Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 98:sta
  1. #61
    Jopasjopas. Kyllä on Italian- pojat ympänneet elektroniikkaa massiivisesti pyörän ympärille. Nyt vaan tilauksia lähettelemään. Pyörähän on aikamoinen. Ulkonäöstä en pidä, mutta kait tuohonkin tottuu.

    Minne ne tilaukset muuten pitää lähettää, jos tuo maahantuontikuvio on parasta aikaa muuttumassa?
    .
  2. #62
    Nonni, juuri kun murisin että tehomyllyt puuttuu. Vielä kun tosiaan olisi paikka mihin vois tilauksensa laittaa.
  3. #63
    Lainaa BenaK kirjoitti Katso viesti
    Nonni, juuri kun murisin että tehomyllyt puuttuu. Vielä kun tosiaan olisi paikka mihin vois tilauksensa laittaa.
    En kyllä ymmärrä, että miten Ducatilta muka aiemmin on puuttunu tehokkaat moottorit? 1299 tais antaa yli 200 kaakkia ja vääntöäkin vajaa 150Nm vakiona. Putkistolla ja säädöillä sitten himpan enemmän.
  4. #64
    ^Nojoo, mutta Ducatin volyymiluokkien pyörissä tehoja on yleensä vähemmän.
  5. #65
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    En kyllä ymmärrä, että miten Ducatilta muka aiemmin on puuttunu tehokkaat moottorit? 1299 tais antaa yli 200 kaakkia ja vääntöäkin vajaa 150Nm vakiona. Putkistolla ja säädöillä sitten himpan enemmän.
    Onko näin? Ihan siis se "karvalakki" versiokin, vai puhutaanko nyt S ja R- malleista?
    .
  6. #66
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    Onko näin? Ihan siis se "karvalakki" versiokin, vai puhutaanko nyt S ja R- malleista?
    Taitaa Ducati ilmoittaa samana huipputehon kaikkiin kolmeen versioon, mutta R:ssä on pienemmän iskutilavuuden takia matalampi huippuvääntö.
  7. #67
    https://www.asphaltandrubber.com/bik...i-panigale-v4/

    Varmasti tuollainen oppiva shifteri on ihan hyvä kun jotkut käyttää sitä ihan koko ajan jossain kaupunkivauhtien 3000-5000rpm vaihdoissa pienellä kaasulla ja sitten marisee että ei toimi kunnolla, tai jos katkoajat on pitkät niin kisamiehet harmittelee kun on hidas ja pitkä vaihto.

    Minusta paremman näköinen kuin niissä spy shoteissa, tai verrattuan siihen millainen ensivaikutelma niiden perusteella jäi.
  8. #68
    Lainaa BenaK kirjoitti Katso viesti
    ^Nojoo, mutta Ducatin volyymiluokkien pyörissä tehoja on yleensä vähemmän.
    Minkä valmistajan volyymimalleissa ylipäänsä on noita +200 heppasia moottoreita?
  9. #69
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    Onko näin? Ihan siis se "karvalakki" versiokin, vai puhutaanko nyt S ja R- malleista?
    Karvalakin ja S:n kone ovat samoja. Ärrässä on sitten 1199 kone.

    1299:ssä on se reilu 180 vakiona takasella, ja lähemmäs kaksisataa putkella ja säädöllä.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  10. #70
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Minkä valmistajan volyymimalleissa ylipäänsä on noita +200 heppasia moottoreita?
    Sorry, en osaa vastata.
  11. #71
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Karvalakin ja S:n kone ovat samoja. Ärrässä on sitten 1199 kone.

    1299:ssä on se reilu 180 vakiona takasella, ja lähemmäs kaksisataa putkella ja säädöllä.
    Komeaa. Noita 1299 rupeaa pian olemaan Mobile.de pullollaan kun Ducati HC- fanit vaihtelevat V2->V4 Panigaleihin. Ostohousut pojat jalkaan!
    .
  12. #72
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    Komeaa. Noita 1299 rupeaa pian olemaan Mobile.de pullollaan kun Ducati HC- fanit vaihtelevat V2->V4 Panigaleihin. Ostohousut pojat jalkaan!
    Viritetään ensin tää nykyinen. Sitten vois miettiä, ehkäpä vasta seuraavassa elämässä tosin, että kuinka kevyen ja tehokkaan ratapyörän saisi 954:sta.

    Jousitus
    Taakse monokokki
    Kevytmetallivanteet
    hiilari ratakatteet
    Jarrut jotain unobtainium Nissin mallistoa
    jne.

    plus moottorin kevyt tuunaus.

    Eihän tuossa olis varmaan kuin kymppi selällään (+ mopo)

    Haaveilla saa.

    Ja ettei ihan OT, niin mielenkiinnolla odotan, mitä asiasta tietävät moposta kertovat varsinkin verrattuna huomattavasti etabloituneempaan V4:een, eli fiiaattiin. Toivottavasti Rutter ajelee vielä 2019 testejä.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  13. #73
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    https://www.asphaltandrubber.com/bik...i-panigale-v4/
    Minusta paremman näköinen kuin niissä spy shoteissa, tai verrattuan siihen millainen ensivaikutelma niiden perusteella jäi.
    Keulasta on ihan hieno ja perä myös ok, mutta kyljestä tuo tankin alue ja katteen yläosa (+tuo ruma erillinen muovipätkä + pätkä runkoa) ei hyvä. Spyshoteissa jo samat ongelmat.
    Ducati 924S, KTM 350 SX-F.
  14. #74
    OT: Kaiken V4- kiireen keskellä, Ducati ehtii vielä tuuppaamaan noita V2- special- mallejakin maailmalle.
    Onhan tuo aivan valtavan hieno.
    http://www.motorcyclenews.com/news/n...-edition-2018/

    V4 peliä ei Suomesta luultavammin alle 30k saa. Mikä lienee 959 Corsen hinta.

    Briteissä karvalakkimalli V4 on vajaa 20.000 puntaa. S- malli sitten karvan vajaa 24.000 puntaa ja Speciale noin 35.000 puntaa. Suomi- hinnat ovat sitten jo jotain ihan muuta.

    Hintalähde:
    http://www.motorcyclenews.com/news/n...2018-revealed/
    .
  15. #75
  16. #76
    Vaimentajan vaihtamalla lähtee arviolta 20kg painosta ja samalla saa tarpeet parin-kolmen savustuspöntön tekoon.
  17. #77
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Vaimentajan vaihtamalla lähtee arviolta 20kg painosta ja samalla saa tarpeet parin-kolmen savustuspöntön tekoon.
    On kyllä aikamoinen laatikkoVarmaan ainoa järkevä vaihtoehto on tilata pyörä heti race kitillä..
    Ducati 1098 "Racing Evo"
  18. #78
    Tuossa In case you missed the Ducati World Première, you can watch the presentation here and discover the full Ducati 2018 range lopussa on höpinää tuosta V4 panigalesta...

    Vähän videota pyörästä


    Kyl tuo basic malli ei nappaa



    Heti on väriä niin paaaljon parempi

    Viimeksi muokannut: Husky510; 06.11.2017 klo 20:39.
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  19. #79
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Karvalakin ja S:n kone ovat samoja. Ärrässä on sitten 1199 kone.

    1299:ssä on se reilu 180 vakiona takasella, ja lähemmäs kaksisataa putkella ja säädöllä.
    Joo, aikalailla nuo lukemat. Kävin penkittään paniärräni ja 186.3 hemmaa se työnsi takagummilta.pyörä täysin vakio.
    Mitä noita V4 kuvia tullu väijyttyä tänään, nii kyl toistaiseksi mopotti jää talliin odottelemaan helmikuun ratapäivii epsanjaan
    998R & panigale R
  20. #80
    Toimii ehdottomasti paremmin tuolla Specialen värityksellä.
    Ducati 924S, KTM 350 SX-F.
  21. #81
    Lainaa Desmosedici kirjoitti Katso viesti
    Toimii ehdottomasti paremmin tuolla Specialen värityksellä.
    Joo, iha jees, tulee vaa MV Agustan corse mallit mieleen vähän liiaksikin ( ei sillä et agustas jotain vikaa olis)
    998R & panigale R
  22. #82
    Torstaiaamuna pitäis lähteä Milanoon, mielenkiintoista nähdä tuo "elävänä".
    Mitä speksejä katsoin Ducatin sivulta niin yllättävän pitkä (1465) akseliväli tuossa on verrattuna nykyisiin superbikeihin, tosin suurin piirtein samaa luokkaa kuin varsinaisissa sbk kisapeleissä.
    PBssä on muutama vuosi sitten ajettu Guintolin mm-Aprilia ja siinä oli akseliväli samaa luokkaa kuin tuossa, eli noin 40mm enemmän kuin katu-RSV4:ssa.
  23. #83
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa OOWEE kirjoitti Katso viesti
    Torstaiaamuna pitäis lähteä Milanoon, mielenkiintoista nähdä tuo "elävänä".
    Mitä speksejä katsoin Ducatin sivulta niin yllättävän pitkä (1465) akseliväli tuossa on verrattuna nykyisiin superbikeihin, tosin suurin piirtein samaa luokkaa kuin varsinaisissa sbk kisapeleissä.
    PBssä on muutama vuosi sitten ajettu Guintolin mm-Aprilia ja siinä oli akseliväli samaa luokkaa kuin tuossa, eli noin 40mm enemmän kuin katu-RSV4:ssa.
    Noilla tehoilla ei vaan riitä varmaan swingin pituus, ellei sitä kiinnitystä sais hilattua emäputken tasolle. Sitten kasvaa akseliväli
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  24. #84
    Näin Aprilia-miehenä en hirveästi ihmettelisi vaikka sieltäkin tulisi jossain vaiheessa 1100 RSV4 kun niillä kerran on jo sellaine kone TV4:ssa, tosin vähän miedommalla viriasteella.
  25. #85
    Lainaa OOWEE kirjoitti Katso viesti
    Näin Aprilia-miehenä en hirveästi ihmettelisi vaikka sieltäkin tulisi jossain vaiheessa 1100 RSV4 kun niillä kerran on jo sellaine kone TV4:ssa, tosin vähän miedommalla viriasteella.
    Eiköhän piikki ole jo auki tämän suhteen, etenkin jos Ducati ensi vuonna harjaa testejä ja myy hyvin. Isommalla tilavuudella kun saa helposti tehoetua ja luotettavuutta, ei tarvitse niin loppuun asti virittää konetta ja jää hyvää pelivaraa päivityksille (ja tehon lisäämiselle). Ainoa haitta on tuo luokittelumallin tekeminen kisahommiin. Ducatin brändillä se toimii, mutta olisi hankala nähdä esim. Suzukin onnistuvan siihen. Tai sitten varustellaan katumalli ja kisamalli niin erilaiseksi, että moni ostaisi kadullekin luokittelupelin.
  26. #86
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    Isommalla tilavuudella kun saa helposti tehoetua ja luotettavuutta
    Takerrun tuohon luotettavuus sanaan (sori). Tämä on yleinen mielikuva mutta minua on mietityttänyt että miten männän halkaisija tai iskunpituus lisää luotettavuutta. Eikö se tule ainevahvuuksilla yms? Minulla on 1,4 litrainen auto jossa on 170 heppaa ja ei se mielestäni ole yhtään vähemmän luotettava kuin perinteinen kaksilitrainen samoilla tehoilla.

    Tehoja on tietysti helpointa lisätä kuutioilla. Tiedän saivartelua mutten malttanut olla kommentoimatta .
    Ducati Multistrada 1200 -2015.
    Muista, elät NYT.
    Roppa vanhenee mutta mieli vaan ei...
  27. #87
    Lähinnä sitä että x-määrä tehoa (sanotaan vaikka 215hv esimerkin vuoksi) saadaan vaikka 1000cc koneesta vetämällä se aivan limitille keston suhteen, tai ainakin huoltoväli lyhenee merkittävästi (kun katsoo esim. tuolla tasolla olevia kisakoneita). 1100cc koneesta se saadaan turvallisemmalla marginaalilla ja normaalimmilla huoltoväleillä. Tai lähestytään asiaa toisesta näkökulmasta, viritetään 749:n kone samalle huipputeholle kuin 999 vakiona. Ja ajetaan noilla sitten vaikka 3 kesää rataa ja katua, kummassa olisi enemmän huollettavaa/korjattavaa kestotestin lopussa?

    Autojen mietoja viritysasteita ja turbo vs vaparijuttua vähän hankala yleistää mp-moottoreihin.
    Viimeksi muokannut: Turder; 07.11.2017 klo 15:59.
  28. #88
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    Eiköhän piikki ole jo auki tämän suhteen, etenkin jos Ducati ensi vuonna harjaa testejä ja myy hyvin.
    Ymmärtääkseni Ducati superbiket myyvät jo nykyiselläänkin huomattavasti paremmin vs. Aprilia. Maailmanlaajuisesti siis.
    Ducati 924S, KTM 350 SX-F.
  29. #89
    Lainaa Desmosedici kirjoitti Katso viesti
    Ymmärtääkseni Ducati superbiket myyvät jo nykyiselläänkin huomattavasti paremmin vs. Aprilia. Maailmanlaajuisesti siis.
    Kyllä, etenkin Apriliaan nähden (joka myy hintaan ja ominaisuuksiin nähden todella huonosti). Tarkoitin lähinnä muihinkin merkkeihin verrattuna. Eihän se segmentin myyvin pyörä tule olemaan, mutta markkinasosuus voi liikahdella.
  30.  
  31. #90
    On kyllä harmi ku ei Rukati pystyny heti pukkaamahan tonnista nelekkua.Paha selitellä paarin pihas ku muut sanoo notta lulla on huumoripyörä ku ei se kelepaa eres superpaikkihin.Huumoripyörä son tuo erellinenki ykskaksysiysi ku ylikokoonen.Pelattihinko sillä sitte aikaa rakennella uutta lullaa,en tierä.Ens vuoren ne rallattaa Superpaikiis vanhalla yksyksysiysi ärrällä vielä.

    Ny olis uures tonnisatases nelekus litratehua 195hv,paremmin son ku vanhan vinkkelikakkosen yksyksysiysis jokoli 162.Olisko ollu helepompaa lontia kurkkaamahan saman tien kisapuolen pannua ja sanua notta tehkää meillekki nuota,niitä menöö kaupan ku häkää.No,ei se pannu olis kyllä pitkiä reissuja kestäny mutta olis siinollu saumaa vähä karsia ruutia pois kestävyyren kustannuksella.

    Perinteenen vinkkelikakkonen katuaa kans,kuivakytkin katos jo Panikaalen myötä.Toispuoleenen haarukka ja resmoroominen venttiilikoneesto jäi.No,perinteillä ei elä ku jokku Rojaal Enfiildit ja Motokutsit ja jokku muut muttei niitookkaa kisoos palijo näkyny.Etehe päin niin ku mummo lumes pitää Rukatinki mennä jos meinaa pärijätä.
Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen