Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    http://www.cnbc.com/2017/06/21/harle...al-ducati.html

    No jos juttuun yhtään uskominen niin halukkaita ottajia tuntuu riittävän.

    Semmonen järkihän HD + Ducati -liitossa olis että tuotteet ei pahasti kilpaile keskenään (ehkä scrambler ja spora jotenkin ja v-rod vs. diavel / xdiavel)
    Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
  2. #2
    Muistelen hatarasti että H-D joskus aiemminkin on ostanut jotain Italialaista...
  3. #3
    joo, 70-luvulla Aermacchi ja 2000-luvun alussa MV Agusta. Mut ei jäänyt pitkäaikaisiksi omistuksiksi, etenkään jälkimmäinen tapaus.

    Ja joskus 90-luvulla (?) liikkui huhu että olisi ollut kiinnostunut menee kimppaan KTM:n kaa, mutta hanke jäi toteutumatta.

    Mut selkeesti kiinnostusta hakee malliston laajennusta muuallekin kuin cruisereihin tai matkapyöriin. Ilmeisimmin helpompaa ostaa valmis merkki kuin kehittää ite.
    Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
  4. #4
    HD osti Aermacchin jo 1960 ja tankin kyljessä alkoi lukea Aermacchi-Harley Davidson. Oli kiire päästä nouseviin pikkupyörämarkkinoihin jenkeissä mutta ei oikein kaupallisesti onnistunut. Macchi myytiin sitten Cagivalle 1978. Aluksi jenkkeihin meni vain 250:stä Sprinttiä, myöhemmin jopa mopoluokan kaksitahtisia.
  5.  
  6. #5
    Muuten kiva, mutta kaikki mihin HD koskee, muuttuu kasaksi paskaa. MV Agusta ja Buell kokivat kovia HD:n omistuksessa.