Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Mitä sarjoja suosittelette radalle? Yhtenä kriteerinä erillisten osien (nopea) saatavuus, jos vain toiselta puolelta menee rikki. Pyörä on GSX-R 1000 K7 ja käännetty kaava.

    Kiinalaiset myy halvalla, mutta toimitusajat voivat olla pitkiä, ja laatu?
  2. #2
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Suosittelen PP-Tuningin kilkkeitä.
    Superbike #7
  3. #3
    Lainaa hidas57 kirjoitti Katso viesti
    Mitä sarjoja suosittelette radalle? Yhtenä kriteerinä erillisten osien (nopea) saatavuus, jos vain toiselta puolelta menee rikki. Pyörä on GSX-R 1000 K7 ja käännetty kaava.

    Kiinalaiset myy halvalla, mutta toimitusajat voivat olla pitkiä, ja laatu?
    Kiinassa valmistettujen tuotteiden laatu on ikuisuuskysymys ja siitä voidaan vääntää tarinaa vaikka sata sivua...
    Itse olen niitä käyttänyt jo vuosia ilman ongelmia.
    Toimitus on tapahtunut aina viikon sisällä...
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  4. #4
    PP-Tuning saa Kaikki osuu paikalleen just. Varsinkin jarrupuolella on kaiken näköistä kiinnikettä. Bike Doctorilta sain vielä esa#7 alennuksen vaikka päivämäärä oli upeutunut.
    KL Service kx250x -23
  5. #5
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Kiinalaiset on valitettavasti paskaa. En oo vielä nähnyt hyviä.

    PP-tuningin osia saa Suomesta vissiinkin ja Gilles on ihan OK kanssa. On sitten Woodcraft, Sato, Bonamici jne. LighTechillä ei taida olla kooseiskaan, valitettavasti.

    Varaosista sen verran, että ne kannattaa ostaa etukäteen, koska se pikainen tarve on kuitenkin se, että pitää saada 40 minuutissa seuraavalle setille/ yhdessä päivässä seuraavalle päivälle. Se toinen vaihtoehto on yleensä viikkojen/ kuukausien rakentelu.

    Ite oon sitä mieltä, että mitä vähemmistä osista se sarja on rakennettu, sitä parempi. Ite oon tyytynyt Gillesiin, joka on vähän palapeli.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  6. #6
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Kiinalaiset on valitettavasti paskaa. En oo vielä nähnyt hyviä.

    PP-tuningin osia saa Suomesta vissiinkin ja Gilles on ihan OK kanssa. On sitten Woodcraft, Sato, Bonamici jne. LighTechillä ei taida olla kooseiskaan, valitettavasti.

    Varaosista sen verran, että ne kannattaa ostaa etukäteen, koska se pikainen tarve on kuitenkin se, että pitää saada 40 minuutissa seuraavalle setille/ yhdessä päivässä seuraavalle päivälle. Se toinen vaihtoehto on yleensä viikkojen/ kuukausien rakentelu.

    Ite oon sitä mieltä, että mitä vähemmistä osista se sarja on rakennettu, sitä parempi. Ite oon tyytynyt Gillesiin, joka on vähän palapeli.
    Paljon hyvää asiaa tuossa. Osien saatavuus Suomesta (Bike Doctor) ja etenkin tappisarjan järkevä ja robusti rakenne on syynä PP-tuningin käyttöön.

    Gillesin kilkkeet on kyllä hienon näkösiä, mutta käytännössä esim. tää sarja on aika hankala ja kaadossa herkästi hajoava verrattuna vaikkapa PP-tuningiin: https://www.hotnrare.com/images/prodotti/GTVCR-D04.jpg

    Kaadossa yleensä hajoo lähinnä jalkatappi, vivun pää, joten niitä kannattaa olla parit varastossa. Ja tietty jalkatapin kiinnityspultteja parit. Uusissa PP-tuningin sarjoissa on jarru- ja vaihdepoljinten päät taittuvaa mallia, joten eivät rikkoudu niin herkästi (tuli testattua ja toimii).
    Superbike #7
  7. #7
    Kiitoksia. Olen kyllä jo aiemminkin tutkinut markkinoita ja PP-tuning oli selkeä vaihtoehto. Jos noita osia saa erikseen, niin alkaa homma ratketa.

    Kaadossa tuppaa tosin menemään muutakin kuin jalkatappi, koska pyörä haluaa joskus kieriä kuin varsa laitumella...
  8. #8
    Pp-tuningilta tilasin suoraan ja tuli 24h varaosat kotiovelle.
    Kilpi puuttuu yamaha R6r 06
    Ex Daytona 675 07
    Ex honda hornet 900 05
    Ex honda cbr 600f
    Ex kawasaki zx6r 98
  9. #9
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    OT:nä puolustan Gillesiä sen verran, että kaksi pyörää olen tuhonnut, mutta sama jalkatappisarja jaksaa vain. Olisi mennyt pelkkien tappien pulttien vaihdolla, mutta oikean puolen tappi oli lyhentynyt sen verran, että säälistä vaihdoin. Ois siinä jalka pysynyt. Riippuu siis pyörämallista kovin.

    Mut joo. PP-tuning on hyvä. Itse asiassa mulle sellaiset fiiattiin aikoinaan foorumin kautta kaupattiin, mut ne olikin Gen2 vaikka ostaja muuta vakuutteli. Palautuksesta sovittiin, jos ei sovi.

    Kun niitä kuukautta oston jälkeen sovittelin, niin eivät sopineet ja soitin myyjälle, joka oli itse asiassa muistaakseni poliisi Mikkelin suunnalta. Ei se täyttä summaa suostunut palauttamaan, koska oli köyhyydessään ehtinyt kiinnittää roposet johonkin. Jotain 50 € tuli turpiin. En taas jaksanut inttää.

    Vittu, mikä epeli
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  10. #10
    Lainaa tuhti kirjoitti Katso viesti
    Pp-tuningilta tilasin suoraan ja tuli 24h varaosat kotiovelle.
    Tämä oli hyvä vinkki. Hyvät nettisivut ja nopea toimitus kaikille osille varastosta. Kysymyksiin vastattiin pikaisesti, eikä päivien päästä tai never.

    Tavara sopii paikalleen ja on hyvin suunniteltua muutenkin, vahva suositus.
  11. #11

    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2005
    Jyväskylä
    MotOrg ry jäsen
    PP-tuningilla olen nyt kaatunut 8 kertaa, välillä vähän reippaammallakin otteella. Jalkatappi menee yleensä uusiksi (20€), välillä vaihde tai jarruvivun pää (6€) ja ainoastaan kerran halkesi toinen tapin kannake (joku 20€ muistaakseni). Ovat myös kevyet.
    Cilpareista en taas suosittele PP-tuninkia kenellekään. Toimii varmasti just oikein momenttiin kiristettynä hyvin, mutta aika moni sen tangon on jossain vaiheessa onnistunu pyöräyttämään. Clipareista LSL / Renthal ollu hyviä.

    Olen sorvissa pyöräyttäny tangosta ekat 150mm ohkasemmalle (muistaakseni sisältä 14mm --> 17,5mm) seinämälle, että ei kaadossa väännä keulaa tai kannaketta joka kerta paskaksi, vaan itse tanko vääntyy herkemmin kovan kolhun tullessa.
    ---
  12.  
  13. #12
    LSL cliparit tyrkkäsin.