Sivu: 4 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 157:sta
  1. #91
  2. #92
    Ja hei kaikki hondan osat mitkä on videoissa siitä purettu on joutilasta kamaa ja kiinnostuneet voi ottaa yhteyttä. Koko satsi lähtee muutamaa asiaa lukuunottamatta kaatopaikalle viimeistään vuodenvaihteen tienoilla.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  3. #93
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  4. #94
    Pärrästä tulee hieno!

    ...ja kiitoksia tarroista!

  5. #95
    Tuli kyllä saatanan hieno tankki, vaikka pakko myöntää, että alkuun hieman epäilin. Nyt, kun on noin magee tankki, niin miettisin todella laittaisinko niitä hondan logoja enää siihen.
    BMW K1200S
  6. #96
    Lainaa DoDo kirjoitti Katso viesti
    Tuli kyllä saatanan hieno tankki, vaikka pakko myöntää, että alkuun hieman epäilin. Nyt, kun on noin magee tankki, niin miettisin todella laittaisinko niitä hondan logoja enää siihen.
    Et ole yksin epäilyn kanssa.. Minä epäilin myös mutta oon kyllä tyytyväinen lopputulokseen siitä tuli just sellanen kun ajattelinkin. Kyllähän mä tein koe maalauksen ennen kun aloin tota tankkia sotkemaan mutta kyllä siinä aika monta pientä juttua eri tavalla tein mutta periaate oli sama. Sen verran voin salaisuuden verhoa raottaa että etulokariin tulee samaa hommaa.

    Edit: Hondan logot on ihan pikkuset..
    Viimeksi muokannut: UMAS; 17.11.2017 klo 22:55.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  7. #97
    Rupeaa olemaan Night Cafe suurinpiirtein läjässä. Onko kellään mitään ideoita mitä siihen voisi tehdä? Pieniä hommia on vielä ja varsinkin sellaista "näkymätöntä" hommaa on, mutta mitä näkyvää vois ruveta miettimään?
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  8. #98
    the thrill seeker Bem-Ari:n avatar
    Liittyi Feb 2009
    Pirkanmaa
    MotOrg ry jäsen
    No kun hommat sinulta hyvin onnistuu,värkkää sellaiset hillityt tyyliin sopivat numerolätkät sivuillepäin,niinkuin wanhoissa kilpureissakin oli.
    <p>Man cannot live on beer only.
    Helkama,Sachs,Tunturi,Hånda,Kawasaki;Suzukeita 5kpl,pari Kawasakia,kaksBemaria,ZZR 1400 SE,Triumph Tiger 1200 XRT,nyt 2 Kawasakia ja BMW K1300 GT.
  9. #99
    Lainaa Bem-Ari kirjoitti Katso viesti
    No kun hommat sinulta hyvin onnistuu,värkkää sellaiset hillityt tyyliin sopivat numerolätkät sivuillepäin,niinkuin wanhoissa kilpureissakin oli.
    Nii no ei välttämättä mahdoton ajatus. Pitää vähän mallailla olisko sopivaa paikkaa niille. Sellaset lätkät oli mielessä yhdessä vaiheessa maalattuna taka katteeseen mutta sitten päädyin noihin Night Cafe teksteihin.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  10. #100
    Tässä uusi ja tämän projektin toisiks viimenen jakso ennen piiiitkääää viimeistä ja messujaksoa....siis jos ei mitään uusia kuningas ideoita pukkaa
    Toki videoita tulee jatkossakin mutta aihe vaihtuu hieman. Tai ainakin moottoripyörän merkki ja muuta sellaista..
    https://www.youtube.com/watch?v=FAR1vatBaqk
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  11. #101
    Syvä kumarrus videoista, että jaksatte nähdä vaivaa hienojen videopätkien tekemisessä
  12. #102
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Syvä kumarrus videoista, että jaksatte nähdä vaivaa hienojen videopätkien tekemisessä
    Eipä mitään! hyvä jos videot kelpaa! Tää on ihan hauska harrastus ja puuhailen videoita niin kauan kun se on hauskaa tai aiheita ja ideoita riittää! Ainakin jonkun videon teen messuilta sekä tuosta mun kawasta sekä transportteriin asennan lisävaloja ja sitten kesällä reissu videoita ja toki joku isompikin projekti saattaa tulla kyseeseen mutta, katsellaan, katsellaan, eipä mitään, seuratkaa kanavaa.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  13. #103
    Jumankauta miten hienoa projektointia hienoa että oot jaksanut videoida projektin.
  14. #104
    Semmosta kelailin, että kestääkö tankin kilikalilakka liuottimia? esim vahingossa lorahtaa muutama pisara tankin päälle bensaa niin kuplii maalit irti? Ihan hieno honda kyllä
  15. #105
    Lainaa m1kk0 kirjoitti Katso viesti
    Semmosta kelailin, että kestääkö tankin kilikalilakka liuottimia? esim vahingossa lorahtaa muutama pisara tankin päälle bensaa niin kuplii maalit irti? Ihan hieno honda kyllä
    Ei se ihan muutamasta tipasta varmaankaan pilalla ole mutta varovainen pitää olla tankatessa. Pitää tehdä muutama testi jossain vaiheessa...
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  16. #106
    Lainaa UMAS kirjoitti Katso viesti
    Ei se ihan muutamasta tipasta varmaankaan pilalla ole mutta varovainen pitää olla tankatessa. Pitää tehdä muutama testi jossain vaiheessa...
    2k lakalla kestäis. Jossei kiehauta pohjalla olevaa 2k saa kans kilikalipullossa. Pikkasen kalliimpaa mut eipä tohon paljon mee.
  17. #107
    Lainaa m1kk0 kirjoitti Katso viesti
    2k lakalla kestäis. Jossei kiehauta pohjalla olevaa 2k saa kans kilikalipullossa. Pikkasen kalliimpaa mut eipä tohon paljon mee.
    Mulla itseasiassa olis hyllyssä purkillinen 2k mattalakkaa mutta pitää kokeilla jossain muualla kestääkö toi lakka sen.. epäilen kyllä että kuplii.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  18. #108
    Lainaa Bem-Ari kirjoitti Katso viesti
    No kun hommat sinulta hyvin onnistuu,värkkää sellaiset hillityt tyyliin sopivat numerolätkät sivuillepäin,niinkuin wanhoissa kilpureissakin oli.
    Mallailin pahvisilla lätkillä että sopisko kuvaan ja joo sopis mutta paikkaa en oikein löytänyt koska en haluaisi sitä suurella vaivalla tehtyä "tyhjää" tilaa satulan alla peittää millään. ja muualla näytti oudolle.
    Onko muita ideoita?
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  19. #109
    Rakentelun osalta ehkä viimeinen jakso! Siis tämän prokkiksen osalta.
    https://youtu.be/2laftHn2PAs
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  20. #110
    Lainaa UMAS kirjoitti Katso viesti
    Rakentelun osalta ehkä viimeinen jakso! Siis tämän prokkiksen osalta.
    https://youtu.be/2laftHn2PAs
    Hieno tuli! Ootko punninnut pyörää nykykunnossa?
    R6r
  21. #111
    Hienohan tuosta tuli! Mulla ei ole mitään hyvää ehdotusta projektin jatkoksi, mutta anna tipsi mistä tuollaisen tippapullotelineen vois hommata omaan talliin? Olis tosi räyhee juuri tuollaisiin koekäyttöihin etc.!

    -jp-
    Iloa elämään: BMW R1250GSA 40y Edition & R1200GSA Triple Black
  22. #112
    Lainaa J-PS kirjoitti Katso viesti
    Hienohan tuosta tuli! Mulla ei ole mitään hyvää ehdotusta projektin jatkoksi, mutta anna tipsi mistä tuollaisen tippapullotelineen vois hommata omaan talliin? Olis tosi räyhee juuri tuollaisiin koekäyttöihin etc.!

    -jp-
    Kiitos kiitos!
    Kunnan huutokaupasta tai jos tuttuja sairaaloissa tai terveyskeskuksissa niin myyvät/hävittää joskus vanhaa kamaa. Vaikka nämä nyt on aika lailla ikuisia.
    On tosi kätevä bensa pullolle ja kaasareiden tasapainoitus mittarille. Tai vaikka viini tönkälle
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  23. #113
    Lainaa hos3 kirjoitti Katso viesti
    Hieno tuli! Ootko punninnut pyörää nykykunnossa?
    En ole punninnu mutta hieman keveni lähinnä pakoputkien takia.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  24. #114
    OOOKKEI! Eipä tullut mitään sellaista rakentelu ideaa josta olisin kovin paljon syttynyt joten tällä mennään!! Jos laitos vielä tallista löytyy ensi syksynä niin viedään rakentelua pidemmälle. Mutta messuilla tavataan! Seuratkaa kanavaa!!
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  25. #115
    Hienon pyörän rakensit! Tulee varmaan jatkossakin seurattua kanavaa.
    990 Adventure '06
    EXC Racing 250 '06
  26. #116
    Lainaa tomppan kirjoitti Katso viesti
    Hienon pyörän rakensit! Tulee varmaan jatkossakin seurattua kanavaa.
    Kiitos oikein paljon ja hyvää joulua kaikille!
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  27. #117
    Pikkusen juttua tästäkin projektista videon lopussa.
    https://www.youtube.com/watch?v=8kdX...ature=youtu.be
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  28. #118
    Onko etu-umpiossa parkkia? Jos kerran laitat takavalot palamaan, niin sopis hyvin olla parkki päällä edessäkin...
    DR 650 + XF 650
  29. #119
    Lainaa smppa kirjoitti Katso viesti
    Onko etu-umpiossa parkkia? Jos kerran laitat takavalot palamaan, niin sopis hyvin olla parkki päällä edessäkin...
    Se on kyllä totta ja hyvä idea, mutta tarvis siihen jonkun pienen ledi tuikun ja vetää sinne johto ja uudelleen testata riittääkö virta.. katsotaan viittinkö alkaa viritellä...
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  30.  
  31. #120
    Mennään messuille osa1/2
    https://youtu.be/i0URBAMkgAE
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
Sivu: 4 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ViimeinenViimeinen