Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    Suunnitelmissa Triumph Tiger 800/800 XC + muut malliversiot. Aika pe-su 7-9.7.2017 (2 vrk), ajo lauantaina. Paikka Kangasjärven leirintäalue Isojoella etelä-pohjanmaalla. Ajoreitti pääosin Isojoen ja Kauhajoen alueella. Ajoreitti kulkee metsäautoteitä ja osittain myös pienempää ajouraa pitkin. Reitti pääosin kovapohjaista, nappularenkaita kuitenkin suositellaan, arvio reitin pituudesta noin 250 km. Jokainen osallistujat hoitaa ruokahuollon, nesteytyksen ja majoituksen itse tai ryhmissä. Leirintäalueella on vapaana muutamia 4 hengen mökkejä, ehkä pienempiäkin voi olla vapaana. Mökit ovat varustukseltaan vaatimattomia, kahden vuorokauden hinta taisi olla 100€ joten mökin ollessa täysi majoituksen hinta viikonlopulta on 25€/ henkilö.
    Myös telttailu on alueella mahdollista.
    Alueella mahdollisuus saunoa ja uida kirkasvetisessä järvessä.
    Mukaan kelpuutetaan tällä kerralla ainoastaan Triumph Tiger 800 eri malliversiot.

    Olen itse varannut jo neljän hengen mökin, tämä on kuitenkin jo täynnä. Kannattaa siis varata pikaisesti majoitus kun mökkejä on vielä saatavilla, kämppäkaveri varmaan löytyy myöhemmin.

    Tarkempi reittisuunnitelma valmistuu juhannuksen aikoihin.

    Päivitys 19.6:

    Tarkistin äsken ja leirintäalueella on vielä yksi 2 hengen mökki 66€/2vrk ja useampia 4 hengen 100€/2vrk mökkejä vapaana.

    Tällä hetkellä mennään neljän ilmoittautuneen pyöräkunnan vahvuudella. Kyllä siihen vielä mahtuisi mukaan.
    Triumph Tiger 800 XC + Triumph Tiger 900 GT + Triumph Explorer 1200 XRX
  2. #2
    Up, teltalla mahtuu vielä mukaan. Leirintäalueen mökit ilmeisesti jo täynnä.
    Triumph Tiger 800 XC + Triumph Tiger 900 GT + Triumph Explorer 1200 XRX
  3.  
  4. #3
    Ensimmäiseen Tiger 800/800XC kokoontumiseen osallistui 5 XC-kuljettajaa. Reitti kulki Kauhajoen, Isojoen ja Karvian alueella. Ajoreitiltä löytyi matkan varrelta monenlaista tietä ja maastoa. Matkan varrella päivitimme myös muutaman pyörän kartat ja tutustuimme samalla TuneEcun toimintaan Windows ja Android käyttöjärjestelmillä. Ja tietysti retkeen kuului myös se makkaranpaisto laavulla.

    Alustavasti sovimme jo osallistujien kesken, että ensi kesänä järjestetään vastaava tapahtuma.
    Triumph Tiger 800 XC + Triumph Tiger 900 GT + Triumph Explorer 1200 XRX