Sivu: 3 / 5:sta EnsimminenEnsimminen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:st 90:een 134:sta
    Lainaa GKO kirjoitti Katso viesti
    Mys tll ollaan 10v tytn kanssa kilpaa vahdattu youtube-kanavaa: kuka ehtii ensimmisen nhd uusimman jakson. Tosi hienoa setti, kiitokset.
    Mahtavaa!! Mun 10v tytt pit iskn videoita lhinn nolona.
    Kiitos paljon ja lmpimt terveiset!!
    Lainaa ADVJuha kirjoitti Katso viesti
    Autoliiton jsenyys olisi hyvittnyt suoraan hinauksen ADAC:lla. Nyt sen sai itse maksaa ja karhuta takaisin vakuutusyhtilt. Toki jos evakuointifirma olisi ollut joku toinen pumppu, k Autoliiton yhtt.kumppani, ei jsenyydest ole apua.

Ifin ulkomaanpalveluosasto lupaili kustantaa evakuointikulut, missatun Turunlautan lippukulut ja moottoripyrn noutamisesta aiheutuvat matkustuskulut.
    Toistaiseksi on maksut vingutettu kortilla kovassa uskossa ett Vakuutusyhti tulee sovitusti vastaan, kunhan saan kuitit postitettua eteenpin.

Matkoilla on sattunut yht ja toista. Olen kyll oppinut luottamaan hyvn vakuutuspakettiin. Moporeissuilla tyskasko liikennevakuutus, green card, kattava matkavakuutus on jees jees!

Khyl m varmaan jatkossa katson sen Autoliitto-kortinkin (jos ei liian kallis ole). Onhan se prkl niin ij kuulua Autoliittoon!
    ei pahan hintanen se autoliitto meil on muksuilla joku perhejsenkortti samoilla eduilla
    eik ole ajoneuvolla vli jsenyys on henkoht vaikka olis vieras ajoneuvo
    Tytyy yhty kuoroon ja oikein erikseen ja tuelta ihmetell kuinka pystyt jo matkan aikana tuottamaan ja editoimaan noin korkeatasoista materiaalia. Vkisinkin epilytt ett touhuat ammatiksi nit... Pitki ajopivi ja sittenkin viel riitt aikaa ja intoa vst matskua kasaan, menee varmaan pikkutunneille... Itse olin kyll niin finaalissa omalla pikku reissullani iltaisin ettei mitn jakoa.

Suomalaisiakin motovideoita nytt olevan jo mukavasti tuubissa, mutta aika moni kompastuu tuohon perussyntiin, joka on mielestni se, ett nytetn pitki ja tylsi ajoptki, jotkut jopa dumppaa koko materiaalin ilman isompia editointeja. Mukavampi seurata jos joku kuljettaa tarinaa eteenpin ja puhelee pehmoisia vlill.
    Samaa mielt edellisten kanssa. Timanttista tarinaa laadulla tehtyn. Pitisi lyt aikaa katsoa mys noita aiempia tuotoksia. Omilta reissuilta on paljon kuvaa niin Alpeilta kuin Norjastakin. Kun en saanut niit muutaman vuoteen editoitua niin myin kamerankin pois. Ei vaan kyvyt riittnyt sellaiseen koostamiseen kuin olisin halunnut.
    XV1900A, XL600V ext XT1200Z, Moto Guzzi California EV, VL800, R1200GS, XL1000V, GSF1250SA, DL650, CBF600S,XL650V, ZR-7, XJ600S
    Aevan upeita videoita ja maisemia
    Alusta asti kyll pisti korvaan tuo Bemun venttiiliin raplatus, ei kuulostanut hyvlt.
    Mut toivotaan, ett tulee kuntoon ja valmistaja kantaa kunniakkaasti vastuunsa
    Kymco Visa R 50
    Yamaha Majesty 400
    Lainaa Getz kirjoitti Katso viesti
    Aevan upeita videoita ja maisemia
    Alusta asti kyll pisti korvaan tuo Bemun venttiiliin raplatus, ei kuulostanut hyvlt.
    Mut toivotaan, ett tulee kuntoon ja valmistaja kantaa kunniakkaasti vastuunsa

Bokseri on aina ollut tuossa Gessussa nakuttavaa sorttia. Toisinaan huolloissa venttiilien sdn jlkeen raplatus on jnyt vhemmlle. Toisinaan ei.
    Reissussa huomasin ett nakutus oli jokseenkin voimistunut pitkn Malente-Oberaudorf-pivn jlkeen, mutta en ajatellut sen olevan viel tavallisesta poikkeavaa. Kaprunissa renkaiden vaihdon yhteydess mekaanikko vei Gessun koeajolle eik hnkn tuntunut kiinnittvn asiaan huomiota.
    Videoiden raakamateriaalia lpi tapaillessa, olen mys kiinnittnyt huomiota ett naputus vlittyy kameran audioon eriselvsti...
    Noh, tied hnt

Eniweis... Vastuuttoman valmistajan huoltoktyri lhetti tnn laskun ja sanoi ett tule hakemaan omasi pois!
    -"Moottoripyrsi on nyt loistokunnossa Herr Mustonen!"

Nyt aletaan Ifin kanssa sumplimaan kotiutusta, ja kun saan askelmerkit selville laitan toimintasuunnitelman videolle
    Lainaa Paikkeri kirjoitti Katso viesti
    Vkisinkin epilytt ett touhuat ammatiksi nit...
    Mulla on kyll maaliman mukavin ammatti, mutta tm se ei ole!
    Lainaa TLi kirjoitti Katso viesti
    ...Kun en saanut niit muutaman vuoteen editoitua niin myin kamerankin pois. Ei vaan kyvyt riittnyt sellaiseen koostamiseen kuin olisin halunnut.
    Prkl! Nyt ostat sen kameran takasin ja tulet kymn Lahessa ni kydn tuo tuotantohomma lpi. Nykyvehkeill se on iisii.

Ensimminen snt, on ett se pit tehd HETI! Minullakin on useampi kovalevy jalostamatonta raakamateriaalia just sen takia kun sit ei ole tehty HETI!

Toinen snt on, ett "editointi" aloitetaan kuvatessa = Maks. 10 sek. klippej kerrallaan, vaikka ois kuinka hienot maisemat. (Usein kymmeness sekunnissakin on kahdeksan sekunttia liikaa.)
    Jos on hyv silm ja ajoitus kohdillaan 2-3 sek. klipit on parhaita. Ei kest editointi sitten koneella tai mobiililaitteella teltassa tai hotellissa k vessakynnin verran.

Semmosta
    Prkl! Nyt ostat sen kameran takasin ja tulet kymn Lahessa ni kydn tuo tuotantohomma lpi. Nykyvehkeill se on iisii.

Ensimminen snt, on ett se pit tehd HETI! Minullakin on useampi kovalevy jalostamatonta raakamateriaalia just sen takia kun sit ei ole tehty HETI!

Toinen snt on, ett "editointi" aloitetaan kuvatessa = Maks. 10 sek. klippej kerrallaan, vaikka ois kuinka hienot maisemat. (Usein kymmeness sekunnissakin on kahdeksan sekunttia liikaa.)
    Jos on hyv silm ja ajoitus kohdillaan 2-3 sek. klipit on parhaita. Ei kest editointi sitten koneella tai mobiililaitteella teltassa tai hotellissa k vessakynnin verran.

Semmosta
    Ehdottomasti tmn vuoden parasta setti tll foorumilla. Kultainen Venla luovutetaan parhaasta ohjauksesta, posasta, sivuosasta ja leikkauksesta

Olen tysin samaa mielt nist vinkeist, mit enemmn reissusta on aikaa, sit varmemmin videot j muistikortille ja tosiaan lyhyet useat otot ovat parhaita.
    BMW R1200GSA -17 + Honda Transalp 650 vm 2003 Winter edition
    Miten olet ottanut noita ajonaikaisia videoita kun kuvakulma vaihtelee? Onko joku teline, jonka paikkaa voi vaihdella vai ihan ksivaralta? Ja viel ett millaisella kameralla (lhinn mietin tuota kameran polttovli. Jos on ksivaralta niin ei paljon heilu).
    Ducati Multistrada 1200 -2015.
    Kun masentaa, muista ykknen on alhaalla ja loput yls.

Semmosta
    Eli sulla on jonkinlainen visio videosta jo ajellessa (="ksis"). Lyhyt ptk kerrallaan on oivallinen neuvo!

Itekkin olen huomannut ett tourinkissa ei kannata pitki ptki kuvata siin toivossa ett jotain "must"-kohtia tarttuis kortille. Liian pitki on omat ptkt olleet, materiaalia tulee vaan niin tolkuttomasti. Sit paitsi katsojahan ei tied mit on jnyt kuvaamatta (itekn ei kohta muista). Eik tule ongelmia kameran shkn riittmisen kanssa. Monipuolisuus on valttia.
    SF 1098S
    MTS 1200S
    1190R
    Hienot reissujutut - tuli kans kateltua 2017 putkeen. Toivottavasti vakuutusjutut menee kohdalleen.

Toinen snt on, ett "editointi" aloitetaan kuvatessa = Maks. 10 sek. klippej kerrallaan, vaikka ois kuinka hienot maisemat.
    Semmosta
    Tuo on taivahan tosi. Saako udella mit softaa kytt editointiin?
    En ole saanut aikaiseksi hommata muuta kun tuolla iMoviella saa tehty pakolliset, mutta joskus kaipaisi kyll enemmnkin...
    BMW K1200rs
    Lainaa Pete2 kirjoitti Katso viesti
    Miten olet ottanut noita ajonaikaisia videoita kun kuvakulma vaihtelee? Onko joku teline, jonka paikkaa voi vaihdella vai ihan ksivaralta? Ja viel ett millaisella kameralla (lhinn mietin tuota kameran polttovli. Jos on ksivaralta niin ei paljon heilu).
    Ksipelill olen kuvaillut. Mutkaptkill on kamera kyprss kiinni. Digitaalinen kuvanvakaaja kamerassa auttaa jokseenkin trinihin.
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    Eli sulla on jonkinlainen visio videosta jo ajellessa (="ksis").
    Pitkill etapeilla kyll ehtii kelata videon konseptia, mutta olen kyll liian putkiaivo liialliseen suunnitteluun. Ammutaan mit eteen sattuu, puhutaan mit puhutaan, sitten editointi pydlle.
    Lainaa Tannisto kirjoitti Katso viesti
    Tuo on taivahan tosi. Saako udella mit softaa kytt editointiin?
    En ole saanut aikaiseksi hommata muuta kun tuolla iMoviella saa tehty pakolliset, mutta joskus kaipaisi kyll enemmnkin...
    iMovie on loistava. Aikaisempina vuosina olen editoinut iMovien mobiilisovelluksella. Jopa se on mielestni riittv. Alkuvuodesta olen opetellut Final Cut Pro:ta. Final Cutilla editoin Nm viimeisimmt. Vaatii lpprin toki matkaan. Musiikit teen Garageband-knnykksovelluksella.
    Viel tuotannosta ja kalustosta yleens,
    Aidosti uskon ett tuotantoon tnpivn riitt parhaimmillaan nykyaikainen lypuhelin hyvll kameralla ja isolla muistilla. Kaikki muu on ylimrist hifityst
    Tmn lyhyen videon tuotin kokonaan knnykll. Kuva, Audio, musiikki ja julkaisu nettiin onnistuu kaikki kivasti yhdell laitteella. https://youtu.be/NKv0Bo5E-nc

What? Siis duunaatko s musiikitkin ite??? Ja koko roska tarvittaessa mobiilivehkeell?

Ei perkele. Taidan lopettaa omat kuvaamiset kokonaan, slittv rpellyst
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmek pyshdy symn

Suzuki GSX1300BKA B-King L0
    - Le roi est mort, vive le roi!
    PK-ryhmajo-ohje
    Viel tuotannosta ja kalustosta yleens,
    Aidosti uskon ett tuotantoon tnpivn riitt parhaimmillaan nykyaikainen lypuhelin hyvll kameralla ja isolla muistilla. Kaikki muu on ylimrist hifityst
    Tmn lyhyen videon tuotin kokonaan knnykll. Kuva, Audio, musiikki ja julkaisu nettiin onnistuu kaikki kivasti yhdell laitteella. https://youtu.be/NKv0Bo5E-nc

Kyll. Eip ole iPuhelimen lisksi juuri muuta tarvinnut mukana raahata en vuosiin. En jos siihen saisi siirretty matskut goprolta, niin voisi jtt lpprinkin kotiin (tai kaitpa sekin jotenkin onnistuu).
    Garage Bandin mobiiliversiokin on kyll aika uskomaton. Mutta hatunnosto tuolle ett olet jaksanut musat vnt itse. Ja sangen tyylikksti. Pointtina mys se, ett toisinaan YouTube on bannannut videoita musiikin tekijnoikeuksiin vedoten. Hieno meininki
    BMW K1200rs
    Lainaa riisor kirjoitti Katso viesti
    What? Siis duunaatko s musiikitkin ite???
    Kuulostaa hienolta kun sen noin sanoo
    Nit musiikin miksaus-ja looppi-sovelluksia on vissiin muitakin kun Garageband. Ei sit kai voi ihan musiikin tekemiseksi sanoa, mutta nill pystyy miksaamaan eri sampleista ja loopeista omia biisikokonaisuuksia. Sitten ei tule itkua tekijnoikeuksista kun julkaisee videoita.
    Lainaa Tannisto kirjoitti Katso viesti
    Kyll. Eip ole iPuhelimen lisksi juuri muuta tarvinnut mukana raahata en vuosiin. En jos siihen saisi siirretty matskut goprolta, niin voisi jtt lpprinkin kotiin (tai kaitpa sekin jotenkin onnistuu).
    Garage Bandin mobiiliversiokin on kyll aika uskomaton. Mutta hatunnosto tuolle ett olet jaksanut musat vnt itse. Ja sangen tyylikksti. Pointtina mys se, ett toisinaan YouTube on bannannut videoita musiikin tekijnoikeuksiin vedoten. Hieno meininki

Jep
    Kortinlukijoita lytyy kyll ainakin Omena-puhelimiin.

Mun 2013 Kesretken videoilta poistettiin YouTuben toimesta osin audiot kokonaan, vaikka kytin ns. "royalty free"-raitoja joista olin maksanut erikseen.
    Sittemmin olen siirtynyt tysin knnykn Garage Bandiin.
    eilen yvuorossa kattelin lpi videot, toivottavasti mopo tuli hyvn kuntoon.

mukavia maisemia, letkeaa kerrontaa ja tarina etenee. ninhn se pittki olla.

jotenki alko teh mieli reissuun. se on sit eri asia tulleeko siit taas reissukertomusta...
    '07 XX, '09 GSA, '91 5900GLX ja '89 W124.

onhan se komia pyr, mutta kuka sen viittis pest...

5 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)

Tm. Itsekin ajattelin ett onhan tuossa pitk talvi aikaa tehd videota, mutta eihn niit kaikkea nyansseja muista en kuukausien kuluttua ja muistot matkasta haalistuu. Sit tylmp se materiaalin perkaaminen on mit kauemmin ne on jhtyneet levynkulmalla...

Ja tm toinen snt. Tosiaankin, 5 minuutin ptkst saattaa tulla kytetty jokunen sekunti. Ei kukaan jaksa katsoa minuuttitolkulla motarilla ajamista vaikka olisi kuinka eksoottiset ja hienot maisemat. Tai en min ainakaan.
    Nyt menee pahasti OT matskuksi, sorry! Oli pakko kommentoida kanoottikalastusta. Hieno sooloinkkari, eik ole liian kiikker kalahommaan? Itse en soololla kalasta kuin poikkeustapauksissa, tandemilla sitten sit enemmn. Inarin harrit on pyydetty ja ensi viikolla Saimaalle ahvenen pyyntiin.
    Huikean hieno seikkailu tllaiselle rajoittuneelle joka saa/voi/ehtii ajamaan pari tonttua kesss. Mahtavuutta. Oli pakko katsoa kaikki ptkt kerralla
    Good to the bone
    ...
    Lainaa Miksa1 kirjoitti Katso viesti
    Nyt menee pahasti OT matskuksi, sorry! Oli pakko kommentoida kanoottikalastusta. Hieno sooloinkkari, eik ole liian kiikker kalahommaan? Itse en soololla kalasta kuin poikkeustapauksissa, tandemilla sitten sit enemmn. Inarin harrit on pyydetty ja ensi viikolla Saimaalle ahvenen pyyntiin.
    Mahtavuutta! Toivottavasti lytyvt Ahvenet. Inarin harreista en ole nhnyt kuin kuvia.

En ole viel saanut niin isoa kalaa kiinni ett olisi nurin vetnyt. Tuo on tommonen pack boat-kanootti. Suunniteltu "isomille" pojille/tytille, retki kyttn ja "kykenev" kalastukseen. Melko vakaa on, vaikka kevyt (11kg).

Mulla ei ole juurikaan kokemusta kanooteista yleens tai kajakeista. Tm on mulle uus juttu.
    Huomenna aamusta paluu Saksaan. Jos kaikki menee kivasti, mulla on mopo alla iltapivst.
    En ole tarkkaa paluureitti jaksanut suunnitella enk lauttoja varailla vaikka aikataulu on melko joustamaton. Kotiin thdtn maanantaiksi.

Katsotaan miten ky.
    Huomenna aamusta paluu Saksaan. Jos kaikki menee kivasti, mulla on mopo alla iltapivst.
    En ole tarkkaa paluureitti jaksanut suunnitella enk lauttoja varailla vaikka aikataulu on melko joustamaton. Kotiin thdtn maanantaiksi.

Katsotaan miten ky.
    kai loppureissusta videot jatkuu
    Kyll kamerat pakataan mukaan. Voin melkein luvata ettei maisemilla mssill tss loppumatkasta. Mutta eikhn jotain jonninjoutavuuksia vilmille tule.
  30.  
    Ei jny tuo huoltopaikka mieleen mutta jos se on vhnkin keskemmll niin Harz-vuoristo vois osua matkan varrelle. Eip se maisemallisesti ole alppien veroinen mutta mukavaa ajoptk lytyy, ainakin jos vertaa motarin jonoihin.
    SF 1098S
    MTS 1200S
    1190R
Sivu: 3 / 5:sta EnsimminenEnsimminen 12345 ViimeinenViimeinen