Tulokset 1:st 11:een 11:sta
  1. #1
    Noniin, imuvuodon korjauksen jlkeen kynti parani taas kummasti. Ja suureksi ylltykseksi tyhjkyntiruuvien saastetulppia ei ole joko ollutkaan tai ne on poistettu.

    Ruuvarin irtokrjell saa knnetty, mutta tuntuisi olevan varma temppu sormien polttamiseen. Sopivan kokoista ruuvaria ei thn htn lytynyt eik varmaan tnn en lydykn. Joten minkslaista ruuvimeisseli kannattaisi lhte haeskelemaan ? Ylimrist tilaa ei juuri ole.
    GSF1200, Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
  2. #2
    Asiaan se enemp puuttumatta, niin nuo ruuvit siis st (alipaineluistikaasareissa) osin tyhjkyntisuuttimelta tulevaa bensan mr. Eli vaikuttaa seissuhteisiin pienell kaasun asennolla (olikohan max 1/4 kaasu) ja tyhjkynnill. Tyhjkynnin kieroslukua sitten sdetn kaasulppien sulkeutumista rajoittamalla. Jooh, ei mulla alkup. kysymykseen ollu vastata..sorry..
    ZX6R-05 (RF900R, XJ600S)
  3. #3
    Ei miullakaan mitn asiaankuuluvaa, mutta jaottelisin mieluummin niin ett savustimissa on ilmaruuvi (takana) ja nelareissa bensaruuvi (kurkun alla). Nes on se bensaruuvi kurkun alla kaikissa nkemissni nelaripelien suoravedoissakin.
    Varmasti poikkeuksiakin on, en vaan ole tavannut.
  4. #4
    Itseasiassa on mulla alkuperiseenkin kysymykseen jotain.. ostin talttapruuvikrjen ja jonkin soviteptkn mill sen saa ruuvivntimeen. Sitten tarkasti teipill sovite a tiukaksi ettei klappaa ja b ympri ettei irtoa. Sitten kiersin viel rautalangasta siihen "viisarin" jotta sormituntumalla pystyy toteamaan sdn asennon.

    En m sit ikin saanu ntisti kymn. Tai sain melkein tms, mutta sitten se kasteli yhden sylinterin tulpan eli oli pieless kuitenkin.

    Niin... olikohan se ny motonetiss vai biltemassa miss on tollanen seos- tai ilmaruuvin stn tarkoitettu pieni "meisselitykalutyyppinen" setti.
    ZX6R-05 (RF900R, XJ600S)
  5. #5
    Lainaa s151669 kirjoitti Katso viesti
    Noniin, imuvuodon korjauksen jlkeen kynti parani taas kummasti. Ja suureksi ylltykseksi tyhjkyntiruuvien saastetulppia ei ole joko ollutkaan tai ne on poistettu.

    Ruuvarin irtokrjell saa knnetty, mutta tuntuisi olevan varma temppu sormien polttamiseen. Sopivan kokoista ruuvaria ei thn htn lytynyt eik varmaan tnn en lydykn. Joten minkslaista ruuvimeisseli kannattaisi lhte haeskelemaan ? Ylimrist tilaa ei juuri ole.
    https://www.storm-motor.fi/tyokalut/...-degree-wbits/
    2013Halli 5x1Maili2016Lappenranta K 3X1Maili
    2013Joensuu 2X1Maili
    2013Lappenranta S7X1Maili
    2014Lappenranta S 6X1Maili
    2015Halli6X1Maili
    2015Lappenranta K 17X1Maili
    2015Kauhava17X1Maili
    2015Ryskl27X1/4Maili
    2015Lappenranta S 3X1Maili
  6. #6
    Lainaa s151669 kirjoitti Katso viesti
    Noniin, imuvuodon korjauksen jlkeen kynti parani taas kummasti. Ja suureksi ylltykseksi tyhjkyntiruuvien saastetulppia ei ole joko ollutkaan tai ne on poistettu.

    Ruuvarin irtokrjell saa knnetty, mutta tuntuisi olevan varma temppu sormien polttamiseen. Sopivan kokoista ruuvaria ei thn htn lytynyt eik varmaan tnn en lydykn. Joten minkslaista ruuvimeisseli kannattaisi lhte haeskelemaan ? Ylimrist tilaa ei juuri ole.
    Tarvitset tllaisen http://www.ebay.com/itm/Laser-Tools-....c100005.m1851.
  7. #7
    Lainaa Patukka kirjoitti Katso viesti
    Mulla on tuommoinen jouten.Saa ostaa tai lainata.
    BMW K1200 RS
    EX:
    -Yamaha FJ1200
    -Aprilia RSV 1000R Factory
    -Suzuki RF900,GSX750es
    -Kawasaki Z650SR
  8. #8
    Lainaa s151669 kirjoitti Katso viesti
    Noniin, imuvuodon korjauksen jlkeen kynti parani taas kummasti. Ja suureksi ylltykseksi tyhjkyntiruuvien saastetulppia ei ole joko ollutkaan tai ne on poistettu.

    Ruuvarin irtokrjell saa knnetty, mutta tuntuisi olevan varma temppu sormien polttamiseen. Sopivan kokoista ruuvaria ei thn htn lytynyt eik varmaan tnn en lydykn. Joten minkslaista ruuvimeisseli kannattaisi lhte haeskelemaan ? Ylimrist tilaa ei juuri ole.
    Banditissa USAn malleissa oli tulpat ruuvien pll ja euroopan malleissa ei tulppia. Johtunee erilaisista saastemryksist.

    Irtokrjell itse stelin. Ottakee sitten huomioon, ett niill ruuveilla sdetn ainoastaan tyhjkynnin seosta, ei ajossa olevia ongelmia. Harvoin niit edes tarvitsee laittaa johonkin muuhun kuin tehtaan asetukseen. "1/4-kaasu" meneetyhjkyntisuuttimen ja neulan avulla, joten siihen ei ole en mitn vaikutusta ruuvilla. Pintakaasulla cruisaaminen onkin lhes 100% tyhjkyntisuuttimen varassa, ei ruuvin. Ruuvi ainoastaan tyhjkynnille. Toki vaikuttaa se pintakaasullakin jos oikein paljon ruuvaa, mutta samalla ryssii sen tyhjkynnin. Pient laihanykimist korjataan avaamalla reilusti tyhjkyntiseosruuveja. Saattaa auttaa ja sen jlkeen tyhjkyntiseos on sikarikkaalla ja nokeaa kalliit tulpat pilalle. Pintakaasun mahdollinen laihuus korjataan vaihtamalla isommat tyhjkyntisuuttimet.
    Viimeksi muokannut: B12; 06.09.2017 klo 09:35.
    Ducati Streetfighter 1098 -10

  9. #9
    Joo. Tiedossa on ett vaikutus on tyhjkynnist n. 1/4 kaasuun. Ja nimenomaan tll alueella on viel pient eptasaisuutta kynniss. Neula-alueella vet (lmpisen) ihan hyvin, kylmn rykii hieman siirryttess neula-alueelle. Parani kyll kummasti imuvuodon korjauksen jlkeen

    Kaasareiden synkkaus on kyll tarkistamatta. Kannattaakohan se tehd ennen vai jlkeen seosruuvien stelyn ? Vaikuttavat varmaan toisiinsa enemmn tai vhemmn...

    Motonetiss nytti olevan kulmavaihdemeisseli. Taidan hakea sellaisen jos en lyd pakista sopivaa irtokrjen jatketta. Muuten nyt viel kait menisi mutta mitn kierrosmri ei kyll lasketa irtokrke sormenpill pyrittess.

    Ja mitenks tuo nyt oikeastaan sdetn ? Tehtaan ohjeissa on joku kierrosmr pohjasta auki, joka pit paikkansa joissain olosuhteissa, jos pit. Viimeksi kaasareita sdelless homma meni jotenkin niin ett liian vhll bensalla ei jaksanut kyd, liialla rptti, optimi siin jossain vliss. Oli vaan pikkaisen helpompaa kuulostella kun nelj sylinteri ruokki yksi kaasutin...

    Edit Piaf: Biltemasta nkjn lytyy sopivan oloinen sarja
    http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...pl-2000037331/
    Viimeksi muokannut: s151669; 06.09.2017 klo 13:36.
    GSF1200, Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
  10. #10
    Itse aikoinaan stelin pitkll ruuvauskrjell ja pienell peilill varmistin, ett ruuvi oli kntynyt. Kun kaasarit oli irti koneesta, vedin ruuvinkannan toisen puolen tussilla mustaksi, jotta varmasti tiesi ruuvin asennon muutoksen.

    Kulmavaihdemeisseli harkitessa kannattaa aluksi varmistaa, ett se mahtuu - korkeuden lisksi mys ettei pituussuunnassa ole esteit.

    Jos on kyseess vanha pyr, niin silloin kaasareiden linkusto voi olla kulunut. Tllin saat parhaan tuloksen, kun synkkaat kaasarit silmmrisesti siten, ett kaasulpt ovat saman verran auki kun kaasu on n. 1/8 verran auki (eli kurkun pohjalla olevien siirtymalueen reikien kohdalla). Lue http://www.moottoripyora.org/keskust...3-ZX-9R/page97 18.7.2012 kirjoittamani viesti.
    Viimeksi muokannut: Mikeyx; 06.09.2017 klo 15:28.
  11.  
  12. #11
    Noniin. Ruuvit oli auki sen puolisentoista kierrosta mit ne tehtaan jljilt kait pitikin olla. Kaksi kierrosta auki ja kas kun tyhjkynti ja pikkukierrosten nypytys tasoittui... katotaan miten ky pitkll aikavlill.
    GSF1200, Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5