Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Osaisiko joku kertoa tarkemmin missä mahdollisesti on kuristukset tollasessa hondassa. Oma tuotu aikoinaan Saksasta ja papereissa 25kw. 93 vuosimalli kyseessä. Voi olla että on jo poistettu mut olis kiva tietää. Kulkee mittariin 140 just ja just. Mut kiihtyy nykien ja pikkusen ku höllää kaasua niin kiihtyy paremmin.
  2. #2
    Omassa vastaavassa, (ellei peräti ole mun entinen sulla nyt ) Oli kaasarissa joko kumi taikka joku prikka systeemi. En jaksa enää muistaa, purkautin sen pienessä nyrkkipajassa enkä saanut ikinä käteeni osia jotka poistettiin.

    Väittäisin kuitenkin tuosta sun koneesta jo kurit poistetun kun kerran kulkee 140, omalla kuritulla en meinannut päästä rekasta ohi, joten kurittu vaihti lieni siinä satasen paikkeilla. Niin ja nykyinen 750 ottaa vain 150km/h täysitehoisena.
    Lattia on liukas, eikä kukaan kerro.

    Honda Shadow VT600C -93 ( ex )
    Honda Shadow VT750C -05 ( ex )
    Honda Vtx 1300s -06 ( ex )
    Suzuki Intruder C1500T -14
  3. #3
    Okei. Kiitti vastauksesta. Uskon kans että jotain on poistettu. Häirittee vaan toi nykivä kiihdytys varsinkin nelosella. Kyllä se kakkosella kiihtyy hyvin mut nelosella miettii sen 3 sekkaa kääntää kaasun pohjaan. Enkä mä odota että mikään raketti olekaan mut just toi nykiminen risoo. Saisiko sit liian vähä bensaa...
  4. #4
    Jotain siellä saattaa olla pielessä, oma -93 kiihtyy nelosellakin ihan kivasti ja jos tietä riittää niin mittarin pohjaan asti. Mikä on sitten todellinen nopeus en tiedä, mutta mittari näytti yli 160.
    -00 Yamaha FZS 600
    -93 Honda VT600 Shadow
  5. #5
    On vähän vanha kesäinen kysymys, mutta laitan tähän oman arvioni nykimisen syystä. Yleensä ihmisellä on taipumus parannella pyöräänsä. Edellinen omistaja on saattanut lisätä ilmanputsariin reikiä tai poistaa sieltä sisältä jonkun kuristusletkun. Into ei ole kuitenkaan riittänyt suutinrumban aloittamiseen, siksi nykii, kun saa liikaa ilmaa. Voit tarkistaa räjäytyskuvista netistä, onko jotain muutoksia, tai katsoo Ebaystä kuvia pyöräsi putsarin takaosasta. Kun palautat putsarin alkuperäiseen malliin, seos on taas kohdallaan.
    Toinen syy voi olla on tyhjäkäyntisuuttimien tukkeutuminen. Ainakin Mc-Scatterilla myydään rassisarjaa, mistä löytyy sopiva rassi suuttimien puhdistamiseen.
    Jos haluaa rikastaa seosta, voi myös kokeilla pienentää putsarin tulokanavaa. Tai sitten aloitat suutinkokeilut isommilla suuttimilla.
  6.  
  7. #6
    moikka.
    oletko kokeillu semmoista,että ajat ilman ilmanputsaria ja peität kädellä imu reikää jos vaikka tarviisit jonkun erilaisen suodattimen itse kun aikoinaan piristin tuota 600.sta niin jouduin laittaa ameriikan putsarin en muista merkkiä, kuva saattaa löytyä. ärsyttävää tuo nykiminen varsinkin ohitus vaiheessa. tuo minun peli kulki todistetusti 160km/h.
    Hondax-11
    Honda CB750K vm-80/83.museo mp