Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:st 30:een 83:sta
    Tervehdys kaikille!

Parin tai muutamankin vuoden pienen haaveilun jlkeen alkoi tn kesn ja syksyn olla sellainen moottoripyrkuume, ett kaippa se kortti on kevll hommattava ja kokeiltava innostuisko lajista ja kuinka paljon.

Ongelma vaan on, ett budjetti on hyvinkin rajallinen, tiedn toki, ett isolla rahalla saa huolettomia kilometrej ja sit rataa, mutta jos olis tarkoitus hommata pyr kokeilumieless mieluiten alle 1000, maksimissaan 1500 budjetilla niin vinkkej nihin?
    Tiedn kyll saavani haasteellisia tapauksia, nist on kokemuksia esim. puoli-ilmaisten vanhojen "edustusautojen" puolelta, mutta jos laji ei nappaa, pyrlle ky huonosti joko ajaessa tai pihalla ollessaan niin eiphn harmita ja oppiipahan samalla tekemn mys niit pikkuhuoltoja pakosta.

Lhinn kiinnostaa, ett onko kuinka realistista saada tuolla budjetilla toimivaa pyr jota nyt ei pivittin tarvitse rassata vaan voisi kesnkin ajella rauhassa.
    Nill nkymill kiikarissa olis 500-750cc kyykyt / "matkakyykyt" (tai miksik niit F- malleja sanotaan).
    90- luvun vehkeisiin paljon ajettuihin mennn, mutta mik on tossa luokassa se huolettomin vaihtoehto? Hondan CBR ainakin mit lueskellu netist, mutta luulis muidenkin thn pivn asti selvinneiden kestvn? Eroaako noi toisistaan (YZF:t, GSX:t, CBR:t, ZZR:t jne) kuinka paljon toisistaan ja siis joka suhteessa?
    CBR:iss nytti ainakin vakuutus olevan Ifill noin huntin kalliimpi kuin muissa.

Viimeks olen ajanu Monkeyta about 15v sitten ja kooltani ~171-173cm / 54kg (ihan oikeasti vaikkei uskois), ett mikn raskas pyr ei mielelln sais olla, mut kaikkihan ne on 170-200kg?
    Ajotuntuman kuvailut eri pyriss kiinnostais kun ei noita vanhoja vehkeit pse jrjesten oikeen mihinkn testaamaan ja maallikon silmiin ne nytt kaikki suurinpiirtein samalta (lk nyt itteenne tuosta ottako).

Kytttarkoitus olis lhinn ihan tss Turussa pyrimist ja rauhassa totuttelua, kenties jossain lhiseuduilla kymist ja jos innostusta ja itsevarmuutta tulee niin jonkun pidemmnkin reissun voinee kesss heitt, mutta mitn pitkn matkan ajoa tuskin tulee.

Varusteiden trkeyden olen kyll ymmrtnyt ja kytettyn niiden hinnat on sellasia, ett kyll koko paketin saa nillkin varoilla kasaan. Uutenahan ne sis jo koko pyrn verran rahaa.
    Huolloista sen verran, ett pyrien nprmiset onnistunee kerrostalon parkkipaikalla joka pojan perustykaluilla?

Kiitoksia etukteen mielipiteistnne.
    Rtkily on 101 prosenttisesti fiilis-laji, joten ky katselemassa ja kokeilemassa ja osta se rtk, joka juttelee siule mukavia.

Jos ky katsomassa ja kokeilemassa esim. SV650 XJ600 GSX600 GSF600 FZS600 niin tuskin milln menee pahasti metsn. (hndista en sano mitn, kun en erota niit edes toisistaan...)

Vaikka alussa ei tunnukkaan silt, ett matka maistuisi, niin monesti tuossa luokass aon niin paljon tarjontaa, ett kannattaa katsastaa mys se malli, jossa on laukut mukana.
    Varsinkin se takalaukku on ihan ktev jo pivreissuilla, kun sinne mahtuu sadekamppeet ja evt, niin ei tarvii keikkua reppu selss.

Itse kallistuisin varttikatteellisen XJ / GSF / SV vlille koeajon jlkeen.

Mialle varmaan pirauttaisin...
    https://www.nettimoto.com/yamaha/xj/2180992
    You have been banned for the following reason:
    alko vittuilee

Date the ban will be lifted: Ei koskaan
    Tykaveri osti juuri Suzuki gsxf 750-98 hinta 900. On melko painava, mutta satulakorkeus on matala. Vaikea saada rikki, mutta nokat voivat olla kuluneet. Itse ajoin gsxf malleilla n. 14 vuotta murheitta.
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
    Aarbikest Sipoosta lytyy valikoima koeajettavaksi yhdell kertaa. Ei tarvitse kiert paikasta toiseen.
    Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatymies.

BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
    Itse lhdin ekaa pyr hakemaan niinkin tieteellisell perusteella kuin vhintn 500 kuutiota, ei muoviluoti, Pirkanmaalta, nettimoton halvin. Noilla spekseill tarttui mukaan silloin tonnilla Rveltmtn ja Modaamaton (tm) ER-5, johon tosin joutui vaihtamaan ketjurataspaketin ja renkaat. Parin vuoden pst meni samaisella tonnilla eteenpin, joten budjettisi on ihan realistinen sikli. Varsinaista vikaa taisi olla etupumpun stefat, ja nekin olisi kyll varmaan tullut kuntoon ainakin tilapisesti sealmatella.

Ja jottei nyt j epselvksi niin tuo ei ollut suositus (eik epsuositus) tuon nimenomaisen mallin ostamiseen, vaan lhinn sen Rpeltmttmn ja Modaamattoman, mielelln hyvin huolletun yksiln hommaamiseen.

Monia juttuja korjaa kyll parkkipaikallakin. Itsell ainakin tuppaa usein kymn niin, ett laittetta on purettu johonkin asti ja sitten tulee keskeytys puuttuvan tykalun, perhevelvollisuuksien, ym. kanssa. Silloin olisi kiva jos osat ja tykalut voisi jtt paikalleen tai ainakin sateensuojaan. Parkkipaikasta riippuen olisi mys kiva ett joku ei ky kaatamassa hiekkaa auki jtetyyn (rtill suojattuun?) venttiilikoppaan tai jotain muuta yht ikv. Ja jossain etupumppujen purkamisessa tai takarattaan vaihdossa tulee kki ikv vhintn jotain kokoontaitettavaa typyt kuten

http://www.biltema.fi/fi/Tyokalut/Ty...ki-2000018209/

Mulla on onneksi ollut edes autokatos rauhallisella alueella ja varastokoppi jossa on perti kompressori. Helpottaa rassaamista.
    GSF1200, Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
    Itse ostin erittin siistin 62tkm ajetun Ducati SS 750 vuosi sitten lokakuussa hintaan 1400. Ainoa laittaminen pyrss oli jakohihnat, joiden vaihto oli loppupeleiss itse tehtyn suurinpiirtein yht haastava homma kuin ljynvaihto.

Eli kannattaa pit silmt auki syyslytjen varalta
    Voin suositella noita F mallin pyri. Itsell oli suzuki gsx 600 f vuosimallia 1998. Erittin yksinkertainen tekniikka. Helppo ja halpa huoltaa. Ja kyll tuolla tuli ajettua reilu 40tkm neljn kesn. uskaltaa varmasti tehd pidempkin reissua.

Juurikin noita pyri saa todella edullisesti nyt. Rohkeasti vain ostoksille!

Muokattu vuosimalli oikein....
    Honda Varadero -01
    ex:Suzuki GSX 600F -98
    ex:Yamaha TZR 125 -91
    Lainaa Lauri12 kirjoitti Katso viesti
    Juurikin noita pyri saa todella edullisesti nyt. Rohkeasti vain ostoksille!
    Tarjontaa on paljon enemmn kuin ostajia, joten sekin kannattaa muistaa tarjousta tehdess...
    You have been banned for the following reason:
    alko vittuilee

Date the ban will be lifted: Ei koskaan
    Herra Heinkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jsen
    N on mahtavia triidej, ku hyvll syyll voi tuijotella nettimotossa kaikenlaista. Tss pient listaa:

Tonnin honda noilla kilsoilla. Huhhuh!
    https://www.nettimoto.com/honda/cbr/2164072

Tst toinen ikiliikkuja. Vinkkej tuon huoltoon tll palstalla antaa tate. Myi omansa aikanaan pois, ja katuu sit vielkin.

https://www.nettimoto.com/yamaha/fzs/2178307

Hyvll pidolla ollut tunturikissa:
    https://www.nettimoto.com/yamaha/yzf/2164524

Viel pikkane SV Aarbikelta. Tuolla saa hyvin koeajomahdollisuuksia, joten jos sellainen kiinnostaa, niin sinne.
    Ite oon sit tyyppi, ett ostetaan pyr ja totutaan siihen tai muokataan mieleiseksi

https://www.nettimoto.com/suzuki/sv/2170248
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lhes poikkeuksetta tytt paskaa, eik sit ole tarkoitettu kenenkn silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
    Herra Heinkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jsen
    Ai niin. Minusta tavoite on aivan realistinen.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lhes poikkeuksetta tytt paskaa, eik sit ole tarkoitettu kenenkn silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti

Viel pikkane SV Aarbikelta. Tuolla saa hyvin koeajomahdollisuuksia, joten jos sellainen kiinnostaa, niin sinne.
    Ite oon sit tyyppi, ett ostetaan pyr ja totutaan siihen tai muokataan mieleiseksi

https://www.nettimoto.com/suzuki/sv/2170248
    Tuo SV olisi ktev pienikokoiselle.
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
    Mun mielest Suzuki GSX-F on masentava pyr. En tajua, kuinka kukaan jatkaa mp-harrastusta sellaisella aloitettuaan.

Sit paitsi, miksi edes harkita muita, kun multa saat legendaarisen Kawasaki ZX-7R:n puoleentoista tonniin. http://www.moottoripyora.org/keskust...asaki-ZX-7R-96

Voin hoitaa sulle uuden takarenkaan messiin. Nyt kun tulee syksy, niin pset heti oppimaan huoltohommiakin, kun vaihdat etustefat ja nokkaketjun kiristimen. Kaikin puolin siis pelkk voittoa!!
    Jos mietit, mik pyr pitisi hommata, osta Triumph Street Triple R. Niin minkin tekisin.
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Mun mielest Suzuki GSX-F on masentava pyr. En tajua, kuinka kukaan jatkaa mp-harrastusta sellaisella aloitettuaan.

Sit paitsi, miksi edes harkita muita, kun multa saat legendaarisen Kawasaki ZX-7R:n puoleentoista tonniin. http://www.moottoripyora.org/keskust...asaki-ZX-7R-96

Voin hoitaa sulle uuden takarenkaan messiin. Nyt kun tulee syksy, niin pset heti oppimaan huoltohommiakin, kun vaihdat etustefat ja nokkaketjun kiristimen. Kaikin puolin siis pelkk voittoa!!
    Aina jossain on joku, jota kiinnostaa kuitenkin enemmn vaan se ajelu.....

eik esim. vanhan luumuksi piiskatun kawasaakelin peruskorjaaminen
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
    Ottamatta Kwaakkuun kantaa, olen yht mielt GSX-F:st. Kaveri sellaisen vaimolleen osti, ihmettelin kun harrastus lopahti, kvin koeajolla ja tajusin tysin. Minkin valitsisin synnyttmisen mieluummin.
    Onhan se luja ja helppo mopo, mutta jsses, Toyotan hinnat alkaen osastokin innostaa enemmn.
    Pahoittelut kaikille mallin omistajille, tm on vain minun (ja kaverin vaimon) nkemys.
    Lainaa skuikka kirjoitti Katso viesti
    Ottamatta Kwaakkuun kantaa, olen yht mielt GSX-F:st. Kaveri sellaisen vaimolleen osti, ihmettelin kun harrastus lopahti, kvin koeajolla ja tajusin tysin. Minkin valitsisin synnyttmisen mieluummin.
    Onhan se luja ja helppo mopo, mutta jsses, Toyotan hinnat alkaen osastokin innostaa enemmn.
    Pahoittelut kaikille mallin omistajille, tm on vain minun (ja kaverin vaimon) nkemys.
    Sohvallahan on toisaalta tylsn mukava istua ptktell, mutta
    jos oikein pannaan nyyt, vauhdillaaa... meeneemn, niin eikhn siin ala "suu kuivumaan" .

Sit on vaan ajeltu liian hiljaisesti .
    Kyll se alkaa maistumaan kun kyyti kylmenee.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Sit on vaan ajeltu liian hiljaisesti .
    Kyll se alkaa maistumaan kun kyyti kylmenee.
    Jaa, kuinkahan helvetin lujaa oikein pitisi ajaa? Ja kuinka se saadaan kulkemaan vaadittua nopeutta?
    Jos mietit, mik pyr pitisi hommata, osta Triumph Street Triple R. Niin minkin tekisin.
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    N on mahtavia triidej, ku hyvll syyll voi tuijotella nettimotossa kaikenlaista.

Tst toinen ikiliikkuja. Vinkkej tuon huoltoon tll palstalla antaa tate. Myi omansa aikanaan pois, ja katuu sit vielkin.
    Totta, mittarissa oli 116000 poismyydess joista itse taisin ajaa noin 60 tuhatta.
    Ainoat isot huollot oli jakoketjun vaihto satasen nurkilla samalla venttiilien vlyksien tarkastus, toki pieni kosmeettisia korjauksia tuli tehty kaatojen myt

Muut huollot oli lhinn pyrn laakerien vaihdot,jarrupaloja ja ketjuja ja rattaita, ljyt ja suodattimet vaihtelin hiukan suosituksia aiemmin.
    Matka ei pyshtynyt kertaakaan teknisiin ongelmiin joten lasken erittin luotettavaksi peliksi ja minulle oli ainakin oikein oiva peli vaikka lyhyt olenkin varreltani.

Kannattaa kokeilla mahdollisimman monia eri malleja ja lyt niist se itselle paras peli.
    YZF 750 R -95
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan n mutkat oikein mr..
    Jaa, kuinkahan helvetin lujaa oikein pitisi ajaa? Ja kuinka se saadaan kulkemaan vaadittua nopeutta?
    Eikhn noilla useimmilla kuudenkympin teill ala luonto kutsumaan ulkomutkan puolelta
    kun vaan malttaa olla liikoja kastamatta.
    Nit latujahan riitt enemmn kuin tarpeeksi.

Suuronen.... BTW, eikhn tll ole ihan muu porukka haahuilemassa jotain tonnin pelej ajelua varten kuin
    rataketut ja kaikki muutoin armoitetut vetomiehet hirveiss "adrenaliini- nikkiksissn"
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    BTW, eikhn tll ole ihan muu porukka haahuilemassa jotain tonnin pelej ajelua varten kuin
    rataketut ja kaikki muutoin armoitetut vetomiehet hirveiss "adrenaliini- nikkiksissn"
    Nimenomaan sen takia mun mielest kannattaa jtt GSX-F ostamatta. Budjettisuora mahdollistaa mys hauskat pyrt.
    Osta enduro tai toinen, pset aina perille. Kauneus on katsojan silmss.

Piti oikein kyd tutustumassa, mik tm GSX-F oikein on? Tm on hieno. Kunnon Katuhaukka look, mutta sehn onkin GSX-EF...
    Triumph Rocket 3 Touring
    Suzuki DR 650RS (SolluSuitsa ilman Sollua)
    Kiitoksia kaikille mielipiteist ja vastauksista.

Suzukin SV on kans kyny mieless sen helppouden takia ja kuten aiemmin lueskelinkin, niin Honda taitaapi se ikiluukkuja olla. Ikvn puolena tosiaan se huntin isompi vakuutus, mutta sstphn saman huollossa ilmeisesti.

Kuten ensimmisess kommentissa olikin, niin tysin fiilislajihan tm on, siksi tuo SV ei nappaa kun on V2, sen soundi nyt ei vaan miellyt, siit tulee nopeasti mieleen joku touring-pyr / vastaava. ER-5 olis kans helppo ja koulupyrinhn noita kytetn, mut sama vika, se soundi on vaan laimee.
    Ja tosiaan, vaikken nyt mitn ratarakettia ole hommaamassa niin ainahan se nopeus kiinnostaa, autopuolella kyl tullu pelleilty noiden kanssa. Eli sikli olis hyv, ett jatkon kannalta sit tehoreservi on, jos vaikka haluaa kyd esim. Alastarolla jne.

Aivan lpll katsoin kyll talveksi enduroja ja muita, siis puhtaasta mielenkiinnosta (jos nyt puoli-ilmaiseksi jonku enduromopon sais talveks ni sillhn voi kikkailla B-kortillakin ja harjotella), mutta ihan oikeasti ajateltuna mulla ei oo sellaselle kytt.
    Kyll n Turun kadut viel sellasessa kunnossa on, ett pitis prjt katupyrllkin. Ja jos ne mahdolliset reissut koostuu valtateiden / moottoriteiden ajamisesta niin ei siihenkn oikeen enduroa tarvita.

Tosiaan nyt syksyll ei ole tarkoitus ostaa pyr. Tiedn, ett ovat jopa satasia halvempia kuin kevll / kesll, mutta toisaalta talvisilytys on heti sen vajaan 200, kuluja on tll hetkell muutoin niin paljon, ettei varaa ja itseni tuntien aivan varmasti sit tulis kyty kokeilemassa. Kelit ei oo parhaat siihen eik ilman kokemusta ehk kannata. Suurin tekij nyt ihan se raha.

Ja juu, ihan aluks olis tosiaan tarkoitus saada alle pyr, jolla pystyy nyt sen kesn ainakin ajamaan tekemtt mitn (oletusarvoisesti, ainahan halpoihin teknisiin vehkeisiin jotain tulee, kuuluu lajiin).
    Tuolla kun oli juttua jakohihanasta ja venttiileist ja satasesta niin ilmeisesti pyrn rempat mys muilla kuin kavereilla teetettyn / itse tehtyn on suhteellisen edullisia? (Autoihin verrattuna)

Mites muuten noiden kestvyys kaatumistilanteessa (joojoo riippuu tilanteesta) esim. nakupyr vs. katettu? Onko niist katteista mitn iloa siin vai onko lhinn harmia?

Miks noista F:st tekee laimean, eik niiss se sama pohja ole kun nopeammissa versioissa, osasta ajan saatossa tehty hyvin erilaisia?

Niin ja mites kytkinten kestvyys, tiedn ett ainakin alussa sit tulee luistatettua paljonkin itsevarmuuden / tottumisen puutteesta, joten palaako ne yht herksti kun huonoissa autoissa vai kestk tollasta kytt?
    Ketjun aloittaja kyseli varmaa peruspyr hintaluokassa n.1000e . Semmosta jolla saa ajaa eik tarvi koko ajan olla rassaamassa. Sellainen pyr se gsx-f on. Ja sen takia sit suosittelin.

Se taas on makuasia onko sill hyv ajaa. Se yksil mik mulla oli toimi hyvin. Oli hyvin huollettu. Vein sen vuosi sitten vaihdossa liikkeeseen ja sain siit 1400e. Liike myi viikossa pois hintaan 1800e. Ja mittarissa oli vhn vajaa 90tkm.

Hassua sekin ett aloittaja etsii pyr jolla saisi ajaa eik tarvi koko ajan rassata niin joku yritt kaupata hnelle loppuun ajettua kawaa jossa on jo tiedossa pitk lista remonttia

Minun pyrily innostusta ei f malli tappanu. Ky ajamassa ja nt mik tuntuu omalta.
    Honda Varadero -01
    Mulle ei auennut ett mill endurolla saa ajaa B kortilla. Jotenkin j sellanen mielikuva ett osta ny joku vaan niin tiedt sitten paremmin mit tarviit. Niin mullekin kvi.
    ZX6R-05 (RF900R, XJ600S)
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Mulle ei auennut ett mill endurolla saa ajaa B kortilla. Jotenkin j sellanen mielikuva ett osta ny joku vaan niin tiedt sitten paremmin mit tarviit. Niin mullekin kvi.
    Siin ylpuolella taisi lukea enduromopoa eli olettaisin tarkoittavan oikeaa mopoa max 50cc eik MP enduroa.

Mutta ni GSX 750F ja tietenkin GSF pikku bandit 600/650 joka on varmaan yksi varmimmista pyrist tuossa hintaluokassa. Tuota SV olisin kans suositellut mutta jos ei net nappaa niin ei sitten.

Periaatteessa kaikki 1990- 2000- luvun japsit, mit ei ole ylimrist rpelletty ja modattu toimivat aika pommin varmasti vaikka mittarissa olisi paljonkin kilometrej. Kulutusosiin kannattaaa kiinnitt hoomiota ett ei heti mene renkaisiin ja rattaisiin satasia.

Ja kaikesta houlimatta t on tunnehommia. Osta sellainen pyr mik houkuttelee ja sen verran jrjell ajattelet ett yksiln vaan valikoit tarkemmin.
    Viimeksi muokannut: Jebbe; 09.09.2017 klo 14:44.
    Aprilia RST 1000 Futura -03
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Siis ihan mopomopolla

Ja juu, tarkoitus olis kyl, jos nyt innostuu oikeasti lajista jatkossa kyd lpi useampiakin erityylisi pyri, mutta noin ens alkuun kaavailin tosiaan kyykky / F-tyylisi.

Ja tosiaan toimivaa - persaukisena on vhn paha hommata tallia ja tykaluja ja ruveta laittamaan niit loppuunajettuja vehkeit, mieluummin se 1500, ett saa vehkeen, miss kulutusosatkin (renkaat, jarrut, ketjut) kest sen kesn vhintn kun, ett 1000 eurolla joku projekti.

Nyt ei ole mitn customintyylist tarkoitus hommata, mutta tosiaan yleisesti kysyn kun tuossa hintaluokassa mys osunu silmn Kawasaki 454 LTD, ett onko negatiivista vai positiivista sanottavaa moisista? Jotkut nytti ihan siisteilt.

Sen verran takasin "aiheeseen", eli noihin "matkakyykkyihin", niin Kawan ZZR, mielipiteit? Mun silmn ihan kivan nknen vehje, vaikka luulen, ett suurimman osan silmi se ei hivele. Mutta tekniikka, ajoasento? Vhn mhkleelt se kyl vaikuttaa.
    Hassua sekin ett aloittaja etsii pyr jolla saisi ajaa eik tarvi koko ajan rassata niin joku yritt kaupata hnelle loppuun ajettua kawaa jossa on jo tiedossa pitk lista remonttia
    Sin et ole kyseist pyr koskaan edes nhnyt, joten mik vittu sin olet siit sanomaan yhtn mitn. Jos alat ostaa 1000-1500 euron budjetilla pyr, niin siin on aivan takuuvarmasti jotain laitettavaa.
    F:n laimeus, oma nkemys: Oli 750cc painos se mill ajoin, eli tehoa siin on enemmn kuin 950 Kotarissani. Tehosta siis ei ole kyse.
    Ajoltaan se on jotenkin flegmaattisen eloton. Menee kyll suoraan rennosti mutta kntminen oli maanittelua ja pakottamista. Lehm on ehk elimen samanlainen.
    Arvostan pyrss tietty eloisuutta, sit ett se on heti lhdss tekemn sit mit ikin olenkin yrittmss. Maintuista esim SV (oikeasti kokemukseni perustuu Gladiukseen, vaan eiks se sama ole?) on ihan eri peli. Ei siin tehoa ole, mutta se tuntuu jo huutelevan ett mites jos vaikka vh leikitts?
    Makuasioita nm, min haluan moottoripyrilyni olevan hauskaa, maisemat lytyy Googlen kuvahaulla.
    Lainaa skuikka kirjoitti Katso viesti
    F:n laimeus, oma nkemys: Oli 750cc painos se mill ajoin, eli tehoa siin on enemmn kuin 950 Kotarissani. Tehosta siis ei ole kyse.
    Ajoltaan se on jotenkin flegmaattisen eloton. Menee kyll suoraan rennosti mutta kntminen oli maanittelua ja pakottamista. Lehm on ehk elimen samanlainen.
    Arvostan pyrss tietty eloisuutta, sit ett se on heti lhdss tekemn sit mit ikin olenkin yrittmss. Maintuista esim SV (oikeasti kokemukseni perustuu Gladiukseen, vaan eiks se sama ole?) on ihan eri peli. Ei siin tehoa ole, mutta se tuntuu jo huutelevan ett mites jos vaikka vh leikitts?
    Makuasioita nm, min haluan moottoripyrilyni olevan hauskaa, maisemat lytyy Googlen kuvahaulla.
    Aika hyvin kiteytetty. Esimerkiksi noi vanhemmat GSX:t, vaikka linkitetty 750EF on paljon hauskempia ajaa ja niiss on luonnetta. GSX-F on ihmeellinen vliinputoaja. Silti sit tehtiin vaikka kuinka kauan, joten osaltaan se varmaan todistaa siit, ett miljardi krpstkin voi olla vrss.
    Sin et ole kyseist pyr koskaan edes nhnyt, joten mik vittu sin olet siit sanomaan yhtn mitn. Jos alat ostaa 1000-1500 euron budjetilla pyr, niin siin on aivan takuuvarmasti jotain laitettavaa.

Mainitsin vain ne tosi asiat jotka itsekkin jo sanoit. Eli laittamista on. Ja semmosta ei ketjun aloittaja etsinyt niin miksi sit hnelle tarjoat....

Ei mulla muuta.
    Honda Varadero -01
  30.  
    Mainitsin vain ne tosi asiat jotka itsekkin jo sanoit. Eli laittamista on. Ja semmosta ei ketjun aloittaja etsinyt niin miksi sit hnelle tarjoat....

Ei mulla muuta.
    Tajua nyt kerkko, ett tuon hintaisissa pyriss on AINA laittamista. Tss yksilss, joka ei muuten ole loppuunajettu, oliko 40tmiles, ei ole mitn edellisen omistajan pommeja odottamassa, vaan se on rplmtn ja alkuperiskuntoinen. Pyrss on kaksi korjausta vaativaa asiaa, jotka ei kuitenkaan est ajamista.
    Capiche?

Muistuta mua, kun s olet myymss jotain, niin voin tulla suolailemaan sunkin kaupat "hieman" vritetyill "tosiasioilla, jota jo itsekin sanoit".
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen