Tulokset 1:st 26:een 26:sta
  1. #1
    En meinannut ensin laittaa ketjua pystyyn, kun nit "mik pyr" ketjuja on vaikka kuinka, mutta sitten ajattelin, ett jos tlt kuitenkin saisi vinkkej. Tilanne kun on normaalista hieman poikkeava. Eli pyrn pitisi sopia sek 166cm, ett 184cm kuskille hyvin. Eli matalahko pyrn pit olla, mielelln ei kuitenkaan kustomi, eik myskn kyykky. Enskat nyt karsiutuu jo tuon toisen kuskin pituuden vuoksi pois. Itse olen katsellut hiukan nettimotoa ja bongannut seuraavat pelit. BMW F800S/ST mikli matala penkki tuo korkeuden tarpeeksi alas, Buell XB12Scg, Honda CB1100 ABS. Mitp muita olisi? Alla vaatimuksia ja toiveita.

    Ehdottomat:
    - Istuinkorkeus alle 80cm. (Mielelln n. 78cm tai alle.)
    - Vhintn 75hv.
    - Enintn 250kg. (Mielelln likemms 200kg.)

    Kernaasti saisi olla:
    - ABS jarrut.
    - Kardaani tai hihnaveto.
    - Mahdollisuus laukkuihin.

    Plussaa:
    - Kahvanlmpprit.

    Lisilen noita sit mukaa kun tulee mieleen. Hinta maksimissaan siell 10te paikkeilla, mielelln selvsti alle.
    DT125R(85), FZS600(01), GSX750F(90), TRX850(99), VT750(05), M1800R(06), RSV1000R(06), Scrambler900(06), XB9S(03), XR1200(08), R1200S(06), K100RT/M(86), XRV650AT(88), K100RS/SE (88), ZX10R(06), M800(11). http://tinyurl.com/nfmvnqg Nyt K1200S(05)
  2. #2
    Toi CB 1100ABS:han on todella hieno laite. Mennyt ohi minulta tysin. Alkoi heti poltella, mutta eip tuota Rokettia saa oikein jrkevsti vaihdettua...

    Ehdotettu bemari on ruma ja Buell on Buell, tosin onhan siin luotettava Harrikan tekniikka...
    Triumph Rocket 3 Touring
    Suzuki DR 650RS (SolluSuitsa ilman Sollua)
  3. #3
    "Enskat nyt karsiutuu jo tuon toisen kuskin pituuden vuoksi pois." Voisiko tuosta ehdottomasta istuinkorkeuskriteerist, < 80 cm, tinki jos mopon kuivapaino olisi esim. 174 kg? Silloin riitt hyvin kun saa ukkovarpaan kynnen hieman hipaisemaan maata, kannattaa ainakin koeistua ja -ajaa. Repertuaari laajenisi supermoton tyyppisiin, pitemmitt horinoitta - osta Nuda.
  4. #4
    cbf (600) 1000f kannattaa mys tsekata. Helppo ajaa tosin ei kardaania
    FJR 06/2014
    Grizzly 450 02/2009 lumitiss
    CBR 125R 07/2016 jlkikasvulla ajossa
  5. #5
    Paremmalla puoliskolla on nyt tuollainen 600f ja ei oikein siit tykk. Sarvet j kauas ja aavistuksen ehk on korkeakin. En usko, ett istuinkorkeudesta voisi tinki vaikka olisi kuinka kevyt pyr. Kauneus on katsojan silmiss. Itse pidn sek noista F Bemuista, ett Hondasta ja Buellista, toinen meist ei noista kolmesta pid Hondan ulkonst, muista kyll, etenkin Bemarista. Ulkonk ei silti tt hommaa milln tavalla ratkaise. Buellia yritetn pst ajamaan viel tn syksyn. Itsellni on ollut XB9S ja se oli hauska laite, mutta vhn epilen ettei V2 oikein ehk ole se neidin juttu.

    Kiitos vastauksista. Nettimoton selasin tnn lpi ja uusia ehdokkaita en nyt lytnyt.
    DT125R(85), FZS600(01), GSX750F(90), TRX850(99), VT750(05), M1800R(06), RSV1000R(06), Scrambler900(06), XB9S(03), XR1200(08), R1200S(06), K100RT/M(86), XRV650AT(88), K100RS/SE (88), ZX10R(06), M800(11). http://tinyurl.com/nfmvnqg Nyt K1200S(05)
  6. #6
    Mites Ducati Monsterit ?
    Moto Morini Corsaro Veloce -07
    Honda NX 650 Dominator -93
    Honda VFR 750 f -95
    Kawasaki GPX 600 R -96
    Honda CB 450 twin, -74 ?
    Solifer SM -77
    Solifer Export -73
  7. #7
    Meill ajetaan vuorotellen Bandit 650 (-08). Niithn on absillisenakin.
    Toinen 170cm ja toinen 180cm. Satulaa saa madallettua.
    Suzuki Bandit 650S
    Ex Suzuki GSX750ES
    Ex Suzuki GS450
    Ex Honda CB125
  8. #8
    Lainaa Sylviks kirjoitti Katso viesti
    Meill ajetaan vuorotellen Bandit 650 (-08). Niithn on absillisenakin.
    Toinen 170cm ja toinen 180cm. Satulaa saa madallettua.
    Toi oli itellkin vaihtoehtona perheen toiseksi, ei vaan ollut sopivia tuolloin myynniss. F -bemarit ovat kanssa hyv vaihtoehto ja sopivat erikokoisille, meill helpompaa kun 171, 172, 186 ja 189 senttisen tytyy sopia samoihin pyriin
    FJR 06/2014
    Grizzly 450 02/2009 lumitiss
    CBR 125R 07/2016 jlkikasvulla ajossa
  9. #9
    bemari vaan ja kaksi satulaa niithn saa erikorkeuksille
  10. #10
    Triumphin Bonneville.
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until about 50.
  11. #11
    Tytyy yritt pst kokeilemaan madallettua F Bemaria. Se olisi se jrkevin vaihtoehto nist kaikista. Mahtaako muuten K1200S:n saada matalaa satulaa muuten kuin teettmll tai saako edes teetetty. Varmaan, joku 4-5cm madallus riittisi.

    Bonnevilless ei taida tehot riitt. Thruxtonissa voisi ehk just ja just vhn viilattuna, mutta se on korkea. Itell ollut Scrambler joskus ja se oli vhn liian nuhainen vakiona ainakin. Monster mallistosta voisi jotain ehk lyty kyll, mutta vhn hirvitt noi hihnat ja niiden huollattaminen.
    DT125R(85), FZS600(01), GSX750F(90), TRX850(99), VT750(05), M1800R(06), RSV1000R(06), Scrambler900(06), XB9S(03), XR1200(08), R1200S(06), K100RT/M(86), XRV650AT(88), K100RS/SE (88), ZX10R(06), M800(11). http://tinyurl.com/nfmvnqg Nyt K1200S(05)
  12. #12
    ^Moniin pemareihin saa peruspenkin lisksi matalaa ja korkeaa satulaa. Mielestni ssiinkin lytyy ainakin matalampaa versiota - tai sitten se oli korkeampi Vaihtokin sujuu hetkess.. Niin ja teettmll / tarvikeosana (esmes Baehr) saa melkein mit vaan.
    Kahdesta eri penkist olisi varmaan paljonkin hyty tss tapauksessa. Jotain iloa voisi olla mys napilla sdettvst jousituksesta. Korkeus muuttuu jonkin verran, tosin esim. XR:ss jo todella paljon.

    Mitenkhn muuten mainitun XR:n matala versio kahdella penkill ja shkstisell alustalla mahtaisi soveltua teille? Jos uudehkoa pyr meinaatte, niin kyk ihmeess koeajolla. Ainakin viel 13 tkm jlkeen XR on minulle mieleisin pyr ikin

    Mulla olisi muuten XR:n vakiopenkki joutilaana, turhamaisuuttani kun vaihdoin siihen HP:n penkin. No, on se pitkll reissulla hieman mukavampi, vaikka ei se orggispenkkikn mitenkn huono ole. Vhn sama homma kuin pleksin kanssa. Alkuperinen ihan kelvollinen mutta tuplalippainen Laminar Lip viel parempi.
    Viimeksi muokannut: J@ck; 25.08.2017 klo 09:50.
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  13. #13
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    ^Moniin pemareihin saa peruspenkin lisksi matalaa ja korkeaa satulaa. Mielestni ssiinkin lytyy ainakin matalampaa versiota - tai sitten se oli korkeampi Vaihtokin sujuu hetkess.. Niin ja teettmll / tarvikeosana (esmes Baehr) saa melkein mit vaan.
    Kahdesta eri penkist olisi varmaan paljonkin hyty tss tapauksessa. Jotain iloa voisi olla mys napilla sdettvst jousituksesta. Korkeus muuttuu jonkin verran, tosin esim. XR:ss jo todella paljon.

    Mitenkhn muuten mainitun XR:n matala versio kahdella penkill ja shkstisell alustalla mahtaisi soveltua teille? Jos uudehkoa pyr meinaatte, niin kyk ihmeess koeajolla. Ainakin viel 13 tkm jlkeen XR on minulle mieleisin pyr ikin
    Hieno pyr mutta ap. spekeiss taitaa olla kymppitonnin hintaraja
    FJR 06/2014
    Grizzly 450 02/2009 lumitiss
    CBR 125R 07/2016 jlkikasvulla ajossa
  14. #14
    Lainaa seppo02 kirjoitti Katso viesti
    Hieno pyr mutta ap. spekeiss taitaa olla kymppitonnin hintaraja
    No niinps olikin. Ehk vinkist kuitenkin jotain hyty jollekin muulle ja penkkivinkist aloittajallekin
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  15. #15
    Joo ssn matalan penkin hinta on jo kysytty Heinolta (408e) ja on yksi vaihtoehto sekin. Pitisi vain jotenkin saada koeajettua paremman puoliskon tuo mun pyr, ett tietisi sopisiko hlle muuten. Nyt se on vhn vaikeaa, kun on aika raskas peli ja liian korkea.

    Bonnevillenkin otin uudelleen mietintn, kun nkyy olevan noita myynniss valmiiksi hiukan piristettyin. F BMW lienee silti se ykksvaihtoehto. Tnn ajelen itse katsomaan yht Scg Buellia.
    DT125R(85), FZS600(01), GSX750F(90), TRX850(99), VT750(05), M1800R(06), RSV1000R(06), Scrambler900(06), XB9S(03), XR1200(08), R1200S(06), K100RT/M(86), XRV650AT(88), K100RS/SE (88), ZX10R(06), M800(11). http://tinyurl.com/nfmvnqg Nyt K1200S(05)
  16. #16
    Paljonko on lyhyemmll kuskilla jalan sismitta?
    Itselllni ~77cm eik ikin ole ollut ongelmia ajaa edes kardaanivetoisia adv-pyri (isogesu, supertenere, tiger). Ainoastaan 690 kotarissa on ollut ongelmia sivutuen kyttmisess pyrn pll ollessa.
    Eli esittisin yhdeksi vaihtoehdoksi ajamista jalat tapeilla ja ottamaan tukea toisella jalalla vasta sitten kun pyr pyshtyy. Aina ylett vhintn toinen jalka maahan, vaikka olisi kuinka korkea pyr.

    Senkn vaan kokeilee k1200s vakiona. Ei se sen kevemmksi tule ksitell, vaikka madaltaisi jousitusta ja vaihtaisi madalluspenkin.

    Siis hllk oli nyt cbr600f ? aivan vakio? mik vuosi? Ainakin F4i separissa istuin on sen verran leve, ett haittasi itsellni vhn jalkojen yltmist katuun. Korkeammassa pyrss kapeammalla istuimella (esim. cbr600rr) ylt aivan yht hyvin, ellei paremminkin.
    Ja kakka roiskusi.
    http://www.miikavenalainen.net
  17. #17
    Lainaa TwinTenox kirjoitti Katso viesti
    Joo ssn matalan penkin hinta on jo kysytty Heinolta (408e) ja on yksi vaihtoehto sekin. Pitisi vain jotenkin saada koeajettua paremman puoliskon tuo mun pyr, ett tietisi sopisiko hlle muuten. Nyt se on vhn vaikeaa, kun on aika raskas peli ja liian korkea.

    Bonnevillenkin otin uudelleen mietintn, kun nkyy olevan noita myynniss valmiiksi hiukan piristettyin. F BMW lienee silti se ykksvaihtoehto. Tnn ajelen itse katsomaan yht Scg Buellia.
    Kannattako siit noin paljoa maksaa, tsekkaa ainakin ensin ebay yms. Voisi lyty kotimaastakin, kokeile vaikka tlt orgista. Tai http://www.bmwsportbikes.fi/ tai vaikka http://www.bmwmoottoripyorakerho.fi/

    Varmaan joku voisi lainatakin matalaa penkki koeajoa varten..

    Vaimolle olisi varmaan matala F 800 ST sopiva, niin painoltaan kuin ksiteltvyydeltnkin, mutta kuinka pian itse kyllstyt? ssn jlkeen voi olla hieman nuhaisen oloinen ja todennkisesti liian matalakin.
    l ny hitossa mitn Buellia edes katsele
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  18. #18
    ekaks paras

    f800S tai ST

    tokaks

    ducati
    scrambler tai 848 streetfighter

    kolmanneks

    bmw nine T

    joka tapauksessa joku kaksmukinen.
    Noiden rivinelosten pll on lyhytsrisen paskamainen zittaa, ku puolet sren pituudesta kuluu jo moottorin leveyden voittamiseen.
    reilu nurkkavnt on parempi kuin huono pano
  19. #19
    1050 Adventure
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  20. #20
    Lainaa Miikam kirjoitti Katso viesti
    Siis hllk oli nyt cbr600f ? aivan vakio? mik vuosi? Ainakin F4i separissa istuin on sen verran leve, ett haittasi itsellni vhn jalkojen yltmist katuun. Korkeammassa pyrss kapeammalla istuimella (esim. cbr600rr) ylt aivan yht hyvin, ellei paremminkin.
    Juu, vuosimallia en muista. Vakio on ja satula matalimmalla asetuksella. Pit saada jalat maahan ilman kikkailuja. Ei nyt ihan koko jalkapohjaa vlttmtt, mutta kuitenkin. Jalan sismitoista ei mitn kry, mutta noi adventurepyrt on kyll pois kysymyksest jos matala katupyrkin on siin ja siin.

    Minusta itsestni on vissiin tullut wanha, koska Buell ei sytyttnyt milln tavalla. En nhtvsti kaipaa sit meteli ja trin en mopoiluun... Eli Bulut tippuivat pois vaihtoehdoista. Tuollainen CB1100 pitisi pst ajamaan ja samoin viilattu Bonne. Taitaa vaan aika ja kausi loppua kesken.
    DT125R(85), FZS600(01), GSX750F(90), TRX850(99), VT750(05), M1800R(06), RSV1000R(06), Scrambler900(06), XB9S(03), XR1200(08), R1200S(06), K100RT/M(86), XRV650AT(88), K100RS/SE (88), ZX10R(06), M800(11). http://tinyurl.com/nfmvnqg Nyt K1200S(05)
  21. #21
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    Kannattako siit noin paljoa maksaa, tsekkaa ainakin ensin ebay yms. Voisi lyty kotimaastakin, kokeile vaikka tlt orgista.
    No kattelin ensin ihan googlehaulla ja ulkomaiset hinnat oli jossain 400-500e luokissa, joten ylltyin vhn ettei Heinolla ollut sen kalliimpi. Ikin en ole ostanut esim. Ebayst mitn, joten kynnys on vhn korkea.

    Vaimolle olisi varmaan matala F 800 ST sopiva, niin painoltaan kuin ksiteltvyydeltnkin, mutta kuinka pian itse kyllstyt? ssn jlkeen voi olla hieman nuhaisen oloinen ja todennkisesti liian matalakin.
    l ny hitossa mitn Buellia edes katsele
    Toi Buell mink ajoin, oli matalampi kuin noi fft eik se mataluus ollut ongelma. En myskn usko, ett tehon puute on, kun ssss on sit ihan liikaa. Mutta ajaahan tuollainen F800 pitisi (vaikka olen moisen koeajanut muutama vuosi sitten). Yamaha TRX850 on yksi parhaista ja hauskimmista pyrist mit tiedn ja siinhn on rivi 2 ja noin 80hv.

    Edit: R Nine T olisi ehdoton ykksvaihtoehto, mutta ei sovi budjettiin.
    DT125R(85), FZS600(01), GSX750F(90), TRX850(99), VT750(05), M1800R(06), RSV1000R(06), Scrambler900(06), XB9S(03), XR1200(08), R1200S(06), K100RT/M(86), XRV650AT(88), K100RS/SE (88), ZX10R(06), M800(11). http://tinyurl.com/nfmvnqg Nyt K1200S(05)
  22. #22
    R nine T tuli kokeiltua tuossa kesll paikallisen firman koeajotilaisuudessa.
    Onhan tuo vhn erilainen pyr, mutta ei itseni aivan sytyttnyt. Jumalattoman kallis pyr, esim vastaavanlainen XJR1300 maksaa uutena viis tonnia (n. 25%) vhemmn.

    Nm jivt harmittamaan:
    1# Mun mielest kankean oloinen vauhdista riippumatta. Osittain johtunee moottorista. Lhes 40kg painavampi b-king tuntuu ajossa paljon kettermmlt.
    2# Bokserin sivuttaisliike... Reippaammin kurviin ajaessa oikein sikhti, kun polkas isompaa ja pyr heilahti sivusuunnassa aika reippaasti. Mrk tie, uusi asvaltti ja reippaammin vauhtia, nii tuolla mennn nurin. Toki tuo sivuttaisliike kuuluu moottorin ominaisuuksiin, mutta silti...
    3# Hinta. Kovin on ylihintainen vehje. vhintn viis tonnia pits olla halvempi. Ominaisuudet ei ihan kulje hinnan kanssa ksi kdess.
    4# Aluksi painelin seisontatuen uloketta yrittessni vaihtaa vaihdetta. Ovat todella lhell toisiaan.


    Ettei nyt ihan haukkumiseksi mene, niin onhan se tyylikkn nkinen, sopivan moderni ja sopivan retro, net ovat omalla tavallaan mahtavat vakioputkillakin ja koneessa on kivasti vnt. Ajoasentokin oli vallan mukava.
    Suzuki GSX1300BK 2008
    Suzuki DR600 1987
    Suzuki GT550K 1973
    Suzuki Pv50(80) 1986
  23. #23
    Itsell mittaa alle 1,7 m ja pyrn F700GS matalalla satulalla. Vakiosatulallakin pystyy ajamaan mutta varmempi tuntuma matalalla versiolla, lisksi pyr saa alennetulla tuennalla. Muut vaatimukset/toiveet tyttyvt paitsi ett tuossa on ketjuveto. Ja kuten tuolla jo todettu aikaisemmin niin korkeammalla satulalla saa pyrn paremmin istuvaksi pidemmlle kuskille.

    Nm speksit oletkin jo varmaankin nhnyt:

    Istumakorkeus omapainolla 820 mm (matala satula: 790 mm, alennettu tuenta: 765 mm, comfort-istuin: 835 mm)

    Hintaluokka noin 10 t varusteista riippuen, muistaakseni kahvalmpprit noissa on aina vakiona Suomessa.
    BMW F700GS - Honda VFR800 - Honda CBF600S - Honda Monkey
  24. #24
    Lainaa Mkine kirjoitti Katso viesti
    R nine T tuli kokeiltua tuossa kesll paikallisen firman koeajotilaisuudessa.
    Onhan tuo vhn erilainen pyr, mutta ei itseni aivan sytyttnyt. Jumalattoman kallis pyr, esim vastaavanlainen XJR1300 maksaa uutena viis tonnia (n. 25%) vhemmn.

    Nm jivt harmittamaan:
    1# Mun mielest kankean oloinen vauhdista riippumatta. Osittain johtunee moottorista. Lhes 40kg painavampi b-king tuntuu ajossa paljon kettermmlt.
    2# Bokserin sivuttaisliike... Reippaammin kurviin ajaessa oikein sikhti, kun polkas isompaa ja pyr heilahti sivusuunnassa aika reippaasti. Mrk tie, uusi asvaltti ja reippaammin vauhtia, nii tuolla mennn nurin. Toki tuo sivuttaisliike kuuluu moottorin ominaisuuksiin, mutta silti...
    3# Hinta. Kovin on ylihintainen vehje. vhintn viis tonnia pits olla halvempi. Ominaisuudet ei ihan kulje hinnan kanssa ksi kdess.
    4# Aluksi painelin seisontatuen uloketta yrittessni vaihtaa vaihdetta. Ovat todella lhell toisiaan.


    Ettei nyt ihan haukkumiseksi mene, niin onhan se tyylikkn nkinen, sopivan moderni ja sopivan retro, net ovat omalla tavallaan mahtavat vakioputkillakin ja koneessa on kivasti vnt. Ajoasentokin oli vallan mukava.
    Pakko vhn vastata thn, vaikka itsell on kyll Nine-T viel ajamatta. Sen sijaan R1200S bokserilla ajoin yhden kauden ja vajaat 10tkm. Etenkin kohta 2 tuntuu oudolta. Kytnnss sama moottori tuossa R ssss ja mitn tuollaista sikhtmist aiheuttavaa muljahtelua ei ajossa esiintynyt. Ei minknlaista pelkoa siit, ett "menisi nurin" tms. Ainoa miss huomasin kunnolla tuon oli paikoillaan jos antoi vhn kaasua. Ykkskohdasta en osaa siis sanoa, mutta R ss oli ketter pyr. Kolmosesta olen samaa mielt, mutta vain koska olen kyh. XJR:n en silti osaa edes verrata, ehk mieluummin Trumpan Thruxton R:n, joka on jonkin verran halvempi ja muuten aika lailla vastaava, mutta suuresti arvostamani kardaaniveto siitkin puuttuu. Nelosesta taas paha sanoa mitn.

    Edit: F malleista taas S/ST ja ehk GT kun hinnat vhn laskee ovat kuitenkin paljon mielenkiintoisempia kuin GS tai R juuri vetotavan takia. Olen totaalisen kyllstynyt ketjujen rasvaamiseen ja rasvan putsaamiseen pyrst. Jos nyt kuitenkin ketjuvetoinen tulisi, niin puoliautomaattinen rasvari tulisi mys.
    Viimeksi muokannut: TwinTenox; 30.08.2017 klo 12:27.
    DT125R(85), FZS600(01), GSX750F(90), TRX850(99), VT750(05), M1800R(06), RSV1000R(06), Scrambler900(06), XB9S(03), XR1200(08), R1200S(06), K100RT/M(86), XRV650AT(88), K100RS/SE (88), ZX10R(06), M800(11). http://tinyurl.com/nfmvnqg Nyt K1200S(05)
  25. #25
    Tuollainen tuli eteen: https://www.nettimoto.com/bmw/f/2193324

    Ei ole oma, eik edes tutun, mutta kahdella istuimella (omaa ei nyt kesken kauden raaskisi myydkn. ). Normaalijakkarallahan prj tllainen pitkkinttuinenkin (188/34" inseam) vaikka rautapersekeikoilla.
    F800ST - sauvaleikkurilla maailmalle / lit matkalla #vpptouring / rautainen kermaperse (4264)
  26.  
  27. #26
    Taitaa olla tuossa CB-F:ss sarvet mutkalla ja se yhten tekijn siin, ettei oikein ajoasentoa lydy. Oikea puoli noin 1-2cm korkeammalla kuin vasen.. Avopuoliso kokeili Bemaria ihan paikoillaan ja totesi, ettei auttaisi matalampi satula. Ajoasento erittin tukala, koska sarvet kaukana ja iso tankki edess, eli ei tarvitse mietti sitkn vaihtoehtoa tss kohtaa. Voi olla, ett jatketaan ensi kausi nill kuitenkin.
    DT125R(85), FZS600(01), GSX750F(90), TRX850(99), VT750(05), M1800R(06), RSV1000R(06), Scrambler900(06), XB9S(03), XR1200(08), R1200S(06), K100RT/M(86), XRV650AT(88), K100RS/SE (88), ZX10R(06), M800(11). http://tinyurl.com/nfmvnqg Nyt K1200S(05)