Sivu: 6 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456
Tulokset 151:stä 158:een 158:sta
  1. #151
    No nyt mä oon taas yksin stonesissa. Miten tää nyt näin menee?
    Honda CBR1000RR '08
    ex. Yamaha FZ6-S '06
  2. #152
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Vieläkin vähän väsyttää. iso kiitos kaikille harhaanjohdetuille, muillekin osallistujille ja Tallinnan pään paikallisopastaja Possille. Oli lystireissu, katotaan mitä ensi vuonna on ohjelmassa syksyn iloitteluksi..
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
  3. #153
    Huh huh....

    Iso kiitos taas upeasta reissusta järjestäjille ja kanssamatkustajille! Huikean hauskaa oli taas koko ajan! Nyt vain vähän pelottaa koska se krapula tulee...
    Honda CBR1000RR '08
    ex. Yamaha FZ6-S '06
  4. #154
    Lämmin kiitos kaikille kanssamatkaajille ja erityisesti harhaanjohtajille Marille ja Petelle.
    Olihan taas kivaa alusta loppuun saakka.
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
  5. #155
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Kiitos ja anteeks, vai mite se meni. Kaikille oppaille ja taluttajille yms. suuret kiitokset. Myös paikallisopas harhaanjohdatteli mainioille olut ja ruokapaikoille.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  6. #156
    Kiitos täältäkin mukavasta illasta ja siitä hyvän kyltittömän pubin esittelystä! Pari uutta oluttakin tuli maistettua ja myöhemmin kotiin vietyä...
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
  7. #157
    Kiitos seurasta. EI tullu krapulaa ees, kun osaa korjata.
    ©
  8.  
  9. #158
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Jaa. Mulla taisi mennä vähän yli korjaus, kun jo tänään oli normaali olo. Kiitos silti, oli sikahauskaa kertakaikkiaan!
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
Sivu: 6 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456