Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Moi
    Onko kellään tietoa/ kokemusta mistä johtuu. Mulla on Honda Shadow VT 800 c 1988. Kardaaniveto Usa Pyörä kun esim. ajaa vaikka 70km/t ja kiertää kaasua niin Alkaa tärisemään. mut kieroslukumittari ei nouse.
  2. #2
    Kyllähän se V2 kone täristää, se on fakta...varsinkin kiihdytyksissä, jos et yhtään pienempää pykälää tarjoa.
    Anna koneen täristä ja nauti maisemista! Muussa tapauksessa pitänee vaihtaa rivineloseen, niin kyyti on paljon tasaisempaa
    XT1200Z
    M1800R2
  3. #3
    joo ekaksi tulee mieleen että lupsuteltu isolla vaihteella ihan liian pienillä kierroksilla ja sit kun yrittää antaa äkisti hanaa niin kone protestoi väärinkäyttöä vastaan. vaikka on kustomi kyseessä niin tarttee sekin hieman kierroksia.

    jos ei ole tuosta kyse niin sit laitteessa vikaa. vaikka on matalatehoinen kustomi niin kyl sen pitäis pikku tärinästä päästä yli ja vauhdin kasvaa.
    Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
  4. #4
    Kiitos vastauksista.
    Kierokset oli liian pienet. Mulla oli tätä ennen Honda cbr 1000 Minä vertasin siihen kun se lähti kiihtymään hyvin.
  5. #5
    Apua. Olen vielä kotoa 650 Km Kyläilemässä.
    Nyt tuli Hondaan vt 800 Kardaaniveto sellainen vika että aivan kuin ratas luistaisi. Eikä kulje yli 85 km/t. Varmaan tulee perästä. Vai mistä lienee.
  6. #6
    "Rattaat" eivät luista, ne joko vetää tai sitten ei vedä. Jos joku luistaa, se on kytkin, mutta silloin nousee kierroksetkin. Aloitusviestin mukaan eivät kierroksetkaan nouse, kun tärisee, mutta kuitenkin huippunopeus on noussut 70 -> 85 km/h. Kokeilisin nyt aluksi säätää kytkinvaijeria, mutta edellä kuvatun mukaan ei vika siinäkään olisi, mutta kuitenkin...
  7. #7
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    "Ratas" voi jossain murteessa tarkoittaa etu- tai takapyörää. Ääni kytkimen luistamiselle.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  8.  
  9. #8
    Kiitos vastanneille. Vika löytyi. Öljyä oli liian vähän moottorissa. Siksi vaihteet lonksutti.