHS2000. toiminut crossissa aikanaan hyvin ja kadulla sekä radalla myöhemmin.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  24. #54
    Lainaa B12 kirjoitti Katso viesti
    Tässä uskossa olin itsekin ennen. Toisella foorumilla sitten oli tietävämpiä, jotka sanoivat, että suihkarin kerosiini on lähinnä lamppuöljyä. Oli jopa säiliöautokuski, jonka mukaan bulkkina otettava valopetroli lasketaan jalostamolla Jet A-1 tuutista.

    Moottoripertoli taasen on valopetrolia, johon sotkettu vähän bensaa syttymisen helpottamiseksi.
    Mutullahan täällä kaikki, mutta sun teksti on kyllä ihan puppua

    Niin kuin Koheltaja tuossa mainitsikin, suihkarin kerosiini on lähinnä diesel- ja polttoöljyä. Toimii dieselissäkin, mutta voiteluominaisuus on riittämätön. Jos siihen lisää vaikka 2-t öljyä, niin toimii dieseleissäkin - ainakin vanhemmissa.

    Sinänsä mielenkiintoista, jos lentopetroli pelaa ja palaa hyvin lämmittimissä ja öljylampuissa. Diesel ja polttis kun ei toimi niissä.

    Moottoripetroli ei tasan tarkkaan ole bensalla terästettyä valopetrolia Tai siis ei ollut. Sitä ei ole tietääkseni valmistettu enää vuosikymmeniin (ryssän vanha 76 okt "bensa" taisi olla lähellä tuota, saaneeko vielä rajan takaa)

    Menee juttu ihan ot, mutta kerronpahan vielä kun muistan.. Ne vanhat petrolimoottorit piti käynnistää ja sammuttaa bensalla, muuten seurasi vaikeuksia seuraavalla käynnistyskerralla. Miten lie aikoinaan autoissa toteutettu, ehkä oli joku automaattisysteemi.. En tiedä.
    Viimeksi muokannut: J@ck; 23.09.2017 klo 10:58.
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  25. #55
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    CRC:n ketjuspray. Koska edukas ja sopivan kokoinen pullo.
    Monet crc:n painepakkaukset toimivat vain osittain. Paine loppuu vaikka tavaraa olisi yli puolet jäljellä. Eniten harmittaa että kun purkkia heilauttaa niin toteaa että on sitä, eikä osta lisää. Sitten kun yrittää käyttää niin eipä onnaakaan. Opin jo, en osta enää.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  26. #56
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    Menee juttu ihan ot, mutta kerronpahan vielä kun muistan.. Ne vanhat petrolimoottorit piti käynnistää ja sammuttaa bensalla, muuten seurasi vaikeuksia seuraavalla käynnistyskerralla. Miten lie aikoinaan autoissa toteutettu, ehkä oli joku automaattisysteemi.. En tiedä.
    Jatketaan ot:llä. Moottoripetrooli oli muodissa -80 luvun taitteessa ja lukuisia autoja muutettiin käymään petroolilla, taisi Uudenkaupungin tehdaskin tehdä jonkun tuhannen petruskan myyntiin. Vaati kaksi tankkia ja hana ohjaamoon mistä valittiin kumpaa käytetään ja juuri noin kun kerrottiin, sammuttaessa piti aina olla bensat kaasarissa. Muistelen että petroolilla piti olla pienempi puristussuhde ja diy rakentelijat laittoi kaksi kannentiivistettä päälekkäin puristussuhteen pienentämiseksi. Muutama petruska tuli -80 luvulla muutettua takaisin bensakäyttöön ja muistikuvat tekniikasta on hataria. Käry ruuhkassa oli nenään pistävä ja kaasua painaessa kottero lähti kuin purkka tukasta...

    Löpölämmitin oli puhaltava malli, ei kamina ja siinä toimi kerosiini/löpö/diesel moitteetta eikä tarvinut lisävoitelua. Myrskylyhdyllä tarkoitin Petromaxia joka toimii vähän eri tavalla kun perinteinen sydänlangalla oleva marketti myrskylyhty.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  27. #57
    Kumpi on yleensä notkeampaa, katu- vai kurakäyttöön tarkoitettu ketjurasva?

    Jäykkään ei tartu niin helposti paska, mutta löysän mukana paska lentää pois?

    Olen kuullut ristiriitaista "tietäjäfaktaa" aiheesta, mutta itse olen käyttänyt lähinnä vain motonetin perusketjusprayta.
    Ja kakka roiskusi.
    http://www.miikavenalainen.net
  28. #58
    Lainaa Miikam kirjoitti Katso viesti
    Jäykkään ei tartu niin helposti paska, mutta löysän mukana paska lentää pois?
    Oikeestaaan kaikki sprayrasvat/vahat taitaa olla niin jäykkiä että ei puhdistu itsekseen.
    Toisaalta lähinnä "kuivavoiteluaineet" eli teflon/keraami pohjaiset kuivuu niin ettei liimaa likaa ketjuun. Ehkä jotkun vahat myös.
    Itsepuhdistuvina toimii lähinnä vaihteisto ja moottoriöljy ja muut öljyt. Teräketjuöljystä en tiedä onko liian sitkeää pysyäkseen puhtaana. Vaihteistoöljylläkään ei pysy täysin puhtaana, pöly jne jää siihen jonkin verran. Moottoriöljyllä pysyy varsin puhtaana mut tarttee käytännössä voitelukoneen ja siihen tarkan säädön ettei sit roisku hirveästi mutta voitelee riittävästi.
    <"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

    McJäykät
  29. #59
    Lainaa specka kirjoitti Katso viesti
    Oikeestaaan kaikki sprayrasvat/vahat taitaa olla niin jäykkiä että ei puhdistu itsekseen.
    Toisaalta lähinnä "kuivavoiteluaineet" eli teflon/keraami pohjaiset kuivuu niin ettei liimaa likaa ketjuun. Ehkä jotkun vahat myös.
    Itsepuhdistuvina toimii lähinnä vaihteisto ja moottoriöljy ja muut öljyt. Teräketjuöljystä en tiedä onko liian sitkeää pysyäkseen puhtaana. Vaihteistoöljylläkään ei pysy täysin puhtaana, pöly jne jää siihen jonkin verran. Moottoriöljyllä pysyy varsin puhtaana mut tarttee käytännössä voitelukoneen ja siihen tarkan säädön ettei sit roisku hirveästi mutta voitelee riittävästi.
    Kun vauhtia on tarpeeksi niin puhdistuu. Joku +230 alkaa riittämään jotta lika irtoaa keskihakuvoiman ansioista (eturattaassa on pienempi säde niin siinä suurempi todennäköisyys irrota) . Voimahan on v*v/r ja ketjun nopeus on joka kohdassa sama :-)
  30.  
  31. #60
    no mulla on kahdessa bläkkärissäollu scott oilers janykyisessäkin on hyvin toimii.ei minua haittaa joj se roiskii vanteelle ja peräpäähän kun se on joka päivästä käyttöä varten eikä mikään kruisailu ja näyttely kapine .ja loppujen lopuksi se paskanen taka vanne ei häiritse muita ku itteään
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen