Tulokset 1:stä 23:een 23:sta
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Jo vuodesta 1907 vain moottoripyörille.

Menee taas työpäivät nappi korvassa kisoja kuunnellen. Mielenkiintoista nähdä miten Micky saa uuden suizan kulkemaan. Oma suosikki on edelleen Hutchy.

Ja vaikka Guy Martin palaa radoille, niin NW200 ei lupaile kovin kummoisia suorituksia.

Mutta kohta se nähdään, miten kisoissa käy.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Jo vuodesta 1907 vain moottoripyörille.

Menee taas työpäivät nappi korvassa kisoja kuunnellen. Mielenkiintoista nähdä miten Micky saa uuden suizan kulkemaan. Oma suosikki on edelleen Hutchy.

Ja vaikka Guy Martin palaa radoille, niin NW200 ei lupaile kovin kummoisia suorituksia.

Mutta kohta se nähdään, miten kisoissa käy.
    Haastattelut Guy Ajohommelit Hutchy
    Melkoista räpellystä ollu Guy Marttinin testit ja kisat tänä vuonna. Hutchy ja Micky tulevat olemaan kovia.

Soisin näkeväni heidät Honda Racing väreissä uudelleen! Tulisi uuden Bladen todellinen potentiaali testattua jälleen, niinkuin MD teki 2013.

Varmaan Lee Johnston korvaa Mcguinessin tän vuoden karkeloissa, kun yhtäkkiä erosi tiet Jackson Racingin kanssa?
    Honda CBR 1000 RR-08
    Honda CB 1000R-09
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa OMK78 kirjoitti Katso viesti

Varmaan Lee Johnston korvaa Mcguinessin tän vuoden karkeloissa, kun yhtäkkiä erosi tiet Jackson Racingin kanssa?
    Vielä ei löytynyt virallisilta sivuilta mitään kenraalin osallistumisesta, mutta supersporteissa McPintin korvaa Josh Brooks.

https://www.iomtt.com/News/2017/05/2...t-TT-2017.aspx
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

Näkeeköhän tätä herkkua tällä hetkellä mistään kautta täällä härmässä?

NW200 tuli mukavasti BBC kautta, mutta mites itse TT?
    Tulee perinteisesti ITV:llä jälkilähetyksinä:

ITV4 TV coverage

Monday 29th May – 21:00 – TT 2017: Record Breakers
    Tuesday 30th May – 21:00 – TT 2017: The Perfect Lap
    Wednesday 31st May – 21:00 – TT 2017: My Greatest Moment
    Thursday 1st June – 21:00 – Preview Show
    Friday 2nd June – 21:00 – Qualifying Highlights
    Saturday 3rd June – 21:00 – Superbike TT Race
    Sunday 4th June – 21:00 – Sidecar TT Race 1
    Monday 5th June – 21:00 – Supersport TT Race 1
    Tuesday 6th June – 21:00 – Superstock TT Race
    Wednesday 7th June – 21:00 – Supersport TT Race 2
    Thursday 8th June – 21:00 – Lightweight Race & TT Zero
    Friday 9th June – 21:00 – Senior TT
    Saturday 10th June – 21:00 – Sidecar TT Race 2
    Sunday 11th June – 18:00 – Review Show 1
    Sunday 11th June – 19:00 – Review Show 2
    Taitaa vaatia vaan rekkaroitumisen?

Vai onko joku muu saitti kuin:https://www.itv.com/hub/road-racing-series/2a5089
    Paras montage minkä olen IoM TT:stä ikinä nähnyt:

https://www.youtube.com/watch?v=iRWp9rhfS_0
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    On toi M Dunlop kova ! Heti 131mph kierros, eikä ollut edes lentävä lähtö. Suzuki taitaa toimia.
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

Toivotaan, et sää pysyy tälläisenä huomenna!

Viime vuonna oli täydellinen harkka viikko.

Nyt on kokemus arvossaan.
    Honda CBR 1000 RR-08
    Honda CB 1000R-09
    Katsotteko ihan liikkuvaa kuvaa jostain vai IOMTT virallista livetulosseurantaa?

Itse kun en streamina löydä ko. reisinkiä..
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa barro kirjoitti Katso viesti
    Katsotteko ihan liikkuvaa kuvaa jostain vai IOMTT virallista livetulosseurantaa?

Itse kun en streamina löydä ko. reisinkiä..
    Twitter. Streamia ei löydy. Jälkilähetyksenä ITV4 lähettää jotain, mutta en ole katsonut mitä tai näkyykö...
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

Älykännykkään nettiradio appi ja TT:n sivuilta kun kirjautuu sinne liveen niin näkee kierros ja sektori ajat. Itsellä Microsoftin puhelin ja siinä tune in nettiradio ja sieltä sitten etsii Manx radion.
    990 Adventure '06
    EXC Racing 250 '06
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Raskas päivä RR ihmisille. Kaksi kilpailijaa menettänyt tänään henkensä saarella; Alan Bonner ja Jochem van den Hoek. Jälkimmäinen oli viime kesänä Imatralla kisaamassa.

Edit: Ja eilen Davey Lambert sunnuntaina saamiinsa vammoihin...
    Viimeksi muokannut: Knaku; 08.06.2017 klo 02:11.
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

Vähemmän yllättäen SP2:sta ja Martinia ei nähdä Seniorissa. Toivottavasti saavat ensi kaudeksi vehkeet kuntoon ja ketään ei kuole.

Guy Martin has pulled out of Friday's Senior TT on the new Honda Fireblade.

Martin came off in the Superbike race a Doran's Bend and later said a false neutral was the cause of the accident.

A statement from Honda said a lack of practice time with the CBR1000RR SP2 this year due to poor weather ultimately forced the decision.

Martin said: “I came back to the TT this year to race and try to win with Honda Racing. I've done loads of testing and the team have been flat out, before we got here and at the event.

“But we're not doing the times needed to be competitive here, we need more time to set up the bike and doing six laps will not achieve what we set out to do and I've always reckoned this is not the place to be out riding just to make up the numbers, so as a team we agreed it wasn't right competing in the Senior TT. With the weather and my crash I've done plenty of tea drinking and dog walking.

“I'm looking forward to racing the Mugen, it's a real honour to race the most interesting bike in the paddock. I'll see how I can do and I'm looking forward to then getting back to work Monday. “We're disappointed not to be taking part in today's Senior TT, a decision that is ultimately due to a lack of track time for Guy on the Fireblade, he said. “We came here to race and everyone in the team who have worked extremely hard over the last few months was looking forward to seeing what the new bike could do. Guy informed me that he wouldn't race in the Senior, which is a tough decision to make but one I can understand given the lack of practice we've had. “The good news is that Guy has told me that even though the TT hasn't worked out, he's keen to take part in the Southern 100 next month and try to get the most from the Fireblade there. We wish a safe race to all the competitors and teams involved. John McGuinness was ruled out of the TT following a spill in practice at the North West 200, when he came off the Honda Superbike at Primrose corner, sustaining a broken leg, ribs and vertebrae.
    Viimeksi muokannut: RzR; 09.06.2017 klo 19:03.
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    https://www.youtube.com/watch?v=z1-_OeVYup0

Tää on jo parin vuoden takaa, mutta loistopätkä. Alussa kuskien kommentit ja lopussa itse tilanne videolla.
    Superbike #7
    Kisa keskeytetty. Hutchy pihalle ja viety kopterilla sairaalaan, jalkavammoja ainakin taitaa olla.
    Uusi 4 kierroksen startti tauon jälkeen.

http://ttlive.iomtt.com

http://www.manxradio.com/radioplayer/am/
    Nyt sit Hutchy pihalla!!

Jalkavamma, mut tajuissaan.

On ollu kyl todella hurja TT.
    Honda CBR 1000 RR-08
    Honda CB 1000R-09
    Tunloppi voitti , Hickman, Harrison.

Vuoden päästä taas sitten uudestaan.