Tulokset 1:st 22:een 22:sta
    Tst katsoen
    https://youtu.be/y_rTNGN0Vt4
    Tn aamuna noin 4.50,tihin menness.
    Ei kait kuski jaksanut en kiert virallista reitti.
    M tulen kaukaa,kauas menenkin,j taakse asfaltin ptk,ja silloin tiedn sen,m riippuvainen ole en,kun tiell luukutan prtk.(Hannele Suominen)
    Mitt een vrin,itselle se nkyy
    M tulen kaukaa,kauas menenkin,j taakse asfaltin ptk,ja silloin tiedn sen,m riippuvainen ole en,kun tiell luukutan prtk.(Hannele Suominen)
    Hyvin nky. Kiire olisi tullu pyrtielle.
    BMW 1200 GSA
    voi paskan kkk... adville:n avatar
    Liittyi Jun 2008
    Nokian parkkitalon takapiha
    MotOrg ry jsen
    tl toi on ihan jokapivist kun noi kyln suurimman kuljetusliikkeen rekat ei ilmeisesti taivu keskelt, ja niill on pakko vet toi 110 tien ympyr suoraan lpi molempiin suuntiin
    HRD vh125 silverhorse -86
    V-max 1700 "Tohatsu"
    GSX-R 1100
    huskyTE410
    Yamaha XJ650 Turbo -84
    Triumph Legend TT -01
    600sec V12
    Jaguar xj6
    Tuo on jo sen verran iso juttu ett kiikuta video poliisille.

Tollaset pit saada tienplt ja etenkin noista hommista pois. Niin kiire ei ole.
    Viimeksi muokannut: TuppervaariNG; 19.07.2017 klo 03:15.
    Lainaa TuppervaariNG kirjoitti Katso viesti
    Tuo on jo sen verran iso juttu ett kiikuta video poliisille.

Tollaset pit saada tienplt ja etenkin noista hommista pois. Niin kiire ei ole.
    samaa mielt toiset ei opi ilman julkisia jatko opintoja yhteisi pelisntj....
    pist mtv ja poliisi koska poliisi ei puutu asiaan jos on tuttu...
    Samaa mielt, perus facebook kierto ja joku iltalehti niin eikhn kuski kuule.
    Aika trke piittaamattomuutta, vauhtiaki nytt olevan jonku verran..
    Kawasaki ER-5 -97
    jutun otsikosta tuli mieleen tapaus kun ajelin 18.7 nordkapista kohti oulua, siin ennen muoniota kiireinen pikkuauto ohitti minut ja kun tultiin muonioon niin sitte ryshti pari rekkaa kolaroi ja etummaisesta autosta irtosi sellanen 7 tonnin vaunu joka osui tuohon pikku auton keulaan samalla nin kun tuo pern ajanut rekka valui pikkuhiljaa kohti ojaa kuski retkottaen ratin pll onneksi pyshtyi ojan pientareelle eik kipannut nurin, pienest se on joskus kiinni joku kymmenen metri ja olisin osunut tuohon vaunuun jos olisin ajanut pikkasen nopeemmin eik tuo auto olisi ohittanut minua, ojaan ajanut rekkakuski tokeni samaan aikaan kun avasin hytin oven ja kyselin vointia hieman kuului kirosanoja siin mutta onneksi ei pahemmin kynyt kenellekkn
    Pienest kii.. ajelin sunnuntaina yhden auton perss isoa tiet, kunnes se hidasti ja alkoi kntymn edestni keskiviivan yli vasemmalle. Olin siin suht lhell takana.. no se kntyi pois edest, niin jumalauta siell oli vastaantuleva auto joka oli pttnyt knty samalla siit mun edest oikealle. Se ei ollu nhnyt mua sen mun edell ajaneen auton takaa, enk minkn sit. Vhn mulla ksi kyll nousi, onneks en ollu avaamassa...
    ZX6R-05 (RF900R, XJ600S)
    Ehdottomasti laajaan jakeluun! Saako tuosta rekkarista tai firman nimest selv? Aika ja paikka on tarkasti tiedossa, joten sinns kuski varmaan lytyy.

On kyll melkoisia teiden ritareita niden ammattilaisten joukossa - somettaminen ja leffojen katselu on mys vakiokauraa...
    Pienest kii.. ajelin sunnuntaina yhden auton perss isoa tiet, kunnes se hidasti ja alkoi kntymn edestni keskiviivan yli vasemmalle. Olin siin suht lhell takana.. no se kntyi pois edest, niin jumalauta siell oli vastaantuleva auto joka oli pttnyt knty samalla siit mun edest oikealle. Se ei ollu nhnyt mua sen mun edell ajaneen auton takaa, enk minkn sit. Vhn mulla ksi kyll nousi, onneks en ollu avaamassa...
    Ajelin eilen yhden vanhemman rouvan perss, hn ryhmittytyi tien oikeaan laitaan Corollalla, jotenkin ajattelin niin ett ohittaisin vasemmalta, mutta joku tuossa ajolinjassa kertoi siit ett hn olisi kntymss vasemmalle sivutielle joka johtaa talon pihaan. Niinp se kntyikin ja laittoi vilkun siin kntyessn plle.

Kerran ajoin autolla nokan vhn jo risteykseen, olin kntymss vasemmalle. Sielt oli tulossa umpikaappi-jakeluauto ja olin jo menossakin, kun sen auton takana katveessa ajoi joku moottoripyr, oli Dragstar tai vastaava. Hn nytti keskaria minulle. Mutta tosiaan motoristin tuossa olisi pitnyt tehd itsestn nkyv, eli ei ajaa siell katveessa, vaikka kuinka oikeassa olisikin ollut.

Sitten kerran meinasin ajaa liikenneympyrss autolla Monkey-kuskin plle, se mopedi oli kokonaan autoni tuulilasin pilarin katveessa, en nhnyt mopoa misn vaiheessa, kunnes se yht'kki vain ilmestyi nkkenttni ja melkein osuin, mopokuski ehti vist.

Puolassa ajoimme joskus sellaiseen liittymn, jossa oli X-risteys ja ptiell liikenteenjakajat eli saarekkeet. Oikealta kolmion takaa oli tulossa auto, joka odotti meit. Sen takaa tuli auto, joka kntyi oikealle, eik nhnyt meit, eli ilmeisesti olimme tuulilasin pilarin takana katveessa. Tm meni niin lhelt ett etupyr otti saarekkeen reunakiviin kiinni ja oikea polvi osui auton kulmaan, mutta emme kaatuneet.

Puolassa tuli nelikaistaisella tiell vastaan hakerekka, jota jo seurasin vhn aikaa. Takana oli autojono ja sen rekan kuorman pll oli aaltopelti, joka alkoi lepattamaan. No, se pelti 2 x 10 m lhti sielt lentoon ja lensi meidn piden plt kypri hipoen takana tulleen auton plle ja siit tien sivuun. Tuossa vedimme pt alas, jarrutus sen mukaan ett takana tulevat eivt aja plle ja vist tien reunaan, jos olisimme olleet metrin edempn tai taempana, en ehk kirjoittaisi tt...

Sanotaan ett pitkll kokemuksella jotenkin oppii arvioimaan ja lukemaan muiden liikkeit tuolla liikenteess.

Eik tm tarina liity aiheeseen, muuten kuin silt osin ett miten tuolla selvi yleens hengiss.
    Viimeksi muokannut: HAA; 21.07.2017 klo 14:21.
    Hyv! Tehdn tst kunnon someraivo! Kukkahattutdit liikkeelle nytetn somen voima!
    Poista hiritsevt mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
    Lainaa HAA kirjoitti Katso viesti
    Sanotaan ett pitkll kokemuksella jotenkin oppii arvioimaan ja lukemaan muiden liikkeit tuolla liikenteess.

Eik tm tarina liity aiheeseen, muuten kuin silt osin ett miten tuolla selvi yleens hengiss.
    Nemm tuurilla. Jos olisit toiminut havaintojen perusteella oikein, niin olisit antanut hakerekan menn tai olisit pyyhkissyt vlittmsti etk jnyt roikkumaan siihen pern, jonne se pelti todennkisimmin putoaa. Nyt psi on paikallaan silkan onnen takia.
    Kannatti hert
    Tuolla ajetaan sellaista 150 km/h jonossa, joten reaktioaikaa on sen mukaan tai ei ole. Tarkoituksenani oli vain kertoa vaaratilanteista, joita voidaan vltt jatkossa. Tuolla tulee takana autoja ja edess, joten siell ei oikein voi mihinkn edes vist. Herrat NOx ja Z-man, kiitos rakentavasta palautteestanne!
    Lainaa gixxerman kirjoitti Katso viesti
    Tst katsoen
    https://youtu.be/y_rTNGN0Vt4
    Tn aamuna noin 4.50,tihin menness.
    Ei kait kuski jaksanut en kiert virallista reitti.
    hyv... Oikeen tosiammattilainen puikoissa... Ei pysty sanomaan kuvasta onko nlkkilpinen, mut uudenkarhee ja toi tuulihyln logo on jotenkin todella tuttu mut en nyt just muista kenen... Ainakaan ovessa ei ole nime josta voi mys saada sakot (ite selvisin varoituksella kun ainoastaan paikkakunta puuttuu...) sek mun mielest ei viel oo oikeen pivvalokeli tuossa...
    Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Lainaa HAA kirjoitti Katso viesti

Hyvi esimerkkej HAA.
    Kiitos!
    Noin se vaan menee.
    Kilometrien ja vuosien myt tulee jotain hiljaista tietoa tuonne phn, joilla selvi tilanteista.
    Ennakointi on jotenkin sitten aivoihin rakennettu.
    Ei sit voi edes opettaa.

Minullekin kvi viikko sitten aika lhelt piti tilanne.
    Auto ajoi eteen liikenneympyrss.
    Olin menossa suoraan ihan hyv vauhtia Heikinlaaksossa Helsingiss.
    Jotenkin vain vaistosin, ett tuo ei ne minua.
    Tiukka jarrutus ja vist pelastivat yhteentrmyksen.
    Lopulta oltiin molemmat pyshtynein vierekkin.
    Min ihan liikenneympyrn sisll ja auto puolen metrin pss oikealla vierellni.
    Siis samaan suuntaan menossa, koska olin vistnyt 90 astetta.
    No jatkoin matkaa sinne mihin olin menossa ohittaen sen auton nokan ja autokuski ji varmaan miettimn, ett mit tss oikein tapahtui.
    Pekka
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    hyv... Oikeen tosiammattilainen puikoissa... Ei pysty sanomaan kuvasta onko nlkkilpinen, mut uudenkarhee ja toi tuulihyln logo on jotenkin todella tuttu mut en nyt just muista kenen... Ainakaan ovessa ei ole nime josta voi mys saada sakot (ite selvisin varoituksella kun ainoastaan paikkakunta puuttuu...) sek mun mielest ei viel oo oikeen pivvalokeli tuossa...
    Pysytyskuva kohdasta 0:25 nytt ett nimi ja tod.nk paikkakuntakin on laitettu katon "kanttiin" siihen oven ylpuolelle, ainakin kaksi rivi teksit siell on. Ei vaan saa selv tekstist. Mkin olen nhnyt tuon kettu- tai koiralogon jossain...

-jp-
    Iloa elmn: BMW R1200GSLC & R1200GSA Triple Black
    kannatas varmaan laittaa jakeluun filmin ptk ennen kun teist samoilla seuduilla kulkevista joku killuttelee
    tossa pyykinkuivaus telineess........
    tietysti kvis vaikka niiden omaan naamakirjaan ajotapa esittelyksi....
    Lainaa gixxerman kirjoitti Katso viesti
    ... Ei kait kuski jaksanut en kiert virallista reitti.
    Surullista, jos ammattikuski on niin vsyny. Nopeudesta vois ptell, ett ei ole ensimminen kerta. Alan vaihtoa vois suositella, ennenkuin tss keneenkn sattuu tuollasen takia.

Kaikenlaisia "eteen kntyji" kyll nkee lhes pivittin, mutta tllaset ihan vrin ajavat on vhn harvinaisempia onneks.

Hyv, ettei tss kynyt kenellekn mitn.
    Suzuki SV1000N 2003
  22.  
    Lainaa Pekkavee kirjoitti Katso viesti
    Minullekin kvi viikko sitten aika lhelt piti tilanne.
    Auto ajoi eteen liikenneympyrss.
    Olin menossa suoraan ihan hyv vauhtia Heikinlaaksossa Helsingiss.
    Jotenkin vain vaistosin, ett tuo ei ne minua.
    Tiukka jarrutus ja vist pelastivat yhteentrmyksen.
    Lopulta oltiin molemmat pyshtynein vierekkin.
    Min ihan liikenneympyrn sisll ja auto puolen metrin pss oikealla vierellni.
    Siis samaan suuntaan menossa, koska olin vistnyt 90 astetta.
    No jatkoin matkaa sinne mihin olin menossa ohittaen sen auton nokan ja autokuski ji varmaan miettimn, ett mit tss oikein tapahtui.
    Heh. Sillain jnn, ett samassa ympyrss minullekin on kynyt samoin pari kertaa. Toisella kerralla olin varma, ett kolahtaa, vliin ei montaa sentti jnyt.. Olen siis tullut pohjoisesta ja sielt oikealta, Nesteen puolelta tulevat eivt vaan jostain syyst ne jo ympyrn ajanutta ajoneuvoa?
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.