Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 119:sta
  1. #31
    Viime vuonna itse olin ensikertaa viivalla ja voin sanoa että oli aivan h*lvetin siistiä. Lämmittely kierrokselle kun lähdettiin rupesi sydän jo ajamaan kilpaa ja siinä vaiheessa kun kierrokset nousi ja valot sammui niin ukko oli jo aivan täpinöissään. Vieläkin hymy nousee korviin kun asiaa muistelee. Viime kerralla taisi olla 90% kisaajista ensikertalaisia.
    Elämä on onneksi mutkikasta
  2. #32
    Jäikö hitaan ryhmän lippuja myytäväksi varikolle? Vois oulusta suhauttaa paikalle jos muuten aikataulut ja säät sallii.
  3. #33
    Ratavastaava vertzu:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Jun 2010
    Oulu
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Kipe_ kirjoitti Katso viesti
    Jäikö hitaan ryhmän lippuja myytäväksi varikolle? Vois oulusta suhauttaa paikalle jos muuten aikataulut ja säät sallii.
    Lauantaina ja sunnuntaina keskiryhmässä pari paikkaa jäljellä, nopeassa ja hitaassa hyvin tilaa. Lippuja myydään ratavarikolta. Tervetuloa!
    Yamaha R1 -08

    Kaikki ratapäiviä koskevat kysymykset sähköpostilla osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  4. #34
    Ratavastaava vertzu:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Jun 2010
    Oulu
    MotOrg ry jäsen
    Liputusvuorot lisätty aloitusviestiin.
    Yamaha R1 -08

    Kaikki ratapäiviä koskevat kysymykset sähköpostilla osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  5. #35
    Lauantain tuli käytyä pörräämässä hitaassa ryhmässä + AT2.

    Ei tuota AT2 ole turhaan hehkutettu tarpeelliseksi. Itselle suurin asia mihin ei tullut aiemmin kiinnitettyä ollenkaan huomiota on tuo katseen käyttö, helpotti todella paljon ajamista kun tajusi kääntää "niskat nurin" mutkaan mentäesssä Sekä perussyntinä tietenkin liiallinen kaasun ja jarrun käyttö..

    Botniaring jo kiinnostaisi, kai sen kärryllä voi kilpipyöränkin tuoda kun ei tuo ajaminen oikein houkuttele paikan päälle
    GSX-R K3 1000
  6. #36
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Kiitos järkkäreille. Aikaa sahattiin omista aikaisemmista pois, mutta nälkä kasvaa syödessä.

    Loppuhuipennuksena Tami & Sipi näyttivät mallia hätäevakuoinnista, kun sateen uhatessa purkivat ja pakkasivat pakolaisleirin kokoisen rakennelmansa samassa ajassa kuin allekirjoittanut oli ehtinyt raapia hieman päätään ja persettään omaa tiipiitä hämmästellessään.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  7. #37
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Loppuhuipennuksena Tami & Sipi näyttivät mallia hätäevakuoinnista, kun sateen uhatessa purkivat ja pakkasivat pakolaisleirin kokoisen rakennelmansa samassa ajassa kuin allekirjoittanut oli ehtinyt raapia hieman päätään ja persettään omaa tiipiitä hämmästellessään.
    Oli kyl historiallinen suoritus. Mekin päästiin lähtemään nii ettei oltu edes viimeisiä, siitäkin rasti seinään.

    Kiitoksia kuskeille, kisaajille, talkoolaisille ja lippumiehille. Hieno viikonloppu. Eiköhän näitä tule lisää vielä.
    Ducati HM1100s + GsxR1000 k7
    http://www.youtube.com/user/weeboom1
  8. #38
    Kiitoksia jälleen mahtavista ratapäivistä.
    Rento mutta hyvin hoidettu tapahtuma
    BMW Heikki Pekka 4
  9. #39
    Joo. Kiitos ja tosi mukavaa oli.

    Jonkinlainen karmakin oli mukana. Menin sille reippaalle nuorelle miehelle sanoon, jotta heikkotehoisella pyörällä kannattaa opetella ajamaan läheltä kanttaria. Heti seuraavassa setissä mulle kävi kuin Bottasille. Ykkösessä kallellaan sisäkanttarin päälle. Pyörä pomppas ja nousi pystyyn joten ajolinja leveni. Onneks Räikkönen (Scuuba) oli hereillä. Ei kannattas esittää fiksumpaa kuin on.


    Portilla kun seurailin toimintaa ykkösessä, niin kävin parille kuskille kanssa selittämässä miten välttää ulkokanttariin ajautuminen. Scuuba/Murmela on joskus piirtänyt selittävämmänkin kuvan, mutta tämäkin käynee: http://www.mprata.fi/index.php?actio...ach=5276;image
    Viimeksi muokannut: pienisopoapina; 23.07.2017 klo 23:36.
  10. #40
    Mahtava viikonloppu taas kerran.

    Iso kiitos uudesta varikko mankasta AT-koneelle ja järjestävälle taholle! Kisa oli aivan mahtava.
    Yamaha YZF-R6R
    ex. MV Agusta Brutale 910R
    ex. Yamaha MT-07
    ex. Suzuki DRZ 400sm
  11. #41
    Suuret kiitokset järjestäjille myös omasta puolestani.

    Vaikka matkaa Vantaalta kertyi jonkin verran niin päivä oli kyllä ajomatkan arvoinen.
    Nyt toista kertaa radalla ja ensimmäistä kertaa asiantuntevassa koulutuksessa (Ajotaito 2). Ratailukipinä hehkuu melkoisesti ja nyt etsitäänkin kalenterista tilaa seuraavalle ratapäivälle. Jospa sitä joskus uskaltaisi osallistua kerhokisaankin.
    GSX-R K7
  12. #42
    Motorg ry:n hallituksen sihteeri Knaku:n avatar
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Jonezi kirjoitti Katso viesti
    Mahtava viikonloppu taas kerran.

    Iso kiitos uudesta varikko mankasta AT-koneelle ja järjestävälle taholle! Kisa oli aivan mahtava.
    Mitäs hemmettiä ?! Sä voitit sen soittimen. Taisit mennä lujaa...
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

    Sihteerille voit lähettää sähköpostia osoitteeseen knaku(ät)moottoripyora.org tai sihteeri(ät)moottoripyora.org
  13. #43
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Mitäs hemmettiä ?! Sä voitit sen soittimen. Taisit mennä lujaa...
    Arpa voitti.
    Yamaha YZF-R6R
    ex. MV Agusta Brutale 910R
    ex. Yamaha MT-07
    ex. Suzuki DRZ 400sm
  14. #44
    Motorg ry:n hallituksen sihteeri Knaku:n avatar
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Jonezi kirjoitti Katso viesti
    Arpa voitti.
    Ihan sama. Nyt soi varikolla musiikki aina.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

    Sihteerille voit lähettää sähköpostia osoitteeseen knaku(ät)moottoripyora.org tai sihteeri(ät)moottoripyora.org
  15. #45
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Ihan sama. Nyt soi varikolla musiikki aina.
    Ja lujaa
    Yamaha YZF-R6R
    ex. MV Agusta Brutale 910R
    ex. Yamaha MT-07
    ex. Suzuki DRZ 400sm
  16. #46
    Oli kyllä huippu päivä lauantai, jolloin itse olin paikalla. Tekee ihmeitä kun on käynyt kaksi edellistä kertaa viikon välein radalla ja nyt oli kolmas kerta. Vauhti kasvoi n. 6 sekuntia viime kerrasta, joka tosin oli koko kesän ensimmäinen ratapäivä. Päivän paras 1:18,1. Miten kauan SP V2 vielä menee...

    Ja kiitokset järjestäjille, teette mahtavaa duunia.
  17. #47
    Kiitokset jälleen järjestävälle taholle hienosta viikonlopusta sekä joustavuudesta ryhmänvaihdon suhteen! Ruuhkaisen keskiryhmän vaihtuminen nopeaan paransi omaa aikaa yli sekunnin ja koko viikonloppuna parannusta tuli reilut 2 sekkaa. Sunnuntain parhaaksi tuli 1.19.6 eli ruhtinaallisesti nopsan ryhmän puolella;-)
    Tallissa: YZF-R6 2008 & PV50 -81 & Pappatunturi -74
  18. #48
    Kiva viikonloppu. Jätettiin pari vikaa settiä väliin. Ja oltiin siitä hyvästä kotona jo 22.20.
    Saastamoinen osoittautui aika taitavaksi varikkokoiraksi. Otan sen mukaan joskus toistekkin.
    RRÄÄRRÄÄ!
    S1000RR+BETA 250RR 2T JA SAASTAMOINEN
  19. #49
    Lainaa Bolt kirjoitti Katso viesti
    Kiva viikonloppu. Jätettiin pari vikaa settiä väliin. Ja oltiin siitä hyvästä kotona jo 22.20.
    Saastamoinen osoittautui aika taitavaksi varikkokoiraksi. Otan sen mukaan joskus toistekkin.
    Ajettiin loppuun saakka. Viimeisellä setillä vielä oma nopein 1:23,0 ja kaverin nopein 1:21,0. Niihin oli hyvä päättää päivät.
    Suzuki GSX-R1000 K9, kilvetön
    BMW F800GS -08
    Suzuki GSX1100F -92, projekti
  20. #50
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Tästä raadeltavaksi. Sunnuntain vikan setin kolme vikaa kierrosta:

    1.22.8
    1.22.9
    1.22.8

    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  21. #51
    Kiitokset ratapäivistä kaikille. Mukavaa oli kiertää rataa ja sen lisäksi tarinoida varikolla. Tuli taas opittua paljon uutta. Kierrosaikani parani reilun yhdeksän sekuntia toukokuun at2:lla ajettuun nähden. Nyt 1:28 alkuisia tuli useampia. Pahoittelut niille keskiryhmän nopeamman pään kuskeille, kun olin rataa tukkimassa matkapyörällä.
    Kalustotappioita tuli sen verran, että kameran muistikortti kuoli ja en saanut yhtään videota talteen, Rukan hanskan sisävuoreen tuli reikä ja kotimatkalla pikkulintu läsähti katteisiin. Ensivuonna uudestaan Kemoralle
  22. #52
    Oli kanssa ihan nasta setti, vaikka Aprilli-pilan OEM alusta olikin kuin löysä mulkku ja tallikaveri veti karusellissa pannut.

    Uudet henk.koht pohjat 1:22:04 ja optimi 1:20:28
    Rakennettu Ducati Monster S4 2001 - Aprilia RSV1000 2001
  23. #53
    71°10'21" Pekksu:n avatar
    Liittyi Feb 2012
    Southern Finland
    MotOrg ry jäsen
    Kiitokset! Ei voi kuin allekirjoittaa vertzun toteamuksen, että tästä ei paljoa voi rataviikonloppu parantua!

    Lauantain kisassa paukkui kierrosennätykset niin, ettei loppupäivän sade haitannut yhtään. Sunnuntaille ei sitten hirveästi enää voimia jäänytkään, mutta muutama ahaa-elämys tuli koettua. Harmi vain, että niiden kokeileminen käytännössä jää Kemoran osalta ensi kauteen. Toivottavasti ensi vuonnakin olisi useampi Kemora, sillä ratana tuo on kyllä pirun kiva. Varikkokin on koko lailla parhaimmasta päästä.
    YZF-R6R -06
    &
    FZ6-S -05
  24. #54
    sipi sattu yhelle setille eteen, ja sipin edessä tamik87.
    Kierrosajat 1:14-1:15.

  25. #55
    Ja tossa hyvä esimerkki miks aina pyrin ajamaan metriä ulompaa ajolinjaa sillon ku haen ohitusta.

  26. #56
    ^ Tuota tilannetta jo aiemmin kommentoin:
    Lainaa pienisopoapina kirjoitti Katso viesti
    Joo. Kiitos ja tosi mukavaa oli.

    Jonkinlainen karmakin oli mukana. Menin sille reippaalle nuorelle miehelle sanoon, jotta heikkotehoisella pyörällä kannattaa opetella ajamaan läheltä kanttaria. Heti seuraavassa setissä mulle kävi kuin Bottasille. Ykkösessä kallellaan sisäkanttarin päälle. Pyörä pomppas ja nousi pystyyn joten ajolinja leveni. Onneks Räikkönen (Scuuba) oli hereillä. Ei kannattas esittää fiksumpaa kuin on.


    Portilla kun seurailin toimintaa ykkösessä, niin kävin parille kuskille kanssa selittämässä miten välttää ulkokanttariin ajautuminen. Scuuba/Murmela on joskus piirtänyt selittävämmänkin kuvan, mutta tämäkin käynee: http://www.mprata.fi/index.php?actio...ach=5276;image
    Onneks olit valppaana ja onneks takaiskari teki työnsä.
  27. #57
    Pari kierrosta ohittelua.
    Sit kierrokset 1:13.66 ja 1:13.57
    Loppu 1:14 roiskimista.

  28. #58
    Mukava viikonloppu oli ja tulipa kokeiltua ekaa kertaa nopeessa sunnuntain pari vikaa settiä. En vielä kaikkien nimiä tiedä mutta taisi olla Sipi tai Tami kun näytti pari kierrosta mulle linjoja, kiitos vielä siitä!
    Ja kiitos myös Fredeelle varikko/grillailuseurasta
    <p>-</p>
  29. #59
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    sipi sattu yhelle setille eteen, ja sipin edessä tamik87.
    Kierrosajat 1:14-1:15.
    Kiitos clipistä!
    Yamaha R6R -06
    ex. Suzuki GSX-R 750 -93
  30.  
  31. #60


    Tossa on kanssa mun nopein kellotettu. Hyvin välillä pomppii toi nopeus, kun GPS iponelta.
    Rakennettu Ducati Monster S4 2001 - Aprilia RSV1000 2001
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen