Sivu: 4 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 136:sta
  1. #91
    Mahtavaa! Toivottavasti mopo on uuttakin ehommassa iskussa
    Voisin kuvitella että Rein ja Elbe jokien laaksot tarjoisi mielekkäitä ajomaisemia linnoineen. Ruåtsin läpiajorangaistusta ei voi tehdä muuten kuin mahd. nopeasti
    BMW K1200rs
  2. #92
    Kesäretki 2017 ² -Päivä 1. Vai lasketaanko se 9:si.
    https://youtu.be/kQGqiQmSmm8
  3. #93
    Mukava rento meininki taas videolla! Kursori (?) vähän häiritsi videolla varsinkin Berliinin pätkien kohdalla heilumassa, tuli kiinnitettyä aluksi siihen huomiota liikaa ja itse video piti sit katsoa uudemman kerran Berliinin kohdalta.
  4. #94
    Excellentos materialos!

    Harz-vuoristo piti itsekin käydä kokeilemassa tänä kesänä, sade vaan sotki suunnitelmat. Sinne on päästävä uudestaan. Mahtavaa seutua
    Triumph Tiger 900 GT Pro
    BMW F700 GS
    Honda VFR800
    Suzuki GSF 600S
    Suzuki GSX 750
    Suzuki GS 500 E
  5. #95
    Lainaa joonabbi kirjoitti Katso viesti
    Mukava rento meininki taas videolla! Kursori (?) vähän häiritsi videolla varsinkin Berliinin pätkien kohdalla heilumassa, tuli kiinnitettyä aluksi siihen huomiota liikaa ja itse video piti sit katsoa uudemman kerran Berliinin kohdalta.
    Itse en bongannut kursoria. Se saattoi olla mun glyyvari. Se on melko häiritsevä
  6. #96
    Hauska seurata videoitasi
    Moto Guzzi V85TT
    Victory Hammer S -10
    Moto Morini Corsaro Veloce -07
    Honda NX 650 Dominator -93
    Honda VFR 750 f -95
    Kawasaki GPX 600 R -96
    Honda CB 450 twin, -74 ?
    Solifer SM -77
    Solifer Export -73
  7. #97
    Ja retki jatkuu, mahtavaa
    Suzuki Hayabusa vm.2010 2017->2020
    ex. Suzuki GSF 1250SA vm.12 2015->R.I.P 2017 19.6 Sveitsissä
    ex. Yamaha FZ6N vm.04 2012->2015
  8. #98
    Eipä näkynyt kursoria täälläkään...
    Hienoa materiaalia kiinnostavista paikoista. Jatkoa odotellen.
    Historia opettaa vain sen, ettei historiasta koskaan opita mitään.
  9. #99
    Kyllä on hienoa settiä Tälläistä katsoo mielellään. Oikeastaan odottaa jopa lisää
    Kawasaki Z1000 - 2011
    Ex. Honda CB 600 F Hornet - 2010
  10. #100
    Lainaa ADVJuha kirjoitti Katso viesti
    Itse en bongannut kursoria. Se saattoi olla mun glyyvari. Se on melko häiritsevä
    Itse asiassa ainakin tuossa 15 minuutin kohdilla ja siitä jonkin verran eteenpäin hd-laadulla katsellessa tosiaan ruudulla vipeltää parikin valkoista kirkasta pikseliä eri tahtiin kuin mitä kuvakulma muuttuu. Vaalealla taustalla ei varmaan olisi huomannutkaan, mutta tummissa kuvissa otsassasi ja muurissa näkyivät hyvin. Aiemmissa videoissa ei ole osunut silmään, mikä lieneekään, tuskin kuitenkaan olet kovin isoja tuotannollisia muutoksia tällä välillä tehnyt.

    Tsemppiä jatkoon, näiden katselusta kyllä alkaa kehittyä ihan jäätävä matkakuume itsellekin.

    Edit: Jos pitäisi veikata, niin kameran kennossa on pari "jumittavaa" pikseliä, ja niiden vapiseva liike edestakaisin johtuu digitaalisen kuvanvakauttimen toiminnasta.
  11. #101
    No niinpä onkin!! Pisteet siellä vaeltaa! Hyvin Bongattu!!!
    Taitaa olla meigän kamera saanut kipeetä sen verran että näkee tähtiä. Tai sitten tuo ns. hämäräkuvaus bugailee.

    No mut homma jatkuu!! https://youtu.be/W-n-sZizUEQ

    Kiitos paljon kommenteista ja siitä että jaksatte katsoa näitä! Kannustaa kummasti tuunaamaan lisää!
  12. #102
    On kyllä pirun hyvää matkaraporttia! Kanava mennyt ajat sitte tilaukseen
    Minä menin tuon Rostok-Gedser välin heinäkuussa 2016 ja sillon laiva oli 1,5h myöhässä...
    Tanskaan pääsin vesisateessa ja pilkkopimeässä. Todellakin on huonosti niitä leirintäalueita tuollapäin kuten myös katuvaloja
    Mukava oli etsiä vieraassa paikassa ja pilkkopimeässä leiriskää... Eräs paikallinen herra opasti mut leirintäalueelle ja teltan sain pystyyn klo 23.30. Unta ei tarvinnu kauaa odotella kun aamulla olis startannut Munchenista ja siitä 900km ajoa sinä päivänä

    Jatko-osaa odotellessa
    BMW f650 Gs Dakar -01---> BMW F 800 Gs -08
  13. #103
    JEP!
    Kyllä meillä Suomessa on hyvä kun on lääntä retkeillä!

    Täs ois! Piti varttuu kotiin että pääsi julkaisemaan.

    https://youtu.be/muGHI0WErt8

  14. #104
    Hyvä loppupläjäys. Täsmälleen samaa mieltä noista ruotsin huoltiskahveista, pahempaa en o saanut missään. Kiitos kun muistutit.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  15. #105
    Mitämitä!

    Vaihtuiko kulkine Kotariin?
    Historia opettaa vain sen, ettei historiasta koskaan opita mitään.
  16. #106
    Ymmärsinkö oikein että jatkossa saattaa olla myös sorasurautus juttuja

    Kiitos kun jaoit reissua meidän muiden kanssa. Kovasti on tullut viihdyttyä. Jopa uudelleen katsottua mitä ei helpolla tapahdu ainakaan omalle osalle
    Kawasaki Z1000 - 2011
    Ex. Honda CB 600 F Hornet - 2010
  17. #107
    Mikään ei ole varmaa. Mutta tämän vuoden Kesäretki maalasi mielikuvaa tulevasta.

    - Suomi 100v
    - 400 000 km päällystämätöntä tietä.
    - Jokamiehenoikeudet

    Jos maailma lepää raiteillaan ja rakkahin vaimo suo, tulee tulevan vuoden kesäretki pyörimään yllämainittujen teemojen ympärillä.

    KTM kiinnostaa. On jo kiinnostanut pari vuotta. Nyt enemmän kuin koskaan. Offimmalle alustalle voisi kevyempi Kotari olla se oikea. Täytyy katsoa mitä syksy tuo tullessaan.
    Aikaisemmin ei Gessu ole antanut syytä katsoa muita. Mutta tämän kesän jäljiltä on ikonisen moottoripyörien kuninkaan kruunu hieman haalistunut silmissäni.
  18. #108
    Loisto teema

    Nyt täytyy aloittaa opiskelu järkevämmän kuvauksen suhteen. Tulee kuvattua liian pitkiä pätkiä joita ei edes itse jaksa katsoa. Tuo jutustelu ja muutamien pistekohteiden kuvaus aika ajoin elävöittää hienosti.
    Kawasaki Z1000 - 2011
    Ex. Honda CB 600 F Hornet - 2010
  19. #109
    Hienoja nopeita tuokiokuvia mukana. Nopeat kuvaleikkaukset toimiikin yllättävän hyvin. Kaikkea ei tosiaankaan tarvitse taltioida minuuttikaupalla. Hauska juttu myös noi kuvaleikkauksen synkat musan kanssa. Homma kehittyy, hienoa
    BMW K1200rs
  20. #110
  21. #111
    Olipahan melkone sarja.
    Nyt kun tämä on katsottu, niin voi katsella vanhempaa tuotantoa.
    Iso kiitos hienosta reissusta
    SE
  22. #112
    Kiitos mahti pätkistä! Sehän tais olla se pyöränvaihtokuume mikä siellä Ruotsissa alkoi iskeä?
  23. #113
    Näytti videolla, että vähän reilun tonnin laskun Saksassa kirjoittivat.

    Mitä oli kyseisellä rahalla BMW:lle tehty?

    Hienoja videoita ja kerronta tuki hyvin matkaa. Vastaavaa materiaalia vain lisää!
  24. #114
    Lainaa ADVJuha kirjoitti Katso viesti
    Mikään ei ole varmaa. Mutta tämän vuoden Kesäretki maalasi mielikuvaa tulevasta.

    - Suomi 100v
    - 400 000 km päällystämätöntä tietä.
    - Jokamiehenoikeudet

    Jos maailma lepää raiteillaan ja rakkahin vaimo suo, tulee tulevan vuoden kesäretki pyörimään yllämainittujen teemojen ympärillä.

    KTM kiinnostaa. On jo kiinnostanut pari vuotta. Nyt enemmän kuin koskaan. Offimmalle alustalle voisi kevyempi Kotari olla se oikea. Täytyy katsoa mitä syksy tuo tullessaan.
    Aikaisemmin ei Gessu ole antanut syytä katsoa muita. Mutta tämän kesän jäljiltä on ikonisen moottoripyörien kuninkaan kruunu hieman haalistunut silmissäni.
    Mielenkiintoisimmat paikat löytyvät suojateiden varsilta eikä niitä ole erikseen karttoihin merkitty. 1190R on jees niin kauan kuin pohja on kova. Meikäläisillä sorateillä hauska vietävä, paitsi orkkislaukuilla (woblaa 180 paikkeilla ja epävakaus alkaa jo 160 paikkeilla). Ite oon pitäny yhtä pientä sivulaukkua (vasemmalla puolella) ja ortliebin säkkiä pitkittäin takana, silloin ei woblaus kiusaa vaan voi päästellä vapautuneesti. Ja sitten on viisasta varoa ajamasta pehmeään paikkaan jossa joutuisi kääntymään vekslaamalla, etenkin takaperin ylämäkeen hivuttaminen on haastavaa, on tanko sen verran korkealla tämmöiselle 185cm pätkälle.

    Sitten jos pitää pienemmille poluille päästä niin olisi hyvä saada 50kg ajopainosta pois.

    Jos laitat pro-oilerin, ei tartte ketjuja juurikaan huoltaa. Koskee tietysti kaikkia ketjuvetoisia.

    Mielenkiinnolla odottelen seuraavia videopätkiä. Luulis että kohta saat sponssaajia ainakin kamerapuolelta!
    Viimeksi muokannut: Kotarikuski; 22.08.2017 klo 18:46.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  25. #115
    Lainaa joonabbi kirjoitti Katso viesti
    Kiitos mahti pätkistä! Sehän tais olla se pyöränvaihtokuume mikä siellä Ruotsissa alkoi iskeä?
    Se oli just se!
  26. #116
    Lainaa ltm kirjoitti Katso viesti
    Näytti videolla, että vähän reilun tonnin laskun Saksassa kirjoittivat.

    Mitä oli kyseisellä rahalla BMW:lle tehty?
    Oli pitkä lista toimenpiteitä. En ole jaksanut vieläkään tulkkauttaa koko listaa.
    Tarkoitus on tehdä semmottinen debrief-video matkan yksityiskohdista. Koitan siinä selvittää itsellenikin tarkemmin mitä kaikkea tapahtui.
  27. #117
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    Mielenkiintoisimmat paikat löytyvät suojateiden varsilta eikä niitä ole erikseen karttoihin merkitty. 1190R on jees niin kauan kuin pohja on kova. Meikäläisillä sorateillä hauska vietävä, paitsi orkkislaukuilla (woblaa 180 paikkeilla ja epävakaus alkaa jo 160 paikkeilla). Ite oon pitäny yhtä pientä sivulaukkua (vasemmalla puolella) ja ortliebin säkkiä pitkittäin takana, silloin ei woblaus kiusaa vaan voi päästellä vapautuneesti. Ja sitten on viisasta varoa ajamasta pehmeään paikkaan jossa joutuisi kääntymään vekslaamalla, etenkin takaperin ylämäkeen hivuttaminen on haastavaa, on tanko sen verran korkealla tämmöiselle 185cm pätkälle.

    Sitten jos pitää pienemmille poluille päästä niin olisi hyvä saada 50kg ajopainosta pois.

    Jos laitat pro-oilerin, ei tartte ketjuja juurikaan huoltaa. Koskee tietysti kaikkia ketjuvetoisia.

    Mielenkiinnolla odottelen seuraavia videopätkiä. Luulis että kohta saat sponssaajia ainakin kamerapuolelta!

    Laukkuhommat askarruttavat Kotarissa. (1290/1090 Adv R)
    Onko sinulla Touratechin zega pro laukut, vai?
    Bemarissa olen tykännyt alu-salkuista. KTM:ssä vastaavanlaiset laukut tuovat kokonais leveyttä kuormalle 8 cm lisää. Ei hyvä...
    Jokin muu optio pitäisi löytyä jos Kotariin lähtee.
  28. #118
    Holan tai Bumot laukut, laatukamaa, kohtuuhintaan.
    https://www.youtube.com/user/mtubeist
  29. #119
    Lainaa ADVJuha kirjoitti Katso viesti
    Laukkuhommat askarruttavat Kotarissa. (1290/1090 Adv R)
    Onko sinulla Touratechin zega pro laukut, vai?
    Bemarissa olen tykännyt alu-salkuista. KTM:ssä vastaavanlaiset laukut tuovat kokonais leveyttä kuormalle 8 cm lisää. Ei hyvä...
    Jokin muu optio pitäisi löytyä jos Kotariin lähtee.
    Mulla on ne ensimmäiset laukkumallit joissa oli myös kiinnityssalpojen jumittumista. Uudet on erinäköisiä (valmistajaa en tiedä), ja kiinnitystä on muutettu joustavammksi, woblausta ei pitäisi enää esiintyä. Mun laukuissa kannet ei aukea koko leveydeltä, joten aivan täyteen pakattua sisäkassia ei saa sisään eikä ulos. Mutta uudemmista laukuista en sitten tiedä, niitä en ole edes nähnyt.

    Materiaalilla ei liene lopulta merkitystä. Jos reissussa hajoo niin jesarilla ne kuitenkin niputetaan. Mahtaako sisäpuolen paljas alumiini värjätä kamoja?

    Itse painottaisin seuraavia: 1. Istuvuus pyörään, oli vaikka millainen siekailukampe niin joku roti pitäisi leveydessäkin olla. Ettei tule pioneerien siltaponttoonit mieleen. Tyhmää jos on pyörätön sivuvaunu kummallakin puolella. 2. Käyttö, aika ahkeraan tulee tarvetta kameralle, vesipullolle, visiirinputsausvehkeille navikin on hyvä sujauttaa pois näkyvistä kun käy sumpilla. Jos kansi aukeaa päältä ilman avaimia niin hyvä (kuten Givi keyless). 3. Sisäkassit. Niiden ei tarvitse olla tukevat (kuten Multissa, vievät tilaa), mulle riittää että kamat saa roudattua majoitukseen.

    Kamaa on nykyään valtavasti tarjolla, mutta sitten kun latoo pari toivomusta tiskiin niin kas kummaa, vaihtoehdot hupenee, usein ei löydy yhtään.

    Pohjoisen reissuja varten tein vasemmalle puolelle kiinnikkeen givin pienelle 21 litraiselle laukulle. Se on päältä avattava, tosin avaimella, mutta yhdellä salvalla, ja on vesitiivis. Ilta- ja yökamppeet taas ortliebin suojaan. Etelän reissuilla lukittavat on paremmat. Nyt olen käynyt multilla etelässä ja kottaraisella pohjoisessa.
    Viimeksi muokannut: Kotarikuski; 23.08.2017 klo 10:44.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  30.  
  31. #120
    Karavanaamari suopo:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Mar 2008
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa ADVJuha kirjoitti Katso viesti
    Laukkuhommat askarruttavat Kotarissa. (1290/1090 Adv R)
    Onko sinulla Touratechin zega pro laukut, vai?
    Bemarissa olen tykännyt alu-salkuista. KTM:ssä vastaavanlaiset laukut tuovat kokonais leveyttä kuormalle 8 cm lisää. Ei hyvä...
    Jokin muu optio pitäisi löytyä jos Kotariin lähtee.
    Mulla 1290SA ja Hepco&Beckerin laukut.
    Absit iniuria verbis, te absolvo....no eikä
    KTM Super Adventure 1290 -2015
    Exät FJR-2009, FJR-2004, Honda VF1100C-1984, Suzuki DR650
Sivu: 4 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345 ViimeinenViimeinen