Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Noniin taas täällä ihmettelen
    Eli tänään huomasin,että pärrä alkaa kummasti nykiä tuossa n120 vauhdissa. Siihen asti kiihtyy hyvin mutta sitten riuhtoo ihmeellisesti ja käyntiäänikin muuttuu...miten sen sanois höriseväksi. Joka tap ihan erillaiseksi, kuin muutoin.
    Eipä sillä ei tuolla honda cm 400:lla tee mielikään ajaa sen kovempaa juurikaan mietin vaan onko nyt joku vialla mikä aiheuttaa jatkossa harmia?
    Joskus oon ihan sujuvasti päässyt ainakin 140kmh ilman mitään nykimisiä. Kaasateihin on vaihdettu suuttimet ja tiivisteet ja oon suht säännöllisesti suihkuttanut carb cleaneriakin..
    You make me sick i make music
  2. #2
    Nonii vieläkin asia ratkaisematta, mutta heräsi epäily toisesta kirjoituksesta täällä.
    Elikkäs mähän vaihdoin tuohon puolan ja johdot ja toimi sen jälkeen muka paremmin, mutta en ollut tainnut ajaa sillä nuin lujaa sen koomin. Käytetty oli tuokin satsi siis...
    Nyt mietin, että jos laittas tuon vanhan puolan takas, mutta uusilla johdoilla.
    Onko nuo ees vaihdettavat kotikonstein? Koitin vanhasta puolasta vetää johtoa ja tuli pihalle kyllä ihan suosiolla. Aika syvälle menee sisälle monta senttiä.
    Johdon päässä töröttää muutama karva ja mietityttää miten se voi riittää kontatktiksi.
    Erikseenkin nuita johtoja ilman puolaa myydään kuitenkin näköjään..
    You make me sick i make music
  3. #3
    En ole tulpajohtoja koskaan sisäpuolelta nähnyt, mutta virtahan on tosi pieni tuolla, jännite sen sijaan korkea. Eli kuvannollisesti "kuminauha on ohut mutta siinä on paljon venytystä". Vähän niinkuin pikkunen puro mikä virtaa melkein pystysuoraan.
    ZX6R-05 (RF900R, XJ600S)
  4. #4
  5. #5
    En usko että alipainevuoto. Kaulat tuoreehkot.
    Kiinostas ny miten nuo johdot vaihdetaan. Onko kellään kokemusta tuon tyyppisistä?
    Voiko siis olla vaan että tökätään tonne pohjaan ja nuo karvat ottaa senverta kii? Lähti niin helposti tosta vanhasta ainakin irti...
    You make me sick i make music
  6. #6
    Jos siinä ei ole mitään liitintä, niin yleisin liitostapa on ruuviliitos tai miksi sitä nyt kutsuisikaan. Eli puolassa kuopan pohjalla on pystyssä terävä piikki missä on kierteet, ja sen piikin on tarkoitus kiertyä sinne piuhan sisään, jolloin se ottaa hyvän kontaktin.

    Edit: linkki esimerkkiin. http://www.powerdynamo.biz/eng/kb/htscrew.htm
  7. #7
    Ahaa. Joo on niin syvä ja kapea se kuoppa ettei meinaa nähdä pohjalle. Joku tuommonen siibä on pakko olla koska jos tulpanjohdon tilaa erikseen ei oo siinä mitään liitintä tms
    You make me sick i make music
  8. #8
    Screenshot_20170619-162340.jpg
    Tossa vielä kuva. Siis menee melkeen puolan kokomitan päästä päähän tuo kolo mihin tulpanjoht laitetaan. Ei nää kyllä millään onko ruuvi pohjalla....
    You make me sick i make music
  9.  
  10. #9
    Lainaa Tombo Armageddon kirjoitti Katso viesti
    Siis menee melkeen puolan kokomitan päästä päähän tuo kolo mihin tulpanjoht laitetaan. Ei nää kyllä millään onko ruuvi pohjalla....
    Onpas erikoinen rakenne jos kolo on tosiaan noin syvä, mutta sitä suuremmalla syyllä siellä on kyllä pakko olla ruuvikara mihin johto kierretään. Sikäli helppo rakenne, että katkaisee vaan sopivan johdon siististi päästään suoraan, niin sinnehän se tarttuu kiertämällä ja työntämällä samaan aikaan.