Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 49:een 49:sta
  1. #31
    Osta multa ktm:n vanteet? Käypi todnäk pikku sovittelulla cebariin riippuen vähän levyjen kiinnityshalkaisijasta. Ilmo löytyy palstalta. En pääse mittaamaan ennen 10.6. vanteet toki noudettavissa mutten ite paikalla.
  2. #32
    RimWorks (Entinen Amrif) oikoo kanssa vanteita, en tiedä MP vanteista mutta voihan sitä kysyä. Järvenpäässä.

    LWeld paras missä ite käyttäny, mutta kestää, ja viimeksi palautus meni jonnekkin ihan väärään päähän suomea. Jos ei mistään löydy aikoja ni mitäs vikaa siihen on sisäkumi heittää?
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  3. #33
    Pitäisi tehdä jotain Gixerin takavanteelle, kun tuossa näyttää olevan pikkuisen sivuttaisheittoa (1-2mm) ja yksi ulospäin suuntautuva pikku lommo, joka lie jonkun rengasturaajan aikaansaannos. Erikoista sikäli, etten ajossa ole huomannut mitään vipatuksia tai muutakaan omituista mutta pitänee korjauttaa tuo.

    Onko L-Weld edelleen se the mp-vanteenkorjaaja Suomessa vai löytyisikö joku pätevä paikka lähempää pk-seutua?

    Korjauksen jälkeen tietty pulverimaalaus. Propinta on ollut hyvä näissä hommissa mutta olisiko muita hyviä ehdokkaita tarjolla pk-seudun lähettyvillä?
    -- Brake later and open the gas earlier --
  4. #34
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    Pitäisi tehdä jotain Gixerin takavanteelle, kun tuossa näyttää olevan pikkuisen sivuttaisheittoa (1-2mm) ja yksi ulospäin suuntautuva pikku lommo, joka lie jonkun rengasturaajan aikaansaannos. Erikoista sikäli, etten ajossa ole huomannut mitään vipatuksia tai muutakaan omituista mutta pitänee korjauttaa tuo.

    Onko L-Weld edelleen se the mp-vanteenkorjaaja Suomessa vai löytyisikö joku pätevä paikka lähempää pk-seutua?

    Korjauksen jälkeen tietty pulverimaalaus. Propinta on ollut hyvä näissä hommissa mutta olisiko muita hyviä ehdokkaita tarjolla pk-seudun lähettyvillä?

    Massavaralla ja puupalikalla ennen muinoin oiottiin pikkuheitot. Tietenkin edellyttää, ettei ollut repeämää ja kylmän raudan seppien tekeleiden jälkeen vielä särötarkastus.
    2.11.2012, rookie94: Ei maailmanmestaruus tarkoita että on huippukuski.
  5. #35
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    Onko L-Weld edelleen se the mp-vanteenkorjaaja Suomessa vai löytyisikö joku pätevä paikka lähempää pk-seutua?

    Korjauksen jälkeen tietty pulverimaalaus. Propinta on ollut hyvä näissä hommissa mutta olisiko muita hyviä ehdokkaita tarjolla pk-seudun lähettyvillä?
    Tekiskö Vannevelhot? Ainakin korjaavat auton vanteita ja maalaavat auton ja mp:n vanteita. Voihan tuolta kysäistä.
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    Yamaha FJR 1300 -13
    Suzuki "SolluSuitsa" PV 50 -86
  6. #36
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Ei Matkahuollon rahti paljoa kustanna sen rinnalla, että joku muu nuijiii vanteen paskaksi. -> L-Weld. Vielä kun on koko talvi aikaakin.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  7. #37
    mä korjautin molemmat s1000rr vanteet L-Weld Oy Lappeenrannassa.
    tuli hyvät ja oli mielestäni edullinen.
    bmw s1000rr 2011
    bmw s1000rr 2012
    bmw s1000rr 2014
    bmw s1000rr 2015
    bmw s1000rr 2017
    Don't argue the situation out on the road - you will not win!

  8. #38
    Kiitoksia vastauksista. Näin vähän arvelin. Eiköhän se L-Weld Oy ole joka minun vanteen korjaa.

    Oletteko muuten vaihtaneet laakereita vanteesta korjauksen jäljiltä? Ilmeisesti tarjoavat lämpöä vanteelle oikaisussa ihan huolella ja mietin onko siinä vaarana laakereiden tiivisteiden käristyminen? Samaten vanteen pulverimaalaus joka myös kuumentaa vannetta melkoisesti. Saattavat laakerit ottaa kipeää siinä.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  9. #39
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Ennen isompaa oikomisurakkaa kannattaa tarkistaa tehtaan speksi vanteen heitolle. Muistelen, että esim. Honda sallii tehdasuutena n. 2 milliä heittoo sekä pysty- että sivusuuntaan.
    Superbike #7
  10. #40
    Ennen isompaa oikomisurakkaa kannattaa tarkistaa tehtaan speksi vanteen heitolle. Muistelen, että esim. Honda sallii tehdasuutena n. 2 milliä heittoo sekä pysty- että sivusuuntaan.
    Ahaa, enpä tullut ajatelleeksi tätä. Pitääkin selvitellä mikä on sallittu heitto vanteessa.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  11. #41
    Jos ei pompota tai vipata, niin tulee mieleen vanha viisaus: ehjää ei kannata korjata.
  12. #42
    Tehtaan huoltomanuaalista (GSX-R 1000 2007) löytyikin speksit vanteen heitolle. Suurin sallittu sivuttais- ja radiaaliheitto on 2mm. Pitääkin mitata vielä uudestaan paljonko sitä heittoa tosiasiassa on ja miettiä sitten asia uudestaan.

    Mitenkä te, jotka olette käyttäneet L-Weldin palveluita, oletteko mittailleet vannetta oikaisun jälkeen. Onko ollut heittoa?
    -- Brake later and open the gas earlier --
  13. #43
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    Tehtaan huoltomanuaalista (GSX-R 1000 2007) löytyikin speksit vanteen heitolle. Suurin sallittu sivuttais- ja radiaaliheitto on 2mm. Pitääkin mitata vielä uudestaan paljonko sitä heittoa tosiasiassa on ja miettiä sitten asia uudestaan.

    Mitenkä te, jotka olette käyttäneet L-Weldin palveluita, oletteko mittailleet vannetta oikaisun jälkeen. Onko ollut heittoa?
    Jotain sinne jää, oli kyllä merkattu ne heitot teipillä vanteeseen. Omien vanteiden oikaisusta on yli kahdeksan vuotta, niin en muista. Kemoran kuperkeikoista olivat saaneet siipeensä.

    Kallio Racingin tehdassuoria vanteita olen tuolla hyllyllä nähnyt odottavan suoristamista/ mittausta, että tämän on tätä paljonko on paljon keskustelua.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  14. #44
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Kallio Racingin tehdassuoria vanteita olen tuolla hyllyllä nähnyt odottavan suoristamista/ mittausta, että tämän on tätä paljonko on paljon keskustelua.
    Tolla tasolla kyllä viimestään haetaan kaikesta mahdollisesta ne heitot ja epävarmuudet pois.
    Superbike #7
  15. #45
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Ennen isompaa oikomisurakkaa kannattaa tarkistaa tehtaan speksi vanteen heitolle. Muistelen, että esim. Honda sallii tehdasuutena n. 2 milliä heittoo sekä pysty- että sivusuuntaan.
    Ja sanoisin että varmaan kaikissa Suzukeissa sama tai ainakin myös mun DL1000:n manuskassakin on noin.

    Se 2mm sivuheittoa tai vaikka vielä vähän päälle ei kyllä tunnu missään mutta selkä eli pystyheittona se 2mm kyllä tuntuu jo paljolta mutta ei kai se sitten haittaa jos vaan pyörän tasapainoon saa.
    Hessu; Suzuki DL1000 + Sherco SE250 Factory + Husqvarna TE250
  16. #46
    Aikanaan ite oiottiin Suzukin 17" etuvanteesta hiukka pahempi lommo kuin tässä tapauksessa. Jigissä hydrauliprässillä, päästiin kertapainalluksella n 1 mm säteisheittoon, manuaali muistaakseni salli 3 mm. Jigin tein ihan näppituntumalla niin että puristus meni 2mm yli ja palautui sitten sen 3mm.
    X-ADV 750 , CRF 300L
  17. #47
    Korjautin vanteen L-Weldissä ja sen jälkeen vein Vannevelhoille pulverimaalaukseen.
    L-Weld teki hyvää työtä, etuvanteen oikaisun hinta oli 254,80 € + lähetyskustannukset.
    Vannevelhoilla maalautin molemmat vanteet hintaan 305 € joka oli mielestäni turhan kallis suhteessa laatuun.
    En suosittele Vannevelhoja kokemukseni takia. Vanteet saa pulverimaalautettua puoleen hintaan eikä laatu ole yhtään huonompi.
    K1300R ja K1600GT
  18. #48
    Vannevelhoilla maalautin molemmat vanteet hintaan 305 € joka oli mielestäni turhan kallis suhteessa laatuun. En suosittele Vannevelhoja kokemukseni takia. Vanteet saa pulverimaalautettua puoleen hintaan eikä laatu ole yhtään huonompi.
    Kiitos tiedosta. Pitää tuota maalausta miettiä, kun vanteen saa korjauksesta ja näkee missä kunnossa maalipinta on. 2k-epoksimaalilla ja siveltimellä tekee ihmeitä kotioloissa ja epoksi tarttuu hyvin pohjustettuna pirun tiukkaan kiinni. Vanteiden pinta on muutenkin vähän röpelöinen eikä mikään näyttelypinta niin pienet korjaukset ei kauheasti siinä näy..
    -- Brake later and open the gas earlier --
  19.  
  20. #49
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    Kiitos tiedosta. Pitää tuota maalausta miettiä, kun vanteen saa korjauksesta ja näkee missä kunnossa maalipinta on. 2k-epoksimaalilla ja siveltimellä tekee ihmeitä kotioloissa ja epoksi tarttuu hyvin pohjustettuna pirun tiukkaan kiinni. Vanteiden pinta on muutenkin vähän röpelöinen eikä mikään näyttelypinta niin pienet korjaukset ei kauheasti siinä näy..
    Auton vanteet joskus maalautin tuolla. http://rimpula.com

    Mielestäni hinta/laatu oli kunnossa.
    K1300R ja K1600GT
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12