Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Löyty kohtuun halpa pyörä italiasta ja tässä tuumin että miten sen sais rahdattuu suomeen mahdollisimman pienellä budjetilla.


    Sitten toinen juttu on et omistajalla on alkuperänen rekistöröinti sertifikaatti, tossa juteltiin et miten me saatas se mun nimiin kun trafi vaatii vain kauppakirjan ja rekisteriotteen rekisteröintikatsastukseen.

    Jos joku vois vähän selventää asiaa kun tämä on kuiteskin eka kerta kun olen mitään hakemassa ulkomailta
  2. #2
    Yhden Italiasta tuoneena, (vieneenä Spaniaan), en suosittelisi ainakaan ajamalla siirtämään! Et nimittäin saa siihen siirtokilpiä mitenkään, koska Italiassa sellaisia ei tunneta!

    Joten trailerilla vain sitten, mutta sehän jo kustantaa eri lailla....

    Ja siitä sitten, miten sen sitten itse ajelin toiseen maahan, se jääköön kertomatta....

    Joten josko vain Germaaniasta tai lähempää Scandiasta
  3. #3
    Lainaa oscu776 kirjoitti Katso viesti
    Löyty kohtuun halpa pyörä italiasta ja tässä tuumin että miten sen sais rahdattuu suomeen mahdollisimman pienellä budjetilla.


    Sitten toinen juttu on et omistajalla on alkuperänen rekistöröinti sertifikaatti, tossa juteltiin et miten me saatas se mun nimiin kun trafi vaatii vain kauppakirjan ja rekisteriotteen rekisteröintikatsastukseen.

    Jos joku vois vähän selventää asiaa kun tämä on kuiteskin eka kerta kun olen mitään hakemassa ulkomailta
    Onko myyjä yksityinen vai liike. Jos yksityinen niin kysy siltä miten se saa tai miten se aikoo saada pyörän pois rekisteristä, tätä muutettiin pari vuotta niin, ettei se ihan yksinkertaisesti yksityiseltä onnistu.

    Jos pyörä sijaitsee vähän Milanon eteläpuolella niin Andreasta saattaisi olla apuja, mutta varmaankin maksaa rahaa enemmän tai vähemmän. actionbike.
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
  4. #4
    Lainaa Elämäntapamotoristi kirjoitti Katso viesti
    Onko myyjä yksityinen vai liike. Jos yksityinen niin kysy siltä miten se saa tai miten se aikoo saada pyörän pois rekisteristä, tätä muutettiin pari vuotta niin, ettei se ihan yksinkertaisesti yksityiseltä onnistu.

    Jos pyörä sijaitsee vähän Milanon eteläpuolella niin Andreasta saattaisi olla apuja, mutta varmaankin maksaa rahaa enemmän tai vähemmän. actionbike.
    Kyllä, pyörä on yksityiseltä. Sijaitsee Chiavenna:ssa eli Milanosta pohjoseen. Äijä puhu et se vie sen pyörän ACI (Automobile club italia) officeen jotta mä saisin sen pyörän rekisteröityä omiin nimiin.

    Eli meneekö homma näin, mä käyn vääntää kaupat äijän kans ja laitan italiassa sen omiin nimiin. Rahtaan pyörän suomeen ja katsastan sen suomessa?
  5. #5
    Lainaa oscu776 kirjoitti Katso viesti
    Kyllä, pyörä on yksityiseltä. Sijaitsee Chiavenna:ssa eli Milanosta pohjoseen. Äijä puhu et se vie sen pyörän ACI (Automobile club italia) officeen jotta mä saisin sen pyörän rekisteröityä omiin nimiin.

    Eli meneekö homma näin, mä käyn vääntää kaupat äijän kans ja laitan italiassa sen omiin nimiin. Rahtaan pyörän suomeen ja katsastan sen suomessa?
    Mun tiedot on pari vuotta vanhoja, silloin pyörälle sai vakuutuksen eli rekisteriin vain sellaiset joilla on residenssi italiassa. Mitä tuo residenssi käytännössä tarkoittaa ei ole tietoa eli riittääkö pelkkä tutun osoite vai mitä.

    Laita myyjä varmistamaan asia ACIlta, kiinnostaa minuakin. Tosin menen ite italiaan reilun kuukauden kuluttua eli saan sen kyseltyä kavereilta silloinkin.

    ps. mun itskututut on tehny niin, että ne on ajanu prätkänsä ulos italiasta ja ikään kuin vieneet sen ulos maasta ja sillä tavoin saaneet pois rekisteristä, mutta en kysyny tarkempia ohjeita että mitä leimoja pitää tullista keräillä ja mihinkä lomakkeeseen, tämä parisen vuotta sitten. Chiavennasta ei olis pitkä matka sveitsiin malojapassin suuntaan.
    Viimeksi muokannut: Elämäntapamotoristi; 04.08.2017 klo 10:03.
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
  6. #6
    Sopiiko kysyä, että mikä pyörä kyseessä? Logistisesti tuo aika hankalassa paikassa. Milanosta tuonne ajaa 3 tuntia autolla.
    Kuinka tosissasi asian kanssa olet? Olen tällä hetkellä työasioissa Comon lähellä ja voin tarvittaessa, ja jos ehdin, käydä pyörää katsomassa, mutta ajoa tuonne kertyy pari tuntia suuntaansa, joten en ihan tusina CBRää viitsisi mennä katsomaan. 😉
  7. #7
    Lainaa Nomad kirjoitti Katso viesti
    Sopiiko kysyä, että mikä pyörä kyseessä? Logistisesti tuo aika hankalassa paikassa. Milanosta tuonne ajaa 3 tuntia autolla.
    Kuinka tosissasi asian kanssa olet? Olen tällä hetkellä työasioissa Comon lähellä ja voin tarvittaessa, ja jos ehdin, käydä pyörää katsomassa, mutta ajoa tuonne kertyy pari tuntia suuntaansa, joten en ihan tusina CBRää viitsisi mennä katsomaan. 
    Sori myöhänen vastaus

    Joo ei ole mikään tusina CBR vaan Suzuki RG500 eli klassikko pyörä kyseessä

    Voisitko vaikka ottaa yhteyttä niin voitas jutella enemmän asiasta. Pitäis toi rekisteröinti asia saada selville
    EDIT: Olen aikalailla tosissani
  8.  
  9. #8
    Tulin lauantain iltalennolla jo pois. Katsoin lauantaiaamuna ettet ollut kirjautunut sivustolle, joten et ehtinyt nähdä "tarjoustani".