Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:st 30:een 58:sta
  1. #1
    Ymmrsinkhn oikein, ett motarilla rekan pern? Kohtuullinen vauhtiero varmaan ett noin ky vai onkohan taustalla jotain muuta?

    http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005282210.html
  2. #2
    Ajoin samasta paikasta ohi hieman ennen kuutta ja oli kyll pyr varsin lohduttomassa kunnossa. Toivotaan ett kuski selvi.

    Paikka oli melkein heti kahvila Roosan liittymn jlkeen. Vlill siin tuntuu tulevan "OHO"-tilanteita kun raskas liikenne liittyy 3-tielle ja vauhtierot muuhun liikenteeseen saattavat olla melkoiset.
  3. #3
    Motorg ry:n hallituksen varajsen, mainosmyynti- ja jsenetuvastaava Rane77:n avatar
    Liittyi Mar 2015
    MotOrg ry jsen
    Good Will Biker kolaroi vakavasti rekan kanssa.

    http://www.uusimaa.fi/artikkeli/5382...ynynen-teholla

    Vaikuttas ett kyse on Tonista. Toivottavasti ei mitn todella vakavaa ja ij psee viel tn kesn jatkaan ajamisia.
    rane77(t)moottoripyora.org
  4. #4
    ^ Oh my , pidetn peukkuja.
    *Honda VFR 800 V-tec 2004 ABS DCBS PGM-FI H.I.S.S Staintuned & Honda XL650V TransAlp 2002*
    *Does my bike make my butt look fast?*
  5. #5
    Ei hyvlt vaikuta:

    Koulukiusattujen tueksi mahtavaa 130 000 kilometrin "rautaperseajoa" eli Iron Butt Associaton Finladin 21 virallisen etapin matkaa ajaneen Toni Hynysen, 33, ajo katkesi rajusti perjantaina, kun mies trmsi varhain aamulla rekan pern. It-Uudenmaan poliisi kertoo, ett onnettomuus sattui hieman viiden jlkeen Hmeenlinnan vylll Stop-Cafen kohdalla. Kahvila on raskaan liikenteen kuljettajien suosiossa.

    Vaikeasti loukkaantunut Hynynen kuljetettiin Tln hoidettavaksi sairaalaan. Hn on nyt nukutettuna sairaalassa, kertoo hnen ystvns ja hankkeen projektin tiedottaja Saliven Gustavsson.
    http://www.iltalehti.fi/kotimaa/2017...53276_u0.shtml

    Kuulostaa ksittmttmlt onnettomuudelta, mutta sellaisissa olosuhteissa kai yllttvimmt tapahtuvatkin.

    Siin grilin kohdalla on riittvt hidastus- ja kiihdytyskaistat, joten rekankaan ei voi olettaa ajaneen kvelyvauhtia. Jos nyt yliptn oli grillill asioimassa.

    Ajoin itse eilen Tampereelle iltakymmenen aikaan ja silloin mietin useammassakin kohdassa, ett mentiin ihan sokkona kun aurinko paistoi suoraan edest silmiin, joka on tosi harvinaista kolmostiell pohjoiseen ajettaessa. Tyhm tietysti jatkaa tikkarin vauhtia, mutta mitp sit tutulla tiell himmailemaan..

    Tss tapauksessa ei tietysti siit ollut kyse, mutta ajovireys - tai sen puute - on aina trke kysymys.
  6. #6
    Sattuu siis paremmissakin piireiss...
    You have been banned for the following reason:
    alko vittuilee

    Date the ban will be lifted: Ei koskaan
  7. #7
    Lainaa Rane77 kirjoitti Katso viesti
    Good Will Biker kolaroi vakavasti rekan kanssa.

    http://www.uusimaa.fi/artikkeli/5382...ynynen-teholla

    Vaikuttas ett kyse on Tonista. Toivottavasti ei mitn todella vakavaa ja ij psee viel tn kesn jatkaan ajamisia.
    Onnettomuudesta en mitn tied, mutta jos tieto nukutuksessa pitmisest on totta, sen takana on todennkisesti aivoihin kohdistunut isku ja sen aiheuttama turvotus. Jos nin on, kannattaa haaveet tn kesn ajamisesta unohtaa ja toivoa, ett se olisi mahdollista ensi kesn.
  8. #8
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Sattuu siis paremmissakin piireiss...
    Tmn kommentin jttneell sankarilla taitaa joku kirist pn ymprill pahemman kerran.
    Jotain rajaa
    BMW S1000 XR
    Ducati Monster 1200 S
    Ducati 848 Dark
    Kawasaki ZZR 1400
    Honda CBR 1000 RR
    Honda CBR 1100 XX
    Honda VTR 1000 F

    Suzuki PV
    Tunturi Supersport
  9. #9
    Lainaa Vtr1000F kirjoitti Katso viesti
    Tmn kommentin jttneell sankarilla taitaa joku kirist pn ymprill pahemman kerran.
    Jotain rajaa
    Ei kirist, mutta on vaan jnyt semmoinen kuva, ett onnettomuudet ajaa ja aiheuttaa puusilmt, alisuorittajat ja muut liikenteen vtykset.
    Tosimotoristi selvi kaikesta vastaantulevasta kokemuksella, harjaantuneella silmll ja valoa nopeammilla reflekseill (neljtt taitoa en uskalla mainita)...

    Tai siis tmminen fiilis on tullut, kun lukee liikaa keskustelupalstojen tarinoita...
    You have been banned for the following reason:
    alko vittuilee

    Date the ban will be lifted: Ei koskaan
  10. #10
    Ai t oli se hyvn taidon bikeri.
    Kyllp sille nyt sattuu ja tapahtuu.
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until about 50.
  11. #11
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Ei kirist, mutta on vaan jnyt semmoinen kuva, ett onnettomuudet ajaa ja aiheuttaa puusilmt, alisuorittajat ja muut liikenteen vtykset.
    Tosimotoristi selvi kaikesta vastaantulevasta kokemuksella, harjaantuneella silmll ja valoa nopeammilla reflekseill (neljtt taitoa en uskalla mainita)...

    Tai siis tmminen fiilis on tullut, kun lukee liikaa keskustelupalstojen tarinoita...
    Sarkasmi sinlln on hieno taiteen laji mutta kaikella on aikansa ja paikkansa eik?
    BMW S1000 XR
    Ducati Monster 1200 S
    Ducati 848 Dark
    Kawasaki ZZR 1400
    Honda CBR 1000 RR
    Honda CBR 1100 XX
    Honda VTR 1000 F

    Suzuki PV
    Tunturi Supersport
  12. #12
    Ilmeisesti ajellut SS5000Kta, 5000 km kolmessa vuorokaudessa alkaen tiistaiaamusta. Spotista katsoen hll lepotauot jneet melko minimiin ja viel aikaa kulunut Vaasassa renkaanvaihtoon kunnon lepmisen sijaan. Ei todellakaan ihme jos torstaiaamuyst vireystila ei ole ollut parhaimmillaan Viimeinen videokin Helsingist on karua katsottavaa kun kaveri tunnustaa olevansa vsynyt, uuvuksissa ja korjailevansa sit energiajuomalla...
    Viimeksi muokannut: AyrtonO; 09.07.2017 klo 00:19.
    Vantaa-Vyborg
    Eik saada koskaan tiet rakastiko Hannu piparia vai Kerttua.
  13. #13
    Pahamieli tuli kun luin uutisen. Toivottavasti Toni selvi.
  14. #14
    Toivottavasti kyseinen motoristi paranee ja psee jlleen tien plle.


    Vistmtt mieleen nousee kuitenkin yleisell tasolla kysymys siit, ett ovatkohan "rautaperse" -tyyppiset haasteajot ihan jrkevi ja yleisen liikenneturvallisuuden kannalta suositeltavia rientoja: Siihen lienee syyns miksi esim. ammattikuljettajien ajoaikoja on rajoitettu. Toki suurin osa huomaa itse ett milloin on tauon ja levon paikka, mutta kaikki eivt anna tpinissn periksi luonnollisille fyysisille rajoitteilleen.

    Muillakaan liikennevlineill tapahtuvaa tarkoituksellisesti vsymyksen rirajoilla ja piristeiden voimalla suoritettavaa ajamista ei siis pidet kovin hyvksyttvn ja ihannoitavana. Miksi moottoripyrily, joka mm. keliolosuhteista riippuen rasittanee kuljettajaa enemmn kuin esim. tayspervaunurekan ohjastaminen, olisi jotenkin eri asia? Toki rekan rattiin nukahtanut saa enemmn tuhoa aikaan, mutta perusajatus on kuitenkin sama.

    Jos joku kokee ett tm on vr aika ja paikka "ajatella neen" kyseist asiaa, niin pahoittelenpa varmuuden vuoksi jo etukteen.
  15. #15
    Niin ja mik on virkavallan ja vakuutusyhtin nkemys asiasta.
    Tieliikennelaista lytyy pykli ja kaskon vakuutusehdoissa lukee"odottamattoman ja yllttvn tilanteen..."
    You have been banned for the following reason:
    alko vittuilee

    Date the ban will be lifted: Ei koskaan
  16. #16
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Niin ja mik on virkavallan ja vakuutusyhtin nkemys asiasta.
    Tieliikennelaista lytyy pykli ja kaskon vakuutusehdoissa lukee"odottamattoman ja yllttvn tilanteen..."
    Jos ennakkoon kysyt, niin tottakai tuomitsevat.

    Jos kolarin tapahduttua kysytn, niin vakuutusyhti maksaa korvaukset mukisematta, eik taida poliisikaan sakkoja kirjoittaa.

    Konstaapelin virkaintoisuudesta riippuen voi toki antaa ne pakolliset pivsakot ja miksei ajokieltoakin, mutta mitp se vakio 4 viikon ajokielto meinaa miehelle joka makaa tiedottamana teholla.. Vsymys kun ei ole kliinisesti mitattava tila, eik moottoripyriss ole ajopiirturiakaan, niin kytnnss j nyttmtt olotila.
  17. #17
    Vakuutusyhtiit pidetn kaskon osalta maksuautomaattina, mutta en pitisi nykyaikana sit niinkn varmana.
    Jos sosiaalisessa mediassa mainostaa jotain tyyliin "vedin 30 tuntia energiajuoman voimalla ja viimeisen viiden tunnin aikana reaktioaikaa mitattiin kalenterilla" ja jotain sattuu, niin ei tarvii kummoinen pttelykyky olla, ett voi ptell onko kaskon ehtoja noudatettu.
    You have been banned for the following reason:
    alko vittuilee

    Date the ban will be lifted: Ei koskaan
  18. #18
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Vakuutusyhtiit pidetn kaskon osalta maksuautomaattina, mutta en pitisi nykyaikana sit niinkn varmana.
    Jos sosiaalisessa mediassa mainostaa jotain tyyliin "vedin 30 tuntia energiajuoman voimalla ja viimeisen viiden tunnin aikana reaktioaikaa mitattiin kalenterilla" ja jotain sattuu, niin ei tarvii kummoinen pttelykyky olla, ett voi ptell onko kaskon ehtoja noudatettu.
    Noinkin voi kyd tllaisessa tapauksessa.

    Moottoripyronnettomuuksissa vain valitettavan usein ky niin, ett kaskosta korvataan murusia, kun henkilvahingot menevt liikennevakuutuksen piikkiin. Siell on monesti satojen tuhansien ja jopa seitsemnnumeroisia korvauskuluja.
  19. #19
    Lainaa zed kirjoitti Katso viesti
    Vistmtt mieleen nousee kuitenkin yleisell tasolla kysymys siit, ett ovatkohan "rautaperse" -tyyppiset haasteajot ihan jrkevi ja yleisen liikenneturvallisuuden kannalta suositeltavia rientoja: Siihen lienee syyns miksi esim. ammattikuljettajien ajoaikoja on rajoitettu.
    En ole mikn liikenneturvallisuuden mallioppilas, mutta mieleeni tulee nhdessni jollakin noita rautaperse-merkkej, ett se on vhn sama kuin laittaisi tarran puhalsin ratsiassa alkometriin 1, 2 tai 3 promillea ja sitten olisi siit ylpe.
    Kannatti hert
  20. #20
    eik sill vli mit itelleen aiheuttaa... mutta kun tiell liikkuu muitakin... miten ky mummuille ja muille pienille esteille jos ei rekkaa huomaa....
    takavuosilta muistan ettei aivan turhia ole ammattikuskejen lepoaika rajat......vaikka tyhmn jykki ovatkin
  21. #21
    Lainaa NOx kirjoitti Katso viesti
    En ole mikn liikenneturvallisuuden mallioppilas, mutta mieleeni tulee nhdessni jollakin noita rautaperse-merkkej, ett se on vhn sama kuin laittaisi tarran puhalsin ratsiassa alkometriin 1, 2 tai 3 promillea ja sitten olisi siit ylpe.
    Kutakuinkin samaa mielt. Suoraan sanoen sit mielt, ett rautaperseily on tysin hanurista.
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  22. #22
    Lainaa NOx kirjoitti Katso viesti
    En ole mikn liikenneturvallisuuden mallioppilas, mutta mieleeni tulee nhdessni jollakin noita rautaperse-merkkej, ett se on vhn sama kuin laittaisi tarran puhalsin ratsiassa alkometriin 1, 2 tai 3 promillea ja sitten olisi siit ylpe.
    Ei tuo noin 20 tuntia hereill oloa ole mitenkn ihmeellist. Jotkut meist prj luonnostaankin lyhyemmill unilla. Tuttu kaveri vikkri tehdessn meni vaimon kanssa nukkumaan ja vaimon nukahdettua alkoi uudesti kirjoittamaan :-) Siin meni kuukausi muutaman tunnin yunilla. Sopivasti tauottamalla ei mitenkn ihmeelinen juttu edes suomessa tehtyn. Ihmeellisempn pidn Gbraltar-Nordkapp (tai pinvastoin), siin ei ehdi kunnolla nukkumaan kunnon sngyss.
  23. #23
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    Kutakuinkin samaa mielt. Suoraan sanoen sit mielt, ett rautaperseily on tysin hanurista.
    ja etenkin ne sanovat yleens noin, jotka eivt ole edes kokeilleet. jos alkaa tuntua silt ettei en jaksa ajaa, niin silloin pit suoritus keskeytt. ei se rautaperseajon vika ole, jos suorittaja ei ymmrr lopettaa. vaikka vituttaahan se keskeytt, onhan se selv. etenkin jos on jo voiton puolella suorituksessa.
    '07 XX, '09 GSA, '91 5900GLX ja '89 W124.

    onhan se komia pyr, mutta kuka sen viittis pest...

    5 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  24. #24
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    ja etenkin ne sanovat yleens noin, jotka eivt ole edes kokeilleet. jos alkaa tuntua silt ettei en jaksa ajaa, niin silloin pit suoritus keskeytt. ei se rautaperseajon vika ole, jos suorittaja ei ymmrr lopettaa. vaikka vituttaahan se keskeytt, onhan se selv. etenkin jos on jo voiton puolella suorituksessa.
    Luulisi, ett tolla formaatilla niit ymmrtmttmi on kuitenkin jonkin verran.
    On asioita, joita ei oikein osaa ihannoida.
    BMW R 35
    BMW R 1100RS
  25. #25
    Lainaa Aakku kirjoitti Katso viesti
    On asioita, joita ei oikein osaa ihannoida.
    se on totta. katsoohan jotkut jopa jalkapalloa huvikseen. mutta toivotaan tottakai ett kaveri toipuu pikaisesti.

    mutta jos videolla antaa itsekin ymmrt ett on tosi vsynyt, uuvuksissa ja korjailevansa sit energiajuomalla, niin kyll tuossa vaiheessa pit jo kellojen alkaa soimaan..
    '07 XX, '09 GSA, '91 5900GLX ja '89 W124.

    onhan se komia pyr, mutta kuka sen viittis pest...

    5 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  26. #26
    voi paskan kkk... adville:n avatar
    Liittyi Jun 2008
    Nokian parkkitalon takapiha
    MotOrg ry jsen
    ennenvanhaan rautaperseilyss ei ollu tollasia typeri sntj, riitti ett ajoi se 1000 mailia vuorokaudessa, nykyn on ihan (rauta)perseest koko touhu...

    toivottavasti sankari toipuu kuitenkin ennalleen
    HRD vh125 silverhorse -86
    V-max 1700
    GSX-R 1100
    huskyTE410
    Yamaha XJ650 Turbo -84
    Triumph Legend TT -01
    600sec V12
    Jaguar xj6
  27. #27
    Herra Heinkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jsen
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    ennenvanhaan rautaperseilyss ei ollu tollasia typeri sntj, riitti ett ajoi se 1000 mailia vuorokaudessa, nykyn on ihan (rauta)perseest koko touhu...

    toivottavasti sankari toipuu kuitenkin ennalleen
    No m tss pohdinkin, et jos laukkaa vaikka tuplanopeutta, niin jis aikaa huilatakin vhn ja liikenneturvallisuus paranee.Ei tartteis samoilla silmill tynt montaa piv.

    Ei sill, ihan plj yritys, mist peukkua. Toivottavasti toipuu tajuamaan tuon peukutuksen.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lhes poikkeuksetta tytt paskaa, eik sit ole tarkoitettu kenenkn silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  28. #28
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    ennenvanhaan rautaperseilyss ei ollu tollasia typeri sntj, riitti ett ajoi se 1000 mailia vuorokaudessa, nykyn on ihan (rauta)perseest koko touhu...
    ennen muinoin ei laskettu mm. keskinopeuksia jne kuten nyt tehdn, jotta nkee onko ajanut ylinopeutta.. sai vet vapaasti menemn. eli turvallisempaa ajaa 150 lasissa koko ajan..? okei..
    '07 XX, '09 GSA, '91 5900GLX ja '89 W124.

    onhan se komia pyr, mutta kuka sen viittis pest...

    5 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  29. #29
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    mutta jos videolla antaa itsekin ymmrt ett on tosi vsynyt, uuvuksissa ja korjailevansa sit energiajuomalla, niin kyll tuossa vaiheessa pit jo kellojen alkaa soimaan..
    Facebookissa joku viel kannustaa "toivottavasti red bull todellakin antaa siivet". Toivotaan ettei todellakin antanut.

    Noissa ajoissa kun tuo piristeiden kytt on yksi merkki ett homma ei nyt toimi - ja tuo pitisi olla opittu kokemuksella. Ei kahvia, ei muitakaan energialitkuja. Jos tuntuu ettei jaksa niin prr parkkiin ja unta palloon.
    Vantaa-Vyborg
    Eik saada koskaan tiet rakastiko Hannu piparia vai Kerttua.
  30.  
  31. #30
    Eip tuommoisia vastaavia onnettomuuksia ole tietkseni aiemmin sattunut. Aina sattuu ja tapahtuu, kun vedetn limiitilll tai puhutaan extreme-lajeista - onneksi kuitenkin harvoin.
    Toisessa ripss taas ne, joilla ei ole haaveita tai onnistumisen elmyksi. He istuvat kantakuppiloissa ja manaavat surkeaa elmns - kaatavat elmns kurkusta alas ja tekevt lhimmisten elmst helvetin. Aamen.
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen