Tulokset 1:stä 22:een 22:sta
  1. #1
    Tästä katsoen
    https://youtu.be/y_rTNGN0Vt4
    Tänä aamuna noin 4.50,töihin mennessä.
    Ei kait kuski jaksanut enää kiertää virallista reittiä.
    5x pikkutohtori,gixxeri ja cx500c
  2. #2
    Mität een väärin,itselle se näkyy
    5x pikkutohtori,gixxeri ja cx500c
  3. #3
    Hyvin näky. Kiire olisi tullu pyörätielle.
    BMW 1200 GSA
  4. #4
    tääl toi on ihan jokapäiväistä kun noi kylän suurimman kuljetusliikkeen rekat ei ilmeisesti taivu keskeltä, ja niillä on pakko vetää toi 110 tien ympyrä suoraan läpi molempiin suuntiin
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  5. #5
    Tuo on jo sen verran iso juttu että kiikuta video poliisille.

    Tollaset pitää saada tienpäältä ja etenkin noista hommista pois. Niin kiire ei ole.
    Viimeksi muokannut: TuppervaariNG; 19.07.2017 klo 04:15.
  6. #6
    Lainaa TuppervaariNG kirjoitti Katso viesti
    Tuo on jo sen verran iso juttu että kiikuta video poliisille.

    Tollaset pitää saada tienpäältä ja etenkin noista hommista pois. Niin kiire ei ole.
    samaa mieltä toiset ei opi ilman julkisia jatko opintoja yhteisiä pelisääntöjä....
    pistä mtv ja poliisi koska poliisi ei puutu asiaan jos on tuttu...
  7. #7
  8. #8
    Samaa mieltä, perus facebook kierto ja joku iltalehti niin eiköhän kuski kuule.
    Aika törkeää piittaamattomuutta, vauhtiaki näyttää olevan jonku verran..
    Kawasaki ER-5 -97
  9. #9
    jutun otsikosta tuli mieleen tapaus kun ajelin 18.7 nordkapista kohti oulua, siinä ennen muoniota kiireinen pikkuauto ohitti minut ja kun tultiin muonioon niin sitte rysähti pari rekkaa kolaroi ja etummaisesta autosta irtosi sellanen 7 tonnin vaunu joka osui tuohon pikku auton keulaan samalla näin kun tuo perään ajanut rekka valui pikkuhiljaa kohti ojaa kuski retkottaen ratin päällä onneksi pysähtyi ojan pientareelle eikä kipannut nurin, pienestä se on joskus kiinni joku kymmenen metriä ja olisin osunut tuohon vaunuun jos olisin ajanut pikkasen nopeemmin eikä tuo auto olisi ohittanut minua, ojaan ajanut rekkakuski tokeni samaan aikaan kun avasin hytin oven ja kyselin vointia hieman kuului kirosanoja siinä mutta onneksi ei pahemmin käynyt kenellekkään
  10. #10
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Pienest kii.. ajelin sunnuntaina yhden auton perässä isoa tietä, kunnes se hidasti ja alkoi kääntymään edestäni keskiviivan yli vasemmalle. Olin siinä suht lähellä takana.. no se kääntyi pois edestä, niin jumalauta siellä oli vastaantuleva auto joka oli päättänyt kääntyä samalla siitä mun edestä oikealle. Se ei ollu nähnyt mua sen mun edellä ajaneen auton takaa, enkä minäkään sitä. Vähän mulla käsi kyllä nousi, onneks en ollu avaamassa...
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  11. #11
    Ehdottomasti laajaan jakeluun! Saako tuosta rekkarista tai firman nimestä selvää? Aika ja paikka on tarkasti tiedossa, joten sinänsä kuski varmaan löytyy.

    On kyllä melkoisia teiden ritareita näiden ammattilaisten joukossa - somettaminen ja leffojen katselu on myös vakiokauraa...
  12. #12
    Pienest kii.. ajelin sunnuntaina yhden auton perässä isoa tietä, kunnes se hidasti ja alkoi kääntymään edestäni keskiviivan yli vasemmalle. Olin siinä suht lähellä takana.. no se kääntyi pois edestä, niin jumalauta siellä oli vastaantuleva auto joka oli päättänyt kääntyä samalla siitä mun edestä oikealle. Se ei ollu nähnyt mua sen mun edellä ajaneen auton takaa, enkä minäkään sitä. Vähän mulla käsi kyllä nousi, onneks en ollu avaamassa...
    Ajelin eilen yhden vanhemman rouvan perässä, hän ryhmittäytyi tien oikeaan laitaan Corollalla, jotenkin ajattelin niin että ohittaisin vasemmalta, mutta joku tuossa ajolinjassa kertoi siitä että hän olisi kääntymässä vasemmalle sivutielle joka johtaa talon pihaan. Niinpä se kääntyikin ja laittoi vilkun siinä kääntyessään päälle.

    Kerran ajoin autolla nokan vähän jo risteykseen, olin kääntymässä vasemmalle. Sieltä oli tulossa umpikaappi-jakeluauto ja olin jo menossakin, kun sen auton takana katveessa ajoi joku moottoripyörä, oli Dragstar tai vastaava. Hän näytti keskaria minulle. Mutta tosiaan motoristin tuossa olisi pitänyt tehdä itsestään näkyvä, eli ei ajaa siellä katveessa, vaikka kuinka oikeassa olisikin ollut.

    Sitten kerran meinasin ajaa liikenneympyrässä autolla Monkey-kuskin päälle, se mopedi oli kokonaan autoni tuulilasin pilarin katveessa, en nähnyt mopoa misään vaiheessa, kunnes se yht'äkkiä vain ilmestyi näkökenttääni ja melkein osuin, mopokuski ehti väistää.

    Puolassa ajoimme joskus sellaiseen liittymään, jossa oli X-risteys ja päätiellä liikenteenjakajat eli saarekkeet. Oikealta kolmion takaa oli tulossa auto, joka odotti meitä. Sen takaa tuli auto, joka kääntyi oikealle, eikä nähnyt meitä, eli ilmeisesti olimme tuulilasin pilarin takana katveessa. Tämä meni niin läheltä että etupyörä otti saarekkeen reunakiviin kiinni ja oikea polvi osui auton kulmaan, mutta emme kaatuneet.

    Puolassa tuli nelikaistaisella tiellä vastaan hakerekka, jota jo seurasin vähän aikaa. Takana oli autojono ja sen rekan kuorman päällä oli aaltopelti, joka alkoi lepattamaan. No, se pelti 2 x 10 m lähti sieltä lentoon ja lensi meidän päiden päältä kypäriä hipoen takana tulleen auton päälle ja siitä tien sivuun. Tuossa vedimme päät alas, jarrutus sen mukaan että takana tulevat eivät aja päälle ja väistö tien reunaan, jos olisimme olleet metrin edempänä tai taempana, en ehkä kirjoittaisi tätä...

    Sanotaan että pitkällä kokemuksella jotenkin oppii arvioimaan ja lukemaan muiden liikkeitä tuolla liikenteessä.

    Eikä tämä tarina liity aiheeseen, muuten kuin siltä osin että miten tuolla selviää yleensä hengissä.
    Viimeksi muokannut: HAA; 21.07.2017 klo 15:21.
  13. #13
    Hyvä! Tehdään tästä kunnon someraivo! Kukkahattutädit liikkeelle näytetään somen voima!
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  14. #14
    Lainaa HAA kirjoitti Katso viesti
    Sanotaan että pitkällä kokemuksella jotenkin oppii arvioimaan ja lukemaan muiden liikkeitä tuolla liikenteessä.

    Eikä tämä tarina liity aiheeseen, muuten kuin siltä osin että miten tuolla selviää yleensä hengissä.
    Näemmä tuurilla. Jos olisit toiminut havaintojen perusteella oikein, niin olisit antanut hakerekan mennä tai olisit pyyhkäissyt välittömästi etkä jäänyt roikkumaan siihen perään, jonne se pelti todennäköisimmin putoaa. Nyt pääsi on paikallaan silkan onnen takia.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  15. #15
    Tuolla ajetaan sellaista 150 km/h jonossa, joten reaktioaikaa on sen mukaan tai ei ole. Tarkoituksenani oli vain kertoa vaaratilanteista, joita voidaan välttää jatkossa. Tuolla tulee takana autoja ja edessä, joten siellä ei oikein voi mihinkään edes väistää. Herrat NOx ja Z-man, kiitos rakentavasta palautteestanne!
  16. #16
    Lainaa gixxerman kirjoitti Katso viesti
    Tästä katsoen
    https://youtu.be/y_rTNGN0Vt4
    Tänä aamuna noin 4.50,töihin mennessä.
    Ei kait kuski jaksanut enää kiertää virallista reittiä.
    hyvä... Oikeen tosiammattilainen puikoissa... Ei pysty sanomaan kuvasta onko nälkäkilpinen, mut uudenkarhee ja toi tuulihöylän logo on jotenkin todella tuttu mut en nyt just muista kenen... Ainakaan ovessa ei ole nimeä josta voi myös saada sakot (ite selvisin varoituksella kun ainoastaan paikkakunta puuttuu...) sekä mun mielestä ei vielä oo oikeen päivävalokeli tuossa...
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  17. #17
    Lainaa HAA kirjoitti Katso viesti

    Eikä tämä tarina liity aiheeseen, muuten kuin siltä osin että miten tuolla selviää yleensä hengissä.
    Hyviä esimerkkejä HAA.
    Kiitos!
    Noin se vaan menee.
    Kilometrien ja vuosien myötä tulee jotain hiljaista tietoa tuonne päähän, joilla selviää tilanteista.
    Ennakointi on jotenkin sitten aivoihin rakennettu.
    Ei sitä voi edes opettaa.

    Minullekin kävi viikko sitten aika läheltä piti tilanne.
    Auto ajoi eteen liikenneympyrässä.
    Olin menossa suoraan ihan hyvää vauhtia Heikinlaaksossa Helsingissä.
    Jotenkin vain vaistosin, että tuo ei näe minua.
    Tiukka jarrutus ja väistö pelastivat yhteentörmäyksen.
    Lopulta oltiin molemmat pysähtyneinä vierekkäin.
    Minä ihan liikenneympyrän sisällä ja auto puolen metrin päässä oikealla vierelläni.
    Siis samaan suuntaan menossa, koska olin väistänyt 90 astetta.
    No jatkoin matkaa sinne mihin olin menossa ohittaen sen auton nokan ja autokuski jäi varmaan miettimään, että mitä tässä oikein tapahtui.
    Pekka
  18. #18
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    hyvä... Oikeen tosiammattilainen puikoissa... Ei pysty sanomaan kuvasta onko nälkäkilpinen, mut uudenkarhee ja toi tuulihöylän logo on jotenkin todella tuttu mut en nyt just muista kenen... Ainakaan ovessa ei ole nimeä josta voi myös saada sakot (ite selvisin varoituksella kun ainoastaan paikkakunta puuttuu...) sekä mun mielestä ei vielä oo oikeen päivävalokeli tuossa...
    Pysäytyskuva kohdasta 0:25 näyttää että nimi ja tod.näk paikkakuntakin on laitettu katon "kanttiin" siihen oven yläpuolelle, ainakin kaksi riviä teksitä siellä on. Ei vaan saa selvää tekstistä. Mäkin olen nähnyt tuon kettu- tai koiralogon jossain...

    -jp-
    Iloa elämään: BMW R1250GSA 40y Edition & R1200GSA Triple Black
  19. #19
  20. #20
    kannatas varmaan laittaa jakeluun filmin pätkä ennen kun teistä samoilla seuduilla kulkevista joku killuttelee
    tossa pyykinkuivaus telineessä........
    tietysti kävis vaikka niiden omaan naamakirjaan ajotapa esittelyksi....
  21. #21
    Lainaa gixxerman kirjoitti Katso viesti
    ... Ei kait kuski jaksanut enää kiertää virallista reittiä.
    Surullista, jos ammattikuski on niin väsyny. Nopeudesta vois päätellä, että ei ole ensimmäinen kerta. Alan vaihtoa vois suositella, ennenkuin tässä keneenkään sattuu tuollasen takia.

    Kaikenlaisia "eteen kääntyjiä" kyllä näkee lähes päivittäin, mutta tällaset ihan väärin ajavat on vähän harvinaisempia onneks.

    Hyvä, ettei tässä käynyt kenellekään mitään.
    Suzuki SV1000N 2003
  22.  
  23. #22
    Lainaa Pekkavee kirjoitti Katso viesti
    Minullekin kävi viikko sitten aika läheltä piti tilanne.
    Auto ajoi eteen liikenneympyrässä.
    Olin menossa suoraan ihan hyvää vauhtia Heikinlaaksossa Helsingissä.
    Jotenkin vain vaistosin, että tuo ei näe minua.
    Tiukka jarrutus ja väistö pelastivat yhteentörmäyksen.
    Lopulta oltiin molemmat pysähtyneinä vierekkäin.
    Minä ihan liikenneympyrän sisällä ja auto puolen metrin päässä oikealla vierelläni.
    Siis samaan suuntaan menossa, koska olin väistänyt 90 astetta.
    No jatkoin matkaa sinne mihin olin menossa ohittaen sen auton nokan ja autokuski jäi varmaan miettimään, että mitä tässä oikein tapahtui.
    Heh. Sillain jännä, että samassa ympyrässä minullekin on käynyt samoin pari kertaa. Toisella kerralla olin varma, että kolahtaa, väliin ei montaa senttiä jäänyt.. Olen siis tullut pohjoisesta ja sieltä oikealta, Nesteen puolelta tulevat eivät vaan jostain syystä näe jo ympyrään ajanutta ajoneuvoa?
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.