Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Pyörän mukana tuli tuollainen kätevän oloisella kiinnityssysteemillä varustettu tankkilaukku. Ongelmana on sen koko - eli tuo lienee noin 6l. Olen yrittänyt etsiä samaan systeemiin sopivaa isompaa 20-30l laukkua Heldiltä googlella, mutta en ole löytänyt. Onko homma niin, että noita saa vain pikkulaukkuina tuohon kiinnitykseen?

    Tuossa on siis tankin täyttöaukon pulteista 4 kpl muita korkeammalla ja siihen kliksautetaan laukku kiinni. Käsittääkseni nimi on Slide System, ihan varma en ole.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  2. #2
    Minä pulttasin sen systeemin tavalliseen muotovalettuun laukkuun.
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  3. #3
    Mielenkiintoista. Mulla olisi yksi halpa tankkilaukku, jonka voisin uhrata kokeiluille. Kiitos tästä, ei tullut mieleenkään itselle.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  4. #4
    Voihan sen laatan porata mihin tahansa laukkuun, itsellä se on bilteman laukun pohjassa johon tosin tein itse leikkuulaudasta kaarevan pohjalevyn. joillain on kuulemma tuo kiinnityslaatta revennyt irti niistä korkin pulteista jos oikeen painavaa ja korkeaa laukkua moottoritievauhdeissa kulettelee mutta normi nurkkakurvailussa on toiminu itellä ihan hyvin, mitä nyt asentamisessa pieni inssaaminen kun ei sinne kaarevan pohjan alle tahdo oikeen nähdä.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  5. #5
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Voihan sen laatan porata mihin tahansa laukkuun, itsellä se on bilteman laukun pohjassa johon tosin tein itse leikkuulaudasta kaarevan pohjalevyn.
    Jumakauta, jos se leikkuulauta on Ikeasta niin vaadin tekijäinoikeus korvausta Minulla se on tosin sisäpuolen pohjana pultinkantojen peittona.
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  6.  
  7. #6
    Sielä sisällä se on mullakin ja ihan prismasta ostin speden & urkin cafe raaserin penkistä idea, kuumailmapuhaltimella lauta lötköksi, tankin päälle ja nimmaan perkuleesti käsikiristekalvoa päälle. Jäähdyttyä oli kivasti omaksunut tankin muodon. Taisin pikkupyyhkeen tjsp laittaa sinne väliin ensin. Sit vaan pistosahalla kulmat pois ja laukkuun.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91