Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    AliExpressin sovelluksen asennuksen jälkeen on tullut useita tunteja vietettyä kaupassa. Ensimmäinen tilaus FZS1000:n oli uusi pleksi. Tilasin 17.7 ja tänään tuli, laitoin mopoon ja motarille. Eli kaksi ja puoli vkoa, hinta 14,95 ilman toimituskuluja. Todennäköisesti joku pikkukiinalainen omin pikku kätösin muokkkailee/leikkailee/hioo koska jälki ei ole lähellekään merkkipleksiä..... mutta motarivauhdissa hakkaa satanolla ton edellisen Giwin tourinkipleksin. Täältähän ei alle 70€ saa minkäänlaista akkunaa mopediin.
    Joten suosittelen em Alia, löytyy kaikenlaista tarpeellista.

    Uutta kypäräpuhelinta odotellessa...............
    Ex Kawasaki KLE 500
    Ex Yamaha Super Tenere 750
    Ex Kawasaki ZR7-S
    Ex Yamaha FZS1000
    Ex Suzuki RF900R
    Ex Yamaha FZS1000
    Suzuki GSX1400
  2. #2
    Tekisi melkein mieli kehua kiinalaisia tavaratoimittajia. Jo 2 viikon odottelun jälkeen alkoi paketteja virrata postiin. Nyt 3 viikon jälkeen on enää 1 paketti seitsemästä tulematta. Harmi vaan, ilman ohjaustankoa on vaikea ajaa katsastukseen. Saahan niitä tankoja Suomestakin tuplahintaan, mutta kun ei ole kiirettä, tilasin Aliexpressistä. Nyt laitoin vielä jonkin sykerannekkeen tilaukseen. Jännä nähdä, voiko 18 eurolla, jokin härpäke mitata sykkeen ranteesta. Pitää alkaa reenata kuntoa paremmaksi ensi kesän pitkiä prätkäreissuja varten. Jos kylmiltään lähtee ajamaan, voi tulla suonenvetoja jalkoihin.
    Syylärikin tuli tänään postista ja on jo asennettu. Ihan asiallinen syyläri se oli ja kohta laitan nesteet sisään.
  3. #3
    Itse olen tilaillut Wishistä useamman kerran tavaraa ja ollut hyvin tyytyväinen. On tullut kännykän kuoria toistakymmentä, langatonta latausta, spinnereitä muksuille, stongaa, peilejä, riserit, kypäräpuhelin ym. ym. Ihan ok laatuista hintaansa nähden. Kyllä tuolta jatkossakin tulee tilailtua aivan varmasti. Toimitusajat venyneet vaan välillä niin pitkiksi, että on jo unohtanut tilanneensa kyseisen tuotteen kun se tulee postiin.
    HDBMWSUZUKIYAMAHAHDINDIANTRIUMPH
  4. #4
    aika selvittäminen oli että löysin ,mitä tavaraa oon tilannu ja mistä kun postin lähetystunnus ei olekkaan sama kuin lähettäjän ilmoittama.
    tulli kun kyseli maksujen perään ,mutta löytyhän se viimein kun kävi kaikki tilaukset läpi, ainoa joka oli tullissa,pakko olla se.
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  5. #5
    Ja tuotteet on PRC:stä.
    Honda S65 -> Honda CB100 -> Honda XL250 ......... -> Kawasaki ER5 ->Yamaha XJ900S Diversion ->
    SUZUKI DL650A
  6. #6

    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2005
    Jyväskylä
    MotOrg ry jäsen
    Kokemuksia kiinalainen pleksi ratapyörässä. On sen verran pehmeää tavaraa, että ei mene kaadossa päreiksi, vaan irtosi kokonaisena. Naarmuuntuu toki vähän herkemmin. 13€ per vahinko kotiovelle tuotuna, eli jatketaan samaa rataa.
    ---
  7. #7
    Mulla noi kiinanpleksit on tuplasti paksumpia ja tukevampia kuin kalliit versiot, oon tilannut kirkkaan ja smoken.
    Lisäksi kotiin on tullut jo kypäräpuhelin jossa on sisäinen radio ja äänet on helkkarin kovat.
    Teline/kotelo kännykälle ohjaustankoon
    Latauspistoke. jossa on 12v ja kaksi 5v usbia.

    Ja kaikki tuotteet on ihan ok hintoihinsa nähden.
    Ex Kawasaki KLE 500
    Ex Yamaha Super Tenere 750
    Ex Kawasaki ZR7-S
    Ex Yamaha FZS1000
    Ex Suzuki RF900R
    Ex Yamaha FZS1000
    Suzuki GSX1400
  8.  
  9. #8
    Vuosien aikana on tilattu kaikenlaista tavaraa kiinasta ja pulkallisen verran on mennyt suoraan elmerin peeseeseen. Osa laadukasta kamaa ja osa on aitoa kiinalaista kuraa.
    Kylätason kurapyöräilijä.