Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 39:een 39:sta
  1. #31
    Lainaa Jardu kirjoitti Katso viesti
    Jardu
    Nokke
    Ake, Make, Pera ja mä.
    Tyttö nimeltä Päivi.
    Ja mitä näitä nyt on...
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  2. #32
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    Ake, Make, Pera ja mä.
    Tyttö nimeltä Päivi.
    Ja mitä näitä nyt on...
    Suzuki gsx-r K6 rata
    Suzuki Hayabusa katu
  3. #33
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    Vielä muutamia päiviä aikaa esittää toiveita.
    En tiedä sopiiko Sikille (prkl ku on unohtunut kysyä kasvokkain), mut me voitais mennä samaan koppiin? Meidän valtavanpienet egot vaatii tietynlaista ilmanalaa viihtyäkseen...
    MAD (mean absolute deviation)
  4. #34
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Motoristorante kirjoitti Katso viesti
    En tiedä sopiiko Sikille (prkl ku on unohtunut kysyä kasvokkain), mut me voitais mennä samaan koppiin? Meidän valtavanpienet egot vaatii tietynlaista ilmanalaa viihtyäkseen...
    Juu, sopii vallan mainiosti.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  5. #35
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Jatketaan listaa:

    Knaku
    Pitkiss
    Araitar
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  6. #36
    Lainaa siki kirjoitti Katso viesti
    Juu, sopii vallan mainiosti.
    Ok, laitoin Hessulle s-postia. Mukavat Jussit kaikille!!!
    MAD (mean absolute deviation)
  7. #37
    Vielä pari päivää aikaa esittää toiveita huonejaon suhteen.
    Keskiviikkona "arvon" loput punkat.

    Toiveet meilitse goofy@moottoripyora.org
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  8. #38
    Imatran majoittujat huonejakoineen on nyt toimitettu hotellille.
    Pliis, ei enää muutoksia.

    Pyydän etukäteen anteeksi sillä
    • Jokaisen toivetta en millään pystynyt täyttämään.
    • Majoitus on "sukupuolineutraali" eli kaikki huoneet eivät ole "Ladies only" tms.
    • Kaikille ei riittänyt sviittejä, itse asiassa kenellekään ei riittänyt sviittejä. Tavoitteenamme oli ja on tarjota kustannustehokas kokemus mahdollisimman monelle orggilaiselle.
    • 2 hengen huoneita on vain yksi ja sen olen varannut henkilöille jotka sen todella ovat ansainneet.
    • Liki kaikissa huoneissa on lisävuode joten huoneet ovat ahtaat. Jokaiselle on kuitenkin oma vuode joten lattialla ei kukaan joudu (ellei halua) nukkumaan. Orggilaiselle ja motoristille tämä ei ole ongelma, huone on paikka jossa vaihdetaan paita tai nukutaan. Bileet on ihan jossain muualla.
    • Kaikki eivät saa omaa avainta huoneeseensa. Ei tehdä tästäkään ongelmaa, avaimen voi jättää kaveria varten respaan joka on auki 24h.
    • On erittäin epäkiitollista jakaa "tuntemattomille ihmisille" huonekavereita ja arpoa kuka pääsee 2+1 tai 3+1 huoneeseen, kuka kuorsaa, kuka bilettää jne.

    Meillä on hotellimajoitus aivan Imatran ydinkeskustassa, kävelykadun varrella. Meillä on mahtava porukka vierellä, muutama kymmenen tuhatta moottoriurheilun ystävää ympärillä, keskikesä, aurinko, moottoripyöriä, rataa, kansainvälistä kisafiilistä, hulabaloota, ruokaa, juomaa jne. jne.


    Jokaiselle majoittujalle jaetaan ainutlaatuinen .ORG! goes Imatra 2017 paita. Paidat jaetaan perjantaina illalla, ilta-auringossa hotellin edessä terassilla noin klo 19-20 aikaan.
    Samoihin aikoihin, samalla terassilla kokoonnutaan myös juhlistamaan yhteistyötämme Eurobikerin kanssa.
    Läsnäolosi ko. tilaisuuteen on enemmän kuin suotavaa.

    Nautitaan ainutlaatuisesta viikonlopusta. Tällaista mahdollisuutta ei kaikilla ole.

    Muutamasta toivomuksesta huolimatta en halua jakaa osallistujalistaa julkisesti. Erillistä nickilistaa ei minulla ole, hotellille toimitettu lista on tietysti oikeilla nimillä.

    Kaikki reklamaatiot voitte surutta toimittaa osoitteeseen mikälie@moottoripyörä.moro
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  9.  
  10. #39
    Voisiko yv:llä saada tiedon onko minun ja vaimon, nicki Ellaisabella alias Mirja Halonen, huoneessa joku/kuka, kiitos. http://m.centerhotelimatra.fi/
    Family toys:
    Ducati 1299 Panigale S 2016
    BMW S1000RR 2011


Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12