Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    ### Löytynyt 20.7 ###
    ---------------------------------------------------------------------------------
    Varastettu Yamaha MT-01 Stage-2 Kirkkonummi, Masala 10-11.7

    Näin perkele pääs käymään että mun pärrä löysi uuden "omistajan".
    Ma ja ti välisenä yönä siis varastettiin Kirkkonummen Masalasta mun pyörä. Pyörä oli lainassa kaverillani minun lomamatkan ajaksi ja tiistaiksi sovittiin palautus. Vaan eipä ollut enää tiistaina mitään mitä palauttaa.
    Pelkään että pärrä on jo poistunut maasta. Suomessahan nuo on sen verta harvinaisia että edes osien myynnin luulisin olevan hazardia liiketoimintaa.

    Rungonnumero: JYARP121000009699

    Tällainen siis kyseessä:
    Oikea1.jpg
    Oikea2.jpg
    Vasen1.jpg

    Tais jäädä ratailut sikseen tältä kesältä.
  2. #2
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    No voi perkele ! Toivottavasti oma pyörä on kotona, kun palaan mökiltä...

    Toivottavasti löytyy jossain vaiheessa, ja kunnossa, mutta todennäköisyys on kuten itsekin totesit huono.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  3. #3
    Kurja mäihä, pidetään silmät auki tuolla ajellessa jos tulis kohille. Jaksamista ketutuksesta huolimatta
    GSR750
    ex.Z800
    ex.ER6n
  4. #4
    Mahtaako kaikissa MT-01ssä olla jo ajonesto?
    Jos on, niin tuskin tulee ajamalla vastaan.

    Näissä "varastettu" ilmoituksissa voisi mainita, onko rätkä varustettu ajonestolla.
    Nimittäin jos on, niin silloin sitä ei ole varastettu hetken päähänpistosta, koska ajonestolaitteen ohitus ei jokaiselta huviajelijalta onnistu...
  5. #5
    Saatanan apinat ku ei välitä siitä että pyörällä on omistajalleen muutakin kuin rahallista arvoa. Jaksamista vitutukseen.
    -------------iso ähvä--------------------
  6. #6
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Mahtaako kaikissa MT-01ssä olla jo ajonesto?
    Jos on, niin tuskin tulee ajamalla vastaan.

    Näissä "varastettu" ilmoituksissa voisi mainita, onko rätkä varustettu ajonestolla.
    Nimittäin jos on, niin silloin sitä ei ole varastettu hetken päähänpistosta, koska ajonestolaitteen ohitus ei jokaiselta huviajelijalta onnistu...
    Olen ymmärtänyt että se Yammun "koodattava" avain on yhtäkuin ajoneston koodi. Jos näin on niin eikös kaikissa MT-01 ole silloin ajonesto aina ensimmäisestä vm 2005 lähtien? Jos "ajonesto" tuosta systeemistä on väärä sana niin olen käsittänyt väärin ja pahoittelen. Ajamistahan (käynnistymistähän) se kuitenkin estää, eli pelkkä mekaaninen avain ei riitä, vaan täytyy olla koodattu.
  7. #7
    Jos on ajonesto, niin silloin sitä ei ole mikään piripää vienyt, vaan mitä ilmeisemmin siirretty idän ihmeiden pakettiautoon ja matkalla jonnekin kauemmaksi?
    R.I.P Jaska - Motoristi
    Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
    Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
  8.  
  9. #8
    Pyörä on löytynyt.
    Löytynyt itse asiassa jo 20.7, mutta nyt vasta hoksaan ilmoitaa täälläkin.

    Pyörää ei ole päästy ajamaan/käyntiin, mutta taluttaessa onnistuttu kuitenkin kaatamaan molemmille puolille.
    Vähän joka paikka ottanut rupea ja kolhua.

    Hannu