Sivu: 7 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678 ViimeinenViimeinen
Tulokset 181:stä 210:een 213:sta
  1. #181
    Väittely siitä miten monta sormea puristaa jarrukahvaa on sama, kuin että jos väitellään siitä minkälaisilla kengillä on suotavaa jarruttaa autoa... iha täysin ukosta kii että mikä miellyttää.

    Mutta niin kauan kuin se käytetty tekniikka ei estä maksimaalista jarruttamista ni mitä helvetin väliä sillä jollekin on? Autoinssissä vielä jotenki ymmärtää sen että niuhotetaan siitä pitääkö kättä vaihdekepillä vai ratissa.... mutta toi sormien määrä menee jo naurettavaksi mun mielestä
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  2. #182
    Myös omasta puolesta kiitokset jälleen hienosta kaudesta ratajärkkäreille ja tutuille ratakasvoille . Jatketaan taas ensi vuonna. Linkin takana vielä keskinopean menoa sunnuntailta.
  3. #183
    Kouluttaja PKP:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2005
    Tuusula
    MotOrg ry jäsen
    Laittakaapa lauantaina at2:lla olleet palautetta kurssista https://docs.google.com/forms/d/e/1F...B8POg/viewform
    Koska päivä oli kelien puolesta todella hankala ja rikkonainen olisi mukava kuulla mielipiteet kurssista myös oppilaan näkökulmasta.
    Aprilia rsv 1000 mille -04
  4. #184
    Kokeilin ekaa kertaa kuvaamista. Kuvia on valitettavasti vain nopeesta, keskinopeesta ja keskihitaasta, ja vain kahvilan mutkasta, eikä niin älyttömän paljoa, kun itse sitten ajelin hitaassa ryhmässä ja välillä tein kaikkea muutakin, kuin kuvaamista. Mutta toivottavasti nämä kuvat ilahduttavat joitakuita.

    https://goo.gl/photos/k59Hv3j1u5zDa9647
    Kawa ER-6F vm. 2013
    ex. Honda CBR600f vm. 2006
    ex. Kawa ER-6N
  5. #185
    Kiitokset täältäkin! Olipa mukavata taas, ensi kertaa orgin nopeassa ja mukava oli huomata, että edellis viikonloppuna ajettu alle 1:30 ei ollutkaan vain tuuri kierros vaan pääsi alittamaan sen muutamankin kerran.

    Harmi kun suurin osa ohittajista oli sen verran nopeempia ettei oikein kerinnyt seuraavaa mutkaa pidemmälle perässä pysyä

    Vaihteeksi taas luotto tippui SP renkaaseen kun alkoi luistella eikä uskaltanut oikein availla, tokihan se kulutusmerkeillä on. Eipä sillä, että mun vauhtia varmaan voisi kasvattaa monta sekuntia muissa paikoissa kuin avauksissa Soon hyvä että jää reenattavaa ensi kaudellekkin.

    Oli kyllä outoa huomata kuinka liputusvuoron jälkeisellä setillä oli ajo ihan hukassa alku setistä. Ihan ku olis pitänyt kalibroida pää uudelleen vauhtiin.
    s1000rr 2011
  6. #186
    Lainaa vedenhenki kirjoitti Katso viesti
    Kokeilin ekaa kertaa kuvaamista. Kuvia on valitettavasti vain nopeesta, keskinopeesta ja keskihitaasta, ja vain kahvilan mutkasta, eikä niin älyttömän paljoa, kun itse sitten ajelin hitaassa ryhmässä ja välillä tein kaikkea muutakin, kuin kuvaamista. Mutta toivottavasti nämä kuvat ilahduttavat joitakuita.

    https://goo.gl/photos/k59Hv3j1u5zDa9647
    Kappas, linssilude oli eksynyt näihinkin kuviin Kiitos!
    Honda CBR1000RR '08
    ex. Yamaha FZ6-S '06
  7. #187
    Soikkeli:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2011
    Hyvinkää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Tuurihaukka kirjoitti Katso viesti
    Myös omasta puolesta kiitokset jälleen hienosta kaudesta ratajärkkäreille ja tutuille ratakasvoille . Jatketaan taas ensi vuonna. Linkin takana vielä keskinopean menoa sunnuntailta.
    Aja hiljempaa tai kovempaa niin osuttas joskus samaankin kuvaan!
    Jopo

    Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä.

    Soininen racing
  8. #188
    Setti 2 featuring säkenöivä härvääjä.
    Virtakytkin pompsahtaa offille, siitä syystä volttilähtö.
    Joka taas sekottaa datan diffin parin ekan kierroksen ajaksi.
    Ruudussa vasemmanpuoleinen g-plotti yhen mutkan ajalta.
    Oikeanpuoleinen g-plotti viimesen 10 mutkan ajalta.
    Ajolinjat välillä vähä mitä sattuu, apeksit karkailee.
    Ohitukset enemmän ja vähemmän onnistuneita.
    Kamera vetää huuruun.
    Ja lopuksi enkkakierros.

    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  9. #189
    Keskihidas sunnuntaina - viisi ensimmäistä settiä

    https://youtu.be/fQqH3BspXDg

    Päivän tyylikkäin ohitus Las Palmasissa kierroksella 24 (videolla 55:20) - itse ehjällä (1:43.4) kierroksella eikä ohituksesta ollut itselle pienintäkään haittaa - päin vastoin - seuraava kierros 1:42.7.

    Alle 50 hv:lläkin pääsee ohi - kahvilan mutka kierros 35 (videolla 1:18:35)
  10. #190
    Lainaa ebragge kirjoitti Katso viesti
    Keskihidas sunnuntaina - viisi ensimmäistä settiä

    https://youtu.be/fQqH3BspXDg

    Päivän tyylikkäin ohitus Las Palmasissa kierroksella 24 (videolla 55:20) - itse ehjällä (1:43.4) kierroksella eikä ohituksesta ollut itselle pienintäkään haittaa - päin vastoin - seuraava kierros 1:42.7.

    Alle 50 hv:lläkin pääsee ohi - kahvilan mutka kierros 35 (videolla 1:18:35)
    Muistelin ettei mua ohitettu kertaakaan olin väärässä juurikin tuossa kohdassa 1:18:35 metka linja valinta ohittajalla... no ohitusharjotuksia lisää 3 mutkassa
  11. #191
    Lainaa ebragge kirjoitti Katso viesti
    Keskihidas sunnuntaina - viisi ensimmäistä settiä

    Alle 50 hv:lläkin pääsee ohi - kahvilan mutka kierros 35 (videolla 1:18:35)

    Mut tuo sama kaveri on ohittanut 2-3 mutkan välissä ainakin 3 eri ratapäivänä ja varmaan vielä useamalla setillä. Ajattelin jo että se väijyy jossain varikolla ja syöksyy perään kun aina sama paikka Tuo mopo pitää sen verran kovaa papatusta et uskoisin että kuulisin jos se olisi edes lähellä jossain muualla.
    K8-1000
  12. #192
    Setti neljä, vaihtoehtoinen näkymä.

    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  13. #193
    Kuvia viime viikonlopulta. Älkääkä välittäkö että päivämäärät ovat sekaisin, olen vain kesäloman tarpeessa
  14. #194
    Onko se heppu julkaissut yhtää kuvia vielä, joka istui Lemminkäisen apexissa?
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  15. #195
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Onko se heppu julkaissut yhtää kuvia vielä, joka istui Lemminkäisen apexissa?
    Holtsu siis. Ei ole vielä. Malttia malttia...
    Beta 300 RR
    Ex - CBR1000RR
  16. #196
    Lainaa Lightyear kirjoitti Katso viesti
    Holtsu siis. Ei ole vielä. Malttia malttia...
    Luulen et silläki kaveril on MUUTAMA kuva mitä julkasta... (meinaan vaa et koko päivän aikana muistan tasan 2x ku se EI ottanu must kuvaa... joka muu kerta ku vaa näin sen jossai ni kamera seuras mua)
  17. #197
    Kyllä Holtsu kuvat aina julkaisee kunhan kiireiltään kerkiää.
    Hienoa kun on orgin hovikuvaaja ollut paikalla, yleensä tulee aina hienoja kuvia.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  18. #198
    Mulla meni ainakin yks setti ihan siihen kun keskityin vaan poseeraamaan lemminkäisessä. Oli kyl melko herkullinen paikka
    Husqvarna Svartpilen 401 -22
    Ex. Honda Monkey 125
    Ex. BMW S1000RR -15
    Ex. Suzuki UK110 Address
    Ex. KTM 790 Duke
    Ex. R1 -08 kilpa-ajoneuvo
    Ex. ZX-6R -13
    Ex. GSR750
    http://www.youtube.com/user/exhaust34
  19. #199
    Lainaa exhaust kirjoitti Katso viesti
    Mulla meni ainakin yks setti ihan siihen kun keskityin vaan poseeraamaan lemminkäisessä. Oli kyl melko herkullinen paikka
    +1. Ihan pari kertaa tuli kypärän sisällä "Fuck! Kuvaaja! Nyt pitää näyttää nopeelta!"
    FZ1-S -09 -> S1000RR 2010 + S1000XR
  20. #200
    Mä mietin lähes joka kerta "ei vittu mä oon taas ihan hukassa tän ajolinjan kans ja pyörä pystyssä".
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  21. #201
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Fiiatti soi ja kulkee taas, eikä neitsytmatkallaan ainakaan ruutannut liemiään minne sattuu kuin sulhaspoika aikanaan.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  22. #202
    Lainaa Lightyear kirjoitti Katso viesti
    Holtsu siis. Ei ole vielä. Malttia malttia...
    Odottavan aika on pitkä....
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  23. #203
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Odottavan aika on pitkä....
    Jokaisesta kuvien kyselystä tulee viikko lisää.

    Kyllä ne sieltä tulee, turhaa on Holtsua hoputtaa. Ihan helvetin iso homma on käydä kaikki kuvat läpi...
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  24. #204
    MotOrg ry:n hallituksen varajäsen, toinen koulutusvastaava, kolmas sivustovastaava, kouluttaja massajaska:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2013
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Fiiatti soi ja kulkee taas, eikä neitsytmatkallaan ainakaan ruutannut liemiään minne sattuu kuin sulhaspoika aikanaan.
    "Ei oo paha. Katehommia."
    Näköjään aina nenällään...
    KTM 890 Duke R vm2021 (2023 -> ) & Suzuki GSX-R 1000 K8, kilvetön (2016 -> )
    ex. Aprilia RST1000 Futura vm2003, naarmuinen (2018 - 2022, R.I.P.)
    ex. Yamaha MT-01 vm2005, sininen (2013 - 2016, R.I.P.)
  25. #205
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Odottavan aika on pitkä....
    Juu, kyllä noissa menee. Kolmen ratapäivän kuvat jonossa. Kestää, kun ovat RAW:eja, enkä niitä sellaisenaan julkaise suoraan kortilta jpg:s kääntäen, vaan viimeistelen - osan preseteillä pieninä nippuina, osan kuvista kuva kuvalta. Tää on tätä mun perfektionismiä, ihan kuten Teillä kuskeilla kierrosennätysten jahtaaminen. Lopputulemana on sitten aikaannaannosta välttävän ja suht. hyvän väliltä. Täytyy hiukan lisätä odottavan tuskaa, että juurikin Alastaron kuvia peratessa seassa oli vissiin kesän parasta settiä.
    Mut niin joo, kiitos iteltäni - ootte kyllä mainion haastava kuvausteema ja kohde radalla kesästä toiseen! 👍
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  26. #206
    Lainaa Holtsu kirjoitti Katso viesti
    Juu, kyllä noissa menee. Kolmen ratapäivän kuvat jonossa. Kestää, kun ovat RAW:eja, enkä niitä sellaisenaan julkaise suoraan kortilta jpg:s kääntäen, vaan viimeistelen - osan preseteillä pieninä nippuina, osan kuvista kuva kuvalta. Tää on tätä mun perfektionismiä, ihan kuten Teillä kuskeilla kierrosennätysten jahtaaminen. Lopputulemana on sitten aikaannaannosta välttävän ja suht. hyvän väliltä. Täytyy hiukan lisätä odottavan tuskaa, että juurikin Alastaron kuvia peratessa seassa oli vissiin kesän parasta settiä.
    Mut niin joo, kiitos iteltäni - ootte kyllä mainion haastava kuvausteema ja kohde radalla kesästä toiseen! 
    Tähä ei voi muuta kommentoida ku; Respect! Ja kiitos!
  27. #207
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  28. #208
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Holtsu toimitti mun radion järkkäreille. Kellä se sitten onkin, niin luovuttaa Markolle/ Kymikselle järkkäreiden kokoontumisessa syksyllä, jos vielä löytyy.

    Se oli melkein niin kuin vuosipäivälahja Markolta. Monen vuoden jälkeenkin se vielä yllättää
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  29. #209
    Ratavastaava sipi:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2008
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Holtsu toimitti mun radion järkkäreille. Kellä se sitten onkin, niin luovuttaa Markolle/ Kymikselle järkkäreiden kokoontumisessa syksyllä, jos vielä löytyy.

    Se oli melkein niin kuin vuosipäivälahja Markolta. Monen vuoden jälkeenkin se vielä yllättää
    Se on ehkä meillä. Voin koittaa teipata sen kymiksen suzukiin kun käyn tallilla.
    Yamaha R6R -06
    ex. Suzuki GSX-R 750 -93
  30.  
  31. #210
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa sipi kirjoitti Katso viesti
    Se on ehkä meillä. Voin koittaa teipata sen kymiksen suzukiin kun käyn tallilla.
    Kiitos.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Sivu: 7 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678 ViimeinenViimeinen