Sivu: 3 / 3:sta EnsimminenEnsimminen 123
Tulokset 61:st 83:een 83:sta
    Lainaa oili kirjoitti Katso viesti
    Tuohon VFR:n on tulossa venttiilien st ja eiks se ollut aika hintava tuossa mallissa? Mik lie on "huomioitu hinnassa"
    Luultavasti tarkastus vaan, kaverilla kestotestiss (nuuka ja rakastunut pyrns...) tuollainen samanvuotinen, nyt taitaa olla kilometrej hiukan yli 170000 eik viel ole ollut sttarvetta, tarkastanut toki. Ajaa tosi aika rauhallisesti ja keskikierroksilla.
    Siin mieless kinkkinen homma ett en tekisi ulkona parkkipaikalla mutta parissa illassa tekee kyll tallissa perustykaluilla tuon tarkastuksen. Jos sttarvetta niin sitten purettu pyr krryll palalle. Ja onhan toi aika edullinen lhdltnkin
    FJR 06/2014
    Grizzly 450 02/2009 lumitiss
    CBR 125R 07/2016 jlkikasvulla ajossa
    Lainaa Lauri12 kirjoitti Katso viesti
    Ketjun aloittaja kyseli varmaa peruspyr hintaluokassa n.1000e . Semmosta jolla saa ajaa eik tarvi koko ajan olla rassaamassa. Sellainen pyr se gsx-f on. Ja sen takia sit suosittelin.

Se taas on makuasia onko sill hyv ajaa. Se yksil mik mulla oli toimi hyvin. Oli hyvin huollettu. Vein sen vuosi sitten vaihdossa liikkeeseen ja sain siit 1400e. Liike myi viikossa pois hintaan 1800e. Ja mittarissa oli vhn vajaa 90tkm.

Hassua sekin ett aloittaja etsii pyr jolla saisi ajaa eik tarvi koko ajan rassata niin joku yritt kaupata hnelle loppuun ajettua kawaa jossa on jo tiedossa pitk lista remonttia

Minun pyrily innostusta ei f malli tappanu. Ky ajamassa ja nt mik tuntuu omalta.
    Samat fiilikset kuin edell.
    Tss minulta jrkev ostos:
    https://www.nettimoto.com/suzuki/gsx/2196955
    Aloittelin GSX-750F ja sitten tm GSX-1100F ja ei se minulta harrastusta tappanut. Tm on paljon vakaampi ajaa kuin tuo pienempi, aivan eri luokan pyr. Vaikka on painava, niin painopiste on alhaalla. Menee maantiell kuin juna, mutkiin taittuu kankeasti, mutta taittuu silti. Voimaa on ihan lyttmsti minun ajoihin, jopa liikaa. Shkohjattu pleksi on hieno keksint thn hintaluokkaan.
    T on todella helppo huoltaa itse ja pomminvarma tekniikaltaan. Nithn turbotetaankin paljon.
    Jos etsinnss on kukkaron kannalta jrkev pyr, niin nm ovat juuri sit.
    Eli 1500 hintaluokkaan voi oikeasti saada pyrn, mille ei vlttmtt tarvitse tehd mitn ja vakuutukset on halvat.
    Suzuki GSX 1100E -81
    Yamaha XJ 750 -82
    Vakuutushinnoissa voi juu olla hmmentvi eroja nykynkin, olen huomannut.
    Yksi pyr mik kiinnostaisi on Kawasaki EL 250, mutta jostain kumman syyst sen vakuutus on yli satasen kalliimpi minulle vuodessa, kuin muiden kaksipuolikkaiden kuten esimerkiksi Rebelin ja Viragon.
    EL 250-Kawan vakuutus on sama kuin ER-5 Kawan, 414e vuodessa 30% bonareilla. Asun pkaupungin keskustassa. Rebeli ja Virago lhtisi alle kolmensadan ensimminen vuosi, samoin Honda CB 250 RS.
    Hintahaitari vaikuttaa nykyn pienemmlt kuin ennen.

Halvin Honda CMX 250 Rebel on 289e vuosi, Kawasakin GPZ 900 R 431e vuosi. 140 euroa eroa tuhnun kaksipuolikkaan ja Ninjan vlill...Ei oikein motivoi ostamaan sit kaksipuolikasta. Vaikka EL 250 tuntuu kyll mageelta pyrlt kokoisekseen. Saatan pty Ninjaan, joka olisi mun kolmas sit tyyppi. Tykkn siit pyrst. Kawa GPZ 1000 RX olisi viel aavistuksen mageempi, mutta niit liikkuu siistin kuntoisina punaisina aika vhn en. Tai sitten meen ja ostan sen kaksipuolikkaan On tss viel aikaa funtsia.
    Entiset: Honda ST70Dax, SL125S, CB125T, CB125TD, MTX125R, CB400N, FT500, CB750K, VF750F, CB900B"O, VF1000F2, CBR1100XX. Yamaha DT125MX, DT125R, RD125LC(2), RD250LC, RD350LC(2), XJ750SECA, XJ900. Kawasaki Z500, GPZ900R(2), GPZ1000RX.

Honda CBR 1000 F
    Kuun alussa ostan pyrn, on viel keli ajaa se kotiin. Tossa on nyt kolme pyr kierroksessa, neuvottelun alla. Jos natsaa sen kaikista kalleimman kanssa, niin sitten on taloudellinen tilanne kuukauden verran sellainen ettei ole varaa edes maksaa tallipaikkaa sille heti. Menee jokainen lantti mik kukkaruukuista lytyy, mutta ninhn se harrastuksissa kuuluukin olla. Totaalinen all-in on tavallaan aika magee tilanne

Iffin vakuutushinnat eivt nyt menevn tehon tai kuutiotilavuuden mukaan, vaan mallin ja in mukaan.
    Nin ptyy helposti tilanteeseen, ett kalliimpi pyr tulee halvemmaksi, koska vakuutus on satasia pienempi vuodessa.

Alan olla siin iss, etten osta pyr en hetken ajeltavaksi, vaan pidettvksi pitkn. Omassa taloyhtiss lytyy tallipaikkoja asukkaille, mutta politiikka on sill tavalla hlm ett hinta on tsmlleen sama autopaikalla ja pyrpaikalla, 70e/kk omille asukkaille. Muille enemmn. Jos otat pyrpaikan niin et saa kuin puolikkaan ruudun vaikka hinta on sama. Lhinn tst syyst vapaita paikkoja varmaan aina siell onkin.
    Entiset: Honda ST70Dax, SL125S, CB125T, CB125TD, MTX125R, CB400N, FT500, CB750K, VF750F, CB900B"O, VF1000F2, CBR1100XX. Yamaha DT125MX, DT125R, RD125LC(2), RD250LC, RD350LC(2), XJ750SECA, XJ900. Kawasaki Z500, GPZ900R(2), GPZ1000RX.

Honda CBR 1000 F
    Iffin vakuutushinnat eivt nyt menevn tehon tai kuutiotilavuuden mukaan, vaan mallin ja in mukaan.
    Nin ptyy helposti tilanteeseen, ett kalliimpi pyr tulee halvemmaksi, koska vakuutus on satasia pienempi vuodessa.
    No mink takia pit niit vakuutuksia vain yhdest lafkasta kysell? Pyrien vakuutuksia myy ainakin If, Pohjola, POP-vakuutus, Lhitapiola, Pohjanthti, Turva, Fennia ja Folksam. Keskittminen kannattaa tuskin ikin jos talossa on useamman kuin yhden ajoneuvoluokan kulkupelej, mink auton vakuutuksissa voittaa, hvi pyrn lapuissa kaksinkertaisesti tai pin vastoin. Mulla on tll hetkell vakuutuksia neljst firmasta kun tuo hajautus tuli kokonaisuudessaan kaikkein halvimmaksi.

Pyrien vakuutushinnat vaihtelee muutenkin niin sattumanvaraisesti ett parempi vaan kattoa mopo mik miellytt ja sen jlkeen lhte kyselemn vakuutuksia.
    Savosta tulossa, helevettiin mnss.
    K5 GSX-R 600
    Lainaa parrukeisari kirjoitti Katso viesti
    Keskittminen kannattaa tuskin ikin jos talossa on useamman kuin yhden ajoneuvoluokan kulkupelej, mink auton vakuutuksissa voittaa, hvi pyrn lapuissa kaksinkertaisesti tai pin vastoin. Mulla on tll hetkell vakuutuksia neljst firmasta kun tuo hajautus tuli kokonaisuudessaan kaikkein halvimmaksi.
    Ja sitten kun on tarpeeksi vakuutuksia niin nimenomaan keskittminen kannattaa. Kun voi suoraan sanoa vakuutusyhtille ett teidn hinta mp:lle ei ole tst maailmasta, katsokaapa se kohdalleen ettei tarvitse alkaa kaikkia vakuutuksia uudestaan kilpailuttamaan.

-jp-
    Iloa elmn: BMW R1200GSLC & R1200GSA Triple Black
    Onhan tuo sinns triviaali kysymys toki, ett nykyn asukaspyskinti maksaa enemmn vuodessa, kuin pyrn liikennevakuutus perus 30% bonuksilla. Vakuutus perusbonuksilla 290e, asukaspyskinti 300e.
    Kiintet minimikulut siis noin 50e kuukaudessa pelkstn siit, ett mopo on parkissa tossa kadulla.
    Tm ketju ksittelee mopoilua pienell budjetilla. Siihen kuuluu kustannuksien minimointi, jossa vakuutuksen hinta on merkittv tekij. Joissain tonnisissa on halvempi vakuutus kuin vanhassa CB 250-Hondassa.

Muita ajoneuvoja ei ole eik tule, niin ei paljon keskitell. Auton pito olisi Helsingin keskustassa asuessa silkkaa tarpeetonta hulluutta. Ymprill on jatkuva ruuhka, julkiset yhteydet hyvt ja pyrilykin tekee hyv.
    On muuten moottoripyrily nykyn halpaa polkupyrilyyn verrattuna.
    Nykyn tonnin fillari ei ole yhtn mitn, ei kehtaa edes kadulle lhte. Kulutusosiin menee helposti satasia vuodessa. Puhumattakaan siit, mit shkpolkupyrily maksaa. Shkfillarin vakuutusta kilpailutin, If oli ylivoimaisesti halvin. Pohjola 220e, If 65e. If on yleens halvin. Ei ole fillaria en.

Honda CBR 1000 F
    Lainaa Zen kirjoitti Katso viesti
    . Shkfillarin vakuutusta kilpailutin, If oli ylivoimaisesti halvin. Pohjola 220e, If 65e. If on yleens halvin. Ei ole fillaria en.
    Mitkhn vakuutusta hait? 250 wattiseen ei tarvitse ottaa vakuutusta ja isonpaan maksaa 89/v. Missn yhtiss ei ollut vakuutuksia shkfillareille, kunnes If ptti sellaisen tuoda markkinoille, kun krtin sellaista heilt.
    Mulla saattaa olla Suomen ensimminen "isolohko" shkfillarin liikennevakuutus.
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
    Lhtbonari retkaisee, jos sattuu saamaan 80% lhtbonuksen niin esim IFll on aika edullisia kun ottaa esim 5 kk eik koko vuotta ajoaikaa. Mulla tuo kuussatanen ninja 148 vuodessa / 5kk.
    ZX6R-05 (RF900R, XJ600S)
    Mitkhn vakuutusta hait? 250 wattiseen ei tarvitse ottaa vakuutusta ja isonpaan maksaa 89/v. Missn yhtiss ei ollut vakuutuksia shkfillareille, kunnes If ptti sellaisen tuoda markkinoille, kun krtin sellaista heilt.
    Hp hp. Jokainen tietosi on vr. Otin isolohkooni vakuutuksen kaksi vuotta sitten, ja jo silloin esim Pohjola ja Turva antoivat tarjouksen kun paikan pll konttorissa sellaisen pyysin. Mulla on ihan kirjallisena esim Turvan vanha tarjous. Ja se vakuutus maksaa 65 euroa, mun tiedoillani. Mulla on kaksi vanhaa sopparia tossa pydll. Sen hinta riippuu esim. asuinpaikasta.

Honda CBR 1000 F
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Lhtbonari retkaisee, jos sattuu saamaan 80% lhtbonuksen niin esim IFll on aika edullisia kun ottaa esim 5 kk eik koko vuotta ajoaikaa. Mulla tuo kuussatanen ninja 148 vuodessa / 5kk.
    No niinp. Jos ei satu saamaan, niin tekee vhn enemmn.
    Kawasaki ZX-10 vuosimallia 1988. Perusvakuutus 630e. Siihen 300e asukaspyskinti, niin kiinte kulu 930e.
    80-luvun pyrst. Tst eteenpin oikaisen vain vri tietoja, ettei tm ketju lhde aivan laukalle.
    Halpoja ovat vanhat tonniset nykyn. Olisiko ajokorttiluokkien muutos synyt arvoa?
    Viimeksi muokannut: Zen; 24.09.2017 klo 10:53.

Honda CBR 1000 F
    M muuten taidan tiet kuka s olet, terve. On muistaakseni tavattukin.
    Kirjoittelit aikanaan tuosta samasta aiheesta, kerroit olevasi ensimminen.
    Me oltiin suunnilleen yhtaikaa liikkeell silloin, jos se olet sin. Sulla on siell kartanon pihalla kaikki mahdolliset kulkupelit. Mik kuitenkin on totta on se, ett esim Pohjola ja Turva antoivat ainakin minulle jo silloin tarjoukset, If ei ollut ensimminen. Ei aleta vnt tt tll sen enemp, toisten foorumien juttuja.

Honda CBR 1000 F
    Lainaa J-PS kirjoitti Katso viesti
    Ja sitten kun on tarpeeksi vakuutuksia niin nimenomaan keskittminen kannattaa. Kun voi suoraan sanoa vakuutusyhtille ett teidn hinta mp:lle ei ole tst maailmasta, katsokaapa se kohdalleen ettei tarvitse alkaa kaikkia vakuutuksia uudestaan kilpailuttamaan.

-jp-
    Kerro miss vakuutusyhtiss liikennevakuutuksien hintoja sorvataan.
    Itse olen yrittnyt ja AINA ON SANOTTU, ett ota sielt mist halvemmalla saat.

Taidan olla paska asiakas...
    You have been banned for the following reason:
    alko vittuilee

Date the ban will be lifted: Ei koskaan
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti

M olen Fennian asiakas.

-jp-
    Iloa elmn: BMW R1200GSLC & R1200GSA Triple Black

ainakin ifiss on aina onnistunut ..........
    Minun tapauksessa liikennevakuutusten hinnat on olleet kiveen hakattuja, muista vapaaehtoisista vakuutushinnoista on voinut vhn neuvotella.
    You have been banned for the following reason:
    alko vittuilee

Date the ban will be lifted: Ei koskaan
    Hp hp. Jokainen tietosi on vr. Otin isolohkooni vakuutuksen kaksi vuotta sitten, ja jo silloin esim Pohjola ja Turva antoivat tarjouksen kun paikan pll konttorissa sellaisen pyysin. Mulla on ihan kirjallisena esim Turvan vanha tarjous. Ja se vakuutus maksaa 65 euroa, mun tiedoillani. Mulla on kaksi vanhaa sopparia tossa pydll. Sen hinta riippuu esim. asuinpaikasta.
    No joka tapauksessa mikn yhti ei vastannut tiedusteluihin, kuin If ja ne pitivt siit kokouksen ja minun vakuutusnumeroni on taatusti ensimminen. 250 wattiseen ei edelleenkn tarvitse ottaa vakuutusta, vaan tehokkainpiin 1000 wattiin asti (minulla 500w).
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
    M muuten taidan tiet kuka s olet, terve. On muistaakseni tavattukin.
    Kirjoittelit aikanaan tuosta samasta aiheesta, kerroit olevasi ensimminen.
    Me oltiin suunnilleen yhtaikaa liikkeell silloin, jos se olet sin. Sulla on siell kartanon pihalla kaikki mahdolliset kulkupelit. Mik kuitenkin on totta on se, ett esim Pohjola ja Turva antoivat ainakin minulle jo silloin tarjoukset, If ei ollut ensimminen. Ei aleta vnt tt tll sen enemp, toisten foorumien juttuja.
    Ei olla tuttuja ja aiheen karkaaminen on oikeastaan snt tll
    No joka tapauksessa mikn yhti ei vastannut tiedusteluihin, kuin If ja ne pitivt siit kokouksen ja minun vakuutusnumeroni on taatusti ensimminen. 250 wattiseen ei edelleenkn tarvitse ottaa vakuutusta, vaan tehokkainpiin 1000 wattiin asti (minulla 500w).
    Edelleenkn en ole missn sanonut, ett 250-wattiseen tarvitsisi ottaa vakuutus.
    Hptt omalle olkiukollesi.
    Jos haluat alkaa terminologiasta, niin anna palaa. Min kytin sanaa shkfillari.
    250-wattinen mist sin hptt on shkavusteinen polkupyr.
    Yli 250-wattinen on tarkalleen ottaen moottoroitu polkupyr lakitekstiss.

Honda CBR 1000 F
    Ei olla tuttuja ja aiheen karkaaminen on oikeastaan snt tll
    Tutulta vaikutat. Tuo sama paatos ensimmisen olosta on tuttua muilta foorumeilta.
    Onko niiss soppareissa muuten jokin sarjanumero joka alkaa ykksest?
    Omastani en ole sellaisia lytnyt
    Viimeksi muokannut: Zen; 24.09.2017 klo 17:04.

Honda CBR 1000 F
    Lainaa A59 kirjoitti Katso viesti
    ainakin ifiss on aina onnistunut ..........
    Samoin Pohjolassa. Kyll nuo kauppaa tekee, ja kovasti tekevtkin.
    .
    Minun tapauksessa liikennevakuutusten hinnat on olleet kiveen hakattuja, muista vapaaehtoisista vakuutushinnoista on voinut vhn neuvotella.
    Nin on mullekkin kyll kynyt, LIIKENNEvakuutuksiin ei mitn ylimrisi alennuksia saa. Ne vapaaehtoiset vakuutukset taas on mit on, ja alennusta voi saada vaikka puolet pois kuhan perustelet hyvin.
    Eikai niit bonareitakaan taivaasta tipu LIIKENNEvakuutukseen, paitsi ett ainakin iffi antaa nykyn samat kaikkiin fillareihin (jos sulla on toisessa jo tpt, saat toiseenkin)
    KTM 690SM -08
  23.  
    Aloittajana olisin kyll jo soittanut eka sivulla mainitulle Mialle. Nytt asialliselta pyrlt. Kvin itse vastaavaa 900 cm3 kokeilemassa ja tykksin kyll, mutta kyseisess yksilss oli liikaa laittamista, piti pst heti ajamaan. Siis Diversion kyseess. Ostin sitten tonnisen Fasun ja olen kovasti tyknnyt. Tosin hintaluokka aloittajalle liian kallis.
Sivu: 3 / 3:sta EnsimminenEnsimminen 123