Sivu: 4 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 158:sta
  1. #91
    Lainaa Motoristorante kirjoitti Katso viesti
    Mä voin tehdä tilaa: >10h putkessa istumista tulevana Maanantaina...
    Eli 1hh + ruoka tarjolla = jäsenhinta, mut ei väkisin...
    Yksärillä, nopeat syövät hitaat eivät.

    Noniin, tämä paikka lunastettu mulle!!
    Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
  2. #92
    Matka pähkinänkuoressa löytyy täältä
    -Z-
    Suzuki GSXR 1100
    Mun sivut
  3. #93
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Ohjelma haiskahtaa aivan älyttömältä humalalta.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  4. #94
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Ohjelma haiskahtaa aivan älyttömältä humalalta.
    Nah, pientä maistelua. Tosin kyllä moni katuu sunnuntaina potskissa ettei ottanut vapaata maanantaiksi
    Se voisi kyllä olla sikarin ja konjakin paikka jossain vaiheessa...

    BTW, paljonkohan porukkaa on tänä vuonna matkassa?
    Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
  5. #95
    Rohkenen epäillä googlen antamia kävelyaikoja...
    Testi
  6. #96
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Lainaa Ace kirjoitti Katso viesti
    Nah, pientä maistelua. Tosin kyllä moni katuu sunnuntaina potskissa ettei ottanut vapaata maanantaiksi
    Se voisi kyllä olla sikarin ja konjakin paikka jossain vaiheessa...

    BTW, paljonkohan porukkaa on tänä vuonna matkassa?
    Meitä on jotakin reilutrisat kolkyyt, muutama muuttuja saattoi verottaa osallistumista. Ääni pienelle maistelulle, sikarille ja sormustimelliselle hyvää savuwiskiä/konua.
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
  7. #97
    Lainaa Makeka kirjoitti Katso viesti
    Meitä on jotakin reilutrisat kolkyyt, muutama muuttuja saattoi verottaa osallistumista. Ääni pienelle maistelulle, sikarille ja sormustimelliselle hyvää savuwiskiä/konua.
    Ok, ei mennä enää sadan hengen porukassa.
    Tästä saadaan hyvä kierros, oikein alkaa vanhalla veri lämmetä.
    Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
  8. #98
    Lainaa S^Hansu kirjoitti Katso viesti
    Rohkenen epäillä googlen antamia kävelyaikoja...
    Kerro neljällä niin alkaa ekat olemaan perillä...
    Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
  9. #99
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Viime vuonna ns virallinen letka oli perillä vikana, saattoi olla osansa asiaan että suurin osa oli jo kaapunnilla haahuilemassa. Mutta, oikein mukava porukka koossa, kyllä tästä saa komiikkaa aikaseksi..

    Ja kaikille tiedoksi, zapsterin nuoteista puuttui bussikyyti satamasta hotelliin, ja takaisin sunnuntaina. Ajat kertoo Mister Harhaanjohtaja..
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
  10. #100
    Lainaa Makeka kirjoitti Katso viesti
    Viime vuonna ns virallinen letka oli perillä vikana, saattoi olla osansa asiaan että suurin osa oli jo kaapunnilla haahuilemassa. Mutta, oikein mukava porukka koossa, kyllä tästä saa komiikkaa aikaseksi..

    Ja kaikille tiedoksi, zapsterin nuoteista puuttui bussikyyti satamasta hotelliin, ja takaisin sunnuntaina. Ajat kertoo Mister Harhaanjohtaja..
    Nyt alkaa kuulostaa hyvältä ja tutulta.
    Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
  11. #101
    Mut voi laskea mukaan sikarille! Tässähän alkaa jo puntti tutisemaan odotuksesta...
    Honda CBR1000RR '08
    ex. Yamaha FZ6-S '06
  12. #102
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Aattelin, että tänä vuonna vois mennä Sigarimajaan.

    Mutta onko kellään mitään muuta ajatusta aktiviteeteista? Lähinnä ennen syömistä, ettei koko aika ihan pelkäksi dokaamiseksi mene.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  13. #103
    Joo, pussit oli jostain syystä jääny pois, lisäsin ekaan viestiin. Tuunaan vielä ton lappusen uudelleen.

    Lainaa Makeka kirjoitti Katso viesti
    Ja kaikille tiedoksi, zapsterin nuoteista puuttui bussikyyti satamasta hotelliin, ja takaisin sunnuntaina. Ajat kertoo Mister Harhaanjohtaja..
    -Z-
    Suzuki GSXR 1100
    Mun sivut
  14. #104
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Aattelin, että tänä vuonna vois mennä Sigarimajaan.

    Mutta onko kellään mitään muuta ajatusta aktiviteeteista? Lähinnä ennen syömistä, ettei koko aika ihan pelkäksi dokaamiseksi mene.
    Ootko sä jo noin vieraantunut .Orgin! Tallinnan risteilyistä?

    Tai sitten mä olen tippunut kehityksestä...
    Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
  15. #105
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Aattelin, että tänä vuonna vois mennä Sigarimajaan.

    Mutta onko kellään mitään muuta ajatusta aktiviteeteista? Lähinnä ennen syömistä, ettei koko aika ihan pelkäksi dokaamiseksi mene.
    Kriisillä oli idea notta voisi tutustua KGB museoon, mutta mä en ole ehtinyt työnnellä tikkuja ristiin asian eteen... toi toimii ilmeisesti tilauksesta. Mä toivon että Paks Margaretassa olisi vielä viikinkien aarteet tarjolla, viime vuonna ei ehtinyt.
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
  16. #106
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Makeka kirjoitti Katso viesti
    Kriisillä oli idea notta voisi tutustua KGB museoon, mutta mä en ole ehtinyt työnnellä tikkuja ristiin asian eteen... toi toimii ilmeisesti tilauksesta. Mä toivon että Paks Margaretassa olisi vielä viikinkien aarteet tarjolla, viime vuonna ei ehtinyt.
    Me käytiin tuolla museossa. Melko mielenkiintoinen eikä turha iso. Tais maksaa 100€ koko revohkalta, ja muistaakseni noilla oli jotain rajoitteita osaston koon suhteen. Erittäin pirteä opas, joka kannatti ehdottomasti maksaa. Mutta koska en ollut järjestelyvastuussa, niin kaikki perustuu (hatariin) muistikuviin.

    Melko veikeitä heppuja noi neuvostoliiton kaiffarit on ollut eli kannattaa ehdottomasti käydä, jos vain onnistuu.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  17. #107
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Makeka kirjoitti Katso viesti
    Kriisillä oli idea notta voisi tutustua KGB museoon, mutta mä en ole ehtinyt työnnellä tikkuja ristiin asian eteen... toi toimii ilmeisesti tilauksesta. Mä toivon että Paks Margaretassa olisi vielä viikinkien aarteet tarjolla, viime vuonna ei ehtinyt.
    Onnistu muistaakseni ihan vaan kun osti lipun hotellin aulasta 2h(?) ennen kierroksen alkua.
    Superbike #7
  18. #108
    Lainaa Ace kirjoitti Katso viesti
    Se voisi kyllä olla sikarin ja konjakin paikka jossain vaiheessa...
    Konjakki maistuis... voin korvata sikarin toisella konjakilla...
    ©
  19. #109
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Makeka kirjoitti Katso viesti
    Mä toivon että Paks Margaretassa olisi vielä viikinkien aarteet tarjolla, viime vuonna ei ehtinyt.
    Mun mielestä on joo.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  20. #110
    KGB-museo kiinnostaa, täällä olisi ainakin 2 innokasta.
    S1000RR -15 <- CBR 600 F -06 <- CBR 600 F -00 <- Diversion XJ 600 S -01
  21. #111
    KGB -museoon? Ei kai se väärin ole? Voiksiä valokuvata?
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  22. #112
    Sopivasti iskee jotain syysflunssaa päälle, mutta eiköhän tästä selviydytä kun pitää huolen nesteytyksestä
    Honda CBR1000RR '08
    ex. Yamaha FZ6-S '06
  23. #113
    Hiliripmsis, Zapster laitoin sulle yksäriä! Tuli yhtäkkiä epävarmuus että onko sittenkään tilaus mennyt perille vaikka rahat lähtikin tililtä

    Museo ei kiinnosta, mutta menkää muut jos nappaa
    Kohti ääretöntä - ja sen yli!
  24. #114
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Juuh. KGB museo kiinnostaa.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  25. #115
    Lainaa Mikris kirjoitti Katso viesti
    Hiliripmsis, Zapster laitoin sulle yksäriä! Tuli yhtäkkiä epävarmuus että onko sittenkään tilaus mennyt perille vaikka rahat lähtikin tililtä

    Museo ei kiinnosta, mutta menkää muut jos nappaa
    On tullut tilaus perille sisältäen majoitukset ja ruokailun kahdelle
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  26. #116
    Lainaa Salmon kirjoitti Katso viesti
    On tullut tilaus perille sisältäen majoitukset ja ruokailun kahdelle
    Kiitti Salmon! Ei näkynyt tilauksissa, sen takia jäin miettii
    Huomiseen!
    Kohti ääretöntä - ja sen yli!
  27. #117
    Nancy f**king Drew Kriisi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Dec 2003
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Mä nyt varasin KGB-museosta 10 paikkaa klo 16 alkavalle suomenkieliselle kierrokselle. Hinta 11€/hlö.

    Lupasin peruuttaa ylimääräiset paikat jos sellaisia jää (tai koittaa varata lisää jos vielä on paikkoja) tänään klo 18 mennessä, eli huudelkaas varmat lähtijät hep niin tiedän tilanteen.

    Hep!
    Viimeksi muokannut: Kriisi; 20.10.2017 klo 16:43.
    -nomen est omen-
  28. #118
    Hep x 2!! Kiitos
    S1000RR -15 <- CBR 600 F -06 <- CBR 600 F -00 <- Diversion XJ 600 S -01
  29. #119
    Hep x 2. Kiitos!
  30.  
  31. #120
Sivu: 4 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ViimeinenViimeinen