Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 107:sta
  1. #1
    Kuvia ja tietoja rupeaa tihkumaan pikkuhiljaa. Joko laitetaan tilaukseen?

    http://www.motorcyclenews.com/news/n...ed-motorcycle/
    .
  2. #2
    Pikkulinnut osas kertoo, että Suomeen on jo yks tommonen tilattu.
  3. #3
    Kai otit viripaketin kylkeen?
    .
  4. #4
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    Kai otit viripaketin kylkeen?
    Kun oiskin mahdolisuus hankkia tommonen. Eli ei todellakaan ole tulossa mulle, mä harrastelen jatkossakin näillä parin tonnin leluilla.
  5. #5
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Kun oiskin mahdolisuus hankkia tommonen. Eli ei todellakaan ole tulossa mulle, mä harrastelen jatkossakin näillä parin tonnin leluilla.
    Juujuu.
    .
  6. #6
    On mielenkiintoista nähdä miten paljon tämä tuleva peli perustuu Desmosediciin ja minkä verran se on aivan bränikkää tekniikkaa.
    Elektroniikka nyt ainakin on kehittyneempää, lisäksi uuden pyörän tulee olla Euro4-kelpoinen joten nämä parametrit rajoittavat tietenkin jonkin verran designia.
    "Vakio"versiota ei voi hinnoitella kovin tyyriiksi jotta se on sbk-kelpoinen, tosin voisi olettaa Ducatin historian tuntien että ensin tulee joku ylikylän versio ja myöhemmin ns. karvalakkimalli ja luokitteluversio sbk:ta varten.
  7. #7
    Eiköhän se ekana julkastava ole se luokittelumalli.
  8. #8
    On myös mahdollista, että R-malli (tai muu luokitteluversio) on 1000cc mutta esim. perus- ja S-mallit 1100-1200cc tms. Kuten oli Panigalen kanssa. Ei ehkä ekana vuonna mutta jatkossa mahdollista. Ensin merkkiuskollisilta rahat pois tonnisella vehkeellä ja sitten seuraavana vuonna kuutiota lisää ja +15-20hv ja rahat pois Ja muutenkin moottoria voi versioida eri malleihin suht järkevästi.

    Kiinnostaa kyllä nähdä mitkä tehot ne siihen tekee kun viimeisimmät Panigalet on jo reilusti yli 200hv.
  9. #9
    Eiköhän sieltä tule ihan normaalit perus, s- ja r-mallit myyntiin. Vähintään perus- ja s-malli tulevat myyntiin heti olkoon tilavuudet sitten mitä tahansa. Hinnoittelu varmasti samaa tasoa Panigalen kanssa. Vahvassa harkinnassa olisi hankkia tuollainen, mutta katsotaan nyt speksit, hinnat jne ensin. Ajatuksena laittaa ensin pelkäksi ratapyöräksi ja katsoa sitten tulevaisuudessa laittaako kilpiin vai ei. Autoveron lisäksi pienimuotoinen ongelma on se, että kotimaan Ducatit ovat autoverottominakin jonkin verran muuta maailmaa kalliimpia, joten säädöksihän tämä helposti menee.
    Ducati 924S, KTM 350 SX-F.
  10. #10
    Netissä oli jo kuva jostain versiosta. Sairaan hieno.
    H-D CVO Street Glide, BMW S1000XR, KTM 1290SD ja SA1290R, Kawa H2 ja H2SX SE, pari Ducatia
  11. #11
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Netissä oli jo kuva jostain versiosta. Sairaan hieno.
    Mikko, nyt linkkejä heti esille!
    .
  12. #12
    Ei löydy enää sitä. Olikohan feikki. Mutta olisi ollut mun makuun. Vähän Desmosedicin piirteitä tankista taaksepäin ja Panigalen etukatteen näköä. Pakoputket alakatteesta ja penkin alta.
    H-D CVO Street Glide, BMW S1000XR, KTM 1290SD ja SA1290R, Kawa H2 ja H2SX SE, pari Ducatia
  13. #13
    Motorg ry:n hallituksen sihteeri Knaku:n avatar
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Tuollainen löytyy, mutta tuskin on oikea kuva:

    http://www.motorbikefans.com/new-duc...uperbike-2019/

    Mutta ois komee
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

    Sihteerille voit lähettää sähköpostia osoitteeseen knaku(ät)moottoripyora.org tai sihteeri(ät)moottoripyora.org
  14. #14
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Tuollainen löytyy, mutta tuskin on oikea kuva:

    http://www.motorbikefans.com/new-duc...uperbike-2019/

    Mutta ois komee
    Just tuo se oli. Voisi mennä hankintaan.
    H-D CVO Street Glide, BMW S1000XR, KTM 1290SD ja SA1290R, Kawa H2 ja H2SX SE, pari Ducatia
  15. #15
    mähän sanoin... adville:n avatar
    Liittyi Jun 2008
    Nokian parkkitalon takapiha
    MotOrg ry jäsen
    tosta löytyy myös tarinaa lontooks...

    kaks eri versioo, ratalaillinen R v4 1000cc ja 1200cc siviilipelit "tavallinen" ja S


    https://www.bennetts.co.uk/bikesocia...ucati-v4-spied
    HRD vh125 silverhorse -86
    V-max 1700 "Tohatsu"
    GSX-R 1100
    huskyTE410
    Yamaha XJ650 Turbo -84
    Triumph Legend TT -01
    600sec V12
    Jaguar xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
  16. #16
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Netissä oli jo kuva jostain versiosta. Sairaan hieno.
    Yritin muistella että kukas sen hommaa, mutta sinähän se olit. Otahan kuvia kun pyörä löytyy tallista.
    Nyt Ducati Hypermotard 939
    ex Kawasaki ZZR1400, 2010
    ex Kawasaki ZZR1400, 2006
    ex BMW Megamoto
    ex Yamaha FJR
    ex Kawasaki ZZR1200
    ex Suzuki SV650N
  17. #17
    Parempaa suuntaa niistä oikeista spy shoteista saa kuin tuosta piirroksesta.
    Ducati 924S, KTM 350 SX-F.
  18. #18
    Lainaa RvN23 kirjoitti Katso viesti
    Yritin muistella että kukas sen hommaa, mutta sinähän se olit. Otahan kuvia kun pyörä löytyy tallista.
    Tilaan sen S-version, jos saan tarpeeksi hyvän hinnan vaihdokista. Ehkä pitää laittaa HP4 pois vaikka se on kyllä todella hyvä pyörä. Kävin RM Heinolla äsken kysymässä vaihdokista tarjousta. Pitää kysyä vielä muualtakin.
    H-D CVO Street Glide, BMW S1000XR, KTM 1290SD ja SA1290R, Kawa H2 ja H2SX SE, pari Ducatia
  19. #19
    MCN spekuloi lisää: http://www.motorcyclenews.com/news/n...-v4-superbike/

    Mielenkiintoinen olisi tuo veto tehdä luokittelumalliin kaksipuoleinen takahaarukka. Yksipuoleisen kanssa on omat haasteensa noissa tehoissa ja esimerkiksi Honda teki kisakaudelle 1999 kaksipuoleisen takahaarukan RC45:een kun siinäkin tehot alkoi olemaan 190hv luokkaa.
  20. #20
    http://www.maxxmoto.be/nieuws/ducati...gelijk-1200cc/

    But there is more because, through readers with good eyes, we learned that the frameless design of the Panigale overboard went in exchange for a twinspar cast frame. That return to older technology could immediately be one of the most important elements for the new V4 Superbike at the technical level.
    Schermafbeelding-2017-06-24-om-15.52.15.jpg
    Schermafbeelding-2017-06-24-om-15.52.24.jpg

    Because awaiting that V4, the big magazine's a la MCN, Motorrad or Moto Journal step by step leads to Kar Lee , a designer who has sketched draft sketches for years. He collapsed in his digital pen and finished using the below-mentioned artwork based on the spypics you could find in a while ago. But would that say that the new Ducati will look like this? Nope.
    DUCATI_V4alt_KK1.jpg
    Viimeksi muokannut: RzR; 26.07.2017 klo 23:15.
  21. #21


    Aika samantyylinen ääni kuin RSV4:ssa, eli sytytysjärjestys lienee "samalla tontilla" eikä esim. Desmosedici-tyylinen.
  22. #22
  23. #23
    Ducatin virallinen esittelysivu koneesta: desmosedicistradale.ducati.com
    Ducati Multistrada 1200 -2015.
    Kun masentaa, muista ykkönen on alhaalla ja loput ylös.
  24. #24
    Mitkäs ne tän viikon Eurojackpotin oikeet numerot olikaan?
  25. #25
    Sori, mut voi jösses minkä näköinen pyöräTuohan näyttää ihan Honda VRF, eikö...



    Ainakin tuollaiset kuvat pyörii netissä...
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  26. #26
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Pete2 kirjoitti Katso viesti
    Ducatin virallinen esittelysivu koneesta: desmosedicistradale.ducati.com
    Jaaha...mitähän tuo sytytysjärjestys sitten tekee eroa vaikkapa Apikan "epäjärjestykseen" noin niin kuin teoriassa?

    Käytännössä ääni on eri, mutta pauhua aivan yhtä kammottavasti, tai itse asiassa enemmän, koska kuutiot.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  27. #27
    Ja vähän lisää taasen.

    http://www.motorcyclenews.com/news/n...ale-v4-engine/

    Olen todella tyytyväinen että Ducati tuo tämmöisen mörköpelin nykyisten superpyörien rintamaan. Japanilaiset tekevät edullisia, laadukkaita ja nopeita pyöriä, mutta kyllä se heidän varovaisuus lyödä jotain uutta/kaikkea mahdollista pöytään vituttaa yli kaiken. Tällä hetkellä yksikään japsikyykky ei saa ostohousuja jalkaan.

    Ducati/Aprilia/Eurovalmistajat uskaltaavat ja osaavat. Tuo Japan Inc- valmistajien poliittinen korrektius tuottaa markkinoille pian enää näppäriä skoottoreita, mikä on tietty ymmärrettävää koska niitä kolmas maailma imee aivan järkyttävät lukumäärät. Ja moottoripyörä business on volyymikauppaa. Ja kaupanteostahan tässä on loppu viimein kysymys.

    Onneksi on Eurovalmistajat vielä olemassa. Markkinoiden kiinnostavimmat pyörät ovat tulleet jo vuosia jostain muualta kun Japanista. Hyvä että edes Eurooppalaiset uskaltavat.
    .
  28. #28
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Jaaha...mitähän tuo sytytysjärjestys sitten tekee eroa vaikkapa Apikan "epäjärjestykseen" noin niin kuin teoriassa?
    Apriliassa sytytysajoitus: 180-115-180-245. Eli paukku tulee suhteellisen tasasin (~1/2kierrosta) välein.
    Ducatissa: 90-200-90-340. Eli Kaks sylinteriä poksauttaa 90 asteen välein->200 astetta hiljasta->toiset kaksi sylinteriä paukauttaa 90 asteen välein-340 astetta hiljasta.

    Eli Ducati on lähempänä ns. big bang moottoria kun taas Aprilia perinteisempi V4.
  29. #29
    Alkuun magneton puoleiset pytyt syttyy. Eka etummainen ja 90 astetta myöhemmin taaempi. Sitten tulee 200 astetta taukoa, jonka jälkeen syttyy kytkimen puolelta etummainen ja 90 astetta myöhemmin taaempi. Sit ei kerrota mitä tapahtuu, mutta rivien välistä voi olettaa, että on 340 astetta tyhjää. Silloin kokonaisasteeksi tulisi 720 astetta (kuten Nitrous tossa yllä mainitsi).

    Tässä suora lainaus, jossa sytytystä selitetty lontoon murteella

    The peculiarity lies in the rapid firing of the two cylinders on the left side and then on the right side of the motorcycle. In the timing diagram, the firings are situated at 0°, 90°, 290° and 380°. This particular firing order gives the V4 a sound that is quite similar to that of the Desmosedici MotoGP.

    In practice, imagining a cycle that starts with 0°, the first cylinder of the front bank "fires", generator side, followed, after only 90° of rotation, by the rear bank cylinder on the same side. Then there is an interval during which the engine does not generate drive torque until the firings 90° from each other in the two cylinders on the clutch side. The "Twin Pulse" firing order, besides producing a unique exhaust sound unlike any other motorcycle, music to the ears of a true enthusiast, generates a type of power that was judged to be the best by the Ducati MotoGP riders as it generates important advantages at the power level and therefore the rideability of the motorcycle, especially when cornering and coming out of curves.
    Viimeksi muokannut: T1mppa; 08.09.2017 klo 14:43.
    Braaaaap
  30.  
  31. #30
    Lainaa T1mppa kirjoitti Katso viesti
    The peculiarity lies in the rapid firing of the two cylinders on the left side and then on the right side of the motorcycle. In the timing diagram, the firings are situated at 0°, 90°, 290° and 380°. This particular firing order gives the V4 a sound that is quite similar to that of the Desmosedici MotoGP.
    Toimittajan reppanalta on vaan loppunu sormet kesken kun on laskenu tuota sytytysjärjestystä, kun tolla tapaa laskien kaksi kierrosta olisi 760 astetta. Ducatihan ilmoittaa kampuran kulman ja sylinterien välisen kulman, joten siitähän tuon pienellä geometriaharjoituksella laskee:

    Toisella kammentapilla olevat paukahtaa peräkkäin = väli on 90 astetta. Eka siis 0 astetta kohdassa ja toinen 90 astetta kammenkulmaa. Tässä kohtaa toinen kammentappi on 70 astetta edellä, ollen kohdassa 160 astetta ekasta sytytyksestä laskien. Tuosta siis seuraavaan sytytykseen matkaa 360-160 = 200astetta ja vimonen paukku tietysti sylinterien kulman verran, eli 90 astetta tuon jälkeen. Edit. Tästä sitten meneekin vähän pidempään seuraavaan paukkuun, eli 720-90-200-90=340 astetta.

    Elikkäs sytytysjärjestys: 90-200-90-340
    Viimeksi muokannut: Nitrous; 08.09.2017 klo 15:00.
Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen