Sivu: 2 / 3:sta EnsimminenEnsimminen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:st 60:een 83:sta
  1. #31
    Myin joskus tonnin fzr:... Kaikenlaista tiedustelupartiota kvi paikalla ja aina oli liikaa pikkuvikoja. Silti ajoin sill menestyksell toista tonnia ja ei se nyt ihan pienest kilahtanu ainakaan.

    Sama homma joskua halpoja autoja myydess.. 500 mersua tuli seinjoelta ihmettelemn kolmen itmaan ihmetietjn partio ja taas paloi pari tuntia aikaa.

    Rupesi sitten kyht korpeemaan sen verran, ett tynsin jamahan kaverille puol ilmaseks takasinosto optiolla (ajellu sill jo kaks kes) ja mersun laitoin yhen viikonlopun iltoina leimalle ja se palvelee edelleen.

    Aika vaikea muuten lyt sellasta motoa, mill ei jaksa ajaa edes tossa hintaluokassa. Joku sivuvaunu wingi vois alkaa kyllstyttn aika kki, mut ei sit tonnilla saakaan.
    <p>https://www.facebook.com/Mikko-Koirikivi-52-778144195566031/</p>
  2. #32
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Tajua nyt kerkko, ett tuon hintaisissa pyriss on AINA laittamista. Tss yksilss, joka ei muuten ole loppuunajettu, oliko 40tmiles, ei ole mitn edellisen omistajan pommeja odottamassa, vaan se on rplmtn ja alkuperiskuntoinen. Pyrss on kaksi korjausta vaativaa asiaa, jotka ei kuitenkaan est ajamista.
    Capiche?

    Muistuta mua, kun s olet myymss jotain, niin voin tulla suolailemaan sunkin kaupat "hieman" vritetyill "tosiasioilla, jota jo itsekin sanoit".

    Itse suolasit kaikki f pyrien kauppaajat samallain. Haukuit pyrt alimpaan helvettiin vain sen takia ettet sin niist pyrist pid.

    Parempaa pivn jatkoa
    Honda Varadero -01
    ex:Suzuki GSX 600F -98
    ex:Yamaha TZR 125 -91
  3. #33
    Tervehdys vaan kaikille.
    Itsell vhn samanlaisia aikeita kuin sikeen avaajalla. Omat aktiiviset ajovuoteni olivat 1988-2006.
    11 vuoteen en ole koskenut moottoripyrn. Ik on kuitenkin vasta alle 50vee, ett viel voisi vhn ehk prytt. Lopetin moottoripyrilyn 35-vuotiaana, johon menness olin omistanut 22 pyr.
    Remontit eivt ole ongelma. Koneremppoja on tullut tehty kadulla/olohuoneessa muutamaan pyrn.

    Vaihtoehtoja on monia, pyri saa nykyn aika halvallakin. Honda FT500 oli kiva, mutta vei bensaa yllttvn paljon kovassa ajossa. Kawa GPZ1000RX oli hieno, tykkn sen pyrn fiiliksest. Joku kaksipuolikaskin voisi riitt. Tonnisessa VF-Hondassa oli kiva kone, thtimoottorimainen. Ilmakonetta on helpompi silytt talvi ulkona. Tss on kuukausia aikaa hunttailla.
    Entiset: Honda ST70Dax, SL125S, CB125T, CB125TD, MTX125R, CB400N, FT500, CB750K, VF750F, CB900B"O, VF1000F2, CBR1100XX. Yamaha DT125MX, DT125R, RD125LC(2), RD250LC, RD350LC(2), XJ750SECA, XJ900. Kawasaki Z500, GPZ900R(2), GPZ1000RX.

    Honda CBR 1000 F
  4. #34

    Tunnus suljettu
    Liittyi Feb 2016
    En oikein ymmrr mist nit niljakkaita matoja ilmestyy kuiskuttelemaan aloittelijoiden korviin. Voisi sanoa ett olen ernlainen harrastefoorumi konkari, ihan moderaattorinakin toimin erll sellaisella. Pakko on ollut puuttua kun aloittelijoille kompostikasojaan eptoivoisesti kaupittelevat olmit rymivt koloistaan, antavat vrn luottamuksen tunteen kun kokeneet tll jopa kouluttajat romuistaan eroon koettavat.

    On olemassa myydn palsta ja nettimoto, sinne voi niit loistavia laitteitaan ihan laittaa myyntiin. Huolella dokumentoitu omistajansa silmter menee hetkess, jos taas ei ole kuitteja ei valokuvia, minulle nm huollot ovat pelkk ltin. Oli muuten ilo asioida vanhemman herasmiehen kanssa, ostin itselleni kuljetuskalustoa. Oli valokuvaa ja kuittia vanhaa vaihdettua osaa talella pakun korjauksista, ei ollut liikkeess tehty mutta ei jnyt epilyst.
  5. #35
    Huolella dokumentoitu omistajan silmter tonnilla lhtee varmasti hetkess. Siksi niit ei lydy.
    Tonnin peleist voi kyll lyt ihan soivan vehkeen, vaan pelisilm ja tyt se vaatii. Kun lyt semmoisen mik kiinnostaa ja jonka viat sopii omille sormilla ja taidoille, se pit ostaa. Niist kuiteista ja valokuvista ei kannata hirmusti haaveilla.
  6. #36
    Mites olis ikiliikkujiksikin kutsutut BMW:n K100-sarjan vehkeet? Itell oli vm -85 K100RS monta vuotta. Italiaa myten tuli ko. pyrll kurvailtua muksun kans vaikka mittarissa oli yli 150tkm. Ei kummoisia murheita ollut omistusajan aikana (n. 40tkm). Eivt varmaankaan ole hinnalla pilattuja...
    Antti
    ex-BMW100RS -85
    ex-BMW K1200S -05
  7. #37
    Tavallisen 50cc mopomopon vakuutus taitaa olla parisataa. Mahtaako edes onnistua liikennekytst poisto? Ja teinien kytetyt vehkeet on helposti kaatiskamaa. Mopon osat ei liene sen halvempia kuin isompienkaan. En nestisi tmn vaihtoehdon puolesta.
    SF 1098S
    MTS 1200S
    1190R
  8. #38
    Lainaa Sampo-FIN kirjoitti Katso viesti
    En oikein ymmrr mist nit niljakkaita matoja ilmestyy kuiskuttelemaan aloittelijoiden korviin. Voisi sanoa ett olen ernlainen harrastefoorumi konkari, ihan moderaattorinakin toimin erll sellaisella. Pakko on ollut puuttua kun aloittelijoille kompostikasojaan eptoivoisesti kaupittelevat olmit rymivt koloistaan, antavat vrn luottamuksen tunteen kun kokeneet tll jopa kouluttajat romuistaan eroon koettavat.

    On olemassa myydn palsta ja nettimoto, sinne voi niit loistavia laitteitaan ihan laittaa myyntiin. Huolella dokumentoitu omistajansa silmter menee hetkess, jos taas ei ole kuitteja ei valokuvia, minulle nm huollot ovat pelkk ltin. Oli muuten ilo asioida vanhemman herasmiehen kanssa, ostin itselleni kuljetuskalustoa. Oli valokuvaa ja kuittia vanhaa vaihdettua osaa talella pakun korjauksista, ei ollut liikkeess tehty mutta ei jnyt epilyst.
    Vai ett ihan moderaattorinakin toiminut jollain foorumilla?
    Rohkeus on sit, ett halu el on niin kova, ettei pelk kuolemaa. Kukin ajakoon tyylillns, mutta tee se niin, ett tunnet elvsi.
  9. #39
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    Tavallisen 50cc mopomopon vakuutus taitaa olla parisataa. Mahtaako edes onnistua liikennekytst poisto? Ja teinien kytetyt vehkeet on helposti kaatiskamaa. Mopon osat ei liene sen halvempia kuin isompienkaan. En nestisi tmn vaihtoehdon puolesta.
    Osat on halvempia ja rutkasti, saa ihan trafin ilmoituksella pois rekkarista, piti ihan kattoo vakuutuskirjasta ja 222,22 oli pohjola mritelly -91 suzuki S1:sen vakuutusmaksuksi.
    "On vain kaksi retnt asiaa: universumi ja ihmisten typeryys. Ja ensin mainitusta en ole aivan varma." Albert Einstein
  10. #40
    Ketjun aloittajalle sen verran, ett l osta mitn halpaa tonnista. Ne vaatii asiantuntevaa huoltoa jo ja tonninen on oikeasti aika perseest ajaa taajamissa, ja vanhat halvat tonniset ovat painavia juntturoita.
    Osta joku 500-600 kuutioinen, jos ei aikaisempaa mp-kokemusta ole. Ne on kevyempi.
    Joku Kawasaki ER-5 on mielestni hyv aloittelijan pyr. Itsell oli usein lainassa kaverilta sellainen miss oli virisarja (jonka itse asensin siihen pyynnst). Otti 195 km/h ihan ntisti, ja kiihtyi pirtesti. Helppo hallita.
    Entiset: Honda ST70Dax, SL125S, CB125T, CB125TD, MTX125R, CB400N, FT500, CB750K, VF750F, CB900B"O, VF1000F2, CBR1100XX. Yamaha DT125MX, DT125R, RD125LC(2), RD250LC, RD350LC(2), XJ750SECA, XJ900. Kawasaki Z500, GPZ900R(2), GPZ1000RX.

    Honda CBR 1000 F
  11. #41
    Lainaa Zen kirjoitti Katso viesti
    Ketjun aloittajalle sen verran, ett l osta mitn halpaa tonnista. Ne vaatii asiantuntevaa huoltoa jo ja tonninen on oikeasti aika perseest ajaa taajamissa, ja vanhat halvat tonniset ovat painavia juntturoita.
    Osta joku 500-600 kuutioinen, jos ei aikaisempaa mp-kokemusta ole. Ne on kevyempi.
    Joku Kawasaki ER-5 on mielestni hyv aloittelijan pyr. Itsell oli usein lainassa kaverilta sellainen miss oli virisarja (jonka itse asensin siihen pyynnst). Otti 195 km/h ihan ntisti, ja kiihtyi pirtesti. Helppo hallita.
    Hyv yksil ollut, kun tehdas taitaa ilmottaa erskan huippunopeudeksi vajaa 180km/h.

    Mut mit painoon tulee niin ER-5 ajokunnossa n. 190kg ja vanhemmista "tonnareista" esim. ZX-9R n.205kg.
  12. #42
    Lainaa Piece kirjoitti Katso viesti
    Osat on halvempia ja rutkasti, saa ihan trafin ilmoituksella pois rekkarista, piti ihan kattoo vakuutuskirjasta ja 222,22 oli pohjola mritelly -91 suzuki S1:sen vakuutusmaksuksi.
    Liikennekytst saa pois helposti, mutta vakuutus pit sanoa irti erikseen.
    XV 535 + DR 650
  13. #43
    Herra Heinkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jsen
    Just tuli tll myyntiin 1100 gikseri vuodelta 95. Hinta 1250. Aika edukas pyrn kuosiin nhden nin kkisltn katsottuna.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lhes poikkeuksetta tytt paskaa, eik sit ole tarkoitettu kenenkn silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  14. #44
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Hyv yksil ollut, kun tehdas taitaa ilmottaa erskan huippunopeudeksi vajaa 180km/h. Mut mit painoon tulee niin ER-5 ajokunnossa n. 190kg ja vanhemmista "tonnareista" esim. ZX-9R n.205kg.
    Mit merkityst sill on mit tehdas ilmoittaa viritetyn pyrn huippunopeudeksi?. Mut joo, kyll toi 180km/h:kin mun mielest aloittajalle riitt. Tuon ZX-9Rrnk saa tonnilla? En oikeasti tied. kuulostaa modernilta mallillta vanhan korvaan.
    Entiset: Honda ST70Dax, SL125S, CB125T, CB125TD, MTX125R, CB400N, FT500, CB750K, VF750F, CB900B"O, VF1000F2, CBR1100XX. Yamaha DT125MX, DT125R, RD125LC(2), RD250LC, RD350LC(2), XJ750SECA, XJ900. Kawasaki Z500, GPZ900R(2), GPZ1000RX.

    Honda CBR 1000 F
  15. #45
    Lainaa Zen kirjoitti Katso viesti
    Mit merkityst sill on mit tehdas ilmoittaa viritetyn pyrn huippunopeudeksi?. Mut joo, kyll toi 180km/h:kin mun mielest aloittajalle riitt. Tuon ZX-9Rrnk saa tonnilla? En oikeasti tied. kuulostaa modernilta mallillta vanhan korvaan.
    Tehtaan lukemista pystyy helposti hahmottamaan yksileroja. Selkeesti keskimrist pirtempi yksil siis kyseess, kuten mainitsin.

    Ihan tasarahalla ei taida viel zx9r irrota, mutta alta 1500 noita jo liikkuu. Onhan tuo kuitenkin jo 20 vuotta vanha malli.
  16. #46
    Hyvin pysyy kyll keskustelu aiheessa! Tunnetta enemmn kun nakkikiskalla lauantai yn..
    Aprilia RST 1000 Futura -03
  17. #47
    Alkuperiselle kysyjlle ehdottaisin mahdollisimman rveltmtnt peruskunnossa olevaa pyr johon saa helposti osia ja huoltaminen on mahdollista kohtuuhinnalla ja huoltoa tarviaan kohtuuharvoin. Ja varmaan kohtuullisen nykyaikainen ulkonk ja ominaisuudet olis kivoja Eli Hondista VFR: tai CBR:. VFR:t ova varmaan posin repimttmi eli menneet suoraa tiet keula maassa.
    Minusta ruiskukone on kyttominaisuuksiltaan ja vhongelmaisena paljon parempi kuin kaasarijumppa. Tuo on toki vhn riippuvainen siit paljonko haluaa sotkea ksi

    Ite lhtisin tinkaamaan noista, pyyntihinta voi toki olla mit vaan mutta thn ainaa tullaan kyll aika paljonkin alaspin. Ja ilmoituksessa mainittu "ei tinkivaraa" on varma merkki (rahapulasta...) sille ett varmasti lhtee alella kun aletaan kauppaa tehd
    https://www.nettimoto.com/honda/vfr/2176596
    https://www.nettimoto.com/honda/cbr/2143314
    FJR 06/2014
    Grizzly 450 02/2009 lumitiss
    CBR 125R 07/2016 jlkikasvulla ajossa
  18. #48
    Herra Heinkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jsen
    Lainaa Jebbe kirjoitti Katso viesti
    Hyvin pysyy kyll keskustelu aiheessa! Tunnetta enemmn kun nakkikiskalla lauantai yn..
    Se on oikein. Trke asia, kuten Delvac ja tissit.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lhes poikkeuksetta tytt paskaa, eik sit ole tarkoitettu kenenkn silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  19. #49
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti

    Ihan tasarahalla ei taida viel zx9r irrota, mutta alta 1500 noita jo liikkuu. Onhan tuo kuitenkin jo 20 vuotta vanha malli.
    Vuonna 98 tuli kevyempi zx9r ja vanhempi painaa perkeleesti enemmn.. olen noiden hintatasoa seurannut, ainakin viel muutama piv sitten nettimoton halvin oli 2000e, eik ole halvempiakaan ehji tainnut kesn aikana nky. Vanhempia kyll lytyy alta puolentoista tonnin. Sekin on varmasti ptev vekotin hintaansa nhden.
  20. #50
    Lainaa TheArska kirjoitti Katso viesti
    Vuonna 98 tuli kevyempi zx9r ja vanhempi painaa perkeleesti enemmn.. olen noiden hintatasoa seurannut, ainakin viel muutama piv sitten nettimoton halvin oli 2000e, eik ole halvempiakaan ehji tainnut kesn aikana nky. Vanhempia kyll lytyy alta puolentoista tonnin. Sekin on varmasti ptev vekotin hintaansa nhden.
    Hyv huomio.

    Olikos esim. tm viel sit vanhempaa mallia? https://m.nettimoto.com/kawasaki/zx-...unt=2&vifNav=Y
  21. #51
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Hyv huomio.

    Olikos esim. tm viel sit vanhempaa mallia? https://m.nettimoto.com/kawasaki/zx-...unt=2&vifNav=Y
    Jep, toi on vanhaa mallia, eli vissiin ilmoitettu kyttnottovuodella. Tuosta rungosta penkin kohdillta tunnistaa helposti kun tuossa on toi ylspin lhtev "uloke"...


    Edit: ihmisill vissiin on erilainen maku yms. Mutta mun makuun vaikka tuossa linkin ysiss on enemmn pyr kuin vastaavan hintaisessa ff suitsassa josta tll on puhuttu. Tuollainen ff on varmasti paljon ajettunakin melkoisen luotettava peli, mutta m tykkn ett pyrss on mys ns. fiilist. Itse en sit f-suzukista lyd.
    Viimeksi muokannut: TheArska; 11.09.2017 klo 00:03.
  22. #52
    Lainaa TheArska kirjoitti Katso viesti
    Jep, toi on vanhaa mallia, eli vissiin ilmoitettu kyttnottovuodella. Tuosta rungosta penkin kohdillta tunnistaa helposti kun tuossa on toi ylspin lhtev "uloke"...
    On ne pirulaiset sit kyll viel hinnoissaan...tn vuosituhannen kampetta tais olla karvan alta 2000 halvimmillaan kaupan.
  23. #53
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    On ne pirulaiset sit kyll viel hinnoissaan...tn vuosituhannen kampetta tais olla karvan alta 2000 halvimmillaan kaupan.
    On siin mielestni paljon pyrkin tuolla rahalla, siis parilla tonnilla->98-03 ysiss. Itsehn tuollaisen siis ostin kesn alussa(vm.99) mutta en kehu kaikkea mit omistan... ajo-asentohan noissa on tiedetysti melko "leppoisa" tollaseksi "kisaiseksi"kyykyksi, monella menee ihan touring-moposta. Olen tyknnyt kovasti.
    Sorry ett t nyt menee vhn ohi aiheen tuon budjetin puolesta.
    Mutta talvikuukausina tulee tilaisuuksia jossa saa huomattavan huokealla pyri verrattuna kesaikaan, mutta halvat ja hyvt menee nopeasti.... Eli pit kytt netti massit toisessa kdess.
  24. #54
    Heitets nyt viel tmminen kommentti kun innostuin kirjoittamaan...
    Mielestni tutustumisen arvoinen vaihtoehto olisi yamaha yzf 1000 thunderace, nit nkyy vlill reilun tonnin hintaluokassa, ihan fiksun nkinen ja tehoavan noistakin pitisi lytyvn ihan hyvin jos moinen kiinnostaa... itsekin noita joskus katsellut, tosin en ole ajanut moista, mutta onhan noillakin kannattajansa. Jotkut ekat kuulemma syneet ljy... Mutta noissa vissii abaut sama pata kuin fzr1000 jokahan on yksi aikansa "legenda", eikai sellainenkaan hullumpi olisi jos lyt ptevn yksiln.

    Ja viel semmonen ett jos oikein pienell pudjetilla meinaa yritt niin vakuutusmaksut kannattaa ottaa huomioon, ne kun vaihtelee paljonkin mallien vlill, tietenkin kuutiotkin(puhumattakaan muista, eli ik,asuinpaikka ym.)siihen vaikuttaa... vakuutuslaskurilla saa ainakin suuntaa antavaa, eli katsoo vaikka kiinnostavien myytvien pyrien kilpi ja nakuttaa ne netiss vakuutuslaskuriin..
  25. #55
    Lainaa seppo02 kirjoitti Katso viesti

    Ite lhtisin tinkaamaan noista, pyyntihinta voi toki olla mit vaan mutta thn ainaa tullaan kyll aika paljonkin alaspin. Ja ilmoituksessa mainittu "ei tinkivaraa" on varma merkki (rahapulasta...) sille ett varmasti lhtee alella kun aletaan kauppaa tehd
    https://www.nettimoto.com/honda/vfr/2176596
    https://www.nettimoto.com/honda/cbr/2143314
    Tuohon VFR:n on tulossa venttiilien st ja eiks se ollut aika hintava tuossa mallissa? Mik lie on "huomioitu hinnassa"
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  26. #56
    Se on kyll jnn, kuinka se otetaan henkilkohtaisena loukkauksena, jos joku ei tykk samasta pyrst, mik itsell on, tai on ollut. Mulla on pitk lista suosittuja pyri, jotka on, jos ei paskoja, niin vhintn kilpailijoitaan merkittvsti huonompia. Pitisikhn listata ne, voitte sitten vihata mua kimpassa.

    Ja vaikka trolleja ei pitisi ruokkia, palaan viel myynniss olevaan Kawaan. Koko mun historia sen kanssa on kirjoitettu julkiseksi, en ole tehnyt sille muuta kuin tankannut ja kiristnyt kaasuvaijeria. Ajoin sill puoleentoista viikkoon muistaakseni 4000km, sen jlkeen se on ollut parkkipaikalla. Veikkaisin, ett harvan myynniss olevan pyrn ostaja ja myyj on nin samalla viivalla pyrn historiatietmyksen kanssa.
    Jos mietit, mik pyr pitisi hommata, osta Triumph Street Triple R. Niin minkin tekisin.
  27. #57
    Jos ajatus on ostaa pyr kevll, on oikeastaan aika turha katsella myynti-ilmoituksia syksyll. Hintoihin tulee kyll lis, huoltamattomat muuttuvat huolletuiksi (joko paperilla tai oikeasti) ja kun hormonit prrvt, rusinatkin tekevt kauppansa. Sen sijaan suosittaisin varauksella jonkun tutun nurkissa tapahtuvaa talvisilytyst: Siin on fiilist, kun odottelee psevns ihan itse ajamaan ja ky vlill katsomassa, vielk se pyr on olemassa. Toisaalta rahat ovat kiinni fillarissa ja harmittaahan se, jos akku hyytyy ja kaasarit tukkeutuvat talven aikana, eli riskikin joutuu kantamaan.

    Itse asiaan. Jos meinaat koeajamatta valita haluamasi pyrn, niin onnea yritykselle, saa sillkin harrastuksen kyntiin ja monet meist ovat niin liikkeelle lhteneet. Ehkp oma vinkkini olisi hommata sellainen pyr, jonka saat helposti myyty tai annettua vaihdokkina, opetella ajamaan omalla pyrllsi ja suhteellisen nopeasti alkaa koeajamaan muita pyri niin, ett pystyt tekemn valinnan ihan itse.

    Toki helpompaa olisi lyt heti kttelyss sellainen, mik miellytt, mutta asia on hieman sama kuin pariutumisessa: Vaikka heti ensimminen olisi kaikin puolin todella passeli, niin muut alkavat kuitenkin kiinnostaa eik ilman vertailukohtaa edes tied, onko oma yksil hyv vai huono. Vaivaahan tuo vaihtaminen aina vaatii ja koeajotkin jonkin verran, etenkin jos sattuu vahinko ja omavastuu lankeaa maksettavaksi. Samoin moottoripyrill!

    Viel vhn asiasta: Kyll, on ihan oikeasti olemassa parempia ja huonompia moottoripyri ajettavuudeltaan ja kestvyydeltn, mutta kerran erskin herrasmies minulle selitti, miten Gessulla on helppo taittaa mutkiin kun kallistaa vrn suuntaan kroppaa vaan enemmn. Eli kaikki mielipiteet eivt perustu todellisuuteen.
    Kawasaki Gpz900R '88, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1400 '09
    H#nda CR 250R '96
    ex: Aprilia RSV Mille '03 (tuplanyyh), Kawasaki Z750 LTD Twin '83 (nyyh), Aprilia Tuareg 125 '88 (en 2 jljell?)
  28. #58
    Tlt ni pikkurosvolle (GSF600S)

    On yht jnnittv kuin Toyota corolla, mutta varmuus samaa luokkaa.

    Mulla ylltten olisi vhn ajettu sellainen myynniss

    Ihan riittvsti kulkuja kortin hyllyttmiseen ja ajettavuuskin aika kohdillaan.

    Se ett jokaisessa vanhassa pyrss olisi jotain korjattavaa, on paska puhetta.
  29. #59
    Lainaa seppo02 kirjoitti Katso viesti
    Alkuperiselle kysyjlle ehdottaisin mahdollisimman rveltmtnt peruskunnossa olevaa pyr johon saa helposti osia ja huoltaminen on mahdollista kohtuuhinnalla ja huoltoa tarviaan kohtuuharvoin. Ja varmaan kohtuullisen nykyaikainen ulkonk ja ominaisuudet olis kivoja Eli Hondista VFR: tai CBR:. VFR:t ova varmaan posin repimttmi eli menneet suoraa tiet keula maassa.
    Minusta ruiskukone on kyttominaisuuksiltaan ja vhongelmaisena paljon parempi kuin kaasarijumppa. Tuo on toki vhn riippuvainen siit paljonko haluaa sotkea ksi

    Ite lhtisin tinkaamaan noista, pyyntihinta voi toki olla mit vaan mutta thn ainaa tullaan kyll aika paljonkin alaspin. Ja ilmoituksessa mainittu "ei tinkivaraa" on varma merkki (rahapulasta...) sille ett varmasti lhtee alella kun aletaan kauppaa tehd
    https://www.nettimoto.com/honda/vfr/2176596
    https://www.nettimoto.com/honda/cbr/2143314
    Kyll min lhtisin suosittelemaan tuota seppo02 linkkaamaa VFR:r, itsell oli kaasariversio -95, ja oli luotettava kuin kallio, ei nokkaketjuja tms. mutta kuten joku tuossa jo totesi venttilien tarkastaminen on jonkinlaista jumppaa etummaisille sylintereille mutta sekin onnistuu kyll omin voimin jos krsivllisyytt riitt. Omien vajavaisten kokemuksien mukaan ei se suorassa neloskoneessakaan aina niin juhlaa ole, esim Kawa gpx 600r, piti jhd. nesteet laskea aina pihalle ja irrottaa termostaatti ett venttiilikannen sai ujutettua pois. Ainut todella V-minen V4 koneessa oli kaasareiden synkkaus mutta jos tuon 800 cc ruiskupelin ostaa niin ehk tarvetta tlle on vhemmn. Tekniikan puolesta konstruktio kest kilometrej kyll ja on helppo ajaa kun rengastus on oikea.
    Vhn hajuton ja mauton ehk pidemmn plle mutta kyll tuolla muutaman vuoden ajelisi.
    Moto Morini Corsaro Veloce -07
    Honda NX 650 Dominator -93
    Honda VFR 750 f -95
    Kawasaki GPX 600 R -96
    Honda CB 450 twin, -74 ?
    Solifer SM -77
    Solifer Export -73
  30.  
  31. #60
    Lainaa Laiskiainen kirjoitti Katso viesti
    Se ett jokaisessa vanhassa pyrss olisi jotain korjattavaa, on paska puhetta.
    Jos ei korjattavaa niin ainakin huollettavaa on ihan varmasti. Esim. milloin olet viimeksi huoltanut/huollattanut pyrstsi alustan tahi jarrut tai voidellut linkuston laakerit?
Sivu: 2 / 3:sta EnsimminenEnsimminen 123 ViimeinenViimeinen