Sivu: 2 / 2:sta EnsimminenEnsimminen 12
Tulokset 31:st 35:een 35:sta
  1. #31
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    HEAR, HEAR !! Juuri nin. Huvittavaa todeta, ettei tuonne uskalla tulla, mutta kaikkien puolisokeiden, piripiden, hirvielinten ja humalassa ajavista puhumattakaan, seassa uskaltaa painella menemn.

    Jos jossain on turvallista ajaa MP:ll kunhan ei yrit ylitt omia rajojaan, niin on meidn ratapivill.
    tysin tosi.... ja siell tai muulla suljetulla alueella on mys turvallista hakea se oma raja.... ei sit eka luistoon
    lopeta tiellkn... tai jdy jos edess on ...tilanne
  2. #32
    Tuollahan saa kuin kaupan plle hyvi neuvoja liittyen ladun kyttn ja ajotekniikkaan.

    Kello ja kierrosajat toki kertoo omaa kieltn,mutta niit kannattaa "lukea" hieman avarammalla
    ajatuksella kuin vain maksimisuorituksena.

    Oikeiden linjojen, pyrn ksittelyn ja radan oppimisen myt ajat paranee melkoisesti ilman
    mitn varsinaista hntsmist .

    Hetken pst kello nytt ihan muita aikoja kuin alkuunsa, vaikka itse suoritus tuntuu edelleenkin
    vain kohtalaiselta.

    Tuosta pisteest eteenpin kannattaakin sitten katsella niit radan varteen kohoavia vaara- kylttej.

    Asiat voi toki tehd monella tapaa, mutta jos ei tosissaan ala rataa harrastamaan ja etene systemaattisesti
    monien ratkaiseviksi nousevien juttujen kanssa, niin sitten tahtoo alkaa tapahtumaan asioita jotka
    voisi hyvin jd tapahtumatta.

    Tuosta pisteest on ihan turha hselt eteenpin ties millaisilla eri kumeilla miten sattuu ja
    mit moninaisimmilla stvirityksill..... joka reissu eri paketilla.

    Tuohon kun viel pljytetn into & kiima plle, niin johan alkaa pillit soimaan ja valot vilkkumaan.

    Tolla systeemill se rajan hakeminen ja lytminen tahtoo menn liian helposti "haarukoinniksi"......
    vaikka tuota pitisi lhesty hissukseen ja vain nousujohteisesti.

    Elikp.... Rauhassa, johdonmukaisesti ja toistoja-toistoja-toistoja-toistoja.
    Kierrosmrt ei sellaisenaan ole itseisarvoja, mutta jos niit on yksinkertaisesti liian vhn,
    sit tuntumaa ei vaan ehdi tulemaan, eik niit eri vastaan tulevia rajoja pse lhestymn
    oikealta suunnalta ja tahtiin.

    N on ihan yleisi perusasioita, jotka ptee moneen motorsporttiin.
    Kaksipyrisill eritoten ja asvaltilla noiden asioiden sisistminen sst kroppaa, kalustoa ja lompsaa.

    Kiusallisen usein "ajattelemisen opettaminen" tahtoo unohtua muutoin hyvn alkuboostin jlkeen noilta
    vanhoilta ja kokeneemmilta. Juuri tuolla kohtaa alkaa sitten tulla liikaa ihan turhia "vastoinkymisi"
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  3. #33
    Ajelin motocrossia ensin 6-19vee ja sit siit 20-25vee enskaa. On aika paljon ollu laastaria kropassa . Ik onneks on laimentanu retnt kilpailuvietti ja tullu mieleen, et mua tarvitaan vlill tekemn hiekkalaatikolle kakkuja ja lukemaan iltasatua. Sen puoleen vois alkaa uskaltamaan radallekkin. Olen vaan haastavan kokonen kaveri ja tekis mieli mys ostaa varusteet plle. 197cm ja 108kg kun ei lyd kaiketi katalogista suoraan kauheesti mitn niin menee varmaan mittatilaukseksi. Jos ens kesn psis kerran viikossa prrmn alastarolle. Haluttais kanssa kyd varttimailia omaksi iloksi vetmss.
  4. #34
    Alastarossa tuli alkukesst korkattua ratailuneitsyys ja voin allekirjoittaa lhes kaikki aikaisemmat kommentit. Kivaa oli ja hydylliseksi koettua.
    Ja vhn mhkmmll kalustolla oltiin siis matkassa

    DSC_0125.jpg
    Viimeksi muokannut: Oz; 13.08.2017 klo 09:42.
    BMW R1200RS
  5.  
  6. #35
    Motorg ry:n hallituksen sihteeri Knaku:n avatar
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jsen
    Tuolta voi nopeasti kyd katsomassa yhden tunnin lpileikkauksen radalla ajavasta kalustosta.

    https://www.flickr.com/photos/knakup...57683626649393

    Kvin vanhemman jtkn kanssa nopeasti radalla moikkaamassa tuttuja, kun oltiin vanhempien luona lhell rataa kymss. Otin kameran mukaan ja kokeilin, ett onnistuuko meikliselt pyrien kuvaaminen. Customit puuttuu, mutta muuten kyll melko laaja kattaus.

    Toinen paikka, jossa voi ihailla yhdistyksen hovikuvaajan kuvia ratapivilt on tuolla: https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

    Sihteerille voit lhett shkpostia osoitteeseen knaku(t)moottoripyora.org tai sihteeri(t)moottoripyora.org
Sivu: 2 / 2:sta EnsimminenEnsimminen 12