Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 41:een 41:sta
  1. #31
    Erillisille vaihteistoöljyille on kyllä olemassa luokitus, GL.
    https://www.youtube.com/user/mtubeist
  2. #32
    Lainaa mek kirjoitti Katso viesti
    Erillisille vaihteistoöljyille on kyllä olemassa luokitus, GL.
    Juu, mutta puhe olikin siitä, onko tavallista moottoriöljyä nyt / aiemmin jotenkin optimoitu/lisäaineistettu vaihteistokäyttöön. Shyhanderin pohdinta taisi lähteä siitä, kun mchuurre tuossa aiemmin kertoi käyttävänsä Mobilin Rally Formula 5w-50 pyörissään talvikäytössä.
  3. #33
    XR:ään ainoa suositeltu viskositeetti, kuvittelisin toimivan muissakin malleissa - siis ainakin kytkimen kanssa varmemmin kuin autoöljyt. Kaipa vastaavaa löytyy muualtakin kuin BMW:n marmoritiskiltä?

    SAE 5W-40, API SJ / JASO MA2, Additives
    (e.g. molybdenum-based) are not permissible
    because they can attack coated components
    of the engine, BMW Motorrad recommends
    BMW Motorrad ADVANTEC Ultimate oil.
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  4. #34
    http://www.motonet.fi/fi/tuote/59305...ynteettinen-4L

    tuota olen nyt omalleni juottanut ja gastrollilta löytyy myös vastaava
    R1200RT -14 vesipää, sillä mennään
    aiemmat
    r1200rt -12
    1200 bandit
    650 aprilia pegaso
    yamaha rd 350
    yamaha rd 125
  5. #35
    Lainaa mh jkl kirjoitti Katso viesti
    http://www.motonet.fi/fi/tuote/59305...ynteettinen-4L

    tuota olen nyt omalleni juottanut ja gastrollilta löytyy myös vastaava

    Jovvain! Tämä vaihtuu aligessuunkin ennen kaamosta! Muissa ajolaitteissa tuo RF ympäri vuoden - ei pelkästään talvikäytössä......
  6. #36
    Lainaa mchuurre kirjoitti Katso viesti
    Jovvain! Tämä vaihtuu aligessuunkin ennen kaamosta!
    Ja täältä ko litku sopuhintaa...

    Viikossa tulee lähetys perille tänne Härmään...
    Suzuki Hayabusa
  7. #37
    Lainaa JSK kirjoitti Katso viesti
    Ja täältä ko litku sopuhintaa...

    Viikossa tulee lähetys perille tänne Härmään...
    On kyllä Motul 7100 4T, mutta viskositeetti tuossa on 10W-40
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  8. #38
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    ?.. mutta....
    Voi kyynel ...

    Olisko tuossa sit sopivampi https://www.rengas-online.com/cgi-bi...cle_disabled=1

    Siinä on rupulirengas purkin kyljessä, joten täytyy olla compatible
    Suzuki Hayabusa
  9. #39
    Lainaa JSK kirjoitti Katso viesti
    Voi kyynel ...

    Olisko tuossa sit sopivampi https://www.rengas-online.com/cgi-bi...cle_disabled=1

    Siinä on rupulirengas purkin kyljessä, joten täytyy olla compatible
    Ei aavistustakaan, mutta olisko tuossa maininta "off road", näyttäisi puuttuvan myös luokitus JASO MA2
    On kyllä oikeasti ihme touhua noiden varmaan satojen eri moottoriöljymerkkien, mallien ja luokitusten kanssa.. Mistähän se moottori mahtaa tietää mennäänkö maantiellä, maastossa, vai radalla.. Öljyjen valinta alkaa olla yhtä vaikeaa kuin tavallisen viilipurkin löytäminen ison marketin maitohyllystä.

    Itse en jaksa enää öljyjen kanssa puljata, vaan laitan sellaiset vaatimukset täyttävää, mitä ohjekirja suosittelee (merkillä ei väliä). Maksaako litra sitten vitosen enemmän tai vähemmän - ihan sama. Joku parikymmentä euroa / 10 tkm / 1 vuosi vaihtovälillä on täysin marginaalinen kustannus kaikkiin muihin mopomenoihin verrattuna.
    Viimeksi muokannut: J@ck; 09.08.2017 klo 01:08.
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  10. #40
    Lainaa mchuurre kirjoitti Katso viesti
    Joo, sen verran vain, eli ei vielä alkanut kunnolla pakastamaan edes...

    Itellä sama setti kutakuinkin tulossa, housut vain korvaan penkillä. Sama 400w lienee tuo laturi juu, ja jos vain jostain saisi selville mitä ruisku & pärrän oma elektroniikka vie, niin voisi alkaa laskemaan tosissaan... ?

    Epäilen että sen 110-120w häätyy rauhoittaa aligessulle, jotta käypi ite....
    Huuruksen arvaus osuu just kohilleen, eli mittausten mukaan, kierroksista riippuen sähköä kuluu ECU+ ZFE +mittaristo syö 100-120W välillä (4000-6000rpm)
    Life is a trip
    Do it on two wheels!
    --F800GS--
  11.  
  12. #41
    Lainaa Nysse kirjoitti Katso viesti
    Huuruksen arvaus osuu just kohilleen, eli mittausten mukaan, kierroksista riippuen sähköä kuluu ECU+ ZFE +mittaristo syö 100-120W välillä (4000-6000rpm)
    GREAT Tnx! Nysse...!
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12